Svalovica

Svalovica

Príspevokod užívateľa andY » 17.01.2008

nazdar borci...chcem sa spytat ci je svalovica nasledujuci den po treningu akoby nejakym indikatorom ze som kvalitne cvicil resp...ze by ma mali nasledujuci den bolet nejakym sposobom precvicovane partie.dik
Užívateľov profilový obrázok
andY
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 31.12.2007
Bydlisko: BA

Príspevokod užívateľa bestial » 17.01.2008

nie svalovka nema s kvalitou tremingu nic spolocne
Už jen jedna další ampule
Ješte nás čeká sláva
Jednou nás to všechny zabije
No zatím to nakopává.

https://www.facebook.com/jan.michalov.trener
https://www.instagram.com/bestial_fitness/
Užívateľov profilový obrázok
bestial
Veteran
Príspevky: 2811
Dátum registrácie: 04.11.2006

Príspevokod užívateľa Corey » 17.01.2008

niekedy ju ani necitis je to individualne napr. ja mam svalovku len zriedka ked davam mrtvoly ci drepy inak nic moc ale je dobre ked ju mas na druhy ci treti den lebo citis ze si sval dobre namahal
GO HARD OR....GO HOME
Užívateľov profilový obrázok
Corey
Príspevky: 417
Dátum registrácie: 17.12.2007
Bydlisko: Zlaté Moravce

Príspevokod užívateľa Mysko » 17.01.2008

Svalovica a bolesti svalov nepatria práve medzi obľúbené súčasti cvičenia a tréningov. Ak vás odrádzajú od pravidelného cvičenia a po každej dobrej svalovici si doprajete mnohodenný odpočinok, máme pre vás zlú správu – takto s ňou bojovať nemožno! Ako teda na to?

Bolesti svalov po cvičení vznikajú uvoľňovaním kyseliny mliečnej, ktorá sa prejavuje ako prudká bolesť. Nemusíte sa jej báť, je prejavom dobre odvedenej práce, prirodzene, ak nie je prejavom zranenia. Medzi týmito bolesťami sa musíte naučiť rozlišovať.

Klasická svalovica je však pomerne jednoznačná. Jediným liekom na ňu je však ďalšie cvičenie, nie vynechanie tréningu. To je jedna z najčastejších chýb. Ak chodíte do posilňovne nepravidelne a máte následne svalovicu, ktorá vás od častejších návštev odradí, máme pre vás len jedno riešenie – na bolesť svalov si treba zvyknúť.

Potýkajú sa s ňou nielen profesionáli. Liek je však len jediný, kvalitný odpočinok a pravidelný tréning. Ideálna záťaž je tri až štyri krát do týždňa s dennou prestávkou na regeneráciu. Ak prekonáte prvotné svalovice, budete ich neskôr zvládať omnoho jednoduchšie.

Čím si pomôcť?
Používajte efektívne cvičebné metódy, umožnia vám napredovať. Skúste do svojho cvičebného programu zaviesť:

* Supersérie
* Opakovania v skrátenom rozsahu pohybu
* Vynútené opakovania
* Zhadzované série
Užívateľov profilový obrázok
Mysko
Príspevky: 1660
Dátum registrácie: 27.05.2007
Bydlisko: Trenčín

Príspevokod užívateľa Corey » 17.01.2008

bestial napísal:nie svalovka nema s kvalitou tremingu nic spolocne

to je pravda svlovku chitis aj napr. ked budes robit nejaku pracu je to skratka individualne
GO HARD OR....GO HOME
Užívateľov profilový obrázok
Corey
Príspevky: 417
Dátum registrácie: 17.12.2007
Bydlisko: Zlaté Moravce

Príspevokod užívateľa bestial » 17.01.2008

minule som koli stavke zrobil 500 opakovani bicepsoveho zdvihu s 3,5 kg jednoruckamu a svalovku som mal 3 dni , ale pochybujem ze mi z toho narastie co i o nanometer :)
Už jen jedna další ampule
Ješte nás čeká sláva
Jednou nás to všechny zabije
No zatím to nakopává.

https://www.facebook.com/jan.michalov.trener
https://www.instagram.com/bestial_fitness/
Užívateľov profilový obrázok
bestial
Veteran
Príspevky: 2811
Dátum registrácie: 04.11.2006

Príspevokod užívateľa alqwa » 17.01.2008

Pokial viem tak podla nejakeho najnovsieho vyskumu svalovicu nesposobuje kyselina mliecna, ale mikro trhliny v svalovich vlaknach.
Z coho podla mna vypliva, ze svalovica ma s kvalitou treningu predsa len nieco spolocne.
Užívateľov profilový obrázok
alqwa
Príspevky: 358
Dátum registrácie: 08.08.2007
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevokod užívateľa bestial » 17.01.2008

to uz sa zas dostavame do urovne split vs. FB , lebo tu je hlavny rozdiel PRAVE v svalovke
Už jen jedna další ampule
Ješte nás čeká sláva
Jednou nás to všechny zabije
No zatím to nakopává.

https://www.facebook.com/jan.michalov.trener
https://www.instagram.com/bestial_fitness/
Užívateľov profilový obrázok
bestial
Veteran
Príspevky: 2811
Dátum registrácie: 04.11.2006

Príspevokod užívateľa Pipač » 17.01.2008

bestial napísal:to uz sa zas dostavame do urovne split vs. FB , lebo tu je hlavny rozdiel PRAVE v svalovke


nech uz je to akokolvek, svalovicu mam rad, ked citim rozbolaveny hrudnik (nie zas ale prilis) tak sa mi lepsie napina, to plati aj o ostatnych partiach..a navyse svalovicu mam vačsinou vtedy, ked svaly šokujem niečim novym...takže na druhy den, viem, ze som dal telu zabrat...
,,cesta je cieľ/cieľ je cesta"
Užívateľov profilový obrázok
Pipač
Príspevky: 3220
Dátum registrácie: 17.08.2007
Bydlisko: Kopec-jediná obec na SVK, kde tečie potok DO KOPCA!

Príspevokod užívateľa Liqvidko » 18.01.2008

svalovica su zapalove procesy v mikrotrhlinkach svalovych buniek co podla mna nieco s rastom svalov mat bude, kedze to je to co sa snazime kazdy trening dosiahnut, sval poskodit, aby sa mohol zregenerovat a zosilnet. po case si telo na zataz zvykne a nesposobuje mu to taky stres. zmenov parametrov treningu mozeme telo znova sokovat a prinutit k dalsiemu rastu, casto krat to spravadza dalsia svalovica aj ked uz cvicime nejaky ten piatok...
samozrejme zapal neznamena rast, ale signalizuje poskodenie, je to taky druhotny ukazovatel
benc 115, drep 145, mrtvola 150, nadhod 80kg, vyska 177cm, vaha 77+kg, odcvicene: 6 rokov, vek 27
trening 1+2
Užívateľov profilový obrázok
Liqvidko
Príspevky: 941
Dátum registrácie: 30.03.2007
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevokod užívateľa Knjaz Varggoth » 18.01.2008

svalovka podla mna nieje dobra, ale da sa cvicit na "hranici svalovky" taky tvrdsi trening pri ktorom sa mierne vyplavuje kyselina mliecna lebo ta sposobuje vyssie vylucovanie testosteronu
Užívateľov profilový obrázok
Knjaz Varggoth
Príspevky: 2373
Dátum registrácie: 08.10.2007

Príspevokod užívateľa Liqvidko » 18.01.2008

prevazna cast laktatu kys. mliecnej sa vstreba spat asi 60 min. po cviceni, takze to asi nebude mat vplyv na svalovicu ktora obvykle prichadza po prvom spanku od cvicenia.treba cvicit tak aby sme mali max. 2 dni po cviceni miernu svalovicu, taku, aka je este prijemna, nie taka co nas obmadzuje, to znaci neprimerane velke poskodenie
to ze mas po 500op bic. zdvihu svalovku znamena, ze si ten sval poskodil, no nezlepsi sa zvacsenim objemu pretoze intenzita nebola dost velka, ale prejavi sa to zlepsenim svalovej vytrvalosti, cize ma to nieco s efektivitou treningu, ibaze dosiahnes iny ciel
benc 115, drep 145, mrtvola 150, nadhod 80kg, vyska 177cm, vaha 77+kg, odcvicene: 6 rokov, vek 27
trening 1+2
Užívateľov profilový obrázok
Liqvidko
Príspevky: 941
Dátum registrácie: 30.03.2007
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevokod užívateľa Knjaz Varggoth » 18.01.2008

ja zas to mam tak ze svalovku nemam skoro nikdy ...fakt len vinimocne ak mam prilis vela na brucho napr alebo na krizoch, ale len raz za cas a to mam dost tazky trening. ale tak na moju prvu svalovku z posikly nezabudnem :D to som asi pred 5 rokmi bol a mal som asi tyzden tak svalovku ze ruky som mal v 90 stupnovom uhle a viac sa vystret nedali :D
inak zaujimave ako ste doteraz odsudzovali vsetci trening heavy duty a teraz vsetci tvrdia ze svalovka je dobra :)
Užívateľov profilový obrázok
Knjaz Varggoth
Príspevky: 2373
Dátum registrácie: 08.10.2007

Príspevokod užívateľa marek63 » 18.01.2008

ja ked som prvy krat začal cvičit:D tak na druhy den som si nevedel sadnut jak ma stehna boleli
[img]http://betting.betfair.com/uploads/wed_large_largeimage.jpg[/img]
marek63
Príspevky: 805
Dátum registrácie: 25.10.2007
Bydlisko: PeZinoK
Kontaktovať užívateľa:

Príspevokod užívateľa pepo88 » 18.01.2008

asi pred dvoma troma mesiacmi som si po dlhsom case zadrepoval, a svalovku som mal hned po treningu...ano mal!nebolo to vycerpanie, alebo pretrenovanie, doslova a do pismena som citil svalovku..na druhy den stale to iste, a kazdym dnom sa to uvolnovalo...neviem doteraz ako to je mozne ze som ju mal hned po treningu.. :shock:
Je tažké si ísť za svojím cieľom,keď človek ešte vobec nevie čo chce,a aj tá najmenšia prekážka mu vie narobiť veľké problémy
https://www.facebook.com/PeterMuranOsobnyTrener?fref=ts
Sorry ak neodpisem na SS.Mam ich denne
Užívateľov profilový obrázok
pepo88
Moderátor: súťažný kulturista
Príspevky: 19239
Dátum registrácie: 05.01.2007
Bydlisko: Považská Bystrica


Návrat na "Tréning a cviky (tréningy, tréningové plány, ako cvičiť)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný