Bravkov log

Bravkov log

Príspevokod užívateľa Brav » 07.01.2019

Čaute všetci , dlhšie citam fórum a rozhodol som sa zaregistrovať a vytvoriť svoj log aby som trackoval svoju cestu .
Mám 19 cvicim 4 roky s prestávkami .
193 CM
98 kg.
Tento rok som sa rozhodol konečne sa vyrysovat a nebyť stale brav. Momentálne som 3 mesiace necvicil mal som zle obdobie zle udalosti v živote depresie k strave sa prinútiť neslo buď som nejedol nič alebo zožral všetko ( dobre mám slabú vôľu ). Rozhodol som sa pre tento rok zaradiť úplne krátke intervaly asi 4-5w minicut , 4 w mini bulk . Začínam minicutom od dnes keďže som dosť fat boi. Budem pridávať tréningy a stravu prip čo teraz dávam.
Ide o to hlavne trackovat si progress a v prípade že zlyham ukázať zlý príklad ďalším ľuďom aby to neskúšali robiť presne ako ja . Viem že je tu veľa ľudí ktori sú vzdelanejší ako ja v tomto a snáď mi pomôžu . Takže od dnes nastavujem +-2800 kcal / deň .
Tréningy vypisem ide mi nielen o svalový rozvoj ale aj o kondíciu a silu . A ide aj o to zhodiť kg tuku .
Takže lets start.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Brav
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 07.01.2019
Cash on hand: Locked


Re: Bravkov log

Príspevokod užívateľa efraim » 07.01.2019

Tak držím palce
Užívateľov profilový obrázok
efraim
Príspevky: 1212
Dátum registrácie: 17.05.2013
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 77 krát
Bolo mu ďakované: 76 krát

Re: Bravkov log

Príspevokod užívateľa fastungel » 07.01.2019

Hodne šťastia
Užívateľov profilový obrázok
fastungel
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 17.05.2018
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Žilina
Poďakoval: 5 krát
Bolo mu ďakované: 2 krát

Re: Bravkov log

Príspevokod užívateľa Brav » 07.01.2019

Tak dnešok , bez nejakej výraznej fyzickej aktivity .
5 jedál .
Dik za držanie palcovObrázok

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Brav
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 07.01.2019
Cash on hand: Locked

Re: Bravkov log

Príspevokod užívateľa Brav » 08.01.2019

5 jedál , malo sachrov
Aktivita : 2km beh , možno neskôr dám abs tréning.Obrázok

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Brav
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 07.01.2019
Cash on hand: Locked

Re: Bravkov log

Príspevokod užívateľa Brav » 14.01.2019

Pokračoval som nejak podobne + tréningy ..
97 kg dnes ráno .
Včera a predcerom som mal hnačku takže trocha cheat

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Brav
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 07.01.2019
Cash on hand: Locked

Re: Bravkov log

Príspevokod užívateľa Brav » 17.01.2019

Takže moje pokračovanie , dnes pridám aj tréning keďže som tu ešte žiadny nemal .. stále +-2600 kcal .
.......
Váha 96.4 rano nalačno.
........
Tréning dnes : ruky
....
Ramená , tlaky s JČ 20kg x 10 x 3 série , 28 kg x 6 x 3 série .
Upazovanie s JČ 2 serie kde som striedal ruky neustále 30 opakovani na jednu ruku v serii .
Predpazovanie 4 série 10 opakovaní .
Deltpeck 4 série 8-12 opakovaní .
.....
Zvýšená tréningová intenzita pri celom tréningu .
.....
Triceps - dipy 4 série ,
Francúzske tlaky 4 série
Extenzie za hlavou 2 serie
Extenzie s lanom 6 sérii.
....
Biceps
Veľká činka 4 série .
Jednorucky 6 sérii s intenzifikaciou.
Kladivá 4 série .
....
Predlaktia
Bicepsovy zdvih s obratenym uchopom + kŕčenie zápästia - 5 superserii.
Dopumpovanie - 2 superserie kŕčenia s JČ.
....
Kardio pol hodina odhadzovania snehu čo spadol zo strechy :D

Suplemtacia - nespamuj vitality komplex 3 tablety + 500 mg vitamínu C + 20mg draslík + 500 mg kofeínu pred tréningom.

Dajte vedieť čo si myslíte a čo zlepšiť . Som otvorený názorom .

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Brav
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 07.01.2019
Cash on hand: Locked

Re: Bravkov log

Príspevokod užívateľa Pipik88 » 27.01.2019

Ak som dobre zratal maš 53 serii na ruky za 1 TRENING. UPLNA KOKOTINA ten trening cely by som prerobil je hlupost takto cvičiť uplna kravina milion serii...
Skus sa zamerať na vysokofrekvenčný split nie taketo sračky skus skorej telo rozdelit na 2+1 2+2 a dat:

Hrudník Ramená Triceps Brucho
Nohy Chrbát Biceps Lytka

Nohy Hrudník Triceps Lytka
Chrbát Ramená Biceps Brucho

A série rozlož na chrbát nohy hrudník po 9-12 serii max... Na ramená 6-9 a biceps triceps by som dal 3-6 serii maximalne zbytočne bombarduješ tolkymi seriami ked to absolutne nedava zmysel ani na steroidoch radšej daj 2x celé telo do tyzdna s menej seriami. Menej je niekedy viac... a hod do toho nejaku periodizaciu NAPR: linearku

Bench Press 3x12
Sikma jednoručky 3x12
Rozpazky na sikmej 3x12

Drepy 3x12
Legpress 3x12
Zakopy 3x12

Tlaky na uzko 3x12
Francuzske tlaky 3x12

a tak dalej cviky si daj ake chceš atd a linerka znamena ze po tyzdni budeš znizovat opakovania ked chceš ísť 4w treningy tak pojdeš 1w 12 opak 2w 10 opak 3w 8 opak 4w 6 opak samozrejme zvyšuješ vahu atd ja si to ratam na percenta a podla toho sa riadim alebo budeš menit 1w 12 2w6 3w8 4w10 je to na tebe


Ver tomu ze ti to bude stačit ty nepotrebuješ ten sval rozbit na sračky aby si mal svalovicu. Svalovica a napumpovanie nieje znak toho ze rastieš je to znak toho ze trenuješ uplne nakokot. Citaj vela o periodizacii treningu, deloade rozloženia treningovej intenzity a tak dalej a tak dalej taketo cvicenie co cvicis nema vooooooobec zmysel
Pipik88
Príspevky: 984
Dátum registrácie: 29.09.2016
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 4 krát
Bolo mu ďakované: 5 krát

Re: Bravkov log

Príspevokod užívateľa rapsic » 27.01.2019

Pipik, ak mam svalovicu a pumpu tak cvicim nakokot?
A ty si uz vobec zacal cvicit alebo tu len pises sracky?
Užívateľov profilový obrázok
rapsic
Príspevky: 3668
Dátum registrácie: 27.04.2017
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 204 krát
Bolo mu ďakované: 409 krát

Re: Bravkov log

Príspevokod užívateľa Brav » 27.01.2019

Neviem no. Ja cvičím pre radosť. Mam rad tazke tréningy veľa sérii, do zlyhania rozbiť sa a svalovicu.. Ak odchádzam polounaveny po tréningu alebo dokonca čerstvý mam v hlave niečo že to je. Na *****... Možno som. Pomyleny a úplne na. *****.. Podľa mňa tá bolesť k tomu patrí, čo na to. Ostatní?

Sent from my HRY-LX1 using Tapatalk

Brav
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 07.01.2019
Cash on hand: Locked

Re: Bravkov log

Príspevokod užívateľa Pipik88 » 27.01.2019

Hlboko sa ospravedlnujem cvic ako chces :) myslel som to inak ale nejdem sa hadat myslim s tou svalovicou a pumpou nie necvicim len sypem a fetujen
Pipik88
Príspevky: 984
Dátum registrácie: 29.09.2016
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 4 krát
Bolo mu ďakované: 5 krát

Re: Bravkov log

Príspevokod užívateľa miroslav.kavcak » 27.01.2019

Ja súhlasím s Kubom. Nechápem ten trend, že sa ľudia tak nenormálne prepaľujú na tréningoch. Idú ďaleko za zónu dostatočnej/optimálnej stimulácie čo býva kontraproduktívne. Ak chcem robiť progres, tak cez tréningový objem. Pre mňa je najjednoduchšie linerálne pridávať po pracovnej sérií v každom 2-3 tréningu až do svojho uregenerovateľného maxima, kde potom končí tréningový cyklus. Ide deload a nový cyklus. Sú aj iné spôsoby ako zabezpečiť stimuláciu,ale navyšovanie tréningového objemu je pre mňa najefektívnejšie. Áno, treba ísť do zlyhania, alebo skoro do zlyhania. Treba cvičiť s veľkými váhami za dodržania korektnej techniky. Treba drieť, ale všetko v rozumnej miere, nech nie je prepaľovaný CNS a zbytočne namáhaný pohybový aparát.
Ja neviem aké máš priority, či ta vôbec nezaujíma nárast svalového objemu, no ak ti ide len o to zničiť sa, tak chod ťažiť drevo do lesa. Ak chceš rozumne trénovať a chceš mať efektívny tréning, tak si treba naplánovať tréning dopredu, začať na nižšej intenzite, menšom tréningovom objeme ( počet pracovných sérií) a postupne pridávať.
Až teraz som si pozrel tvoj trenal. Máš tam síce na začiatok dosť pracovných sérií, ale myslel som že tých spomínaných 53 sérií je len na biceps - triceps. Trošku uber a bude dobre. Ako malú pomôcku ti poradím, že ja začínam tréningový cyklus na cca 16 sériach týždenne na sval a končím na cca 25 sériach týždenne.
V prípade podozrenia, že niektorý užívateľ svojim príspevkom porušil pravidlá fóra, stačí príspevok nahlásiť a ja už zjednám nápravu.
Užívateľov profilový obrázok
miroslav.kavcak
Moderator
Príspevky: 2453
Dátum registrácie: 23.05.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Poprad
Poďakoval: 24 krát
Bolo mu ďakované: 208 krát

Re: Bravkov log

Príspevokod užívateľa Pipik88 » 27.01.2019

Konecne niekdo kdo rozumie treningom periodizacii a deloadom :) ja chodim zvycajne to ako som pisal no menim periodizacie objemovku davam 8-12 opakovani 3 tyzdne trening 1w deload 3w trening 3w deload kde sa udrzujem a potom silovka 4w a 3w deload telo 2x do tyzdna rozdelujem si to presne na % viem co idem s akou vahou a sledujem si kam sa posuvam atd treba aj oddych a nie len nonstop driet ked ides naplno 3w ten 1w ti bodne takisto po 6w treningu ti tie 2 ja davam 3w pomozu nikam sa neposuvas len sa udrzujes a pripravujes na dalsi plan v tom som urobil najvacsi progres a teraz sa k tomu opat vraciam
Ked idem silovku to je 4 tyzdne max 6 tyzdnov tak idem 80 až 90% z maximalky čiže ked mam maxko 100 kg začínam na 80 o tyzden 85 o další 90 a ak sa da ten další 95 kg a idem schemy v silovke ako 6x2 a podobne maximalne v silovke idem max 6 opakovaní vyskusaj si takíto 4-6w trening a ver tomu ze ten 3 tyzdnovi deload budeš potrebovať ako soľ samozrejme všetko bez dopomoci a prestavky viac ako 2 min a silovo aj objemovo ta to posunie určite viac ako tiet nezmysli.
V objeme cvicim klasicky 3-4x8-12 v intenzite 60-80% zase ja si ratam kazdy trening čo idem cvicit a tak dalej viem čo idem ake vahy prídem rozcvicim sa a idem na to necvicim hala bala a mne to prinieslo super vysledky.

SAMOZREJME uz dlhší čas nemam čas na cvicenie ale vracam sa k tomuto a zase to bude pecka! :D
Pipik88
Príspevky: 984
Dátum registrácie: 29.09.2016
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 4 krát
Bolo mu ďakované: 5 krát

Re: Bravkov log

Príspevokod užívateľa silný » 27.01.2019

pre naturala to bude asi fakt kktina trenovat henatkým štýlom jak dotyčný... ale skúste si vy dvaja dakedy trening na trene, to ta po 20tich seriach nepusti z gymu, ved to odhadzes za 30 minut :)
Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
Užívateľov profilový obrázok
silný
Príspevky: 5898
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 91 krát
Bolo mu ďakované: 547 krát

Re: Bravkov log

Príspevokod užívateľa Pipik88 » 27.01.2019

silny a baví sa tu niekdo o sypačke? :D Na sypačke ako fakt nehnevaj sa ti stači odhadzat serie ledabolo odcivcit a porastieš osobne som vdel nastrielaneho obrovskeho typka robit polovične opakovania a hadzat zo vsetkym len tak ledabolo ale ak chceš mat progress a tak dalej treba si to sledovat a ratat :D PODLA MNA aj na sypke aj ked tam je samozrejme ze možeš pridat na intenzite a tak dalej lebo ta regeneracia je podporena latkami :D toboz na trene

Ver tomu ze aj na sypačke by si mal super progress keby si cvičil telo 2x do tyzdna no samozrejme pridal serie na partiu napr.

Nohy 16 serii
Hrudník 16 serii
Biceps 8 serii

Chrbát 16 serii
Triceps 10 serii
Ramená 12 serii

progres by si mal tak či tak lepší ako 1x cele telo do tyzdna s 50 seriami :D či sypka či natty moj nazor
Pipik88
Príspevky: 984
Dátum registrácie: 29.09.2016
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 4 krát
Bolo mu ďakované: 5 krát


Návrat na "Tréningové logy, pokroky (tréningový denník)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný