Martin - začiatok zmeny

Martin - začiatok zmeny

Príspevokod užívateľa Martinekus » 05.10.2016

Martin, 20 rokov

Čaute, chcel by som sa s Vami podeliť o progres postavy. Všetko sa to zažalo vo februari 2015 kde moja váha bola niečo okolo 129/130kg (viď. 3 fotka). Vtedy som si povedal dosť, takto to ďalej nejde, takto sa predsa nedá žiť. Moja prvá dieta no ak sa to dá nazvať diétou, bolo to v podstate odstranenie zlých stravovacích návykov a zaradenie pohybu do každodenného života. V čo najväčšej miere som obmedzil sladke, sladene napoje, hambače a tie nie veľmi vhodne potraviny. Zameral som sa na bielkoviny, sacharidy a predovšetkym tuky (tie zdravé ). Trenoval som 5x do tyždna/3x silový trening, 2x kardio 45minut. Váha klesala pekne dolu až som za 6 mesaicov dostal na vahu 98kg (viď.2 fotka). Bol som veľmi nadšeny z toho ako sa mi to podarilo. Každé jedno kilo dole ma hnalo dopredu. No potom ako som sa dostal na vahu 98kg som bol spokojny a ďalej som to nejako extra neriešil. Sice som si bol sem tam zacvičiť aj som dostatočne jedol no väčšinou to boli viacmenej vysokokaloricke jedla. Takto to išlo asi rok, kde som riešil všetko možné len nie seba, svoju postavu a progres ach :( No teraz je oktober 2016 momentálne mam 111kg (viď. 1 foto) a chcel by som sa do toho o5 dostať. Od 3 oktobra som začal rysovačku. Prve 2 tyždne začinam na 2000kCal,200g bielkovin,200g sacharidov,70g tukov. Uvidime ako bude telo reagovať. Trenujem 4x do tyždňa antagonisticky trening (Po,Str,Pia,Sob). Po silovom treningu zaraďujem kardio 20 minut rychlejšim tempom. Budem každym tyždňom zvyšovať intenziru a čas kardia. Bol by som rád za každy Váš nazor, radu ako pokračovať ďalej ;)
Suplementácia : Po zobudeni spaľovač (the ripper) - 5g, 1 sačok Multi Pro Scitec Nutrition
Po silovom treningu - aminače (BSn) 15g
Po kardiu - Protein 30g

Silové výkony : Drep - 130kg
BP - 100kg
MT - 160kg
Prílohy
14555836_1497456036947761_1517173160_n.jpg
Rok 2016 - 111kg
14555836_1497456036947761_1517173160_n.jpg (302.68 KiB) 2285 zobrazení
2015-07-02 13.27.37_PerfectPhoto.cz_2016-10-05 12-18-32.jpg
Rok 2015 - 98kg
2015-07-02 13.27.37_PerfectPhoto.cz_2016-10-05 12-18-32.jpg (500.73 KiB) 2285 zobrazení
20150209_145211_PerfectPhoto.cz_2016-10-05 11-56-30.jpg
Rok 2015 - 130kg
20150209_145211_PerfectPhoto.cz_2016-10-05 11-56-30.jpg (241.63 KiB) 2285 zobrazení
Martinekus
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 21.08.2014


Re: Martin - začiatok zmeny

Príspevokod užívateľa Martinekus » 29.10.2016

Momentalne vaha klesla na 107,6kg. Tyždeň si dam pauzu od fitka a budem chodiť plavať a každy druhy deň kardio + brucho
Martinekus
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 21.08.2014

Re: Martin - začiatok zmeny

Príspevokod užívateľa Chasky » 29.10.2016

Zarad protein aj po silovom treningu a hodinu po akomkolvek treningu neuzivaj nic ine ako bielkoviny.ono vsetko zalezi od toho kam sa chces posunut,resp.co mienis urobit s postavou.ak len schudnut....
Môžeme byť úspešný a mať nepriateľov alebo byť neúspešný a mať samých priateľov.
Užívateľov profilový obrázok
Chasky
Príspevky: 812
Dátum registrácie: 28.04.2016

Re: Martin - začiatok zmeny

Príspevokod užívateľa Martinekus » 30.10.2016

Prvoradym cieľom je schudnuť na tych 95kg. Mysliš to tak, že potreningové jedlo by malo pozostávať len s bielkovin bez sachrov ?
Martinekus
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 21.08.2014

Re: Martin - začiatok zmeny

Príspevokod užívateľa Chasky » 30.10.2016

Prvoradym cieľom je schudnuť na tych 95kg. Mysliš to tak, že potreningové jedlo by malo pozostávať len s bielkovin bez sachrov ?
Ak chces schudnut tak ano :007 telo je este v stadiu spalovania po tazkom treningu cca 1h,kedze metabolizmus ide na plne obratky.nepotrebujes sacharidy kvoli doplneniu glykogenu resp.kvoli vysokej abbsorcii zivin ak tak daj cca 30g glukozy max!treba za zaujimat aj o inzulin,ten hraje dolezitu rolu pri formovani postavy...naberanie,chudnutie....ak mas 6jedal denne skus nedavat viac jak cca 30g sacharidov ku kazdemu jedlu a rano len bielkoviny a tuky.tuky zabezpecia dostatocny prisun energie a inzulin udrzis pod poklickou.sacharidy su dolezite,nieje dobre ist na 0 no do tych cca 150-200g max uplne postacuje aj mne.samozrejme tym padom niesu silove vykony uplne top no ked chcem upravit postavu nezaujimam sa o PR 8)
Môžeme byť úspešný a mať nepriateľov alebo byť neúspešný a mať samých priateľov.
Užívateľov profilový obrázok
Chasky
Príspevky: 812
Dátum registrácie: 28.04.2016

Re: Martin - začiatok zmeny

Príspevokod užívateľa Martinekus » 30.10.2016

Max sacharidov mavam do tych 180g denne. Viac ani nedavam pretože mi to bohate stači, hladny niesom, travenie je v poriadku :D Takže rano bielkoviny a tuky a potom ostatne jedla ako je desiata a jedlo pred treningom tam už tie sacharidy môžem ano ? :D A kedže si povedal tak 30g môžem aj po treningu v podstate nie ?
Martinekus
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 21.08.2014

Re: Martin - začiatok zmeny

Príspevokod užívateľa Chasky » 30.10.2016

Max sacharidov mavam do tych 180g denne. Viac ani nedavam pretože mi to bohate stači, hladny niesom, travenie je v poriadku :D Takže rano bielkoviny a tuky a potom ostatne jedla ako je desiata a jedlo pred treningom tam už tie sacharidy môžem ano ? :D A kedže si povedal tak 30g môžem aj po treningu v podstate nie ?
:007 ano 30g s kazdym jedlom okrem rana v klude.musi to bohate stacit.ked to staci mne po 40+ a metabolizmus je uplne niekde inde tak kazdemu.samozrejme poriadne makat kedze ked ja ked idem light tak drepy 200kg :lol:
Môžeme byť úspešný a mať nepriateľov alebo byť neúspešný a mať samých priateľov.
Užívateľov profilový obrázok
Chasky
Príspevky: 812
Dátum registrácie: 28.04.2016

Re: Martin - začiatok zmeny

Príspevokod užívateľa Martinekus » 30.10.2016

Ďakujem pekne za radu :007 budem sa toho držať a neskôr napišem ako to šľape :wink:
Martinekus
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 21.08.2014

Re: Martin - začiatok zmeny

Príspevokod užívateľa Martinekus » 07.11.2016

Po menšej brigadke, ľave rameno posledne 3 dni neskutočne boli :( Najhoršie je to rano po prebudeni, fakt ta bolesť je neskutočna. Takže tento tyždeň posilka nehrozi :( :'( Budem aspoň zaraďovať kardio každy deň aspoň 1h. Mal niekto už nejake zdravotne komplikacie s ramenom ?
Martinekus
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 21.08.2014

Re: Martin - začiatok zmeny

Príspevokod užívateľa Chasky » 07.11.2016

Po menšej brigadke, ľave rameno posledne 3 dni neskutočne boli :( Najhoršie je to rano po prebudeni, fakt ta bolesť je neskutočna. Takže tento tyždeň posilka nehrozi :( :'( Budem aspoň zaraďovať kardio každy deň aspoň 1h. Mal niekto už nejake zdravotne komplikacie s ramenom ?
Jasne ze ano.ak je to klb tak 100mg nandrolon deca ak slacha tak 5 max 10mg len rano.ver mi ze pomoze a to su terapeuticke davky. :007
Môžeme byť úspešný a mať nepriateľov alebo byť neúspešný a mať samých priateľov.
Užívateľov profilový obrázok
Chasky
Príspevky: 812
Dátum registrácie: 28.04.2016

Re: Martin - začiatok zmeny

Príspevokod užívateľa Martinekus » 07.11.2016

To už sa bavime o anabolikach však ? :-)
Martinekus
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 21.08.2014

Re: Martin - začiatok zmeny

Príspevokod užívateľa Chasky » 07.11.2016

To už sa bavime o anabolikach však ? :-)
Ano ak niesi natural.ak ano ostavaju len klasicke doplnky.
Môžeme byť úspešný a mať nepriateľov alebo byť neúspešný a mať samých priateľov.
Užívateľov profilový obrázok
Chasky
Príspevky: 812
Dátum registrácie: 28.04.2016

Re: Martin - začiatok zmeny

Príspevokod užívateľa Martinekus » 07.11.2016

Skusim zabehnuť k lekarovi a pravidelne natierať + kupim klbovku
Martinekus
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 21.08.2014

Re: Martin - začiatok zmeny

Príspevokod užívateľa Loutka » 07.11.2016

ved cvic nohy, mna ked bolelo rameno tak som furt drepoval :-D
Loutka
Príspevky: 1687
Dátum registrácie: 15.06.2009

Re: Martin - začiatok zmeny

Príspevokod užívateľa Martinekus » 07.11.2016

Nad tym rozmyšľam, že tam hodim nohy dokym to rameno nebude v poriadku :)
Martinekus
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 21.08.2014


Návrat na "Fotky užívateľov (pred a po: objemovka, rysovačka atď.)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní