Volna diskuze

Vstup od 18 rokov

Re: Volna diskuze

Príspevokod užívateľa silný » 07.10.2019

A to ti nevadí odjebať v 2. deň biceps a na ďalší ísť chrbát, kde ho zapájaš až až? Ci to len ja tak cvičím ako chujus, ze ked jeden deň odvičím daku partiu na druhý s ňou nemožem nič robiť? :)
Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
Užívateľov profilový obrázok
silný
Príspevky: 6487
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 118 krát
Bolo mu ďakované: 676 krát


Re: Volna diskuze

Príspevokod užívateľa 028! » 07.10.2019

Taky bych tuto kombinaci nevolil, ale je X lidí - včetně profíků, co klidně takovou to kombinaci jezdí, někdy ještě "horší" kombinace a nezdá se, že by se nějak dojebali nebo že by jim to nefungovalo :grin:
Užívateľov profilový obrázok
028!
Príspevky: 1204
Dátum registrácie: 28.03.2014
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 207 krát
Bolo mu ďakované: 47 krát

Re: Volna diskuze

Príspevokod užívateľa miroslav.kavcak » 07.10.2019

Ja som zase toho názoru , že svaly netreba šokovať či ničiť, ale progresívne pretažovať. Keďže podstata rastu je adaptácia

- každý ďalší tréning pridávam buď váhu činky, alebo navýšim počet opakovaní
- linealne navysujem počet pracovných sérii
- "ročný" tréning delim na cykly, v ktorých mam rozdielne priority a rozdielne cviky
- používam celé spektrum opakovaní
V prípade podozrenia, že niektorý užívateľ svojim príspevkom porušil pravidlá fóra, stačí príspevok nahlásiť a ja už zjednám nápravu.
Užívateľov profilový obrázok
miroslav.kavcak
Moderator
Príspevky: 2367
Dátum registrácie: 23.05.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Poprad
Poďakoval: 25 krát
Bolo mu ďakované: 232 krát

Re: Volna diskuze

Príspevokod užívateľa mirutko » 07.10.2019

A to ti nevadí odjebať v 2. deň biceps a na ďalší ísť chrbát, kde ho zapájaš až až? Ci to len ja tak cvičím ako chujus, ze ked jeden deň odvičím daku partiu na druhý s ňou nemožem nič robiť? :)

Skúšal som aj klasiku, ale po odcvičení chrbta ten biceps už vôbec neviem precítiť a takto dostáva počas jedného cyklu, kedy odcvičím celé telo častejší impulz. Vyhovuje mi partiu odcvičiť 2x počas cyklu aj keď s menším objemom práce v ten deň, ako ho v jednom dni rozbiť na kašu a potom presne ako píšeš, ďalšie dni je nepoužiteľný. Zastávam skôr názor, že svalu dať častejší impulz k rastu. Neviem, podľa mňa to aj tak nie je o type, skladbe resp. systéme tréningu, ale o tej celkovej disciplíne počas celého dňa. Ten impulz mu vieš dať viacerými spôsobmi a teda by som z toho nerobil až takú vedu. Skôr špekuloval v kuchyni a v labáku :D
SQUATS SAVE LIVES !
Užívateľov profilový obrázok
mirutko
Príspevky: 2317
Dátum registrácie: 20.10.2014
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 118 krát
Bolo mu ďakované: 451 krát

Re: Volna diskuze

Príspevokod užívateľa silný » 07.10.2019

Ja som zase toho názoru , že svaly netreba šokovať či ničiť, ale progresívne pretažovať. Keďže podstata rastu je adaptácia

- každý ďalší tréning pridávam buď váhu činky, alebo navýšim počet opakovaní
- linealne navysujem počet pracovných sérii
- "ročný" tréning delim na cykly, v ktorých mam rozdielne priority a rozdielne cviky
- používam celé spektrum opakovaní
A za toto ťa uznávam Miro a máš moj obdiv ale ty nevieš aké je to cvičiť s trenbolonom :) Vela krát si poviem, že uý mám odcvičené, že 30sérií je aj celkom dosť ale to ťa domov nepustí... :)
Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
Užívateľov profilový obrázok
silný
Príspevky: 6487
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 118 krát
Bolo mu ďakované: 676 krát

Re: Volna diskuze

Príspevokod užívateľa miroslav.kavcak » 07.10.2019

30 sérii na partiu odcvicim za 3 tréningové jednotky :D
Každopadne u vas platí všetko ako u naturalov, až na ten uregenerovatelny tréningový objem, ktorý bude môcť byť nesporne väčší. Otázka však je , či musí byť väčší , keď na stimuláciu stačí nižši počet sérii a tych napríklad tvojich 30 je skôr o tom, že ty ich chceš urobiť, aby si sa citil dobre.
Optimálny tréningový objem nie je až tak celkom individuálna vec. Podľa mňa je lepšie začať niekde , na nejakom počte sérii a postupne ich navyšovať, do ešte unosneho stavu, ako každý jeden tréning sval ničiť enormným počtom sérii :).
Neviem aké to je byť na trene, ale ty vieš ze aj keby začnem sypať ( čo nezačnem) , tak si budem tréning plánovať a cyklovat a nic nebudem robiť len tak random :D.
V prípade podozrenia, že niektorý užívateľ svojim príspevkom porušil pravidlá fóra, stačí príspevok nahlásiť a ja už zjednám nápravu.
Užívateľov profilový obrázok
miroslav.kavcak
Moderator
Príspevky: 2367
Dátum registrácie: 23.05.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Poprad
Poďakoval: 25 krát
Bolo mu ďakované: 232 krát

Re: Volna diskuze

Príspevokod užívateľa silný » 07.10.2019

Jasné, rozumieme sa ;) veď nevravím, že to ej pravidlom každého tréningu spraviť 30 sérií a rozmrdať ten sval... je to skôr o tom ako vravíš, že chcem, ten tréning ma baví, cítim sa dobre, pumpuje ma aj po hodine tréningu, tak si proste ešte zacvičím :) osobne z toho nerobím až takú vedu, mám dáky ten základ tréningu a všetko ostatné navyše berem ako bonus, prípadne ako nejaké kardio na zvýšenie kcal výdaju, kedže pochodovať na páse ako dilino sa mi nejak nechce :)
Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
Užívateľov profilový obrázok
silný
Príspevky: 6487
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 118 krát
Bolo mu ďakované: 676 krát

Re: Volna diskuze

Príspevokod užívateľa Vinnie » 07.10.2019

zase nie je séria ako séria :D
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 4720
Dátum registrácie: 22.09.2010
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 69 krát
Bolo mu ďakované: 474 krát

Re: Volna diskuze

Príspevokod užívateľa silný » 07.10.2019

Pri tejto vete si vždy spomeniem na teba :thumbup:
Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
Užívateľov profilový obrázok
silný
Príspevky: 6487
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 118 krát
Bolo mu ďakované: 676 krát

Re: Volna diskuze

Príspevokod užívateľa nokos » 08.10.2019

20191008_112326.jpg
20191008_112326.jpg (38.3 KiB) 890 zobrazení
V Grecku za 1 euro:)
Užívateľov profilový obrázok
nokos
Príspevky: 714
Dátum registrácie: 13.05.2016
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 13 krát
Bolo mu ďakované: 44 krát

Re: Volna diskuze

Príspevokod užívateľa finist » 08.10.2019

Skúšal som aj klasiku, ale po odcvičení chrbta ten biceps už vôbec neviem precítiť a takto dostáva počas jedného cyklu, kedy odcvičím celé telo častejší impulz. Vyhovuje mi partiu odcvičiť 2x počas cyklu aj keď s menším objemom práce v ten deň, ako ho v jednom dni rozbiť na kašu a potom presne ako píšeš, ďalšie dni je nepoužiteľný. Zastávam skôr názor, že svalu dať častejší impulz k rastu. Neviem, podľa mňa to aj tak nie je o type, skladbe resp. systéme tréningu, ale o tej celkovej disciplíne počas celého dňa. Ten impulz mu vieš dať viacerými spôsobmi a teda by som z toho nerobil až takú vedu. Skôr špekuloval v kuchyni a v labáku :D
[/quote]

Zastávam skôr názor, že svalu dať častejší impulz k rastu
- ale robíš presný opak, trenuješ 4+1

napríklad ja idem naozaj vysokú frekvenciu s malým objemom, keď mam partiu 5x za 14 dní

P - chrbat +prcia + ramená
U - nohy + ruky
S - volno
opakovanie cyklu
finist
Príspevky: 153
Dátum registrácie: 30.06.2016
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 3 krát
Bolo mu ďakované: 10 krát

Re: Volna diskuze

Príspevokod užívateľa silný » 08.10.2019

20191008_112326.jpgV Grecku za 1 euro:)
lol nabral by som plný kufor :)
Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
Užívateľov profilový obrázok
silný
Príspevky: 6487
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 118 krát
Bolo mu ďakované: 676 krát

Re: Volna diskuze

Príspevokod užívateľa marek123 » 08.10.2019

zobrať známym T3ku miesto pohľadnice :D
marek123
Príspevky: 264
Dátum registrácie: 12.03.2013
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 72 krát
Bolo mu ďakované: 18 krát

Re: Volna diskuze

Príspevokod užívateľa garonko » 08.10.2019

to chcem aj ja za tu cenu😂
garonko
Príspevky: 209
Dátum registrácie: 10.11.2018
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 24 krát
Bolo mu ďakované: 12 krát

Re: Volna diskuze

Príspevokod užívateľa SpankyCZ » 08.10.2019

Skúšal som aj klasiku, ale po odcvičení chrbta ten biceps už vôbec neviem precítiť a takto dostáva počas jedného cyklu, kedy odcvičím celé telo častejší impulz. Vyhovuje mi partiu odcvičiť 2x počas cyklu aj keď s menším objemom práce v ten deň, ako ho v jednom dni rozbiť na kašu a potom presne ako píšeš, ďalšie dni je nepoužiteľný. Zastávam skôr názor, že svalu dať častejší impulz k rastu. Neviem, podľa mňa to aj tak nie je o type, skladbe resp. systéme tréningu, ale o tej celkovej disciplíne počas celého dňa. Ten impulz mu vieš dať viacerými spôsobmi a teda by som z toho nerobil až takú vedu. Skôr špekuloval v kuchyni a v labáku :D

Zastávam skôr názor, že svalu dať častejší impulz k rastu
- ale robíš presný opak, trenuješ 4+1

napríklad ja idem naozaj vysokú frekvenciu s malým objemom, keď mam partiu 5x za 14 dní

P - chrbat +prcia + ramená
U - nohy + ruky
S - volno
opakovanie cyklu
[/quote]

Ahoj, takže když například pojedu:
1. Den - Prsa (3 cviky) , Ramena (3 cviky), Triceps (2 cviky)
2. Den - Záda (3-4 cviky), Biceps (2 cviky)
3. Den - Celé nohy (přední 3-4, zadní 2)
4. Den - Pauza
5. Den - Opakování cyklu
2-3 rozehřívací série, 2 pracovní téžké váhy 6-8 op., 90-120s pauza mezi sériemi.. bude možné takto odjet kvalitní objem? Já v objemu totiž skoro vždy měl cca 3 dny volna za týden, partie 1x týdně.
SpankyCZ
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 03.06.2018
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 10 krát
Bolo mu ďakované: 1 krát


Návrat na "Anabolické steroidy (všetko o steroidoch, bobulách, sypačkách)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Jozko450 a 9 neregistrovaných