Laci :)

Laci :)

Príspevokod užívateľa Laci » 11.10.2010

Sevaste borci !
Som tu nový a chcel by som si spraviť vlastný log aby som sledoval ako postupujem a aby som sa mal s kym poradit vo veciach ohladom všetkého okolo cvičenia.
Takže najskôr niečo o mne : cvičím zhruba 3 roky
/ja viem neni to vidno :D /
Moje miery sú : výška – 178
Váha – 82-83 (ráno na lačno)
Stehno – 55
Hrudník – 117
Pás – 88
Lýtko – 38
Ruka - 39

Osobne si myslím, že mi zaostávajú ruky a prsia, ale tak to je osobný názor, posúdte sami.
Čo sa týka doplnkov tak by to mohlo vyzerať takto :

Maltodextrín /pred a po tréningu/,

Proteín syrovátkový /ráno, trochu pred tréningom, po tréningu a pred spaním/,

NO (pumpa) pred tréningom,

pre prípad potreby kofeín tabletkový,

ďalej kreatín /nasycovacia fáza a potom tak 2,5-3 g pred a po treńingu/,

glutamín
3-5g denne /po tréningu a pred spaním/

kĺbová výživa

a nejaké vitamíny a minerály /chróm, vitamín C, magnézium, B komplex a nejaký multivitamín/
to je asi všetko

je to taký predbežný môj návrh, príjmem kritiku, zmeny a tipy

Jedálniček som si navrhol asi takto (práve k nemu mám najviac otázok):
raňajky - 50g ovsené vločky + proteín + biely jogurt + med + 3dl mlieka = 75g sachrov

desiata - cottage cheese + 7 racio chlebíčkov = 60g sachrov

obed - xyz + ryža 80g /200g/ = 64g sachrov

olovrant tvaroh + 50g cestovin = 35g sachrov

pred tréningom - pol odmerky proteinu + 15g maltodextrinu + kreatin = 20g sachrov

po treningu - 35g maltodextrin + protein + kreatín = 40g sachrov

večera - tuniak + 70g /170G/ ryže = 56g sachrov

večera 2 - tvraroh + protein = 15g sachrov

spolu to je cca : 365g + nejaké tie sachre zo zeleniny, takze cca okolo 400g
Naposledy upravil/-a Laci v 02.11.2010, upravené celkom 4 krát.
Užívateľov profilový obrázok
Laci
Príspevky: 533
Dátum registrácie: 11.10.2010
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Levice


Príspevokod užívateľa sjm- » 11.10.2010

Zdravím ťa,

Prečítal som príspevok - čakal som niečo horšie, keď som čítal to o tej zlej strave a behaní po baroch :) Ale vyzerá to veľmi dobre. Páči sa mi to. Chrbát máš super. Nohy vypadajú tiež dobre a celkovo je to dosť dobré. Kebyže celé 3 roky máš super stravu tak to vyzerá ešte oveľa lepšie :)

Keď ti môžem poradiť, "vyhoď" tie scitec 5600 amináče, preberalo sa to tu a fóre, aj na zahr. fórach a aj inde, že sú to oničom aminokyseliny, keď sa tak dajú vôbec nazvať. Že je to len stlačený protein atď. Verím, že toho nájdeš veľa a uvážiš, či do budúcna nezmeniť za iné.

Držím ti palce. opakujem, vypadá to very good.
Progressive overload is a myth and counting macros only works if your name is Marco.
Užívateľov profilový obrázok
sjm-
Moderator
Príspevky: 6473
Dátum registrácie: 31.10.2009
Cash on hand: Locked

Príspevokod užívateľa Laci » 11.10.2010

sjm- ďakujem ti za povzbudenie :)
čo sa týka tých amináčov tak ich nahradím asi 4800vkami od dymatize, alebo zvolim animá od animalu,, uvidíme :)

No a ak by mi niekto mohol pomôcť s tymi mojimi otázkami čo som položil bol by som rád ale kludne píšte aj návrhy, poznámky a podobne :)
Užívateľov profilový obrázok
Laci
Príspevky: 533
Dátum registrácie: 11.10.2010
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Levice

Príspevokod užívateľa TheDarkMucko » 11.10.2010

fotky davaj do [img]link[/img] :D posledne dve mi nechcelo nacitat a obdivujem kazdeho co ma vacsi hrudnik ako ja :) :D a tiez obdivujem ludi,ktori si dokazu pocitat kalórie a sach.,bielko.,tuky :) taka otazka...ked si siel vlny tak si kolko aeroboval? (proste neviem si predstavit,ze vlnenim si za 6tyzdnov tolko schudol,,,,ja som este nevlnil a dalsie roky ani nebudem,lebo nato treba mat bud zhovievavych rodicov alebo vlastnu kasu)
TheDarkMucko
Cash on hand: Locked

Príspevokod užívateľa Laci » 11.10.2010

fotky davaj do [img]link[/img] :D posledne dve mi nechcelo nacitat a obdivujem kazdeho co ma vacsi hrudnik ako ja :) :D a tiez obdivujem ludi,ktori si dokazu pocitat kalórie a sach.,bielko.,tuky :) taka otazka...ked si siel vlny tak si kolko aeroboval? (proste neviem si predstavit,ze vlnenim si za 6tyzdnov tolko schudol,,,,ja som este nevlnil a dalsie roky ani nebudem,lebo nato treba mat bud zhovievavych rodicov alebo vlastnu kasu)
nazdar MuckoReloaded, no neviem kde je problém ale mne tie linky idu okej :)
No co sa tyka pocitania kalorii tak som zistil ze bez toho to nejde, proste cez kalorie vedie aj cesta, ja osobne som vlnil najskôr 50-250-500 a posledne 2 tyzdne opačen zhora dole
Co sa tyka aeróbky tak to bolo celkom dobré dá sa povedať každé ráno, beh alebo cyklotrenažér tak 34-45min

a pokial som išiel cvičiť tak len lahká aeróbka po tréningu tak 20min, pokial som nešiel cvičiť tak zväčša švihadlo tak 40min,
Bolo to rôzne záviselo od nálady a času ale tak bolo tej aeróbky naozaj poŽehnane :)
No a čo sa týka stravy, tak trošku presviedčania rodičov a bolo, ono je to dosť rôzne môžeš si zhotoviť jedálniček aj sám, proste neni nikdy pevne dané co jesť, neriaď sa vždy tým čo píšu na nete...tak napríklad sacharydy môžeš použiť : cestoviny, ryža, polystyrenové chlebíčky...
bielkoviny : ryby, konzervy, cottage, kura, morčacie mäso, tvaroh, biele jogurty a podobne, vŠetko záleží na tom ako si to sám vypočítaš, len treba vôlu na to :) a neveril by si ako si aj študent /aj ja som/ môže vlniť jedna radosť :D
Užívateľov profilový obrázok
Laci
Príspevky: 533
Dátum registrácie: 11.10.2010
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Levice

Príspevokod užívateľa Laci » 12.10.2010

takze pome na Korte ! ;)

12.10.2010


Utorok: dřep 6x6
MT 5x5
bench 5x5

Drep >>>>>>>>>> 100% >>> 130 kg >>> 70% >>> 90 kg
MT >>>>>>>>>> 100% >>> 180 kg >>> 70% >>> 125 kg
Tlak >>>>>>>>>> 100% >>> 110 kg >>> 70% >>> 80 kg


Doplňkové cviky :
1) - biceps s jednoručkami vstoje (4x10 na každou ruku) 16kg jednoručky
- triceps francouzský tlak (4x10) 30kg
- brucho
Naposledy upravil/-a Laci v 20.10.2010, upravené celkom 3 krát.
Užívateľov profilový obrázok
Laci
Príspevky: 533
Dátum registrácie: 11.10.2010
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Levice

Príspevokod užívateľa Laci » 13.10.2010

13.10.2010

Streda : kardio >>> cyklotrenažér 40min + brucho
Užívateľov profilový obrázok
Laci
Príspevky: 533
Dátum registrácie: 11.10.2010
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Levice

Príspevokod užívateľa Laci » 14.10.2010

14.10.2010 štvrtok

MT 6x6 125kg
bench 5x5 80kg
drep 5x5 90kg

- ramena rozpažování v sedě s jednoručkami (4x10) 14 kg jednoručky
- lýtka výpony v sedě (4x15) 40 kg

musím si poznačiť prvý deň na kreatíne aby som sa potom nezabudol a mohol ho vysadiť ;)
Naposledy upravil/-a Laci v 17.10.2010, upravené celkom 1 krát.
Užívateľov profilový obrázok
Laci
Príspevky: 533
Dátum registrácie: 11.10.2010
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Levice

Príspevokod užívateľa Laci » 17.10.2010

15.10.2010

Piatok : kardio >>> cyklotrenažér 30min + brucho
Naposledy upravil/-a Laci v 17.10.2010, upravené celkom 1 krát.
Užívateľov profilový obrázok
Laci
Príspevky: 533
Dátum registrácie: 11.10.2010
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Levice

Príspevokod užívateľa Laci » 17.10.2010

16.10.2010

Sobota: tlak 6x6
Drep 5x5
MT 5x5

Drep >>>>>>>>>> 100% >>> 130 kg >>> 70% >>> 90 kg
MT >>>>>>>>>> 100% >>> 180 kg >>> 70% >>> 125 kg
Tlak >>>>>>>>>> 100% >>> 110 kg >>> 70% >>> 80 kg


Doplňkové cviky :
1) - biceps s jednoručkami vstoje (4x10 na každou ruku) 16kg jednoručky
- triceps francouzský tlak (4x10) 30kg
- brucho
Naposledy upravil/-a Laci v 20.10.2010, upravené celkom 1 krát.
Užívateľov profilový obrázok
Laci
Príspevky: 533
Dátum registrácie: 11.10.2010
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Levice

Príspevokod užívateľa Laci » 17.10.2010

17.10.2010

Nedela >> kopanie pivnice :D
Užívateľov profilový obrázok
Laci
Príspevky: 533
Dátum registrácie: 11.10.2010
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Levice

Príspevokod užívateľa TheDarkMucko » 17.10.2010

ked dobre viem tak pri korte sa nerobi nic doplnkove... (dnes som skusal jeden trening z cca. 5-6tyzden(85%) toho planu a potil som sa strasne... a na doplnky som uz ani chut nemal)
Edit: dufam,ze sme sa porozumeli :D doplnky ako napr. ramená som myslel :)

a dam ti sem aj link co som ja dnes pozeral,,,mozno rad čítaš :D
Korte 3x3
Naposledy upravil/-a TheDarkMucko v 17.10.2010, upravené celkom 1 krát.
TheDarkMucko
Cash on hand: Locked

Príspevokod užívateľa Laci » 17.10.2010

no tak niektoé korte tréningy sa uvádzajú tak iné onak, ale ja si myslim zie tie doplnkove cviky maju vyznam a hlavne su odcvicene za chvilku

Co sa tyka toho potenia tak cvicit 3 komplexne cviky a vlastne 3 velke partie/vpodstate cele telo/ co ma za vysledok aj viac vyplaveneho testosteronu a celkove vycerpanie organizmu takze si myslim ze ten pot navyse je uplne normalny, a take odpobie aby osm nemal chut na doplnky este nebol ;)
Užívateľov profilový obrázok
Laci
Príspevky: 533
Dátum registrácie: 11.10.2010
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Levice

Príspevokod užívateľa Laci » 18.10.2010

18.10.2010

Pondelok:
dřep 6x6 >> 95 kg
MT 5x5 >> 130kg
bench 5x5 >> 82,5 kg

Doplnkové cviky :
- ramena rozpažování v sedě s jednoručkami (4x10) 14 kg jednoručky
- lýtka výpony v sedě (4x15) 45 kg

dnes konečne už pod vplyvom USP labs jack3d musím si to naozaj vychváliť je to dobrá vecička ;)
Užívateľov profilový obrázok
Laci
Príspevky: 533
Dátum registrácie: 11.10.2010
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Levice

Príspevokod užívateľa Laci » 19.10.2010

19.10.2010

Utorok >>> jemné kardio ráno v posilke tak 30min bycikel + trošku brucho
Užívateľov profilový obrázok
Laci
Príspevky: 533
Dátum registrácie: 11.10.2010
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Levice


Návrat na "Tréningové logy, pokroky (tréningový denník)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 8 neregistrovaných