Švábovo (znovu) zrodenie

Švábovo (znovu) zrodenie

Príspevokod užívateľa Šváb » 13.08.2019

Ahoj,

Mám 23 rokov a momentálne som dosť pozadu oproti tomu kde by som chcel/mal by byť.
Prvé zoznámenie s cvičením bolo s vlastnou váhou doma (kliky, brušáky) v 15tich.
Vtedy som bol dosť tlstý a rozkysnutý, tak som začal dosť makať v takej provizórnej posilke.
Dostal som sa na super miery, okolo 13 perc body fat/muscle si nepamatam (okolo 40?) a 71 kg (peak formy bol okolo konca roka 2014).
Dosť si to začalo všímať okolie, čo ma samozrejme tešilo, išiel som solídnu diétu a hlavne, bol tam riadny drive, čo teraz pociťujem, že istým spôsobom chýba (hlavne čo sa týka výživy).
Potom začali roky keď som to skoro úplne vypustil (4x do mesiaca bez stravy je nič), až do začiatku tohto roku 2019 keď som začal chodiť znova do fitka, ale stále nevidno/necítiť žiadny výrazný pokrok (hlavne kvôli nie jasným nastaveným cieľom a nekonštantnosti).

Takže zakladám toto vlákno kvôli:
1. trackingu tréningu/výsledkov/pokroku
2. zápisnik toho, čo sa nové naučím (tréning, strava ... )

Momentálne vážim 93 kg,173 cm, body fat a muscle doplním, takisto aj miery a poprípade aktuálne fotky.
Cieľ do konca roka: 83 kg, následne začne objemová fáza, kde to pôjde do svalov, vyberám si to tak, lebo citím, že som momentálne velmi slabý, nedokážem spraviť zhyb
Hlavný cieľ do konca roka je ale viditeľný/citeľný progres vzhľadový

Najväčšie slabiny:
1. strava (týždeň dodržiavanie, a týždeň odjebaný)
2. informačný chaos
3. tréningy (sila, výdrž)
4. regenerácia (spánok primárne, cigarety)

Ako odstrániť slabiny:
vzdelávať sa, čiže bude tu tracking nových vecí, ktoré sa naučím a budem sa ich snažiť aplikovať.

To bude chcieť odstrániť informačný chaos, čiže zdroje budú:
1. Moderní výživa ve fitness a silových sportech
2. youtube kanály - Valihora FMG, Fitness077 Jirka Vacek, Ales Bursa a zo zahraničných Jeff Nipard, Calisthenicmovement
Šváb
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 12.08.2019
Cash on hand: Locked


Re: Švábovo (znovu) zrodenie

Príspevokod užívateľa Šváb » 13.08.2019

Pozrel som sa na začiatok tréningu z viacerých zdrojov - dynamický strečink
Odporúčajú dynamický strečing

Môj bude pozostávať z: cca 15 min chôdza do fitka, a tohto typu strečinku + ľahké 2-3 minútové cvičenie z ľahkým závažím + 2 sety * 10 opakovaní zahrievacia séria prvého cviku tréningu.

Dnes sa pôjdu záda a řamená jak by povedali bratia :
Šváb
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 12.08.2019
Cash on hand: Locked


Návrat na "Tréningové logy, pokroky (tréningový denník)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných