Bravkov log

Re: Bravkov log

Príspevokod užívateľa miroslav.kavcak » 27.01.2019

Tu ide o tú optimálnu stimuláciu. Fajn, vám rastie zvyčajne sila z tréningu na tréning, ale tiež sa to raz zastaví a nejde tam pridávať kotúče každý tréning. Ako stimuluješ sval potom a tak, aby si mal na zreteli aj to, že na ďalší tréning musíš tiež niekde niečo pridať aby si sval stimuloval ? Preto je rozumné aj ľudom na AAS manipulovať s tréningovým objemom a nerobiť to random a len cvičiť do úmoru.
V prípade podozrenia, že niektorý užívateľ svojim príspevkom porušil pravidlá fóra, stačí príspevok nahlásiť a ja už zjednám nápravu.
Užívateľov profilový obrázok
miroslav.kavcak
Moderator
Príspevky: 2358
Dátum registrácie: 23.05.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Poprad
Poďakoval: 24 krát
Bolo mu ďakované: 226 krát


Re: Bravkov log

Príspevokod užívateľa silný » 27.01.2019

a kto vravi, ze ja cvicim 1x cele telo? zaostavajuce partie idem aj 3x do tyzdna, akurat fakt neriešim ci spravim 16 ci 20 serii, tu sa uz riadim pocitom a neni vzdy seria ako seria...
Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
Užívateľov profilový obrázok
silný
Príspevky: 6341
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 111 krát
Bolo mu ďakované: 647 krát

Re: Bravkov log

Príspevokod užívateľa HAVANA » 27.01.2019

Ahoj Brav. Ja Ti tu miesto spamovania hlúposťami postnem jedno zaujímavé video o optimálnej tréningovej frekvencii / objeme. Nech sa darí.
Užívateľov profilový obrázok
HAVANA
Príspevky: 1329
Dátum registrácie: 24.05.2010
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 15 krát
Bolo mu ďakované: 12 krát


Návrat na "Tréningové logy, pokroky (tréningový denník)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných