Kubkov log

Kubkov log

Príspevokod užívateľa Buchelito » 05.01.2018

Takže na začiatok volám sa Jakub. Cvičím od augusta 2014 ale dosť nepravidelne. Naplno sa tomu venujem rok a pol. Zo začiatku to bolo len na hrazdách asi po mesiaci čo som sa ledva dvihol raz na hrazde som začal cvičiť v posilovni a žiadna upravená strava nič tréningy len 2 maximálne 3 krát do týždňa s tým , že som si myslel , že nohy netreba cvičiť a prvé 2 roky som ich vôbec necvičil. Začiatočnú váhu som mal 47kg.

Chcel by som začať súťažiť možno aj tento rok ak sa podarí spraviť forma do men physique tak rád by som si vypočul vaše názory či už na tréningy alebo na stravu. Znesiem pochvalu aj kritiku :D tak kľudne od srdca.

Momentálna váha 74,8kg.
Maximálky bench 145kg, mŕtvy ťah 190, drep 135.
Obvod hrudníka: 116 cm ruky: 40 cm predlaktie: 33 cm pás: 72 cm stehno: 57 cm
Vek mám 17 rokov v máji bude 18.
Buchelito
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 05.01.2018
Cash on hand: Locked


Re: Kubkov log

Príspevokod užívateľa Buchelito » 06.01.2018

Prvou vecou, s ktorou by som Vás mal oboznámiť je moja strava takže momentálne som išiel do diéty od 1.1. takže piaty deň. No makrá mám nastavené takto 215 g bielkovín, tuk 105 g, a sacharidy na 165 g z toho je cukru 38 g a zvyšok sú komplexné sacharidy.
Ráno začínam proteínom 50-60 g na obed dávam 300 g mäsa buď kuracieho bravčového alebo hovädzieho podľa toho aké kúpim ďalej podľa toho aké som mal mäso išiel olovrant buď 250 g mozzarelli alebo 50-60g proteínu potom hodinu a pol pred tréningom išli prvé sacharidy a to 60g ryže cez tréning pijem jontový nápoj ISO DRINK od Nutrendu kde je 30g sacharidov (cukru) s lyžičkou kreatínu monohydrátu po tréningu 75g proteínu a večer po tréningu takú hodinku dávam 100g ryže a s tým 3-4 vajíčka, a potom tiež asi za hodinku zhruba 2 vajíčka. Toto som išiel prvé 3 dni a potom som to skúsil takto:

Jediný problém tohoto bol že som cez tréning nemal dostatok energie a tak bol slabší ako by som mohol ísť tak som to zmenil tak že ráno začínam proteínom 50-60 g na desiatu o 11:30 dám 120g ryže obed rovnaký 300g mäsa aj olovrant buď 250g mozarelli alebo opäť proteín 50-60 g pred tréningom zvyšok ryže 40 g cez tréning jontový nápoj ISO DRINK od Nutrendu kde je 30g sacharidov (cukru) s lyžičkou kreatínu monohydrátu po tréningu 75g proteínu a večer po tréningu takú hodinku dávam 4-5 vajíčok na dva krát.

Váha za tieto dni išla o 1,3kg dole zo 76,1 kg na aktuálnu 74,8 kg meral som obvody a pás išiel dole o 1,7 cm nohy 2,6 cm ale na rukách alebo iných častiach tela sa obvod nezmenil.
Buchelito
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 05.01.2018
Cash on hand: Locked

Re: Kubkov log

Príspevokod užívateľa Buchelito » 06.01.2018

Ďalšou vecou s ktorou by som Vás mal oboznámiť by mala byť moja suplementácia. Takže ja beriem výrobky od firmy Nutrend (nie je to žiadna propagácia) no tak pome postupne multiminerál, multivitamín, tribulus, ecdysterone, creatine monohydrate 10-15g, proteín srvatkový 80%-ný a vyššie spomínaný jontový nápoj od pólky budúceho týždňa tam chcem pridať HMB.
Buchelito
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 05.01.2018
Cash on hand: Locked

Re: Kubkov log

Príspevokod užívateľa Buchelito » 06.01.2018

Treťou časťou by bol môj tréningový plán ktorý som momentálne nastavil na 3+1 takým štýlom že deň vrch, druhý deň spodok a tretí deň opäť vrch. Kardio robím všetky tri dni ale len 5 minút a každý týždeň chcem pridávať 1 minútu. Brucho cvičím len so spodnou časťou. Opakovania robím do maxima na všetkých cvikoch a série pocitovo niekedy dám viac niekedy menej predsa len nesmieme ísť na úrok zdravia. Samozrejme po každom tréningu som začal robiť strečing, ktorý som dlho zanedbával, dnes som mal rest day ale od zajtra sem budem postupne pridávať tréningy s cvikmi s počtom sérií, váhou a aj s opakovaniami aspoň pri tých ťažších sériách.
Buchelito
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 05.01.2018
Cash on hand: Locked

Re: Kubkov log

Príspevokod užívateľa Buchelito » 06.01.2018

A na záver tohto môjho predstavovania by som Vás chcel oboznámiť s mojím zdravím momentálne už dlhšiu dobu mám zapálenú šľachu v pravom ramene, takže tie tréningy nie sú 100%-né ale dávam do toho všetko. Budúci týždeň by som si mal ísť dohodnúť rehabilitácie, doktor si myslí že pomôžu, tak Vás budem informovať aj o tomto. Tí ktorí to zažili tak vedia že to nie je sranda že niektoré veci sa nedajú robiť a keď už áno tak cez hroznú bolesť. No takže ďakujem dopredu všetkým ktorí si to prečítajú a povedia svoj názor, teším sa na všetky ohlasi.
Buchelito
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 05.01.2018
Cash on hand: Locked

Re: Kubkov log

Príspevokod užívateľa Buchelito » 06.01.2018

Takže dnes už máme po tréningu mal som vrch tela skusil som si zapisovať a rátať vsetky opakovania. Pome na to:
-Bench: 23x40kg, 17x60kg, 14x80kg, 10x100kg, 9x90kg, 11x80kg, 12x70kg, 9x60kg
-Bradla: 3 série 18-14-9 opakovaní
-Kladky z vrchu: 4 série 15-20-25-30kg 21-17-14-10 opakovaní
-Upažovanie: 4 série do maxima so 6kami (pri tomto som opakovania nerátal)
-Zhyby na široko: 5serii 17-14-11-9-6 opakovaní
-Sťahovanie kladky z vrchu na striedačku raz pred hlavu raz za hlavu: 5 sérii 40-45-50-55-55kg (tu som tak isto nerátal opakovania proste do maxima)
-Veslovanie v superserii so sťahovaním kladky na krídla: 4 série s 50kg veslovanie a 40kg kladka do maxima oboje
-Tlaky na úzko na triceps: 4 série 50-60-70-50kg 15-12-10-17 opakovaní
-Kliky na úzko negatívne opakovania: 5 sérii do Maxima (poslednú sériu som ich ledva spravil 6 :D)
-Jednorucka za hlavou s jednou rukou: 3 série s 10-8-8kg 6-10-8 opakovaní
-Biceps s veľkou tyčou: 4 série s prázdnou tyčou do Maxima a posledná séria bola 21tka
-Biceps (brachiatis)S veľkou tyčou z opačným úchopom: 3 série do maxima s prázdnou tyčou
Celý tréning som sa snažil ísť s pauzami 20-30 sekúnd a celý tréning trval 56 minút + 5 minút pás a chvíľu boxovacie vrece kopy a údery, nakoniec strečing+ naťahovačky
Buchelito
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 05.01.2018
Cash on hand: Locked

Re: Kubkov log

Príspevokod užívateľa Palika » 06.01.2018

No, ale že ako sa snažíš Kubo :D :D .. Keby ťa človek nepozná, tak ani neverí, že si naturál :D
Palika
Príspevky: 94
Dátum registrácie: 25.10.2017
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 6 krát
Bolo mu ďakované: 1 krát

Re: Kubkov log

Príspevokod užívateľa Buchelito » 06.01.2018

No, ale že ako sa snažíš Kubo :D :D .. Keby ťa človek nepozná, tak ani neverí, že si naturál :D
Palino :D to si určite napísal aby som nebol smutný že nikto iný sa nevyjadril :D :D
Buchelito
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 05.01.2018
Cash on hand: Locked

Re: Kubkov log

Príspevokod užívateľa Buchelito » 06.01.2018

chcem sem pridať svoju fotku ale nejde mi to vypisuje mi chybu takže ak by ste mi niekto vedel poradiť budem rád :D :D :D
Buchelito
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 05.01.2018
Cash on hand: Locked

Re: Kubkov log

Príspevokod užívateľa silný » 06.01.2018

Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
Užívateľov profilový obrázok
silný
Príspevky: 6414
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 114 krát
Bolo mu ďakované: 665 krát

Re: Kubkov log

Príspevokod užívateľa Buchelito » 07.01.2018



Na tomto odkaze nájdete moju fotku viac menej aktuálnu z 16.12. 2017
Buchelito
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 05.01.2018
Cash on hand: Locked

Re: Kubkov log

Príspevokod užívateľa Buchelito » 07.01.2018

Rozhodol som sa že denne budem pridávať dva príspevky jeden bude tréning a druhý jedálniček čo som mal ten deň v netréningový deň to bude len jedálniček. Tak poďme na to začnem tou stravou.

RAŇAJKY: 60g proteínu
DESIATA: 125 g mozarella (približne hodinku po podaní proteínu)
DRUHÁ DESIATA: 120g ryže (rozdiel asi hodinku a pol od posledného jedla)
OBED: 230g kuracích pŕs (na panvici s korením na troche olivového oleja)
OLOVRANT: banán v čokoláde 45g 1kus (tu nastal problém a moja vôľa zlyhala a dostal som chuť na sladké ale jedel som ho asi 3 hodiny po kúskoch som odryzával :D)
DRUHÝ OLOVRANT: 125g mozarella (to bolo asi pol hodinku po tom čo som prvý krát zahryzol :D)
PO TRÉNINGU: 70g proteínu
VEČERA: praženica ( 20g syru 30% tuku a s dvomi vajíčkami)

Celkový denný príjem je 232g bielkovín 83g tuku a 139g sacharidov pitný režim mám zatiaľ 4,5l ale ešte pijem takže možno taký liter liter a pol ešte a budem na tých 6 litroch.
Buchelito
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 05.01.2018
Cash on hand: Locked

Re: Kubkov log

Príspevokod užívateľa Buchelito » 07.01.2018

Préjdem ku tréningu dnes som mal spodok tela+brucho.

Rozohrial som sa na predkopoch 2 série 20kg
DREPY: 17x50kg 15x70kg 13x90kg 9x110kg 17x70kg ?x50kg (to som už nerátal išiel som kým som mohol)
SUPERSÉRIA PREKOPÁVANIE SO ZAKOPÁVANÍM: 4 série na predkopávaní som začal 35kg a každú sériu pridal 5kg a za každým do maxima a na zakopávaní som začal 30kg a to som išiel 3 série a na poslednú 25kg a takisto do maxima všetky
LEGPRESS: 15x140kg 12x180kg 10x220kg 9x240kg 7x260kg ?x180kg
MŔTVE ŤAHY: 10x70kg 10X100kg 10x130kg 4x160kg
RUMUNSKE S JEDNORUČKAMI: 3 série s 16kami do maxima a 1 séria s 20tkami do maxima
BRUCHO NA HRAZDE DVÍHANIE VYSTRETÝCH NôH DO 90°: 5 sérií do maxima
BRUCHO NA ZEMI: superséria také svoje to mám neviem to popísať tie cviky všetky :D :D :D
BICYKEL 5 minút

Stále som si nezvykol na nedostatok energie z toho malého množstva sacharidov :D :D :D hádam si čoskoro zvyknem a bude to fajn. Zajtra vrch tela.
Buchelito
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 05.01.2018
Cash on hand: Locked

Re: Kubkov log

Príspevokod užívateľa Dzino » 07.01.2018

Preco davas tak malo sacharidov ?
Užívateľov profilový obrázok
Dzino
Príspevky: 1380
Dátum registrácie: 28.06.2011
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 47 krát
Bolo mu ďakované: 12 krát

Re: Kubkov log

Príspevokod užívateľa Buchelito » 08.01.2018

Preco davas tak malo sacharidov ?
Vieš čo lebo bol som zvyknutý na 400-500 sacharidov na deň niekedy aj viac a prevažne rýchlych, a začal som mať tak trochu bruško :D a to som nikdy nemával nejak veľa tuku tak to chcem skúsiť vysekat že ako by to vyzeralo. A štvalo ma že v priebehu 2-3 mesiacoch mi išiel pás o 6cm nahor.
Buchelito
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 05.01.2018
Cash on hand: Locked


Návrat na "Tréningové logy, pokroky (tréningový denník)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných