Borisov Log

Borisov Log

Príspevokod užívateľa mrYoda » 19.11.2016

Začnem základnými údajmi o mne.
Tak som Boris, mám 15 rokov, 86 kg, meriam 182 cm a asi som celkom tučný, nie moc, len tak troška, z doplnkov stravy používam len proteín, stravu mám zlú - jem všetko, s tým by som potreboval nejak poradiť (objemovka-silový tréning). Športom sa nevenujem žiadnym, okrem toho cvičenia.
Maximálky mám DL 100, drep 100, BP 50, je to slabé a chcel by som to zvýšiť na 160-160-90 do pol roka.
.
.
.
.
Dnešný tréning (19.11) : Nohy, ramená, brucho

začiatok 6 min bežiaci pás rozohriatie rozcvička


nohy:

drepy - 15x20kg, 10x40kg, 5x4 - 60
goodmornings - 10x20kg, 4x8 - 40kg
zadny deadlift (skúšal som 1. krát) - 12x20kg, 4x10 - 40kg
calfpress - 18x45kg, 6x12 - 72kg



ramena: (ramena mam dost slabe)

tlaky VČ v stoji - všetko s prazdnou tycou /5x6/
príťahy VČ k brade - 10x20kg, 6x8 - 15kg
zapažovanie JČ v predklone - 5x8 - 6kg




brucho:

decline sit up - 4x12

...trening trval 2 hod 20 min


...Som na návšteve u brata, takže som cvičil s ním, zacvičil som si dobre, ramená mám slabučké (necvičieval som ich - chyba), takže veľmi malé váhy - po tréningu som nedal ani ruky hore. Zadný mŕtvy ťah som skúšal prvý krát v živote, takže chvíľu trvalo kým som si našiel správnu techniku a cvičil ich dobre.
mrYoda
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 19.11.2016
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 1 krát


Re: Borisov Log

Príspevokod užívateľa Pipik88 » 20.11.2016

Cvičíš uplne xxx zadarmo ti tu nik radiť nebude stravu a treningy najdeš v inych temach je to tu dookola omielane takže kdo hlada najde alebo si zaplat trenera ale poriadneho nie nejakého xxx čo ti da cviky s vlastnou vahou male vahy a poriadne precitit ten sval velke vahy su zle a podobny xxx...

Už prestaň požívať neustále tie vulgarizmy, lebo ti začnem mazať príspevky. Nechce sa mi ich stale po tebe upravovať.
Miro
Pipik88
Príspevky: 940
Dátum registrácie: 29.09.2016
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 4 krát
Bolo mu ďakované: 5 krát

Re: Borisov Log

Príspevokod užívateľa mrYoda » 21.11.2016

Takze, zmenil som si ciele :D najprv by som chcel schudnut na nejakych 70 kg aby som mal menej tuku a mohol naberat viac svalstva ako tuku. Tomu som upravil aj stravu aj trening. Stravu mam 180-200g bielkovin+sacharidove vlny 50-100-150+60g tukov na den, zostavoval som ju podla temy dieta a chudnutie a upravil som si ju na mensie mnozstva. Planujem mat treningy 2+1, 2+2 s kardio cvikmi .
.
.
.
.
Dnešný tréning (21.11) : Chrbat, brucho

začiatok 6 min bežiaci pás rozohriatie rozcvička


chrbat:

vrchna kladka - 12x 40 kg, 10x 48 kg, 8x 52, 10x 60 (klesavo po 4. opakovani)
DL - rozcvicka 15x 50kg; 10x 60kg; 4x6 70kg


brucho:

decline sit up - 4x12

...trening trval 1hod/b]




Trening som si neuzil, zacvicil som malo, tlacil ma cas. Mrtvy tah som si daval v pohode, pri dalsom treningu si dam bud viac opakovani, alebo prilozim dalsie 5kg zavazia. Na konci treningu som si dal clean and press len s 30 kg, ramena mam mrtve este zo soboty :D
mrYoda
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 19.11.2016
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 1 krát

Re: Borisov Log

Príspevokod užívateľa Denka » 21.11.2016

čauko... hoď sem prípade nejaké svoje fotky nech je vidno či si ozaj tučný ako o sebe tvrdíš a či je až tak nutné schudnúť na 70kg :) Svoje maxka by si zvýšil rýchlejšie keď sa zameriaš viac na tréningy než na dietu. A vôbec nemusíš mať 70 na to, aby si naberal viac svalstva než tuku, ako tvrdíš :)
Užívateľov profilový obrázok
Denka
Príspevky: 149
Dátum registrácie: 11.05.2013
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Holíč/Hodonín
Kontaktovať užívateľa:

Re: Borisov Log

Príspevokod užívateľa mrYoda » 21.11.2016

Fotky zatial nechcem davat, mozno neskor na porovnanie, cital som aj brat mi radil, ze mam najprv schudnut nadbytocny tuk pod 10% a potom to pojde lepsie. Nie ze tucny, ale ani nie chudy.. Takto by si to ani nevidela, vela mam v stehnach, bokoch a tak, proste ze je to rozlozene :D
mrYoda
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 19.11.2016
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 1 krát

Re: Borisov Log

Príspevokod užívateľa mar55 » 21.11.2016

Myslim, ze pod 10% je to trosku prehnane ;)

Ale up to you. Zacni kazdopadne pri cviceni pozorovat spravnu techniku a nie roznych bro science machov a dodrzuj trening a stravu. Zbytok je na tebe, co chces
mar55
Príspevky: 3099
Dátum registrácie: 20.11.2014
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Brno/Bratislava
Poďakoval: 12 krát
Bolo mu ďakované: 9 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: Borisov Log

Príspevokod užívateľa mrYoda » 21.11.2016

Snažím sa ísť 100% technikou a najviac precitovat svaly, nejaký presne stanovený tréning ešte nemám, zostavujem ho len.
mrYoda
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 19.11.2016
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 1 krát

Re: Borisov Log

Príspevokod užívateľa Zeratul » 22.11.2016

pri 10% tuku nebudes vyzerat ze cvicis.
12-15% ideal pre naturala, 20% ak chces byt v tricku velky
SQ: 290
BP: 190
DL: 320
Total: 800
BW: 128

My Youtube Channel: https://www.youtube.com/channel/UCfJqUqOfmmA_iv92kR8gapw

Check out my Instagram: https://www.instagram.com/berserk.marius/
Zeratul
Príspevky: 2550
Dátum registrácie: 17.05.2011
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 13 krát
Bolo mu ďakované: 24 krát

Re: Borisov Log

Príspevokod užívateľa mtko » 22.11.2016

Ja by som to spravil úplne naopak :D najprv začal kvalitne a poriadne jesť + k tomu vhodný silový tréning. A až nadobudneš nejakú silu a nakopneš si metabolizmus, tak potom by som zmenil tréning na 2+1,2+2 a prešiel postupne do kcal deficitu. Lebo to čo chceš urobiť ty, je podla mňa krok vzad, budeš chudý a slabý. Ale držím ti palce :D
fat'n'weak
Užívateľov profilový obrázok
mtko
Príspevky: 1050
Dátum registrácie: 25.12.2013
Cash on hand: Locked
Bydlisko: mesto snov
Bolo mu ďakované: 1 krát

Re: Borisov Log

Príspevokod užívateľa Souldrainer » 22.11.2016

Kazdy normalny kondicny a silovy trener by ti povedal a poradil ze zameriavat sa na % tuku pri tvojom veku a dozretosti/velkosti svalov je uplna ale uplna hlupost. To ze budes mat BF nizky nema absolutne ziaden vpliv nato ze budes 'lahsie' naberat svaly. Prve 2 roky seriozneho treningu by si mal len zrat aby si rastol a poriadne tvrdo cvicit seriozny trening. Uplne vpohode nejaku zakladnu linearnu periodizaciu kde budes drepovat tak 3x do tyzdna. Nejaku 5x5 across (ziaden stronglifts kde realne mas 2x5 ak nie 1x5 len) ale seriozne 5x5 a za 12-24 mesiacov podla genetiky mozes zacat skusat nieco doladovat. A samozrejme netreba sa vyzrat na prasiatko tzv dreamers bulk :D Ako 86Kg je dost na tvoj vek a vysku ale nato sa vyser zatial. Ak mas midraky tak si nastav stravu aby si nechudol moc resp nechudol vobec ale ani nepriberal a ak mas dostatocny BF tak by si mal robit len solidny body recomp. V SK/CZ moc nepoznam dobre clanky/navody ak vies po anglicky kludne ti dam nejake dobre veci na precitanie.
It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause typhoon halfway around the world.
-Chaos Theory
www.facebook.com/WestSideWarriors.1
SQ = 230
BP = 175
DL = 275
MP = 110x2
Užívateľov profilový obrázok
Souldrainer
Príspevky: 731
Dátum registrácie: 21.01.2014
Cash on hand: Locked

Re: Borisov Log

Príspevokod užívateľa mrYoda » 22.11.2016

Po anglicky viem celkom dobre, môžeš poslať, diky :)
mrYoda
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 19.11.2016
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 1 krát

Re: Borisov Log

Príspevokod užívateľa Dante Flyshit » 22.11.2016

Presne toto som mal ja keď som začínal, pravda je taká, že aj keď si pripadáš tučný, potrebuješ najmä pribrať svaly. Keď v 20-tke budeš mať 100kg hoci aj s rovnakým BF ako teraz, budeš vyzerať omnoho lepšie.

Jo a "decline situp", tak na to by som sa veru vysral. V škole sedíš 5 hodín, priťahovač stehna vkuse flexovaný a potom prídeš do fitka a ešte ho drvíš negatívnymi brušákmi so zaháknutými nohami a nedajbože záťažou za hlavou...

Daj si plank poriadnou technikou.
Dante Flyshit
Príspevky: 4197
Dátum registrácie: 22.12.2009
Cash on hand: Locked
Bolo mu ďakované: 3 krát

Re: Borisov Log

Príspevokod užívateľa miroslav.kavcak » 22.11.2016

Vybuduj si hlavne návyk cvičiť aj v dobe, keď sa ti nechce. Cvič celé telo a nič nevynechávaj. Jedz kvalitne a tak aby si mal prijate potrebné makronutirenty. No nikto ti nevraví, že keď mamka upečie koláč, že si ho nemáš dať. Či budeš cvičiť fullbody, či splity, či silové rutiny, je to jedno. Hlavne je cvičiť a nie o tom len písať ! K cvičeniu ti napíšem toľko, že prvá je technika a potom je váha činky. V opačnom poradí ti hrozí zbytočné zranenie. Cvič v plnom rozsahu a tak aby si to ťahal tými svalmi, ktorými máš. Prajem veľa zdaru :).
V prípade podozrenia, že niektorý užívateľ svojim príspevkom porušil pravidlá fóra, stačí príspevok nahlásiť a ja už zjednám nápravu.
Užívateľov profilový obrázok
miroslav.kavcak
Moderator
Príspevky: 2358
Dátum registrácie: 23.05.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Poprad
Poďakoval: 24 krát
Bolo mu ďakované: 227 krát

Re: Borisov Log

Príspevokod užívateľa Zeratul » 22.11.2016

Vybuduj si hlavne návyk cvičiť aj v dobe, keď sa ti nechce. Cvič celé telo a nič nevynechávaj. Jedz kvalitne a tak aby si mal prijate potrebné makronutirenty. No nikto ti nevraví, že keď mamka upečie koláč, že si ho nemáš dať. Či budeš cvičiť fullbody, či splity, či silové rutiny, je to jedno. Hlavne je cvičiť a nie o tom len písať ! K cvičeniu ti napíšem toľko, že prvá je technika a potom je váha činky. V opačnom poradí ti hrozí zbytočné zranenie. Cvič v plnom rozsahu a tak aby si to ťahal tými svalmi, ktorými máš. Prajem veľa zdaru :).
Vybuduj si hlavne návyk cvičiť aj v dobe, keď sa ti nechce. Cvič celé telo a nič nevynechávaj. Jedz kvalitne a tak aby si mal prijate potrebné makronutirenty. No nikto ti nevraví, že keď mamka upečie koláč, že si ho nemáš dať. Či budeš cvičiť fullbody, či splity, či silové rutiny, je to jedno. Hlavne je cvičiť a nie o tom len písať ! K cvičeniu ti napíšem toľko, že prvá je technika a potom je váha činky. V opačnom poradí ti hrozí zbytočné zranenie. Cvič v plnom rozsahu a tak aby si to ťahal tými svalmi, ktorými máš. Prajem veľa zdaru :).
Vybuduj si hlavne návyk cvičiť aj v dobe, keď sa ti nechce. Cvič celé telo a nič nevynechávaj. Jedz kvalitne a tak aby si mal prijate potrebné makronutirenty. No nikto ti nevraví, že keď mamka upečie koláč, že si ho nemáš dať. Či budeš cvičiť fullbody, či splity, či silové rutiny, je to jedno. Hlavne je cvičiť a nie o tom len písať ! K cvičeniu ti napíšem toľko, že prvá je technika a potom je váha činky. V opačnom poradí ti hrozí zbytočné zranenie. Cvič v plnom rozsahu a tak aby si to ťahal tými svalmi, ktorými máš. Prajem veľa zdaru :).
SQ: 290
BP: 190
DL: 320
Total: 800
BW: 128

My Youtube Channel: https://www.youtube.com/channel/UCfJqUqOfmmA_iv92kR8gapw

Check out my Instagram: https://www.instagram.com/berserk.marius/
Zeratul
Príspevky: 2550
Dátum registrácie: 17.05.2011
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 13 krát
Bolo mu ďakované: 24 krát

Re: Borisov Log

Príspevokod užívateľa mrYoda » 22.11.2016

Ďakujem za všetky rady, mohli by ste mi pomôcť zostaviť nejaký rozumný tréning? :)
mrYoda
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 19.11.2016
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 1 krát


Návrat na "Tréningové logy, pokroky (tréningový denník)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných