Erik log

Re: Erik log

Príspevokod užívateľa Erickk » 27.01.2016

27.1.2016 - Streda - Jason Blaha's Ice Cream Fitness 5x5 Novice Program, Týždeň 4, tréning B1

Drepy : 5x5x110kg

Mŕtvy ťah : 1x5x110kg

Tlak s VČ s úzkym úchopom : 3x8x52,5kg

Military press : 5x5x40kg

Zhyby : 5x5

Biceps som dnes vynechal, cítim že ho mám trochu vyčerpaný.
Erickk
Príspevky: 197
Dátum registrácie: 24.03.2015
Cash on hand: Locked


Re: Erik log

Príspevokod užívateľa Erickk » 30.01.2016

29.1.2016 - Piatok - Jason Blaha's Ice Cream Fitness 5x5 Novice Program, Týždeň 4, tréning A

Drepy : 5x5x112,5kg

Benchpress : 5x5x65kg

Príťahy VČ : 5x5x80kg

Krčenie ramien s jč/facepulls : 3x8x30kg, 3x10x12,5kg

Bicepsový zdvih na spodnej kladke s lanom (nebolo nič voľné) : 3x8x25kg

Tricepsové kliky medzi lavičkami : 3x8xBW+40kg
Erickk
Príspevky: 197
Dátum registrácie: 24.03.2015
Cash on hand: Locked

Re: Erik log

Príspevokod užívateľa Erickk » 01.02.2016

1.2.2016 - Pondelok - Jason Blaha's Ice Cream Fitness 5x5 Novice Program, Týždeň 4, tréning B2

Drepy : 5x5x115kg

Mŕtvy ťah : 1x5x120kg

Benchpress s úzkym úchopom : 3x8x55kg

Military press : 5x5x45kg

Biceps s EZ : 3x8x27kg

Zhyby : 5x5xBW

Zdvihy nôh na hrazde : 3x8xBW



Povedal som kamarátovi nech ma natočí pri drepoch a zostal som brutálne zhrozený. :D Toto sa ani nedá nazvať hĺbkou, dojebané polovičné drepy. A to som si ešte hovoril že fú frajer som že lepšie už idem drepy ako som ich dával predtým. Kto si občas mrkne tento log a mal by nejakú pripomienku k tým drepom tak som otvorený aj tvrdej kritike (lofas :D ). O tej biednej hĺbke viem, budem musieť zamakať na strečingu, len neviem ako začať.
Erickk
Príspevky: 197
Dátum registrácie: 24.03.2015
Cash on hand: Locked

Re: Erik log

Príspevokod užívateľa lofas » 01.02.2016

skus dosadať na box, z kotučov, alebo nejaku ultra nizku lavičku, pripadne boxovacie vrrce ak mate vo fitku si podlož, niečo vymysli, hlavnedrepuj nižšie.
nemyslim si že si tak skráteny že ťa to nižšie nepusti, to by bolo fakt moc.. normálne sa postav doma naširoko a drepni sijak keby si v hore ( ak si mešťan tak v parku :D) aideš sa vysrať :D
vačišna ludí sa skor len boji isť hlbšie leob maju pocit že spadnu..
preto im pomože ten box.
only Belt240-185-310

Tesťak,methyl,metan,halo
Pre mňa to je stále málo
Niesom žiadny pokemon
Pridám drostu,boldenon.
Keď budem chcieť trochu zmenu
Bodnem si pár gramov trenu.
do PCT trochu í-čka
skočí po mne každá pi*ka
Užívateľov profilový obrázok
lofas
Príspevky: 1981
Dátum registrácie: 26.01.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Kysuce-BUDATÍNSKA LEHOTA
Poďakoval: 24 krát
Bolo mu ďakované: 17 krát

Re: Erik log

Príspevokod užívateľa mar55 » 01.02.2016

ako vravi lofas. Plus si skus trosku viac ist prdelou dozadu. Ked ides kolenami velmi dopredu, hrozne si obmedzeny v mobilite dolu. Ako som zacal vysuvat zadok dozadu, posunul som sa vahovo dalej. Plus mam pocit, ze si tolko neodjebavam kolena
mar55
Príspevky: 3099
Dátum registrácie: 20.11.2014
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Brno/Bratislava
Poďakoval: 12 krát
Bolo mu ďakované: 9 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: Erik log

Príspevokod užívateľa Erickk » 01.02.2016

No v prvom rade ma bolí v oblasti bedier, čo pripisujem zlej rozcvičke a väčšej snahe o hlboké drepy (z videa to tak možno nevyzerá, ale prvé týždne som išiel hlbšie). Keď si ľahnem na zem a skrčené koleno si chcem pritiahnuť k telu tak to bolí. Už týždeň to pociťujem, nechcem kvôli tomu skončiť tento tréning ale asi budem nútený.
ako vravi lofas. Plus si skus trosku viac ist prdelou dozadu. Ked ides kolenami velmi dopredu, hrozne si obmedzeny v mobilite dolu. Ako som zacal vysuvat zadok dozadu, posunul som sa vahovo dalej. Plus mam pocit, ze si tolko neodjebavam kolena
Ak pôjdem viac prdelou dozadu tak sa budem viac predkláňať nie?
Erickk
Príspevky: 197
Dátum registrácie: 24.03.2015
Cash on hand: Locked

Re: Erik log

Príspevokod užívateľa lofas » 01.02.2016

tlač laktedopredu , a dohora. resp. skus mať lakte zvysle pod činkou a tlačiť nimi do činky ako by si si ju chcel nadvihnuť and hlavu.. tak si ju nadlahčuješ a bude lahšie udržať ťažisko, lepšie vzadu, na bedach,a trup vzpriameny..
doležité je ja dychať do brucha.
only Belt240-185-310

Tesťak,methyl,metan,halo
Pre mňa to je stále málo
Niesom žiadny pokemon
Pridám drostu,boldenon.
Keď budem chcieť trochu zmenu
Bodnem si pár gramov trenu.
do PCT trochu í-čka
skočí po mne každá pi*ka
Užívateľov profilový obrázok
lofas
Príspevky: 1981
Dátum registrácie: 26.01.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Kysuce-BUDATÍNSKA LEHOTA
Poďakoval: 24 krát
Bolo mu ďakované: 17 krát

Re: Erik log

Príspevokod užívateľa mar55 » 01.02.2016

Lofas to uz stihol napisat. Skus si napriklad lahky front squat. Ten mi trochu helfol v tomto, ze som sa naucil nebyt zhrbeny, lebo v back squate mozes trosku viac ojebat techniku (FS kludne aj s 50-60% tejto vahy). Zase chapem, ze si isiel s tazsou vahou a ja kebyze natocim moje vyssie vahy, tak ma tu rozsekate na technike taktiez :D. Ale ked sa vyklopis rukami viac dopredu a nahor, tak sa ti hlava zarovna mierne dozadu, lepsie sa ti dycha a rozhodne citis rozdiel i ked ides zadkom dozadu. Niektori maju tendenciu ist good morning style, ale to tahaju iba chrbtom.
Kazdopadne co citam tvoj log, dobry progres, drzim palce.
mar55
Príspevky: 3099
Dátum registrácie: 20.11.2014
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Brno/Bratislava
Poďakoval: 12 krát
Bolo mu ďakované: 9 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: Erik log

Príspevokod užívateľa mtko » 02.02.2016

zlož z tej činky 30kg a piluj tehniku, musíš mať činku pod kontrolou, divaj sa na seba do zrkadla.. nič viac len sústredenosť
fat'n'weak
Užívateľov profilový obrázok
mtko
Príspevky: 1050
Dátum registrácie: 25.12.2013
Cash on hand: Locked
Bydlisko: mesto snov
Bolo mu ďakované: 1 krát

Re: Erik log

Príspevokod užívateľa Bogi » 04.02.2016

Ako uz bolo povedane daj si aspon o 30 kg nizsiu vahu a natoc sa znova resp kazdu seriu az dokym nedas hlbku.Ked das hlbku tak chod vsetky opakovania tak.Zadok musi byt minimalne na urovni kolien.Ono inak bolo mi celkom divne ze na mrtvy tah davas len o 5 kg viac jak na drep a teraz uz viem preco :D.Chod hlbsie ale vahu musis znizit lebo s hlbkou tuto vahu nedas.Co sa strecingu tyka tak vyskusaj toto https://www.youtube.com/watch?v=uwLM5n-rYmA
Užívateľov profilový obrázok
Bogi
Príspevky: 1662
Dátum registrácie: 30.09.2014
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Bratislava
Poďakoval: 1 krát

Re: Erik log

Príspevokod užívateľa Erickk » 04.02.2016

No dnes som si dal na drepy len 90kg a snažil som sa ísť poctivo. Nemal som problém ísť hlbšie, ale musím mať niečo natiahnuté v okolí bedier. Takisto ma bolí rameno, také nepríjemné pichanie keď držím činku pri drepe. Za týždeň +- mi končí permanentka a dám minimálne týždeň úplný off.

Dnes tréning :

Drepy : 5x5x90kg

Benchpress : 5x5x70kg ( prvé dve série úplne sám, pri ďalších som potreboval dopomoc pri posledných opakovaniach - môj najbližší cieľ je dať 5x5 bez pomoci a s rezervou)

Zhyby : 5x5xBW

Facepulls : 3x10x15kg

Opačné kliky na triceps : 3x8xBW+40kg

Biceps s EZ : 3x8x27kg
Erickk
Príspevky: 197
Dátum registrácie: 24.03.2015
Cash on hand: Locked

Re: Erik log

Príspevokod užívateľa mar55 » 05.02.2016

Tak to si daj urcite off, ked ta picha v ramene + tie bedra. Mne sa nikdy nechce prestat, ale po 5 dni off aspon to potom je casto aj lepsie, aj sa citis silnejsi.
mar55
Príspevky: 3099
Dátum registrácie: 20.11.2014
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Brno/Bratislava
Poďakoval: 12 krát
Bolo mu ďakované: 9 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: Erik log

Príspevokod užívateľa Erickk » 09.02.2016

Dávam si pauzu dokým úplne nedám dokopy tú nohu, stále cítim bolesť keď si pritiahnem koleno k telu (napr. keď si dávam ponožky postojačky :D ). Aj tak som nejaký soplavý teraz a na jarné prázdniny by som chcel byť fit.
Po pauze začnem drepovať od 40kg pekne hlboko, postupne pridávať a dúfam, že to postačí na nejaké to zvyknutie si tých bedrových svalov na tú hĺbku drepu.
Erickk
Príspevky: 197
Dátum registrácie: 24.03.2015
Cash on hand: Locked

Re: Erik log

Príspevokod užívateľa Erickk » 17.01.2017

4 mesiace som absolútne necvičil, nemal som na to žiadny dôvod okrem toho, že som sa na to proste vysral a radšej si dal kofolu. Pred sviatkami som začal trochu cvičiť, no ochorel som takže sa do toho púšťam až teraz naplno. Trochu som si vstúpil do svedomia a kukol sa na seba do zrkadla. Povedal som si, že takto sakra nechcem vyzerať ako "záchodový pavúk". Začnem si poctivo zapisovať tréningy, stravu.

Tréning začnem full body 3x do týždňa s postupným zvyšovaním váhy. Prvý týždeň už mám za sebou

Utorok 17.1.2017 - Week 2, TG 1
Drep : 5x5x80kg
Bench press : 5x5x60kg
Príťahy : 4x8x60kg
Zakopávanie : 3x10
Cvik na lýtka v sede
Brucho
Váha okolo 78kg
Strava :
Raňajky : 4 vajcia, 10g masla, 50g morčacej šunky, 4 ryžové chlebíčky, 20g kečupu : B: 33g S:36 T: 29g kcal : 601
Desiata : banán a sójový rez : B: 0g S: 54g T: 8g kcal : 321
Obed : 150g kuracích pŕs, 125g ryže : B: 30g S: 96g, T: 8g kcal : 610
Kebab : zabudol som si na desiatu kúpiť šunku a syr takže som bol neskutočne hladný a toto je jediné riešenie. :D
Pred tréningom : 1 grahamový rožok, 50g syru, 50g kuracej šunky : B: 20g S: 35g T: 18g kcal : 395
Proteín 50g : B: 35g kcal : 200
Večera : 150g kuracích pŕs, 125g ryže : B: 30g S: 96g, T: 8g kcal : 610
Spolu : B: 148 S: 317 T: 71 kcal : 2737 (nerátal som tam ten kebab)

Viem, že tam je kopec nedostatkov, ale je to určite viac ako som jedával v minulosti. Ak by mal niekto nejaké pripomienky tak rád sa nechám poučiť.
Erickk
Príspevky: 197
Dátum registrácie: 24.03.2015
Cash on hand: Locked


Návrat na "Tréningové logy, pokroky (tréningový denník)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných