Začiatok cesty za pevnou vôľou

Re: Začiatok cesty za pevnou vôľou

Príspevokod užívateľa Tair0 » 05.06.2018

1.6.: Piatoček - spánok priemerný cca 6 hodín, ranná rozcvička. Výbeh po meste a snaha o prácu. Následne beh po batoh a hurá na AcroYoga víkend chatu.

Veľa veľa a ešte viacpohybu a hrania sa na mobilitu, dynamiku, reflexy, aa nakoniec aj samotné Acro do noci, thajská masáž.

2.6.: Sobota - Spánok 6 hodín mega vysokej kvality. Rozcvičky 2-3 hodinové, plávanie a opaľovanie, padleboardovanie do zbláznenia.

3.6. Nedeĺa - Spánok von v hamake, dedinský vzduch na farme robí zázraky.
Rozcvička 2 hodiny, zvyšok dňa tréningy, večer etš AcroJoga Jam do 9tej a to už cítim dooosť veľkú únavu. Ale týždeň bude voľnejší.


Strava cez víkend, hlavne vegetariánska - viac sachrov (ryža, šošovica, bulgur, pohánka s zeleninovými šalátmi. Doplnené o kozí sýr a ovčiu bryndzu, domáce vajíčka a maslo, mlieko.
Klasika splementy = Stronbone 3x/den, Koloidný multiminerál 2x/den, chlorella 15tbl/den.

4.6. Pondelok - Spánok 7 hodín, rozcvička, väčšina dňa v Aute. Večer Pol hodinka Acro a 1,5 hodiny Movement (tak sa zo mňa dlho nelialo).

Strava:
7:00 - 1 tbl StronBone, 1 tbl kolidné minerály, 15g perga, 10tbl chlorella, kozí jogurt 100ml, Kakaové máslo 30g
14:00 - ovčí sýr 300g, avokádo, redkvičky.
22:30 - Pečený pstruh 250g, na masle 50g, špenátová kaša 200g s ryžou 100g. paradajková omáčka.

5.6. utorok - Spánok 4 hodiny biednej kvality !! rozcvičku som nestihol, väčšina dňa v aute, občas nejaké schody. Večer prechádzka na nákup a som totálne rozsekaný takže niečo zjes´t a dospať.

Strava:
6:30 - Kakaové máslo 20g,
11:00 - kakaové boby 10g, kakaové máslo 40g.
19:30 - Palacinky - 1 Banán, 3 vajcia, 50g jahlová múka, 250g tvaroh, 100ml kozí kefír, škorica, 100g černice, 1 avokádo, Kakaové maslo 50g.
Zabávaj sa pri všetkom čo robíš. Experimentuj a hľadaj tu najlepšiu cestu.

Ľudia ktorým chýba sebaovládanie sa stanú obeťou tých ktorí sa dokážu ovládať.
Užívateľov profilový obrázok
Tair0
Príspevky: 1475
Dátum registrácie: 22.12.2013
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Sabinov


Re: Začiatok cesty za pevnou vôľou

Príspevokod užívateľa Tair0 » 09.06.2018

6.6.: STreda - Priemerný spánok 6,5 hodiny. Rozcvička 5 min, Priemerný pohyb cez deň, večer brutál tréning na AcroYoge 2 hoďky (Hand to Handy, Foot to Handy, Zdvýhačky a iné srandy, stojka) Potrebujem dobre dospa´t.

Strava klasika, naviac padlo 1 malé sklíčko domáceho borovnicového džemu. Zásoby zdevastované, už ma nemá čo pokúšať :D

7.6. štvrtok - spánok ledva 6 hodín, rozcvičku som nestihol, pohybu málo. Večer beh a 1,5 hodiny movement tréning.

Začínam znova eliminovať sedenie v práci a doma. Chce to dobrú karimatku pod kolená a dá sa celkom pekne pracova´t v sede na zemi / na kolenách / výpade.

Strava nadpriemer: Kozí, ovčí syr, pstruh na masle, zeleninový šalát, sardinky, kakaové maslo a pod. suplementy klasika.

8.6. Piatok. Spánok znova ledva 6,5 hodiny . začína sa to prejavovať. Veľká časť dňa sedenie v aute. Podvečer padám únavou tak už len nakúpiť , pár km prejdených naviac a zaľahol som skôr.

Na večeru geniálny puding z ovčieho mlieka, borovnice, avokáda, škorice.
Inak kozí syr 300, maslo, redkvičky, suplementy. + Klasika perga 15-20g.
Zabávaj sa pri všetkom čo robíš. Experimentuj a hľadaj tu najlepšiu cestu.

Ľudia ktorým chýba sebaovládanie sa stanú obeťou tých ktorí sa dokážu ovládať.
Užívateľov profilový obrázok
Tair0
Príspevky: 1475
Dátum registrácie: 22.12.2013
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Sabinov

Re: Začiatok cesty za pevnou vôľou

Príspevokod užívateľa Tair0 » 27.06.2018

Poslednú dobu našťastie flákam len zápisky sem na log, ale trénujem naplno :)

9.6. Spánok 8 hodín, Acro tréning 3 hoďky, čistá strava.
10.6. Spánok 6,5 hodiny. Podvečer AcroYoga a Movement asi 4 hodiny, čistá strava.

11.6. (Pondelok) Spánok 6 hodín, večer Pol hodiny AcroYOga, 1,5 hodiny Movement. v Práci kusok torty od kolegu ale inak sa držím :D
12.6. Spánok 6,5 hodiny. Večer Acro 2 hodin. Čistá strava.
13.6. Spánok 6.5 hodiny. Rest Day, vkuse v práci. snaha hýbať sa čo najiac.
14.6. Spánok 8 hodín. Rozcvička v priebehu dňa a večer firemná Pražská štafeta 5km maximálka (20:41 - najbližšie to musím dať pod 20 určite). následne Movement 1,5 hodiny. Čistá strava.
15.6. Spánok 7 hodín, Večer tréning Acro a Street Workout na ihrisku až do tmy :) , čistá strava.
16.6 Spánok 8 hodín, celodenná turistika asi 19km a lezenie po skalách + plávanie. Väčšina dňa fasting.
17.6. Spánok 6,5 hodiny. Večer Acro Jam 3,5 hodiny. Čistá strava.

18.6. (Pondelok) - Spánok 6,5 hodiny, Večer Acroyoga a movement 1,5 hodiny, čistá strava.
19.6. spánok 6,5 hodiny, Rest Day. Firemná grilovačka až do večera - prežieračka grilovaným mäsom a zeleninou. Trocha cheescaku.
20.6. Spánok 7,6 hodiny. Večer Beh + Šprinty s prevýšením v parku cca 3+2km. + Street Workout základy (Zhyby, Dipy, pistole, Press Hand stand)
21.6. Spánok 7 hodin, Movement 1,5 hodiny. makám viac na naťahovačkách. Čistá strava
22.6. spánok 7 hodín, večer Street workout tréning 2 hpďky - hlavne stojky a zhyby.
23.6. Spánok 7 hodín. Po obede gymnastická telocvičňa, AcroYoga + som si pripomenul nejaké základy akrobacie z dávnych čias :D , čistá strava (extra krevetová polievka)
24.6. Spánok 9 hodín, Turistika cca 25km, zber lesných maliniek, opaľovanie, otužovanie, grilovačka. Večer 2 hodiny AcroYoga. Čistá strava.

25.6. (pondelok) - Spánok 7 hodín, večer posledná lekcia Movementu pred prázdninami. Čistá strava.
26.6. Spánok 7 hodín- začínam Regenerova´t aspoň 7 dní = cítim preťažené delty a celé ramená. Zaradím maximálne turistiku a beh kedže budem mať dovolenku na Slovensku ide sa do Tatier + otužovanie :)


Posledné týždbe som zaradil v strave viac kvalitných vývarov z kuracieho mäsa a kostí + krevety, zemiaky a mix zeleniny. (úspora času ak to navarím cez víkend) + veľa vajec, nepasterizovaného masla, kozích a kravských syrov, smotany, banány, avokáda, kakaové boby a podobne.

+ Pribudli nové suplementy vzhľadom na nedostupnosť StronBone nahradený komplexnejším multivitamínom, Extrakt z ústric, prášok Maca a Mladý jačmeň (Ešte doplním o ďalšie adaptogény) a púšťam sa do väčšieho výskumu regenerácie čo na mňa bude dobre fungovať.
Zabávaj sa pri všetkom čo robíš. Experimentuj a hľadaj tu najlepšiu cestu.

Ľudia ktorým chýba sebaovládanie sa stanú obeťou tých ktorí sa dokážu ovládať.
Užívateľov profilový obrázok
Tair0
Príspevky: 1475
Dátum registrácie: 22.12.2013
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Sabinov

Re: Začiatok cesty za pevnou vôľou

Príspevokod užívateľa Tair0 » 29.06.2018

27.6. Spánok 7 hodín, oddychový režim. Cez deň snaha o čo najviac pohybu no ramená nechávam odpočívať cca 7-10 dní. Bude dovolenka takže sa zameriam hlavne na turistiku.
Strava skor lowcarb.

28.6. Spánok 7 hodín, skorý budíček, vačšina dňa v aute na cestách takže aspoň občas zastavanie a pár drepov, prebehnutie sa. Aj tak prší delý deň.

Strava:
Smotana 250ml 30%, horká čoko 92% 100g, v priebehu obeda.
Hrachová polievka, hovadzí plátok s paradajkovou omáčkou.
Večer 100g kzí sýr, borovnice 100g, kyslá kapusta,

Bežné suplementy - extrakt z ústric 2tbl, StronBone 1 tbl, Mercola multivitamín 1 tbl, Chlorella, Maca prášok.
Zabávaj sa pri všetkom čo robíš. Experimentuj a hľadaj tu najlepšiu cestu.

Ľudia ktorým chýba sebaovládanie sa stanú obeťou tých ktorí sa dokážu ovládať.
Užívateľov profilový obrázok
Tair0
Príspevky: 1475
Dátum registrácie: 22.12.2013
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Sabinov

Re: Začiatok cesty za pevnou vôľou

Príspevokod užívateľa Tair0 » 05.07.2018

29.6. Relaxačný deň v práci, naobed opaľovanie sa + zberanie lesných malín :D podvečer pobaliť sa a cestovanie domov na Východ.

Strava taký bežný priemer lowcarb.

30.6. Spánok v buse nič moc, dobehnuté doobeda. Plávanie v jazierku, večer poriadna oslava a sem tam nejaký prehrešok vo forme tvarohového koláča a inak hlavna delikatesa pečené bravčové rebrá so zeleninou.

1.7. Nedeľa, spánok cca 6 hodín, hubačka a pekný výbeh po lese na 4 hodiny. Večer plávanie 3é min + opaľovanie sa, ýjazd na biku na 2 hoďky s parádnym prevýšením klasická trasa 20km, nastúpaých asi 800 výškových metrov.

Večer som zaspal ako zabitý.

2.7. Pondelok - Ranná hubačka na 4 hodiny, poobede už regenerácia a opaľovanie sa.

Strava - ryby, domáci syr, kozie maslo, domáca zelenina, občas maliny / čierne rýbezle / čučoriedky.

3.7. Pohodový utorok, spánok 7 hodín. Väčšina dňa behanie po meste a vybavovačky. Podvečer bike a trocha obšmietania sa okolo Workout ihriska ale ešte stále cítim ramená takže ich nechávam regenerovať.

4.7. Streda - Spánok 7 hodín, skorý budík a väčšina dňa zberanie čučoriedok v lese, dostatok opaľovania sa. Podvečer AcroYoga 1 hodina + iná zábava a cvičenie.

Strava: Do obeda čučoriedky,
Obed - Treska 200g na masle s bylinkami, domáca zeleninka.
Večera - 200g ovčí nepasterizovaný syr, 1/2 avokáda, maliny.

5.7: Štvrtok - 7 hodín spánku, Hubačka na 3 hodiny pohybu v lese, opaľovanie sa, Strečing a hranie sa s loptičkami ( užím sa žonglovať :D ), Balenie sa a padám naspäť do Prahy na trochu viac aktívny víkend.

Strava:
Lesné maliny, Obed: Treska 200g na masle, zeleninový šalát ( uhorky, nakladané huby,) kr. horčica, 100ml smotana, 300g domáci kravský syr z nepast. mlieka ;)
Zabávaj sa pri všetkom čo robíš. Experimentuj a hľadaj tu najlepšiu cestu.

Ľudia ktorým chýba sebaovládanie sa stanú obeťou tých ktorí sa dokážu ovládať.
Užívateľov profilový obrázok
Tair0
Príspevky: 1475
Dátum registrácie: 22.12.2013
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Sabinov

Re: Začiatok cesty za pevnou vôľou

Príspevokod užívateľa Tair0 » 09.07.2018

6.7. Piatok - Spánok ledva 5 hodín v Buse, potom do obeda ešte 2 hodinky.
Rýchle varenie, balenie a ide sa na víkend k vode na Acroworkshop :)

Večer ešte plávanie v lome cca 30 min a blbnutie na paddleboarde.
Na večeru regeneračná Kaša.

7.7 Sobota- spánok 7 hodín priemerná kvalita v stane, pomerne chladno.
Celodenné rozcvičky, AcroYoga, plávanie, Acroyoga na vode (paddleboard, surf)

Jelo pomerne rozhádzan=. Priebežne počas dňa len horká čoko 90%, kakaové boby, brusnice, 1 banán.
Večer 17:00 - Pohánka, Ryža, sardinky, paprika, paradajjka.
Večera regeneračná kaša = 1 avokádo, 1 banán, Maca, Mladý jačmeň, borovnice, včelí peľ, brusnice 2PL, štipka soli, 150g kozí sýr,
+ plátok chleba s cheddarom zapečeným na grile.

8.7. Nedeľa:
Spánok 7 hodín v stane, teplejšie :) Rozcvičky a AcroYoga celý deň, znova voda a vkuse na slnku. Konečne som sa trocha opálil a snáď aj nabral dosť prirodzeného Dčka.

Strava:
Obed 13:00 - Sardinky, 1 avokádo, 1 banán, kakaové boby, mix orechov, hrsť sušených hrpzienok, 100g gouda, olivy 100g
17:00 - 400g čerešní
21:00 - kozí kefír 2dcl, avokádo, 3 vajcia na tvrdo, 200g bylinkový kravský sýr.

9.7. Spánok 6,5 hodiny priemernej kvality.
Ranná rozcvička, väčšinu dňa v práci som pekne rozsekaný a výnomočne hladný. Už aby som vypadol z kanclu a je bol večer.

Následne dené pohybové minimum. 10 min na hrazde, poriadna prechádzka = zohnal som si dodávateľa na nepasterizované kozie mliečko a nové tibetsku hubičky na kefír. To bude fajnotka. ;)

Jedlo :
10:00 - 4 vajcia na tvrdo, 90g kozí sýr, 1 malé avokádo, 150g kyslá kapusta.
12:30 - 1 hermelín, 50g smotanový nanuk.
17:00 - 30g nepasterizované maslo
22:00 - Extra pestré rizoto = Pohánka, Ryža, zelené mungo fazuľky, sardinky, krevety, brokolica asi 400g mix.
+ 150g ovčí tvaroh, 50g horkej čokolády 90%, maslo nepasterizované 30g, 1čl bylinkovej bravčovej masti.
+ klasiká suplementácia = extrakt z ústric, multivitamín a multiminerál + chlorella
Zabávaj sa pri všetkom čo robíš. Experimentuj a hľadaj tu najlepšiu cestu.

Ľudia ktorým chýba sebaovládanie sa stanú obeťou tých ktorí sa dokážu ovládať.
Užívateľov profilový obrázok
Tair0
Príspevky: 1475
Dátum registrácie: 22.12.2013
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Sabinov

Re: Začiatok cesty za pevnou vôľou

Príspevokod užívateľa Tair0 » 11.07.2018

10.7. Potrebujem poriadne prerobiť denný program a zvýšiť efektivitu činností resp. pospájať ich dokopy tak aby zaberali čo najmenej času ...

Spánok 7 hodín, ranná rozcvička znova zaradená... cestou do práce drvím Nemčinu a pekne visím 30-40 min v MHDčke :)
Následné popri práci a učení sa občas 5-10 klikov, Drep a výpady cca 1 hodinu v intervaloch.
Na obed výbeh na 30 min. do lesa + opaľovanie sa.
Cestou domov z práce 40 min podcast AJ + vis.

SNaha upratovať prepojená s drepením, kačacou chodzou, vis na hrazde 5x2min, naťahovačka - Palacinka 5x10, Pištoľové drepy 3x10+10. žonglovanie 5min.
Maličko pohybu ešte pri varení večere.

Tréning som napriek dažďu a upratovaniu nestihol ale myslím že Minimálnu Efektívnu Dávku pohybu mám splnenú. Ešte zaradiť 10 min. stojky / deň a už len sledovať pokroky :)

Strava:
7:00- 5g včelí chlieb, maslo nepasterizované 20g, kozí kefír 2PL, 1 tbl extrajkt z ústric, 2tbl multiminerál, chlorella 5tbl.
10:00 - 1 avokádo
13:00 - 250g mix Pohánka, ryža, brokolia, sardinky. 2 malé avokáda, 100g kozí camembert.
17:00 - 50g 70% top Criolo čokoláda AJALA
21:00 - Kapor 120g fileta na bravčovej masti s bylinkami, cibuľka, paradajka, kyslá kapusta. 150g ovčí tvaroh. 1 tbl Muiltiminerál, 5000IU Vit.D, 1 tbl extrakt z ústric, 5tbl chlorella, 10g včelí chlieb, 3pl kozí kefír
Zabávaj sa pri všetkom čo robíš. Experimentuj a hľadaj tu najlepšiu cestu.

Ľudia ktorým chýba sebaovládanie sa stanú obeťou tých ktorí sa dokážu ovládať.
Užívateľov profilový obrázok
Tair0
Príspevky: 1475
Dátum registrácie: 22.12.2013
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Sabinov


Návrat na "Tréningové logy, pokroky (tréningový denník)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných