Mirov Log, í ef

Mirov Log, í ef

Príspevokod užívateľa Miro1989 » 02.09.2012

Caute. rozhodol som sa ze od dnesneho dna si budem zaznamenavat svoje pokroky,treningy,cviky,stravu. Skratka uplne vsetko. osobne mam pocit ze ked to takto pisem sem na forum nutim sa aby som bol stale lepsi a to kazdy potrebuje :)

V kratkosti nieco o mne. cvicit som zacal pfuuu asi od 16tich rokov.. tak vselijak z hruba do 20tich. vahou som vtedy lietal hore dole, zaviselo to aj od obdobia. asi tak najlepsie som natom bol v 19tich ked som mal okolo 82 kg a mal som taku mohutnejsiu postavu..

od 20tich do 22 rokov som ani prstom nepohol.mozem zato hlavne ja ale aj moja praca ktora bola v tej dobe dost stresujuca tak som jedol nepravidelne a uplne vsetko... a vela sladkeho..a velmi vela energetakov denne aj 4 a bol som naveny v kuse... po prestani sa lutovat aky som somar som sa rozhodol pre dietu, tu nebudem sem pisat lebo to som uz pisal do inej temy tu na fore.
Skratka z 84-85 kg n a 71-72 zostali mi troska take spatne boky ale na tie sa zameriam po objemovke ktora bude trvat zhruba 6-7 mesiacov od vcera. tak dnes vecer pridam moju stravu a trening, po case mozno aj fotky.
Naposledy upravil/-a Miro1989 v 28.05.2014, upravené celkom 2 krát.
Miro1989
Príspevky: 160
Dátum registrácie: 15.08.2012
Cash on hand: Locked


Re: Mirov Log

Príspevokod užívateľa Miro1989 » 02.09.2012

2.9.2012

pred treningom som mal 50 gramov medu 200mg kofeinu 1 tbl sinephrinu a pocas treningu som vypil 2 litre cistej vody

Ramena
Military press-12op 30kg,10op 39kg,8op 48kg,6op 53kg
upazovanie s jednoruckami - 12op 6,5 kg, 9op 9,5 kg, 7op 13,5 kg
Pritahy k brade s ezetou- 12op 15kg,10op 20kg, 8op 25kg, 6op 30,5 kg

Trapezy
krcenie ramien s jednoruckami- 20op 21,5 kg, 15op 30,5kg, 12op-38,5 kg

Brucho 3serie po 20 op na lavicke

Dnesna strava.
350 gramov kuracich prs v zazvorovej marinade a trocha sladkej cili omacky
200 gramov bieleho jogurtu
250 gramov nizkotucneho makkeho tvarohu
50 gramov medu
200 gramov kuracih prs vo vajickovej marinade vyprazane na oleji
a posledne jedlo pred spankom bude pravdepodobne 250g tvarohu alebo 6 uvarenych vajicok 4-5 zltkov prec.

zajtra mam netreningovy den ale pravdepodobne dam kardio horsky bicykel, podla pocasia
Miro1989
Príspevky: 160
Dátum registrácie: 15.08.2012
Cash on hand: Locked

Re: Mirov Log

Príspevokod užívateľa Miro1989 » 03.09.2012

tak dnes som necvicil iba kardio som mal.
Horsky bicykel 18 km v zlom terene

strava- 1 jablko, 4 vajcia 2 zltky prec, 100g biely jogurt + 100 gramov nizkotucny tvaroh makky, 180 gramov kuracich prs vo vajickovej marinade spravene na troche olivoveho olej + cili omacka sladka, 100 gramov kuracieho masa so zeleninovym salatom + syr a posledne jedlo ktore prave jem je 250 gramov tvarohu ....jaj a este som zabudol moj dnesny hriech priblizne kazde 2-3 tyzdne sa mi to stava- asi stvrtka bielej forte cokolady, kakaove rezy a kusom vienety :/


Inak momentalne si vyberam doplnky a mam v tom vazne dilemu. bol by som rad keby ste mi niekto skusenejsi poradili ci som si dobre vybral alebo co by ste pridali ci ubrali

1: http://www.protein.sk/eshop.php?mod=res ... SN+AMINO+X" onclick="window.open(this.href);return false; 2x
2: http://www.protein.sk/e-936-25--zadarmo-cellmass---bsn" onclick="window.open(this.href);return false; 1x
3: http://www.protein.sk/e-764-100--whey-p ... -nutrition" onclick="window.open(this.href);return false;
4: Promil Night protein 66-75%
5: Este nejaku klbovu vyzivu, tabletkovy l carni a nejaky multivitaminovy komplex

zajtra pridam prve fotky
Miro1989
Príspevky: 160
Dátum registrácie: 15.08.2012
Cash on hand: Locked

Re: Mirov Log

Príspevokod užívateľa Miro1989 » 04.09.2012

tak dnes som mal treningovy den...

Chrbat
Hrazda 3 serie po 5 op.
Pritahy v predklone- 12op 49kg, 10op 58 kg, 8op 67 kg, 6op 72 kg
Mrtvy tah - 12op 49kg, 10op 54kg, 8op 59kg, 6op 64 kg ....nemam opasok, asi si ho zaobstaram aby som predisiel zraneniu..

Pred treningom som mal 200mg kofeinu, 50 gramov medu, 1 tbl sinephrinu, 2 tbl kreatinu a aj po treningu.
Biceps
Hrazda 3x 6op
Bicepsovi zdvih . 12op 26kg, 10op 31kg, 8op 36 kg, 6op 41 kg s pomocou...aj s kamaratovou a aj s bozou..
Kladivove 7op 16 kg, 10op 11kg, 15op 6kg

Strava

6vajec minus 3 zltka + trocha sunky, 100g bieleho jogurtu + 100 gramov tvarohu nizk. tuc. 280g kuracieho masa v medovej marinade. 380 gramov tvarohu. 200 gramov kuracich prs a 80 gramov ryze + cili omacka sladka
Naposledy upravil/-a Miro1989 v 04.09.2012, upravené celkom 1 krát.
Miro1989
Príspevky: 160
Dátum registrácie: 15.08.2012
Cash on hand: Locked

Re: Mirov Log

Príspevokod užívateľa Miro1989 » 04.09.2012

http://www.upnito.sk/imggal.php?viewGal ... e2cb6794da

V galerii su obrazky. rozhodol som ze kazde 2-3 mesiace sa planujem pofotit..
Miro1989
Príspevky: 160
Dátum registrácie: 15.08.2012
Cash on hand: Locked

Re: Mirov Log

Príspevokod užívateľa Dom » 04.09.2012

hoj

synephrin- sa predovsetkym pouziva ako spalovac. ako energizer ok, ale mas ovela lepsie a lacnejsie moznosti /taurin, inosin etc/
med pred treningom s kombinaciou so spalovacom nic moc. ak chces zabit dve muchy jednou ranou, tak ten emd davaj po treningu a pred treningom hodinu, hodinu a pol nejedz. to jedlo pred treningom by malo byt predovsetkym maso+troska low GI sachrov. dobry je aj cottage. skratka mat inzulin pred cvicenim nizko, ak chces ist co najcistejsie.

amino x si strasne vela ludi chvali, bude to dobra volba. osobne som to este nemal, mixujem si vlastne
cellmass. mal som 10 vzoriek, moje pocity? nic extra. daj klasicky monohydrat+soda bikarbona, zneutralizuje ti ph v zaludku= ovela menej rkeatininu=krealkalyn
protein vyzera byt okej, nemal som ho ale za tu cenu si mozes kupit ON why gold, s ktorym ma urcite viacej ludi skusenosti a aj vysledky. ak chces usetrit, nespamuj alebo fitnessauthority je ta spravna cesta.

co sa tyka vyprazanych, tak sem tam. radsej si to daj zapiect so selijakymi inymi dobrotami syrmi a tak. + je s tym menej robtoy, nahadzes ides sa vysrat a uala.

bielkoviny vyzeraju celkom okej, ked to doplnis protakom, super.
Užívateľov profilový obrázok
Dom
Príspevky: 928
Dátum registrácie: 06.01.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: ger
Bolo mu ďakované: 1 krát

Re: Mirov Log

Príspevokod užívateľa Miro1989 » 05.09.2012

caute... tak po vcerajsku som sa uplne zle vyspal... rano som bol uplne unaveny a dost aj ubolení ..

Trening

Prsia: Bencpress 12op 58 kg /10op 67kg /8op 76kg/ 6op 84kg
Sikma lavica 12op 39kg/ 10op 44kg/ 8op 49 kg/ 6op 54kg
Rozpazovanie 12op 9kg /10op 9kg /8op 10kg

Triceps:Tricepsove kliky na lavicke ci ako sa to vola 1seria 28op/ 2seria 20op / 3seria 15op
Kick back: 12op 6kg/ 10op 8kg/ 8op 10kg

Strava: 120 gramov tvarohu z nizkotucnou jogobellou, 5 ks varenych vajicok 3 zltka prec. 220 g kuracich prs +80 g varenych zemiakov a cili omacka. 200 gramov kuracich prs + 100 gramov zemiakov a cili omacka. 250 gramov tvarohu nizkotucneho a jedno mega obrovske jablko..

Suplementy. Kreatin rano,pred treningom a po treningu, synephrine + kofein pred treningom.

4Dom: Dakujem za rady. dnes som si objednal nasledovne veci.
http://www.protein.sk/e-2030-opti-men-- ... -nutrition" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.protein.sk/e-1894-flex-4-joi ... -nutrition" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.protein.sk/e-1648-amino-x---bsn" onclick="window.open(this.href);return false; 2x
http://www.protein.sk/e-1352-100-casein ... -nutrition" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.protein.sk/eshop.php?mod=res ... +WHEY+GOLD+" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.protein.sk/e-1796-pure-creatine---weider" onclick="window.open(this.href);return false;

Este by som sa chcel spytat, ten monohydrat si mozem rovno s tou sodo bicarbonou zamiesat? alebo s odstupom a zvlast, ci pred kreatinom.
Miro1989
Príspevky: 160
Dátum registrácie: 15.08.2012
Cash on hand: Locked

Re: Mirov Log

Príspevokod užívateľa mes1ac » 05.09.2012

pumpu si nebral ziadnu? skoda :) ale inak same super vecicky uz sa tesim aj ja na novu objednavku
mes1ac
Príspevky: 1050
Dátum registrácie: 27.07.2012
Cash on hand: Locked

Re: Mirov Log

Príspevokod užívateľa Miro1989 » 05.09.2012

pumpu si nebral ziadnu? skoda :) ale inak same super vecicky uz sa tesim aj ja na novu objednavku
no uvazoval som aj nad nitrixom, ale to az v polke objemovky, alebo az uplne pri konci. ja sa hlavne tesim uz na dalsiu vyplatu :D

skusal niekto nitrix od Promilu ? aminostar? je dost lacny... zaujimala by ma efektivnost..
Miro1989
Príspevky: 160
Dátum registrácie: 15.08.2012
Cash on hand: Locked

Re: Mirov Log

Príspevokod užívateľa Dom » 05.09.2012

das sodu, pockas chilku a das mono
Užívateľov profilový obrázok
Dom
Príspevky: 928
Dátum registrácie: 06.01.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: ger
Bolo mu ďakované: 1 krát

Re: Mirov Log

Príspevokod užívateľa Miro1989 » 06.09.2012

Dnes volno...

dnesna strava:

250g tvarohu, 8 varenych vajec 5 zltkov prec, 200 gr. kuraciny na prirodno 100 gramov ryze a zeleninovy salat. 100 gramov bravcoveho vyprazane a 80 gramov varenych zemiakov, 250 g tvarohu, 1cottage a celozrnna zemla... gn
Miro1989
Príspevky: 160
Dátum registrácie: 15.08.2012
Cash on hand: Locked

Re: Mirov Log

Príspevokod užívateľa Miro1989 » 07.09.2012

http://i48.tinypic.com/so1jfa.jpg Dnesne nakupy http://i46.tinypic.com/2z4ad77.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Miro1989
Príspevky: 160
Dátum registrácie: 15.08.2012
Cash on hand: Locked

Re: Mirov Log

Príspevokod užívateľa Miro1989 » 07.09.2012

7.9 po treningu..

Ramenna:Military 12op 30kg/ 10 op 40kg/ 8op 50kg / 6op 55kg
Pred pazovanie 12op 6kg / 10op 9kg/ 8op 11kg
Pritahy k brade 12op 21kg/ 10op 26kg/ 8op 31kg/ 6op 35kg

Trapezy: Pritahy s jednoruckami 20op 21,5 kg/ 15op 30,5 kg/ 12op 38,5kg

Brucho:Brusaky na lavicke 3x 20 op
Brusaky s pritahovanim noh 3x20 op

Strava: 250g tvarohu, 6vajecnych bielkov,1 cottage... bol som na oslave...a dovtedy to predomna pchaly kym som si nedal.. 2 kusky pecenej klobasy a jedna hurka malo chleba a velmi malo horcice :( a zajtra ma caka to iste. protein whey, a zachvilku si slahnem cottage alebo tvaroh a pred spanim night protak

Inak nakoniec som si pomenil troska tu objednavku, iny creatin a iny night protak
Miro1989
Príspevky: 160
Dátum registrácie: 15.08.2012
Cash on hand: Locked

Re: Mirov Log

Príspevokod užívateľa Miro1989 » 08.09.2012

cauteee..

Trening
Chrbat: Hrazda 3x5op
Mrtvy tah 12op49kg / 10op54kg/ 8op59kg/ 6op64kg
Pritahy s jednoruckami v predklone 12op21kg/ 10op30kg/ 8op40 kg

Biceps:Hrazda 3x5-6 op
Z bicepsove zdvihy: 12op26kg/ 10op31kg/ 8op36kg
zdvihy s jednoruckami na scottyho lavicke. 12op9kg/ 10op13kg/ 8op17kg

Strava: Whey protein, 250 gramov tvarohu, dvfe hodiny pred cvicenim 180 gr kuraciny 50 gr ryze 80 gr zemiakov a trocha cili omacky. whey protein a med po cviceni a teraz zujem ,,Valihorovu,, proteinovu palacinku... vecer idem gratulovat na svadbu tak predpokladam ze sa im domna podari natlacit par poharikov...a bud klobasku alebo hurku :// pred spankom night protak

ako som predpokladal... natlacili domna 3 pecene klobasky a 4roch jackov...no co uz esteze svadba je len raz zacas.. ale nastastie som mal aspon kvalitnych 10 hodin spanku
Miro1989
Príspevky: 160
Dátum registrácie: 15.08.2012
Cash on hand: Locked

Re: Mirov Log

Príspevokod užívateľa Miro1989 » 09.09.2012

Dnes pauza... fajn spanok a este aj poobedny oddych a uz sa neviem dockat zajtrajsieho treningu..

Strava: protein, 100g cottage, 170 gr kuracich prs 150 gramov ryze, 250 g tvarou s 80 gr jogurtom ovocnym, 220 gr kuracich prs a 100 gr ryze s broskynovym kompotom, banan, nocny protein ma este caka..

moja momentalna telesna vaha je 72,5 ...zatial to vyzera tak ze asi do tuku neide nic. no uvdidim po dlhsej dobe.
Naposledy upravil/-a Miro1989 v 04.10.2012, upravené celkom 2 krát.
Miro1989
Príspevky: 160
Dátum registrácie: 15.08.2012
Cash on hand: Locked


Návrat na "Tréningové logy, pokroky (tréningový denník)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných