Plán Posilovania

Plán Posilovania

Príspevokod užívateľa respocpo » 12.03.2013

Dobrý deň

Chcel by som sa spítať, cvičím(posilujem) teraz 4 mesiace.Keď som začal posilovať mal som cca 63 kilo a teraz mam cca70. Biceps/triceps sa mi zvedšíl z 29-34(35napumpovaná).Ale mám takí problem,že sa cítim byť slabý a nedavam tvrdé údery. Nenašiel by sa nejaký trening, kludne aj z nejakeho bojoveho umenia.Nechcem byť proste čo najvedší, ale silny,rychly,vytrvali.Neberem žiadne kreatiny,proteiny,gainery a podobne vec.

http://www.youtube.com/watch?v=Cv_7OvQwmpI ... niečo na tento sposob?
respocpo
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 12.03.2013
Cash on hand: Locked


Re: Plán Posilovania

Príspevokod užívateľa !nstinct » 13.03.2013

Tak čo sa výbušnosti týka, tak si dávaj menšie váhy a výbušne cvičiť tzn. napríklad bench press dole ideš 5s a smerom hore ideš výbušne čiže rýchlo. Takto aj drepy a rôzne cviky. A cvičiť vo vysokej intenzite. Môžeš si stanoviť ciel čjvm na hrazde že za 3 min spravíš 50 zhybov a takto to budeš zvyšovať. Je to na tvojej fantázii. Používať môžeš aj expandery atď.
Každý deň, každú sekundu musíš hľadať niečo výnimočné. Niečo, čo robí tú chvíľu výnimočnou. O tom je život. To je rozdiel medzi žitím a prežívaním, medzi rastom a úpadkom.
Užívateľov profilový obrázok
!nstinct
Príspevky: 2538
Dátum registrácie: 26.06.2010
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Zvolen

Re: Plán Posilovania

Príspevokod užívateľa NR7 » 13.03.2013

vreco....bud si kup domov a boxuj don, alebo zacni navstevovat boxovy klub nejaky, aby ta naucili aj techniku, aj ta dost zavazi, ked vies ako mas uder polozit je tvrdsi a ucinnejsi....
Užívateľov profilový obrázok
NR7
Príspevky: 356
Dátum registrácie: 21.04.2011
Cash on hand: Locked

Re: Plán Posilovania

Príspevokod užívateľa respocpo » 14.03.2013

Dobre dakujem za rady, vrece mame v posilovni, a čo sa tíče toho videa tak ten typek tam cvičieva čo ?Pretože niektore cviky som videl prvý krat v živote
respocpo
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 12.03.2013
Cash on hand: Locked

Re: Plán Posilovania

Príspevokod užívateľa respocpo » 15.03.2013

Teraz som si dal takíto trening: dal som si na zem jednorúčku a išiel som, na klik, mal som pravu ruku na lavej strane činky spravil klik prehodil som sa na lavu ruku na pravu tičku klik a potom som si dal obi 2 ruky na činku a klik a takto dookola kim so vladal, potom hneď som šiel na zhybi na hrazde, potom som si zobral jednoručku do dvoch ruk a s drepu som ju zdvihal do vzduchu, a potom som si zobral velku činku a drepi s vyskokom a hneď som siel boxovať a tlakovať toto som spravil 5 serii uplne som nevladal. Potom som si dal biceps s lahkou činkou a dole 5s hore rychlo a zasa do skonania, išiel som boxovať an rychlosť(bol som prekvapený aky rychli som) 3 serie som dal potom som si dal kladivovi zasa dole pomaly hore rychlo a po každom opakovani boxovať a na koniec som si zobral 2 jednoručky do kliku ale pri každom kliku som zdvihol jednu jednorucku a zasa po serii boxovať. Som vyčerpaný peste krvavé ale dobrý pocit s treningu.
respocpo
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 12.03.2013
Cash on hand: Locked

Re: Plán Posilovania

Príspevokod užívateľa negi » 24.03.2013

Teraz som si dal takíto trening: dal som si na zem jednorúčku a išiel som, na klik, mal som pravu ruku na lavej strane činky spravil klik prehodil som sa na lavu ruku na pravu tičku klik a potom som si dal obi 2 ruky na činku a klik a takto dookola kim so vladal, potom hneď som šiel na zhybi na hrazde, potom som si zobral jednoručku do dvoch ruk a s drepu som ju zdvihal do vzduchu, a potom som si zobral velku činku a drepi s vyskokom a hneď som siel boxovať a tlakovať toto som spravil 5 serii uplne som nevladal. Potom som si dal biceps s lahkou činkou a dole 5s hore rychlo a zasa do skonania, išiel som boxovať an rychlosť(bol som prekvapený aky rychli som) 3 serie som dal potom som si dal kladivovi zasa dole pomaly hore rychlo a po každom opakovani boxovať a na koniec som si zobral 2 jednoručky do kliku ale pri každom kliku som zdvihol jednu jednorucku a zasa po serii boxovať. Som vyčerpaný peste krvavé ale dobrý pocit s treningu.
No niečo na ten spôsob :007 . Ja mám momentálne tréning zložený z:

10-15 minút stacionárny bike, striedavá intenzita
potom toto http://www.power-sport.sk/bojove-sporty ... posilnovni
kettlebell swing (american style) x 10 a hneď za tým výskoky zo závažím na švédsku debňu x 10. takto 5 sérií
1-2 x šplh na lano len s rukami a na koniec 10 minút skákanie cez švihadlo

Tréning sa snažím vylepšovať a využívať čo sa dá. Zatiaľ ho idem nejaké 3 týždne a som veľmi spokojný.
Užívateľov profilový obrázok
negi
Príspevky: 305
Dátum registrácie: 26.09.2010
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Kremnica


Návrat na "Bojové športy - Bojové umenie (MMA, K1, Karate, Kickbox, Box)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 1 neregistrovaný