Chcem schudnut a vyrisovat

Re: Chcem schudnut a vyrisovat

Príspevokod užívateľa chudnemtuk » 01.06.2016

ok prestudoval som si viewtopic.php?f=2&t=13163" target="_blank a myslim ze to mam
7:00 4 vajcia Praženica = = 378 kalórii / 28 g Bielkoviny / 4 g Sacharidy / 26 g Tuky
+ 50 g Proteín 206,5 kalórii / 40 g Bielkoviny / 4 g Sacharidy / 3,5 g Tuky
10:00 3x jablko zelené 390 kalórii / 0 g Bielkoviny / 96 g Sacharidy / 0 g Tuky
13:00 225 g mrazená zelenina 177,5 kalórii / 8,2 g Bielkoviny / 30 g Sacharidy / 0,75 g Tuky
+ 300 g Kuracie prsia 306 kalórii / 68 g Bielkoviny / 0,8 g Sacharidy / 3,6 g Tuky
16:00 3xBanán = 336 kalórii / 4,8 g Bielkoviny / 78 g Sacharidy / 0,6 g Tuky
19:00 250 g Tvaroh polotučný priemer = 274 kalórii / 25 g Bielkoviny / 11 g Sacharidy / 9 g Tuky
+ 30g Proteín = 122,1 kalórii / 24 g Bielkoviny / 2,4 g Sacharidy / 2,1 g Tuky
Dokopy: 2175,6 kalórii / 198 g Bielkoviny / 226,2 g Sacharidy / 45,3 Tuky
moze to byt takto? banan je tam iba tri krat...
chudnemtuk
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 01.06.2016
Cash on hand: Locked


Re: Chcem schudnut a vyrisovat

Príspevokod užívateľa mar55 » 02.06.2016

Neviem preco by mali byt zle, to asi prisiel s novou rozpravkou. Ale par podobnych legiend som pocul vo fitku.
Po vykone si davaj rychlejsie cukry podla mna. Glukoza (dextroza), malta su lepsie nez cakat na pomaly efekt bananov. Ak cez den sachary, tak ja mozem hlavne cestoviny a strukoviny, ale ako pise Adam ryza, zemiaky, cesto atd. Sacharidy najdes v x variantoch. Napriklad strukoviny ako fazula, sosovica su tiez ok
mar55
Príspevky: 3099
Dátum registrácie: 20.11.2014
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Brno/Bratislava
Poďakoval: 12 krát
Bolo mu ďakované: 9 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: Chcem schudnut a vyrisovat

Príspevokod užívateľa mtko » 02.06.2016

3 banány denne? si koleduješ o zapečenie :D
fat'n'weak
Užívateľov profilový obrázok
mtko
Príspevky: 1050
Dátum registrácie: 25.12.2013
Cash on hand: Locked
Bydlisko: mesto snov
Bolo mu ďakované: 1 krát

Re: Chcem schudnut a vyrisovat

Príspevokod užívateľa homar » 02.06.2016

3 banány denne? si koleduješ o zapečenie :D
kukni prvú stranu, tam ich bolo 9... to by som sa pol roka nevytoto.... :lol: :lol: :lol:
R.C.: “Train harder and grow bigger.”
Užívateľov profilový obrázok
homar
Príspevky: 3355
Dátum registrácie: 29.05.2008
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Bratislava
Poďakoval: 33 krát
Bolo mu ďakované: 23 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: Chcem schudnut a vyrisovat

Príspevokod užívateľa chudnemtuk » 07.06.2016

ok trochu som zase cital odborne clanky a zostavil som si novy jedalnicek, co poviete na toto

7:00 4 vajcia Praženica = = 378 kalórii / 28 g Bielkoviny / 4 g Sacharidy / 26 g Tuky
+ 3 krajce chlieb konzumný = 363 kalórii / 12 g Bielkoviny / 67,5 g Sacharidy / 1,5 g Tuky
+ 50 g Proteín 206,5 kalórii / 40 g Bielkoviny / 4 g Sacharidy / 3,5 g Tuky
10:00 3x jablko zelené 390 kalórii / 0 g Bielkoviny / 96 g Sacharidy / 0 g Tuky
13:00 225 g mrazená zelenina 177,5 kalórii / 8,2 g Bielkoviny / 30 g Sacharidy / 0,75 g Tuky
+ 150 g Kuracie prsia 153 kalórii / 34 g Bielkoviny / 0,4 g Sacharidy / 1,8 g Tuky
16:00 150 g Kuracie prsia 153 kalórii / 34 g Bielkoviny / 0,4 g Sacharidy / 1,8 g Tuky
+ 200 g Ryža = 134 kalórii / 8 g Bielkoviny / 84 g Sacharidy / 0,8 g Tuky
19:00 250 g Tvaroh polotučný priemer = 274 kalórii / 25 g Bielkoviny / 11 g Sacharidy / 9 g Tuky
+ 30g Proteín = 122,1 kalórii / 24 g Bielkoviny / 2,4 g Sacharidy / 2,1 g Tuky
Dokopy: 2336,6 kalórii / 213,2 g Bielkoviny / 299,7 g Sacharidy / 47 Tuky
chudnemtuk
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 01.06.2016
Cash on hand: Locked

Re: Chcem schudnut a vyrisovat

Príspevokod užívateľa arašid » 07.06.2016

Pridal by som trochu na tukoch ešte ale ináč to je celkom ok.
Ten proteín z rána by som prehodil na desiatu k tým jablkám a stačí úplne 30g.
Tuky si daj nejaké orechy 10-20g večer k tvarohu napríklad.
arašid
Príspevky: 175
Dátum registrácie: 06.03.2015
Cash on hand: Locked

Re: Chcem schudnut a vyrisovat

Príspevokod užívateľa mtko » 07.06.2016

Ja by som to do seba naládoval všetko v dvoch porciách, jedna o 12tej a druhá o 19tej.
fat'n'weak
Užívateľov profilový obrázok
mtko
Príspevky: 1050
Dátum registrácie: 25.12.2013
Cash on hand: Locked
Bydlisko: mesto snov
Bolo mu ďakované: 1 krát

Re: Chcem schudnut a vyrisovat

Príspevokod užívateľa chudnemtuk » 08.06.2016

no ok a trening mam takyto

Pondelok = Bicykel 30 – 50 km
Utorok = 2 – 3 h posilka
Streda = Bicykel 30 – 50 km
Štvrtok = 2 – 3 posilka
Piatok = Bicykel 30 – 50 km
Sobota = Voľno
Nedeľa = Voľno

Zatial sa mi dari ho aj dodrziavat. Za kolko dni by som mal vidiet ze chudnem?
chudnemtuk
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 01.06.2016
Cash on hand: Locked

Re: Chcem schudnut a vyrisovat

Príspevokod užívateľa mtko » 08.06.2016

Tak tomu ver, že schudneš ak pôjde 2400kcal pri takomto tréningu, tak do 8 týždňov musíš zhodiť.
fat'n'weak
Užívateľov profilový obrázok
mtko
Príspevky: 1050
Dátum registrácie: 25.12.2013
Cash on hand: Locked
Bydlisko: mesto snov
Bolo mu ďakované: 1 krát

Re: Chcem schudnut a vyrisovat

Príspevokod užívateľa chudnemtuk » 09.06.2016

no hej len ten trening neviem ci zvladam .. vcera som dal 40 km na bicykli a dnes by som mal dat posilku ale som fakt vystaveny. Pomohlo by viac sacahridov?
chudnemtuk
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 01.06.2016
Cash on hand: Locked

Re: Chcem schudnut a vyrisovat

Príspevokod užívateľa mar55 » 09.06.2016

asi aj to, ale nechces sa trosku viac transformovat do posilky, ci chces len na bicykli hlavne tahat?
Inak to si zvyknes, ja som to mal s behom pred dvomi rokmi...rano som chodil behat, vecer cvicit v lete a po dvoch tyzdnoch som si zvykol.
mar55
Príspevky: 3099
Dátum registrácie: 20.11.2014
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Brno/Bratislava
Poďakoval: 12 krát
Bolo mu ďakované: 9 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: Chcem schudnut a vyrisovat

Príspevokod užívateľa chudnemtuk » 09.06.2016

no ten trening by som chcel mat taky o bicykli aby bol lebo bicykel ma strasne moc bavi .. preto som si dal ze 3x do tyzdna bike a 2x posilka, je to zle takto?
chudnemtuk
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 01.06.2016
Cash on hand: Locked

Re: Chcem schudnut a vyrisovat

Príspevokod užívateľa mar55 » 09.06.2016

Nie, to netvrdim...kazdemu ide o nieco ine, len tu proste musis sam vystihnut kalorie pri ktorych chudnes. U kardia typu behanie a bicykel sa velmi takzo odhaduje tiez vydaj, kedze niekto je blazon ako sagan a niekto ide pohodove tempo, takze toto musis len sam zistit. Meraj sa po tyzdni, checkni sa v zrkadle a sam uvidis.
Tu posilku urcite udrzuj podla mna, lebo malokto chce vypadat len ako vybehany typ bez pevnejsich svalov. Aj ked niekedy je to na umretie. Aspon vizualne vrch :)
mar55
Príspevky: 3099
Dátum registrácie: 20.11.2014
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Brno/Bratislava
Poďakoval: 12 krát
Bolo mu ďakované: 9 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: Chcem schudnut a vyrisovat

Príspevokod užívateľa mtko » 10.06.2016

Mal by si postupne telo adaptovať na takýto tréning.. nie rovno dať 50km na bajku s krutým tempom a na další deň čakáš ako budeš hviezdiť v posilke..
fat'n'weak
Užívateľov profilový obrázok
mtko
Príspevky: 1050
Dátum registrácie: 25.12.2013
Cash on hand: Locked
Bydlisko: mesto snov
Bolo mu ďakované: 1 krát

Re: Chcem schudnut a vyrisovat

Príspevokod užívateľa chudnemtuk » 14.06.2016

na to som už prišiel.. musel som poľaviť, denne dávam iba 30 km, niekedy nevládzem a dám iba 20 km .. nejde to hneď len tak ako som si myslel :D :D
takže z tréningu som trošku poľavil ale stravu dodržujem. :)
chudnemtuk
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 01.06.2016
Cash on hand: Locked


Návrat na "Všetko ostatné (posilovne, bazár, kde cvičiť, domáca posilka atď.)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných