Cerbero log

Cerbero log

Príspevokod užívateľa cerbero » 19.12.2010

Zdravim chcel by som zacat trening -- trosku schudnut (dat dole brucho ) vyrysovat s par kamaratmi sme spravili takyto jedalnicek tak chcem vediet ci by bol vhodny respektive ako ho upravit

- hned ako vstanem -- 0,5 L mlieka + Musli
Ranajky cottage syr + 6 susienky bebe dobre rano
Obed- tuniak+3paradajky+1 paprika+ 2 celozrne rozky
pred treningom 1 banan + aminokyseliny
po treningu 0,5 L mlieka + aminokyseliny
Vecera - kuracie prsia+ryza
pred spanim aminokyseliny
Obrázok
Vyska 183cm
Vaha 80kg
cerbero
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 25.01.2007
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Prešov


Príspevokod užívateľa TheDarkMucko » 20.12.2010

na noc tvaroh,,, potom vajička, a radsej kup protein nez amino...a obed by mohol byt vacsi... a po treningu to chce dalsie dva jedla... radsej tam daj ten cottage... ale tu ryzu a kuracie nechaj :D hadam som sa vyjadril dobre :)
TheDarkMucko
Cash on hand: Locked

Príspevokod užívateľa cerbero » 20.12.2010

nejak nestiham tam davat este 2 dalsie jedla kedze moj den zacina o 11:00
a konci o 24:00
mam par otazok -- co by som mohol zamenit s cottage pretoze dnes som to chutnal a vobec mi to nechuti
-na noc tvaroh -- pred spanim ?
vajicka -- kedy ?? (akym sposob ? -moze byt prazenica ?, mozem k nej chlieb alebo cistu ?)
je toto vobec jedalnicek na rysovanie ? :D -- vajcia, mlieko, tvaroh, maso :DD ??
Obrázok
Vyska 183cm
Vaha 80kg
cerbero
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 25.01.2007
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Prešov

Príspevokod užívateľa TheDarkMucko » 20.12.2010

no ked chces rysovat tak drz dietu... sacharidove vlny ... neviem kolko vazis... ale davaj cca 2.5g bielkovin na kilo a sacharidy budes cyklovat... jeden den 50, druhy 100, treti 150... no a uvidis ci to funguje ci nie... treba si to prisposobit... a nech ti aj ini radia :D

edit: no mohol si sa aj viac povenovat noham... alebo dat aj nieco ine okrem bicepsu... napr hrudnik
Naposledy upravil/-a TheDarkMucko v 20.12.2010, upravené celkom 1 krát.
TheDarkMucko
Cash on hand: Locked

Príspevokod užívateľa cerbero » 20.12.2010

Pondelok:
Biceps - velka tycka 4X10
scotova lavicka 4X10
EZ tycka v stoji 4X10
jednorucka v sede 4X10
drep 4x10
brusaky na sikmej lavicke 4x25
predlaktia s velkou tyckou 4X10
Obrázok
Vyska 183cm
Vaha 80kg
cerbero
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 25.01.2007
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Prešov

Príspevokod užívateľa lsr » 21.12.2010

Pondelok:
Biceps - velka tycka 4X10
scotova lavicka 4X10
EZ tycka v stoji 4X10
jednorucka v sede 4X10
drep 4x10
brusaky na sikmej lavicke 4x25
predlaktia s velkou tyckou 4X10
ja asi zle vidím!!!!
4cviky na biceps a jeden na nohy!!??
prosím povedzte mi že iba zle vidím a že to je vlastne naopak
ja si v posilke dám iba tie koktejly a idem domov.
šak aj z toho sú trochu svaly, ja nepotrebujem byť ako arnold.

môj skromný LOG:
http://posilnovanie.sk/viewtopic.php?t=8040
lsr
Príspevky: 257
Dátum registrácie: 13.09.2010
Cash on hand: Locked

Príspevokod užívateľa cerbero » 21.12.2010

nemam ako inak cvicit nohy... v dedinskej posilovni... nemame stroje..
Obrázok
Vyska 183cm
Vaha 80kg
cerbero
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 25.01.2007
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Prešov

Príspevokod užívateľa M@t0 » 21.12.2010

drep, predny drep, bulharsky split drep, mrtvy tah s vystretymi nohami, good mornings ,...este mam pokracovat ?
There is no point in being alive if you cannot do the deadlift
Užívateľov profilový obrázok
M@t0
Príspevky: 1446
Dátum registrácie: 04.11.2009
Cash on hand: Locked
Kontaktovať užívateľa:

Príspevokod užívateľa creat » 21.12.2010

Ak nevieš aké cviky zaradiť do tréningu, pozri(stiahni) si nejaké knihy o posilovaní. Nájdeš tam veľa inšpirácie.
Užívateľov profilový obrázok
creat
Príspevky: 452
Dátum registrácie: 30.08.2010
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Žilina

Príspevokod užívateľa cerbero » 21.12.2010

ja vas chlapci chapem ale ja nemozem velmi cvicit nohy lebo som mal koleno operovane a mam trvale nasledky.... cize ja aj drepy co robim tak robim bez cinky... cize tak....
Obrázok
Vyska 183cm
Vaha 80kg
cerbero
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 25.01.2007
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Prešov

Príspevokod užívateľa lsr » 22.12.2010

choď fullbody tréning... to budeš mať oveľa lepšie ako tamten extrémny príklad toho bicepsového dňa.
ja si v posilke dám iba tie koktejly a idem domov.
šak aj z toho sú trochu svaly, ja nepotrebujem byť ako arnold.

môj skromný LOG:
http://posilnovanie.sk/viewtopic.php?t=8040
lsr
Príspevky: 257
Dátum registrácie: 13.09.2010
Cash on hand: Locked

Príspevokod užívateľa Lyandrol » 22.12.2010

na biceps sa vyser a ked chces rysovat nejec pecivo ! ani rozky celozrnne, to bebe daj pred treningom alebo rano a ked tak jeden rozok na ranajky, inak len ryza a polystirenovy chleby ! a zmen ten trening okamzite, ako checs byt v deficite pri tej strave s takym treningom ?
NEŽELÁM SI ABY STE DAVALI MOJ OSOBNÝ KONTAKT (tí ktorí ma poznate) HOCIKOMU Z FORA AJ MIMO FORA BEZ MOJHO SUHLASU.
Lyandrol
Moderator
Príspevky: 12176
Dátum registrácie: 07.05.2010
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Anabolic city
Bolo mu ďakované: 2 krát

Re: Cerbero log

Príspevokod užívateľa Souba » 22.12.2010

Zdravim chcel by som zacat trening -- trosku schudnut (dat dole brucho ) vyrysovat s par kamaratmi sme spravili takyto jedalnicek tak chcem vediet ci by bol vhodny respektive ako ho upravit

- hned ako vstanem -- 0,5 L mlieka + Musli
Ranajky cottage syr + 6 susienky bebe dobre rano
Obed- tuniak+3paradajky+1 paprika+ 2 celozrne rozky
pred treningom 1 banan + aminokyseliny
po treningu 0,5 L mlieka + aminokyseliny
Vecera - kuracie prsia+ryza
pred spanim aminokyseliny
moc tomu nechapem, aky je rozdiel medzi "hned ako vstanem" a "ranajky", sak ked vstanes, das ranajky. Pol litra mlieka je vela, staci dva deci a musli najviac 100g. Ale zas nepises ako dlho si cvicil, ci je tam nejaky svalovy zaklad atd., takze pisem tak ze ratam s tym ze cvicis trosku dlhsie.

na bebe sa vyser, staci ti cottage na desiatu a k nemu daj nejaky rozok celozrnny, na obed zas namiesto rozku cestoviny k tuniaku.
Amino som nebral ked som chudol,ale protaky, ale vraj aj aminace su fajn do diety, ale k tomu neviem poradit. Mlieko po treningu vyhod,je zbytocne. Ak mozes aminace s vodou,tak daj s vodou- O takych 45min daj to kura s ryzou. Hodku. hodku a pol pred spanim daj tvaroh alebo olomoucke syrecky.

Ked ti nechuti cottage, tak si kup ochuteny, alebo si primiesaj do bieleho pazitku, alebo sa proste prekonaj kua, nemas 5rokov.
cize:
ranajky
desiata
obed
pred treningovy napoj
potreningovy napoj
vecera
vecera2
nvm ako ti to sedi casovo, zariad sa tak aby si jedol aspon kazde 3hodiny, alebo aj 2,5

a este k tomu treningu, jednoznacne fullbody + aerobka, dedina nededina, cinky, jednorucky a lavicka, s tym odcvicis vsetko potrebne.
dufam ze som napisal zrozumitelne a aspon trosku pomohol, drz sa
The easy day was yesterday!!!
Užívateľov profilový obrázok
Souba
Príspevky: 647
Dátum registrácie: 02.07.2010
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Nové Zámky


Návrat na "Archiv - Treningove logy"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný