Cruxov Log

Cruxov Log

Príspevokod užívateľa Crux » 03.11.2010

Takže môj log.. budem postupne upravovať a a aktualizovať informácie :)

V posilke oficiálne makám od: 1/november/2010
(predtým len domáce cvičenia/ športy)


Výška 183 cm
Váha 73 kg

Obvod paže: 32
Obvod predlaktia:
Obvod hrudníka: 101
Obvod pásu: 81
Obvod stehna: 55
Obvod lýtka:
(suchy som no...)

Strava:

Ranajky (07:00): Ovsenne vlocky 100 g, 2 dcl mlieka, Banán alebo (dalej len al.) jablko

Desiata (10:00): Ryza+tuniak al. Tuniak+kus krajaneho celozrnneho chleba +zelenina (paradajky, listova zelenina hl. zelena (vitamin E), mrkva) + ovocie (banan/jablko)

Obed(12:00): Ryza+nakrajane kuracie prso+zelenina+banan/jablko al. Ryza+tuniak+zelenina+banan/jablko al. Kuracie a kus krajaneho celozrnneho chleba+zelenina+banan/jablko al. Tuniak a kus krajaneho celozrnneho chleba+zelenina+banan/jablko

Olovrant (pred treningom 15:00): Krajec/ 2 krajce (podla hladu) celozrnneho chleba s Vegemite ( Kvasnicova pomazanka s mimoriadne vysokym obsahom vitaminu B)

Olovrant c. 2 (po treningu, 17:00): 2 dcl mlieka + banan

Vecera (18:00): Porcia jedla (hovadzie/kuracie/ryba/) + zelenina a zemiaky/ryza

Trening

1. Fullbody

5x do tyzdna, ABABA, BABAB

Den A:

Nohy: Stroj na lytka po sediacky 30 kg (10 krat) x 3 ser. , stroj na stehna 25kg (10k.) x 3 serie, Cvik na zadne svaly na stehnach na stroji na stehna 20kg x 3 (10k.)

Prsia: Kliky s nohami na lavicke 25 Warmup, Benchpress 55 kg (10k.) x 3 serie, (niekedy ak vynde cas tak aj cvik s jednoruckami (12,5 kg 10k. x 3 s.) Kliky s nohami na lavicke 25 Warmdown.

Brucho (vsetko 20 krat 3 serie): Skracovacky, Twist s 5 kg loptou, skracovacky s nohami vo vzduchu, Cvik ktory neviem ako sa vola ale robi sa to tak ze si lahnem na zem a pokusam sa s dlanami dotknut mojich piet pri kmitavom pohybe do bokov, sklapacky, brusaky, brusaky twist bez lopty

Biceps: Zdvih po sediacky s laktom na stehne 12,5 kg (10 krat) x 3 s.

Chrbát: 45 kg 10k. x 3s. na klatkovom stroji.. ten co chytim tycku za konce a taham dole na uroven hrudnika (+ ked vyjde cas este na jednom stroji)

Den B:

Nohy: Legpress 100kg 10k. x 3s., drepy so zavazim (este som nerobil takze neviem kolko si nalozit) 10k. x 3s.

Triceps: Tricepsovy cvik s rukami na lavicke 10k. x 3s., tricepsovy cvik s cinkou 10/12,5 kg 10k. x 3s.

Ramená: Cvik s jednoruckami 7,5/10 kg. 10k x 3s, Cvik na klatkovom stroji 40/45 kg 10k. x 3s.

Brucho: to iste co predchadzajuci den...
__________________________________________________________

Okrem toho kazdy/kazdy druhy den 100 klikov a 200 skracovaciek doma okolo 20:00-21:00 (podla stupna vycerpanosti z posilky)


Vikend:
Behanie 5km raz alebo dva krat pocas vikendu, stale opakujem 100 klikov a 200 brusakov, inak oddychujem.
__________________________________________________________

Doplnky:
zatiaľ žiadne...

Iné cvičenie/ športy:
Breakdance

Fotky upnem az ked budem mat co fotit :D

mozte mi prosim skomentovat log? trening a stravu.. co najviac prosim.. pochvalit aj sprdnut ked treba. aby som ho mohol zdokonalit. dik
Obrázok
1.Ľudom nechýba sila, ale vôľa.
2.Kde je vôľa tam je sila, kde je faloš tam je hnev.
3.Never, Never, Never Give up.
4.Kto neprdí s nami, prdí proti nám.
Crux
Príspevky: 53
Dátum registrácie: 10.09.2010
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Brisbane, Australia
Kontaktovať užívateľa:


Príspevokod užívateľa TheDarkMucko » 03.11.2010

po tréningu treba pridať jedlo,,,mlieko a banan nestaci...a fullbody je o tom,ze precvicis v jednu treningovu jednotku cele telo.. a ide sa tam 1+1... a hrudnik cvicis tromi cvikmi a chrbat takym jednym debilnym stahovanim kladky.. :roll: a biceps izolovanym cvikom... rob bicepsový zdvih s VČ
TheDarkMucko
Cash on hand: Locked

Príspevokod užívateľa miso sk8 » 03.11.2010

No strava...pridal by som na ranajkach, a potreningovom jedle. Hovori sa ze tie su najdolezitejsie (ale vsetky su dolezite podla mna). Vecer chod skorej spat a rano si privstan kolko potrebujes, a pridaj na ranajkach, daj vlocky aspon 120g (minimalne), daj aspon 2 banany a pridavaj aj hrozienka (takych aj 60g minimalne) Na sacharidy potom budu uz tie ranajky ok. Doplnky pises ze ziadne nemas(pred ranajkami by som dal este protak, ale ked nemas nevadi) Tak by som tam asi pridal nieco na Bielkoviny (mozno take 3 vajca na tvrdo, to zjes ani nebudes vediet ako..)

po treningove je slabe (tusim sa to rozobera v JEDLA PO TRENINGU) ale lepsie ako nic no :?
Ked ides veceru o 18tej, typujem ze spat skorej ako o 22hej ani nejdes, tak pred spanim by som dal este tvaroh s vodou alebo odtucnenym mliekom, alebo o takej 9viatej, podla toho kedy ides spat


Fullbody necvicis, pri fullbody sa cvici (vid. trening HST) 3x do tyzdna, a to podnelok,stredu,piatok a kazdy trening civcis cele telo! nie ze A,B ale proste jeden trening cize napr. v pondelok cvicis od ramien az po lytka kapisto? a-mozes zaradit aj nejaku aerobku cez vikend. Lebo to co cvicis je dost blbost, ak tomu dobre rozumiem (co neviem) tak ty ides od pondelka do piatku kazdy den a + kazdy/kazdy druhy den das este 100klikov a 200skracovaciek? a este cez vikend aerobku a dalsich 100klikov a brusakov 64566587 ? blbost.. nedavas priestor regeneracii, teoreticky nemas ani jeden den oddychu a to je zle! svaly rastu ked regeneruju nie ked cvicis!

Ak ti mozem ako zaciatocnik (ja som tiez) poradit, nevymyslaj si fullbody sam (co vlastne ani fullbody neni) ale daj si napriklad HST.
Užívateľov profilový obrázok
miso sk8
Príspevky: 1489
Dátum registrácie: 03.05.2009
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Bratislava
Poďakoval: 6 krát
Bolo mu ďakované: 1 krát
Kontaktovať užívateľa:

Príspevokod užívateľa Crux » 03.11.2010

bicepsovy zdvih Vč izolovany ci po stojacky?

kuknem na ten HST, nestlustnem ked budem tolko zrat a chodit do posilky len 3x tyzdenne? (mozno hlupa otazka ale chcem si byt isty)
a staci mi na HST 1 hodina cisteho casu cvicenia? v posilke som 1,5 ale dost casto stracam cas tym ze sa pokusam najst nejake volne cinky co potrebujem..

Kliky skracovacky su len na zahriatie.. ani to poriadne necitim. len sa mi trochu prekrvia ruky a brucho, to predsa nieje na skodu, nie?

edit:
HST tréningový program:
Nohy-drepy 1×10,mrtvy ťah 2×10
Prsia-tlaky(poz,neg,normal možte si vybrať,striedať)2×10,bradlá 1×10 alebo kliky 1×10(ruky majte široko)
Chrbát-hrazda 2×10, Príťahy jednoručnej činky v predklone 2×10,dvíhanie cinky 1×10(trapéz)
Ramená-tlaky jednoručiek 1×10,rozpažovanie 1×10,rozpažovanie v predklone 1×10
Biceps-zdvih činky (EZ,normalna) 2×10
Triceps-fra tlak 2×10
Lýtka-výpony v stoji/sede 2×10
Brucho-sed-ľah 2×10
To myslis ako vazne? 10 klikov na hrudnik a 2x 10 skracovaciek??? nemozem si pridat kliky aspon na 30 a este bench press k tomu? a brucho aspon 4 ine cviky okrem skracovaciek? potom by mi to mozno vyhovovalo.. som uplny zaciatocnik, nechcem sa teraz tvarit ako dajaky rambo ze je to pre mna malo ale fakt po 10 klikoch ani necitim ze som daco spravil
Obrázok
1.Ľudom nechýba sila, ale vôľa.
2.Kde je vôľa tam je sila, kde je faloš tam je hnev.
3.Never, Never, Never Give up.
4.Kto neprdí s nami, prdí proti nám.
Crux
Príspevky: 53
Dátum registrácie: 10.09.2010
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Brisbane, Australia
Kontaktovať užívateľa:

Príspevokod užívateľa TheDarkMucko » 03.11.2010

daj sa na päste a ruky čo najširšie ako len vieš ale tak aby si vedel urobiť klik... a cvičiť máš celé telo... zaklad bude drep,mrtvy tah,benchpress a potom dalsie tie cviky... a nechapem co furt chces izolovat sval :roll: postav sa rovno a zober velku cinku do ruky... zaklad na ruky mas B.z s VČ a francuzsky tlak...

a inac taka otazka... skusal si uz ist drepy,mrtvy tah a benchpress v jednom treningu? ale nemyslim s baby váhami :P
TheDarkMucko
Cash on hand: Locked

Príspevokod užívateľa Crux » 04.11.2010

daj sa na päste a ruky čo najširšie ako len vieš ale tak aby si vedel urobiť klik... a cvičiť máš celé telo... zaklad bude drep,mrtvy tah,benchpress a potom dalsie tie cviky... a nechapem co furt chces izolovat sval :roll: postav sa rovno a zober velku cinku do ruky... zaklad na ruky mas B.z s VČ a francuzsky tlak...

a inac taka otazka... skusal si uz ist drepy,mrtvy tah a benchpress v jednom treningu? ale nemyslim s baby váhami :P
robil som len bez mrtveho.. mrtvy este nerobim. namiesto neho davam dalsie drepy s jednoruckami
Obrázok
1.Ľudom nechýba sila, ale vôľa.
2.Kde je vôľa tam je sila, kde je faloš tam je hnev.
3.Never, Never, Never Give up.
4.Kto neprdí s nami, prdí proti nám.
Crux
Príspevky: 53
Dátum registrácie: 10.09.2010
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Brisbane, Australia
Kontaktovať užívateľa:


Návrat na "Archiv - Treningove logy"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní