log - uplny zaciatocnik (2 mesiace aerobka)

Príspevokod užívateľa Rokie » 12.08.2010

Nabuduce napíš "Zhyby širokým uchopom nadhmat" :)
"Pyramidy nechte Egypťanům a bolest masochistům!"

"Ja si myslím, že do katabolizmu sa dostaneš jedine ak si buď v koncentráku, beháš maratóny a nič neješ, alebo držíš protestnú hladovku." :D
Užívateľov profilový obrázok
Rokie
Žvanil
Príspevky: 5682
Dátum registrácie: 18.06.2009
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Ke-okolie / Hodkovce
Bolo mu ďakované: 2 krát
Kontaktovať užívateľa:


Príspevokod užívateľa pepo88 » 12.08.2010

Rokie, poprosim ta, nerad druhym, ked sam nemas v tom poriadok.. uz viackrat si poradil zle..
robogym, riad sa podla miso sk8.. ten ti to pekne zhrnul..
Je tažké si ísť za svojím cieľom,keď človek ešte vobec nevie čo chce,a aj tá najmenšia prekážka mu vie narobiť veľké problémy
https://www.facebook.com/PeterMuranOsobnyTrener?fref=ts
Sorry ak neodpisem na SS.Mam ich denne
Užívateľov profilový obrázok
pepo88
Moderátor: súťažný kulturista
Príspevky: 18843
Dátum registrácie: 05.01.2007
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Považská Bystrica

Príspevokod užívateľa robogym » 12.08.2010

ok, vdaka za odpovede, skusim teda nabuduce

Nohy - Chrbát - Prsia - Ramená - Triceps - Biceps
robogym
Príspevky: 78
Dátum registrácie: 06.08.2010
Cash on hand: Locked

Príspevokod užívateľa robogym » 17.08.2010

13.08.2010 volno
14.08.2010 volno
15.08.2010 volno
16.08.2010 volno

17.08.2010

Zakopavanie: 10x20, 10x32.5, 10x35, 10x35
Predkopavanie: 10x20,10x30,10x32.5,10x32.5
Seated Legpress: 10x60, 10x90, 10x100, 10x100

Pritahy na hrazde s nadhmatom: 10x BW-40, 7x BW-35, 7x BW-30, 7x BW-25
Pec Deck: 10x45, 7x50
Benchpress: 10x40, 7x45, 7x50

Predpazovanie s JC: 10x6, 10x8

Kladivovy zdvih s JC: 10x10, 10x12, 10x14
Tricepsovy stahovanie kladky: 10x20, 10x22.5

isiel som neskoro do posilovne a vobec som to nestihal tak je to trochu odflaknute
robogym
Príspevky: 78
Dátum registrácie: 06.08.2010
Cash on hand: Locked

Príspevokod užívateľa robogym » 18.08.2010

18.08.2010 volno
robogym
Príspevky: 78
Dátum registrácie: 06.08.2010
Cash on hand: Locked

Príspevokod užívateľa robogym » 21.08.2010

19.08.2010 volno
20.08.2010 volno

21.08.2010

Zakopavanie: 10x20, 10.32.5, 10x32.5, 10x32.5, 10x32.5
Predkopavanie: 10x20,10x37.5, 10x37.5,10x37.5,10x37.5
Seated Leg press: 10x70, 10x100, 10x110, 10x110, 10x110

Pritahy na hrazde s nadhmatom: 10x BW-40, 10x BW-35, 10x BW-35, 10x BW-40
Benchpress: 10x30, 10x55, 10x50, 7+3x50, 10x45

Predpazovanie s JC: 10x6, 10x6
Upazovanie s JC: 10x6, 10x6

Kladivovy zdvih s JC: 10x12, 10x12

no dnesny trening zase nic moc, necitil som sa moc dobre, bol som unaveny :oops:

no tak to bol asi na teraz bohuzial posledny trening, najblizsi mesiac nebudem moc ist do posilovne lebo idem na planovanu operaciu :(
Naposledy upravil/-a robogym v 21.08.2010, upravené celkom 1 krát.
robogym
Príspevky: 78
Dátum registrácie: 06.08.2010
Cash on hand: Locked

Príspevokod užívateľa Lyandrol » 21.08.2010

ked budes zrehabilitovany tak to skus inak ...neviem preco tam mas tolkko cvikov na kladkach a strojoch ani neviem kolko chces naraz cvicit ale keby ti mozem poradit tal by som to takto

Drepy
predkopy
zakopy

BP
tlaky na sikmo /peck deck

bic zdvih vč
na triceps napr. kladku, alebo FR tlak alebo tlak na uzko

militari press
predpazovanie/rozapzovanie

hrazda
a este nieco na chrbat, DL, alebo veslovanie

edit: ako doplky potom mozes litka, predlaktie, trapezy atd.
NEŽELÁM SI ABY STE DAVALI MOJ OSOBNÝ KONTAKT (tí ktorí ma poznate) HOCIKOMU Z FORA AJ MIMO FORA BEZ MOJHO SUHLASU.
Lyandrol
Moderator
Príspevky: 12176
Dátum registrácie: 07.05.2010
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Anabolic city
Bolo mu ďakované: 2 krát

Príspevokod užívateľa robogym » 08.09.2010

tak mi doktor povedal, ze nemam cvicit TRI mesiace ... grrr :(
robogym
Príspevky: 78
Dátum registrácie: 06.08.2010
Cash on hand: Locked

"nuteny" fatburning :)

Príspevokod užívateľa robogym » 26.09.2010

22.09.2010 rotoped 40 min, priemer: 75W/ 122 tepov, konstantna zataz, 20km, PI: 22
23.09.2010 rotoped 40 min, priemer: 75W/ 122 tepov, konstantna zataz, 20km, PI: 22
24.09.2010 rotoped 40 min, priemer: 75W/ 122 tepov, konstantna zataz, 20km, PI: 22
25.09.2010 volno
26.09.2010 rotoped 45 min, priemer: 87W / 127 tepov, konstantna zataz, 20km, PI: 23
27.09.2010 rotoped 40 min, priemer: 75W/ 127 tepov, konstantna zataz, 20km, PI: 21
28.09.2010 rotoped 40 min, priemer: 87W/ 128 tepov, konstantna zataz, 20km, PI: 22
29.09.2010 volno
30.09.2010 rotoped 50 min, priemer: 91W/ 129 tepov, konstantna zataz, 20km, PI: 24
01.10.2010 rotoped 40 min, priemer: 93W/ 130 tepov, konstantna zataz, 20km, PI: 24
02.10.2010 rotoped 90 min, priemer: 95W/ 136 tepov, konstantna zataz, 40km, PI: 23
03.10.2010 rotoped 90 min, priemer: 96W/ 138 tepov, konstantna zataz, 40km, PI: 23
04.10.2010 rotoped 45 min, priemer: 93W/ 130 tepov, konstantna zataz, 20km, PI: 24
05.10.2010 volno
06.10.2010 rotoped 45 min, priemer: 92W/ 127 tepov, konstantna zataz, 20km, PI: 25
07.10.2010 rotoped 45 min, priemer: 98W/ 134 tepov, konstantna zataz, 20km, PI: 24
07.10.2010 stepper 30 min, priemer: 138 tepov
08.10.2010 rotoped 45 min, priemer: 98W/ 137 tepov, konstantna zataz, 20km, PI: 23
09.10.2010 rotoped 60 min, priemer: 100W/ 135 tepov, konstantna zataz, 30km, PI: 24
10.10.2010 rotoped 60 min, priemer: 107W/ 150 tepov, konstantna zataz, 30km, PI: 23
11.10.2010 volno
12.10.2010 rotoped 45 min, priemer: 96W/ 127 tepov, konstantna zataz, 20km, PI: 25
13.10.2010 volno
14.10.2010 rotoped 45 min, priemer: 97W/ 127 tepov, konstantna zataz, 20km, PI: 26
15.10.2010 rotoped 45 min, priemer: 108W/ 141 tepov, striedanie zataze 87W a 133W, 20km, PI: 21
16.10.2010 rotoped 60 min, priemer: 107W/ 134 tepov, konstantna zataz, 30km, PI: 25
17.10.2010 rotoped 60 min, priemer: 116W/ 143 tepov, konstantna zataz, 30km, PI: 26
18.10.2010 volno
19.10.2010 rotoped 45 min, priemer: 114W/ 145 tepov, konstantna zataz, 20km, PI: 25
20.10.2010 rotoped 45 min, priemer: 118W/ 142 tepov, konstantna zataz, 20km, PI: 27
21.10.2010 volno
22.10.2010 volno

calkovo km: 540 km
celkovo cas: 20 hod 00 min

Performance Index

Technogym's cardiovascular training equipment displays a proprietary Performance Index (P.I.) when used in conjunction with a Heart rate monitor. Results are displayed on a scale from 0 to 99 with higher numbers indicating stronger performance. Results are not directly comparable with other measures such as VO2 max. The ranges quoted in manuals are

P.I. Performance
Up to 10 Poor
11 to 20 Fair
21 to 30 Good
31 to 40 Very good
Over 40 Excellent
Naposledy upravil/-a robogym v 16.10.2010, upravené celkom 1 krát.
robogym
Príspevky: 78
Dátum registrácie: 06.08.2010
Cash on hand: Locked

Príspevokod užívateľa robogym » 27.10.2010

27.10.2010 rotoped 45 min, priemer: 114W/ 143 tepov, konstantna zataz, 20km, PI: 25
28.10.2010 rotoped 45 min, priemer: 118W/ 154 tepov, konstantna zataz, 20km, PI: 24
29.10.2010 volno
30.10.2010 rotoped 30 min, priemer: 104W/ 144 tepov, konstantna zataz, 15km, PI: 23
30.10.2010 crosstrainer 30 min, PI: 20
31.10.2010 rotoped 60 min, priemer: 100W/ 133 tepov
01.11.2010 rotoped 60 min, priemer: 85W/ 133 tepov
robogym
Príspevky: 78
Dátum registrácie: 06.08.2010
Cash on hand: Locked


Návrat na "Archiv - Treningove logy"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní