Bando

Bando

Príspevokod užívateľa bando » 30.07.2010

Takže rozhodol som sa založit si log :)
Menšie info :

Vek : 15(nedávno)
Výška: 178 cm
Váha: 69 kg

Cvičím asi 2-3 mesiace) :) začal som FB treningom no strašne ma nebavil tak som prešiel na 2+1

Plán: Pondelok : Prsia - Chrbát - Biceps - Predlaktie
Utorok : Nohy - Ramená - triceps - Trapez
Streda ---> VOLNO
Stvrtok: PONDELOK
Piatok : Utorok
So-NE---> VOLNO
+ trénujem cez 10 rokov hokej čiže každý den trening na lade okrem nedele a sobotu zápas ...

Strava : Snažím sa dodržiavat 1,6-2 g B na Kg a 3 g S na Kg

Ranajky : Miska cerealií + nízkotučný jogurt + 5 bielkov + 2 žltka + proteín
Desiata : Hemendex ( 10 plátkov kuracej šunky ) 6 bielok + 2 žltka + celozrné pečivo + miska šalátu(uhorka , paradajka , cibula )

Obed: 300 g Kuracích prs na prirodno + zemiaky + šalát
Olovrant : Gainer ---> čo nájdem v chladničke :D
Večera : 200 g kuracích prs + zemiaky + proteín
Pred spaním 250 g tvarohu



Trening : PIATOK
CICKY
:arrow: Bench 5x5
:arrow: Sikmé tlaky s jednoručkami 4x6
:arrow: Stahovanie protismerných kladiek 4x6

Chrbát
:arrow: Stahovanie kladky na široko pred hlavu 4x6
:arrow: Veslovanie 5x5
:arrow: Prítahy činky na lavičke 4x6
MT som dneska nerobil kedže som si zabudol opasok :(

Biceps
:arrow: Bicepsové zdvihy s jednoručkami s vytáčaním 4x8
:arrow: Bicepsový zdvih s velkou činkou 4x8
:arrow: Scottova lavička s jednoručkami 3x8
biceps je moja najhorsia partia zial :cry: :cry: :cry:

Strašne rad privítam rady Dííííík :)
Naposledy upravil/-a bando v 02.08.2010, upravené celkom 1 krát.
Užívateľov profilový obrázok
bando
Príspevky: 92
Dátum registrácie: 21.03.2010
Cash on hand: Locked
Kontaktovať užívateľa:


Príspevokod užívateľa pepo88 » 31.07.2010

najhorsia mozno preto, ze ho strasne pretazujes na treningoch.. ked ho mas spolu s chrbtom, tak nan daj jeden cvik, to bohato staci, kedze ho nepriamo zatazujes aj pri vikoch na chrbat
Je tažké si ísť za svojím cieľom,keď človek ešte vobec nevie čo chce,a aj tá najmenšia prekážka mu vie narobiť veľké problémy
https://www.facebook.com/PeterMuranOsobnyTrener?fref=ts
Sorry ak neodpisem na SS.Mam ich denne
Užívateľov profilový obrázok
pepo88
Moderátor: súťažný kulturista
Príspevky: 18843
Dátum registrácie: 05.01.2007
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Považská Bystrica

Príspevokod užívateľa bando » 21.09.2010

Takze po dlhom case mam pristup k internetu/pocitacu cize zacinam s logom :) od zajtra idem SILOVO/OBJEMOVY trening KORTE chcel by som sa Vas spytat na par veci cital som 2 druhy KORTE treningu prvy :

http://treningoveplany.nespamuj/ ... %93-korte/ - kde su vlastne 2 fazy prva OBJEMOVA druha Sutazna/silova

a potom som nasiel tento http://www.kulturistika.net/korte - tento je bez objemovej casti ktory zacat ? :)
a taktiez som si vsimol ze inak su tu serie a opakovania ako hore :)

DAKUJEM (dufam ze mi to pisanie dlho vydrz)
Užívateľov profilový obrázok
bando
Príspevky: 92
Dátum registrácie: 21.03.2010
Cash on hand: Locked
Kontaktovať užívateľa:

Príspevokod užívateľa Pali08 » 21.09.2010

ak dobre pocitam, cvicis cca 5 mesiacov, cize korte urcite nezacinaj :wink:
daj si nejaky 5x5 napriklad
Užívateľov profilový obrázok
Pali08
Príspevky: 934
Dátum registrácie: 13.05.2009
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Spišská Nová Ves
Bolo mu ďakované: 5 krát

Príspevokod užívateľa bando » 21.09.2010

tak ja nwm co mozem pokazit no mne viacero ludi vravelo KORTE je dobry aj pre zaicatocnikov tak nwm :D som sa uz tesil na zajtra :((((
Užívateľov profilový obrázok
bando
Príspevky: 92
Dátum registrácie: 21.03.2010
Cash on hand: Locked
Kontaktovať užívateľa:

Príspevokod užívateľa Pali08 » 21.09.2010

zacina sa s lahkymi vahami, to je pravda, ale 3 zakladne cviky 3xdo tyzdna s takym prac. objemom nie je nic pre zaciatocnika tu si pozri diskusiu http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=603
radsej cvic nieco taketo http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=2587 alebo taketo http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=46
Užívateľov profilový obrázok
Pali08
Príspevky: 934
Dátum registrácie: 13.05.2009
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Spišská Nová Ves
Bolo mu ďakované: 5 krát

Príspevokod užívateľa bando » 21.09.2010

http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=46 - mohol by som skusit toto :) prestudujem ale je to tiez nieco SILOVO/OBJEMOVE ?? :) dam an radu skusenejsieho :)
Užívateľov profilový obrázok
bando
Príspevky: 92
Dátum registrácie: 21.03.2010
Cash on hand: Locked
Kontaktovať užívateľa:

Príspevokod užívateľa jurči » 21.09.2010

Na tvojom mieste by som radšej cvičil v tréningu celé telo, max 2x týždenne + hokejové a kondičné tréningy ako povinnosť.

Určite by som necvičil systémom 5x5.
Budeš zbytočne preťažovať kĺby/šlachy/úpony. Budú citlivejšie na zranenie. A to nechceš, nepotrebuješ. Nemysli si, že veľký sval ti zabráni vykľbeniu ramena alebo podobne. To je nezmysel. Veľa ľduí čo hralo hokej si dodrbali ramená benčovaním a ten cvik ani nepotrebuješ ťažko cvičiť.

Skôr by som sa zameral stabilizátory, vnútorný stabilizačný systém, balančné cviky.

V posilke by som jazdil základné cviky, striedal tréning na silu/objem a svalovú vytrvalosť.

V prvom rade si uvedom, že nie si kulturista, ale hokejista.
jurči
Príspevky: 1011
Dátum registrácie: 10.12.2009
Cash on hand: Locked

Príspevokod užívateľa bando » 21.09.2010

heh :) toto ja viem :) ale ja nehram hokej ako v 5 rocne deticky musim zosilniet robime aj to keby si videl ake obludy hraju proti mne :) nabrat musim nieco a to dost keby si ty videl 16 repre chlapcov v Cesku :) chodime aj do gymnastickej haly ... ja viem z casti mas pravdu :) ale ja nema ani kde cvicit tieto balancne cviky mi to s trenerom nerobime mimo ladu :) a proste kazdy hokejista v mojej kategorii cvici a je to vyrazne vidiet na lade
Užívateľov profilový obrázok
bando
Príspevky: 92
Dátum registrácie: 21.03.2010
Cash on hand: Locked
Kontaktovať užívateľa:

Príspevokod užívateľa jurči » 21.09.2010

Dobre tak sem napíš ako cvičievaš HSS a akým systémom makaš na svalovej vytrvalosti.

Každopádne 5x5 je pre teba ako pár mesiacov cvičiaceho v posilke zlý systém. Vlastne zlý nie, ale rizikový ańo. Priberieš aj keď budeš jazdiť 8-15 reps.

máš zlého trénere 8) :lol:
jurči
Príspevky: 1011
Dátum registrácie: 10.12.2009
Cash on hand: Locked

Príspevokod užívateľa bando » 21.09.2010

HSS sice neviem co je :) ale behavam :) schody :) :)

Vies kazdy tu rozprava nieco ine to je tazko sa tu vobec poradit ked jedne povie cvic korte druhy 5x5 treti FB a stvrti obycjany SPLIT ...

Za trenera si ja nemozem :) proste dnesny hokej uz neni ako niekedy ide dost o silu :)
Užívateľov profilový obrázok
bando
Príspevky: 92
Dátum registrácie: 21.03.2010
Cash on hand: Locked
Kontaktovať užívateľa:

Príspevokod užívateľa peto...36 » 21.09.2010

caues.skusim ti poradit bo aj ja som hral hokej tak ti napisem co mi pomohlo v rychlosti a stabilite a sile.ja som sa zameriaval na nohy,chrbat a stred tela ostatne som cvicil tiez podobne ako kulturisti,nohy som daval drepy 6x10opakovani uplne dole a pohlad bol zamerany na jeden bod koli sustredeniu sa,druhy cvik bol vypady do stran to je ako normalne vypady ale vykrocis sikmo do strany to je fajn na vnutro stehien a krajcirsky sval potom zakopavanie 4 serie po 10,posledny cvik bol rumunsky MT,chrbat bol hrazda 7 serii po minimalne 8 opakovani,druhy Yates pritahy,treti kladka zhora,hyperextenzie,brucho brusaky ale po 20opakovani potom nieco na sikme,a nakoniec dvihanie noh vo vise,prsia bench hlboke kliky na bradlach a rozpazky koli natiahnutiu a rozsahu pohybu tento cvik bez krcenia laktou a skor lahsia vaha,ramena tlak jednoruciek,pritahy ku brade a na zadne delty a strecuj nex sa nestiahnes ako zamrznuta guma a snaz sa cvicit tak ze nebudes mat svalovku tyzden bo budes pomalsi unaveny a stratis rychlost v atletike ti treba funkcne svaly a rychle.dufam ze som ti troxu pomohol nehrn sa cim skor za hmotou ale naberaj tak aby kardio system stihal silniet a potom ti svalova sila pomoze inak ti zafektuje vydrz.cau
Užívateľov profilový obrázok
peto...36
Príspevky: 408
Dátum registrácie: 21.11.2008
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Klenovec

Príspevokod užívateľa bando » 21.09.2010

:) tak nieco poskusam :) pojdem nakoniec trneing 5x5 + behavat svihadlo atd ako vzdy :) to aj bolo a dam nieco ako vypady atd
Užívateľov profilový obrázok
bando
Príspevky: 92
Dátum registrácie: 21.03.2010
Cash on hand: Locked
Kontaktovať užívateľa:

Príspevokod užívateľa peto...36 » 21.09.2010

hlavne uz chod do postele bo rano vstavas a mas aj trening zajtra.urob prvy krok k cielu a maj regeneraciu dobru stravu potom Nhl
Užívateľov profilový obrázok
peto...36
Príspevky: 408
Dátum registrácie: 21.11.2008
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Klenovec

Príspevokod užívateľa bando » 22.09.2010

dnes som skusil 5x5 super trening bavil ma strasne :)

STREDA

drepy 5x5 (60kg,60,60,60,100kg)
tlaky s velkou cinkou v stoji 5x5 (30kg,35kg,30kg,40kg,20)
mrtvy tah 5x5 (opasok) (60kg,60,60,60,50kg)
zhyby 5x5 (bicepsove) (vlastna vaha)

bicepsove zdvihy s olymp. čin 4x6 (20kg,20kg,25kg,25kg)
kladivá 3x6 (10kg,10,10)
girondova lavica 2x12 (20kg,20kg)

brucho 4x20 sikma :) + natacanie doma na zapestie :) podla chuti :)


Strava : ranajky: ovsene vlocky 100g + 5 bielok + 1 zltko

desiata : 2 x rozok celozrny 95 percentna sunka , kuracie 100 gramov + 50 gramov ryze

Obed : kuracie 150 g + 120 g ryze

olovrant : mass-tech , cottage chesse 200 g+ 100 g peciva

POSILKA po ---> pred posilkou BCAA aj po BCAA

vecera : hovadzi stejk + 100 GRAMOV RYZE + protak

2 vecera : tvaroh 250 g


stejk na prirodno vecera :) http://img534.imageshack.us/i/stejk.jpg/
Užívateľov profilový obrázok
bando
Príspevky: 92
Dátum registrácie: 21.03.2010
Cash on hand: Locked
Kontaktovať užívateľa:


Návrat na "Archiv - Treningove logy"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní