grandiózny kakač

Príspevokod užívateľa makač » 04.01.2011

čaute honculienky.

Rozhodol som sa že sa konečne poriadne vytrestám a idem si dať znova po ťysýcpecto rokoch KORTEho :twisted:

Začnem niekedy budúci týždeň, aby som do konca skúškového skončil, lebo potom sa rozbiehame zas s tréningmi (thaiský box).

Na ďalších tréningoch si pomerám maximálky a idem do toho :)

btw momentálne som už dosť dlho na váhe +/- 73kg, pás cca 75, hrudník asi 113, dlho som sa nemeral. Pred tréningom zavesím fotky aj miery.

Teraz trénujem asi štvrtý týždeň takto :
3 dni v týždni, 3 hlavné cviky (bench, drepy, zhyby), každý deň dávam jeden cvik s "vysokou váhou", ostatné (alebo ich alternatívy) s menšou a k tomu nejaké "doplnky".
Vysoká váha vlastne ani neni tak vysoká, tak na 4-6 reps (naposledy bench 90kg, DL 110kg, SQ 110kg, zhyby BW+15kg).

//Neviem nikde nájsť aké dlhé prestávky sa robia medzi sériami. Nevie niekto ?
Rozpis bude rovnaký ako som mal prvý krát, cca na 8. strane tohoto logu.
Whether you think you can or whether you think you can't, you're right.
___________________________________________________________
NO WILL, NO SKILL
nowillnoskill.grandioso.org | facebook.com/NoWillNoSkill
Užívateľov profilový obrázok
makač
Príspevky: 1128
Dátum registrácie: 24.02.2008
Cash on hand: Locked


Príspevokod užívateľa makač » 09.01.2011

V piatok som testoval deadlift, dnes drepy a benč.

Deadlift: 150kg (spokojnosť)
drep: 130kg (nič moc)
benč: 105kg (maximálna nespokojnosť)

Neviem či som mal dnes zlý deň, ale už som benčoval 90kg, drepoval 110kg po 5 reps, tak som si myslel že aspoň 110 a 140 dám.
140 som už nedrepol (130 ešte celkom v pohode), 135 som ani neskúšal.
Tlaky som skúšal po 105 to išlo už dosť len tak-tak, 110 som radšej neskúšal.

V stredu mám prvý tréning, miery nahodím vo štvrtok, fotky neviem kedy.

---
Podľa oficiálneho rozpisu mi vyšli váhy na 4 týždne nasledovne:
BP:
65-67.5-70-72.5
SQ:
82.5-85-87.5-90
DL
92.5-95-97.5-100

Z toho BP sa mi nepozdáva, dvihnem to ešte o 2.5kg.
Whether you think you can or whether you think you can't, you're right.
___________________________________________________________
NO WILL, NO SKILL
nowillnoskill.grandioso.org | facebook.com/NoWillNoSkill
Užívateľov profilový obrázok
makač
Príspevky: 1128
Dátum registrácie: 24.02.2008
Cash on hand: Locked

Príspevokod užívateľa makač » 17.01.2011

Prvý týždeň mám za sebou

BP 67.5kg - 6x6, 7x6 a 8x6
SQ 80kg - 5x5, 6x5 a 7x5
DL 90kg - 5x5, 6x5 a 7x5

Miery k 14.1. ráno (relaxed/flexed):

pás 77/75
hrudník 107/112
biceps 33/37
noha 59.5

Zatiaľ pohoda :)
Whether you think you can or whether you think you can't, you're right.
___________________________________________________________
NO WILL, NO SKILL
nowillnoskill.grandioso.org | facebook.com/NoWillNoSkill
Užívateľov profilový obrázok
makač
Príspevky: 1128
Dátum registrácie: 24.02.2008
Cash on hand: Locked

Príspevokod užívateľa makač » 23.01.2011

Druhý týždeň korteho za mnou.

Práve som si všimol že som začal so zlými váhami na drepy a mrtvoly (o 2.5kg menej) :D Tie váhy čo som mal tento týždeň som mal mať už minulý.
Ako trest za môj kokotizmus som sa rozhodol že si to teda predĺžim na 5 týždňov. Muhahaha :twisted:
Whether you think you can or whether you think you can't, you're right.
___________________________________________________________
NO WILL, NO SKILL
nowillnoskill.grandioso.org | facebook.com/NoWillNoSkill
Užívateľov profilový obrázok
makač
Príspevky: 1128
Dátum registrácie: 24.02.2008
Cash on hand: Locked

Príspevokod užívateľa makač » 30.01.2011

Tretí týždeň sa predlžuje. V piatok som si dosť preťažil chrbát, tak mu dám trocha vydýchnuť (a dnes idem aj tak slopať :D).

V utorok bude posledný tréning tretieho týždňa s váhami SQ 85, BP 72.5, DL 95.
Whether you think you can or whether you think you can't, you're right.
___________________________________________________________
NO WILL, NO SKILL
nowillnoskill.grandioso.org | facebook.com/NoWillNoSkill
Užívateľov profilový obrázok
makač
Príspevky: 1128
Dátum registrácie: 24.02.2008
Cash on hand: Locked

Príspevokod užívateľa makač » 10.02.2011

Korte som predčasen musel ukončiť kvôli problémom s chrbtom. Teraz mi do toho navyše prišla ďalšia somarina - štichy v ruke. Čiže 2 týždne mimo posilky, resp iba drepovanie, beh (pokiaľ je ešte vonku pekne) a švihadlo.

Posledný tréning som ale celkom pekne zabenčoval - 4x8x80 úplne jahodovo, predtým tréning som si dal kliky na bradlách s 34kg - 4x6 bez problémov.
Whether you think you can or whether you think you can't, you're right.
___________________________________________________________
NO WILL, NO SKILL
nowillnoskill.grandioso.org | facebook.com/NoWillNoSkill
Užívateľov profilový obrázok
makač
Príspevky: 1128
Dátum registrácie: 24.02.2008
Cash on hand: Locked

Príspevokod užívateľa omen » 10.02.2011

a preco si tak dlho necvicil?
BP - 100 ... DL - 170 ... SQ - 130
Užívateľov profilový obrázok
omen
Príspevky: 344
Dátum registrácie: 09.03.2008
Cash on hand: Locked
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

Re: grandiózny kakač

Príspevokod užívateľa makač » 25.03.2011

Nemohol som používať pravú ruku, lebo mi z nej vyberali kúsok.

Keďže mi v téme o tréningoch nikto neporadil, tak som sa pokúsil si tréning zložiť sám. Mám okrem posilky ešte 4 tréningy za týždeň (plávanie + bojové umenia), takže som to musel trochu zredukovať. Teraz som si dal týždeň prestávku a idem poriadne podseknäť váhy, aby som mohol pridávať.

Môj prvý nápad:

2 tréningy v posilke:

Tréning 1: niečo na spôsob korte, čiže dám si mrtvoly, drepy, benč. Opakovania, série a váhy približne podľa korte rozpisu, časom aj vyššie, keďže pri korte to je 3x za týždeň, ja dávam iba raz.
Asi takto:
SQ - 5-8 x 5 x 75
DL - 5-8 x 5 x 80
BP - 6-8 x 6 x 60

Tréning 2: sem chcem zaradiť hlavne zhyby, kliky na bradlách a poriadny zaberák na ramená, okrem toho nejaké ťažšie cviky brucho, bicepsy potrápiť. Niečo ako:
zhyby - na začiatok sa chcem zlepšiť v počte opakovaní. Chcel by som to vytiahnuť na 20-25 (neviem koľko mám teraz max), čiže podľa toho si dám tréning s vysokým počtom opakovaní.
kliky - budem dávať asi vyšší počet opakovaní (asi 12), lebo si už nemám ako normálne nakladať. Dám si menšiu váhu, na začiatok povedzme 15kg.
ramená - ťažká váha, 4x6op. (začnem so 45 asi)

Týždenný rozpis vyzerá asi takto:
nedeľa - tréning (technika/sparingy)
pondelok - posilka 2
utorok - tréning (kondička/sparingy)
streda - plávanie
štvrtok - posilka 1
piatok - plávanie

V sobotu sa vždy niečo pritrafí - jogging, korčule, hokejbal, whateva.

btw musím sa pochváliť, v stredu som zaplával 2km s jednou prestávkou :P
V lete sa chystám na Balaton (5.2km).
Whether you think you can or whether you think you can't, you're right.
___________________________________________________________
NO WILL, NO SKILL
nowillnoskill.grandioso.org | facebook.com/NoWillNoSkill
Užívateľov profilový obrázok
makač
Príspevky: 1128
Dátum registrácie: 24.02.2008
Cash on hand: Locked


Návrat na "Archiv - Treningove logy"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný