cviky s vlastnou vahou (poradite)?

cviky s vlastnou vahou (poradite)?

Príspevokod užívateľa Brozman » 27.02.2011

Zdravim vas,

uz dlhsiu dobu citam toto forko a pred par mesiacmi som za rozhodol, ze aj ja pridam ruku k dielu a zacnem cvicit.

nie som si vsak isty, ci mam spravne zvolene poriadie cvikov a ci by som nejake nemal pridat.

moje cvicenie trva zhruba 30 - 40 minut.

a tu je rozpis:

NOHY
cvicil som ich s vlastnou vahou a zacina ma pobolievat koleno, takze uz mam asi 2 tyzdne prestavku (neviem to pochopit, ako ma moze boliet koleno, ked nepridavam ziadnu vahu)


CHRBAT
hyperextenzie (10x3)
zhyby podhmatom (10,8,8 / 10x3)



PRSIA, TRICEPS, RAMENA

zhyby na bradlach (10x3)
kliky nasiroko (10x3)
kliky nauzko (10x3)
kliky robim bud na pastiach, aby som dosiahol maximalny rozsah pohybu alebo na madlach (akesi stojany, urcene na klikovanie)


BICEPS, TRAPEZY
bicepsovy zdvih (10x3)
krcenie ramien (10x3)
oboje s velkou cinkou



BRUCHO

skracovacky s nohami v pravom uhle (30x3)
dvihanie noh v lahu (15x3)
vydrz v podpore lezmo na laktoch (co najdlhsie)



Cvicim 4x tyzdenne - obden: pondelok, streda, piatok, nedela.

No chcem cvicit len 3x: pondelok, streda, piatok a cez vikend volno.

Myslite, ze to bude stacit? A hlavne, co poviete na poradie cvikov?

Chcem sa zlepsit v klikoch, zhyboch na bradlach a v zhyboch na hrazde.

Postupne chcem pridavat nejaku tu vahu, ale na to som este dost slaby.

A ako by sa dali zaradit zhyby nasiroko k zhybom nauzko? Chcel by som to mat vsetko v jednom treningu. Mozno pridam aj tricepsove kliky a kliky v stojke (len sa musim poriadne naucit stojku).

A chcel by som nabrat hlavne na hrudnik.

(vopred) Dakujem za vsetky reakcie
Brozman
Príspevky: 108
Dátum registrácie: 07.11.2010
Cash on hand: Locked


Re: cviky s vlastnou vahou (poradite)?

Príspevokod užívateľa Pipač » 28.02.2011

niečo podobne by mal podla mna robiť každý zdravý človek, ktorý chce byť aj nadalej zdravý a má nedostatok fyzickeho pohybu, či už kvôli zamestnaniu, alebo životu v meste.

Cviky, v ktorých si chceš zlepšiť výkony cvič na začiatku tréningu, dopraj si dlhsiu prestávku, aby si nabral dych a upokojila sa ti tepova frekvencia. Postupne začni aj s činkami, vela čítaj a sleduj správnu techniku.
problem s kolenom.. tazko povedat... ak robiš ine športy, môze to byť kvôli nim, môže to byť mnohými vecami... skus si vyhladať niečo na fore.
,,cesta je cieľ/cieľ je cesta"
Užívateľov profilový obrázok
Pipač
Príspevky: 3224
Dátum registrácie: 17.08.2007
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Lednicke Rovne
Kontaktovať užívateľa:

Príspevokod užívateľa Brozman » 28.02.2011

Je to pocta, ked mi odpise prave moderator.

Chcem sa este nieco opytat (snad si to precitas..)

Viem, ze tymto cvicebnym planom asi vela nenaberiem, ale postupne chcem pridavat nejaku tu zataz na bradlach, na hrazde a pod.

Tymto systemom cvicim uz pol roka, pribral som nejake kila, ale nie je to moc vidno a mam pocit, ze uz zacinam stagnovat. Priberal som hlavne na zaciatku.

Myslis, ze uz je cas pridavat vahy? Neznicim si klby?

Bojim sa hlavne o kolena.

A je vhodne tento trening cvicit kazdy druhy den?

Inak mam v plane zacat chodit na thaibox, moze takyto trening zostat?

Napr. budem mat thaibox 2 - 3x tyzdenne a 4x tyzdenne posilnovanie.

Dakujem za (pripadne) odpovede.
Brozman
Príspevky: 108
Dátum registrácie: 07.11.2010
Cash on hand: Locked

Príspevokod užívateľa johnytgun » 28.02.2011

Myslim si ze na treningu thajskeho boxu budes mat posilnovania z vlastnou vahou az az(u nas cvicime aj z cinkami,medicimbalmi,expandermi atd.) skor by som k thajskemu pridal posilku.. a ak mas sutazne ambicie tak nikdy neuprednostnuj posilku pred treningom(to je chyba mnohych zaciatocnikov.. pridu namakany myslia si ze su majstri sveta,chodia 2x do tyzdna a nikdy sa nezlepsia tak ich to prestane bavit) :D
Užívateľov profilový obrázok
johnytgun
Moderator
Príspevky: 2185
Dátum registrácie: 26.01.2010
Cash on hand: Locked

Príspevokod užívateľa janciny » 28.02.2011

Brozman - ak uz mas pocit, ze stagnujes, tak mozes zacat pridavat vahy. Ak sa bojis o klby, zvysuj pocet opakovani - toto by som ale aplikoval az neskor, kedy budu vahy uz ozaj vyssie napr. ked budes robit kliky na bradlach s 20 kg kotucom.. Zacni s malymy zatazami napr. 2,5 kg ale ak sa ti to zda vela, mozes zacat s 1,25 kg. Vahy pomaly postupne zvysuj (napr. tyzdenne tych 1,25 kg) a snaz sa robit tolko opakovani, ako bez nich. Ked to urobis, mozes zvysit zasa vahu ;)
Takze smelo do toho :007
Som s5!
Konečne :)
Užívateľov profilový obrázok
janciny
Moderator
Príspevky: 1235
Dátum registrácie: 15.02.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Prešov
Poďakoval: 19 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re:

Príspevokod užívateľa Pipač » 02.03.2011

Napis mi ss. Preberieme to blizsie..
Zaujima ma tvoja vaha, vek, vyska, vykony, sporty ake robis, resp. Ake si robil... aky je tvoj ciel
,,cesta je cieľ/cieľ je cesta"
Užívateľov profilový obrázok
Pipač
Príspevky: 3224
Dátum registrácie: 17.08.2007
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Lednicke Rovne
Kontaktovať užívateľa:


Návrat na "Archiv - Trening a cviky"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný