Strana 445 z 450

Re: Protein (bielkoviny)

Napísané: 07.12.2017
od užívateľa Leon
Raňajkujem zvyčajne 7-8 vajec, potom ovocie/banány. Obed (mäso+príloha) okolo 2hej, cvičiť o 5tej. Po hodine cvičenia zase "obed". A neskôr večer tvaroh + sem tam nejaká ta salámka alebo burgre :D Čiže proteín kľudne hocikedy a kreatín a amino podľa návodu ?

Re: Protein (bielkoviny)

Napísané: 07.12.2017
od užívateľa rapsic
Presne tak, este si stiahni kaloricke tabulky a budes mat prehlad o tom kolko coho zjes

Re: Protein (bielkoviny)

Napísané: 07.12.2017
od užívateľa Leon
jo tie mám niekde ešte z minula. ja som to nikdy takto nepočítal presne koľko B, P, V atď. Kvôli čomu by som mal ?

Re: Protein (bielkoviny)

Napísané: 08.12.2017
od užívateľa John1003
Výše kalorického příjmu nám udává, jestli budeme zrovna přibírat nebo hubnout.
A vhodně zvolené potraviny, jak kvalitně a v jakým poměru.

Re: Protein (bielkoviny)

Napísané: 08.12.2017
od užívateľa mar55
Ked jes to, co uvadzas, tak mozno ti je ten protak i k nicomu

Re: Protein (bielkoviny)

Napísané: 08.12.2017
od užívateľa Matuss666
jo tie mám niekde ešte z minula. ja som to nikdy takto nepočítal presne koľko B, P, V atď. Kvôli čomu by som mal ?
Pokial chces pribrat alebo chudnut ci sa pohnut silovo tak by si mal mat ciastocny prehlad coho kolko prijimas. Pokial nechces preslapovat na jednom mieste samozrejme.

Re: Protein (bielkoviny)

Napísané: 08.12.2017
od užívateľa Chaskar
jo tie mám niekde ešte z minula. ja som to nikdy takto nepočítal presne koľko B, P, V atď. Kvôli čomu by som mal ?
Pokial chces pribrat alebo chudnut ci sa pohnut silovo tak by si mal mat ciastocny prehlad coho kolko prijimas. Pokial nechces preslapovat na jednom mieste samozrejme.
ano ale ak chces pribrat nemusis ratat nic staci ked to budes robit jak ja:zrat vsetko,vela a neustale!

Re: Protein (bielkoviny)

Napísané: 08.12.2017
od užívateľa efraim
jo tie mám niekde ešte z minula. ja som to nikdy takto nepočítal presne koľko B, P, V atď. Kvôli čomu by som mal ?
Pokial chces pribrat alebo chudnut ci sa pohnut silovo tak by si mal mat ciastocny prehlad coho kolko prijimas. Pokial nechces preslapovat na jednom mieste samozrejme.
ano ale ak chces pribrat nemusis ratat nic staci ked to budes robit jak ja:zrat vsetko,vela a neustale!
Suhlasim. Kym som si vsetko ratal, tak som sa skoro nikam nepohol. Ja ani v diete si nepreratavam makra. Snazim sa drzat nizko sachre a vysoko bilekoviny, ale len tak od oka. A ide to.

Odoslané z K4000_PRO pomocou Tapatalku


Re: Protein (bielkoviny)

Napísané: 08.12.2017
od užívateľa mar55
Hej, len je rozdiel, ked ludia vesia i od oka kolko asi coho jest a potom ti nejaky chalan v posilke povie, ze on priblizne vie co jedava a ked s nim prebehnes kalorie, ma ich tak o 1000-1500 viac nez tvrdil.

Re: Protein (bielkoviny)

Napísané: 08.12.2017
od užívateľa efraim
Hej, len je rozdiel, ked ludia vesia i od oka kolko asi coho jest a potom ti nejaky chalan v posilke povie, ze on priblizne vie co jedava a ked s nim prebehnes kalorie, ma ich tak o 1000-1500 viac nez tvrdil.
Vsak nech ma, ked to tak funguje.


Re: Protein (bielkoviny)

Napísané: 08.12.2017
od užívateľa rapsic
Hej, len je rozdiel, ked ludia vesia i od oka kolko asi coho jest a potom ti nejaky chalan v posilke povie, ze on priblizne vie co jedava a ked s nim prebehnes kalorie, ma ich tak o 1000-1500 viac nez tvrdil.
Obezny to. Tak maju, a chudy zas naopak mysli si ze zje vela a pritom je v deficite :)

Re: Protein (bielkoviny)

Napísané: 08.12.2017
od užívateľa mar55
Hej, presne :) v praci asi polka kolegov “nechape kde sa stala chyba,” ze su tlsti alebo nenaberu ani sval

Re: Protein (bielkoviny)

Napísané: 08.12.2017
od užívateľa rapsic
Ma napada ako kolega "drzal dietu" a objednal si rezen so zemiakmi a tatarkou, hovorim mu ze to mu nezapasuje do jeho planov a on ze - ale vsak zemiaky vyhodim

Re: Protein (bielkoviny)

Napísané: 08.12.2017
od užívateľa mar55
Hej hej, v nich bude principialne chyba :D

Re: Protein (bielkoviny)

Napísané: 08.12.2017
od užívateľa miroslav.kavcak
- amino sú pri dostatočnom príjme bielkovín vyhodené peniaze
- kreatín a proteín kedykoľvek
- makrá si počítame preto, aby sme mali prehľad o IN/OUT Calorie a preto, že je potrebné prijímať konkrétne makronutirenty v konkrétnych množstvách aby bolo zabezpečené čo najefektívnejšie fungovanie cielených procesov.