Aké doplnky?

Aké doplnky?

Príspevokod užívateľa Silvo447 » 19.06.2019

Ahoj,chodievam cvičit 1x do týždna, aktuálne mám 70kg. Chodil som cvičit asi rok ale napr. aj mesiac som tam nebol potom som zas išiel a tak. Teraz začína leto,mne aj prázdniny kedže ešte študujem a chcel by som sa opýtať či tieto suplementy ktoré som vybral možu byt a ako ich kombinovať.
Mám 18 rokov,a ďakujem za každú pomoc :)
Suplementy : https://ctrlv.cz/Cwqz
Silvo447
Dátum registrácie: 08.01.2018
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 1 krát

Re: Aké doplnky?

Príspevokod užívateľa rapsic » 19.06.2019

Jento tak male ze nic nevidim
Užívateľov profilový obrázok
rapsic
Dátum registrácie: 27.04.2017
Poďakoval: 225 krát
Bolo mu ďakované: 520 krát

Na čom to pozeráš? lebo ja vidím aj na mobile aj PC.
1. Testosterol 250 30 caps -Megabol
2. Biosterol 36 caps - Megabol
3. Kreatín HCl 120kaps - GBeam
4. BCAA 4:1:1 Instant GBeam
5. Protein 100% Whey Professional - Scitec Nutrition - ten už mám doma ,takže ten neobjednávam
Silvo447

Príspevokod užívateľa krokodil511 » 19.06.2019

5. Protein 100% Whey Professional - Scitec Nutrition - ten už mám doma ,takže ten neobjednávam
Biosterol a testosterol????? Fakt??? Kreatin a protein- ok. Ale ak chodíš 1 do týždňa, je ti to zbytočné. Kašli na doplnky. Začni najprv seriózne cvičiť a jesť.

A založiť novú tému, keď ich tu je milion.... Okrem toho že si lenivý cvičiť tak aj čítať sa ti nechce.....
krokodil511
Dátum registrácie: 18.02.2018
Poďakoval: 6 krát
Bolo mu ďakované: 7 krát

Príspevokod užívateľa silný » 19.06.2019

Čitať chlapec, čítať a nie najprv blbosť kúpiť a potom riešiť, čo s tým :)

viewtopic.php?f=2&t=5013
DOPLNKY VÝŽIVY:

Postupnosť pri zaraďovaní doplnkov výživy do stravy:

bod 0 nastaviť jedálniček aspoň tak ako je písané vyššie, inak je úplne zbytočné o doplnkoch vôbec uvažovať, pretože niet čo dopĺňať a doplnky sú na dopĺňanie, ako už z ich názvu vyplýva.

1. multivitamín a multiminerál
2. vitamín C
3. B komplex (vitamíny)