Re: Odhaľovanie mýtov, mýty a fakty o strave a posilňovaní

Re: Re: Odhaľovanie mýtov, mýty a fakty o strave a posilňova

Príspevokod užívateľa lipo » 21.03.2013

Tak na regenerácií sa to môže pekne odzrkadliť... inak zabudol som povedať že do teraz som šiel bez sacharidov, po tomto pokuse skúsim s nimi a zhodnotím to viac menej, aj keď podmienky budú rozdielne...
"Ak nebudeš mnoho očakávať, budú sa ti zdať aj malé veci veľkými."
Platón
"Nesnaž sa prevyšovať ostatných, ale sám seba."
Cicero
lipo
Príspevky: 1442
Dátum registrácie: 15.10.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Poprad


Re: Re: Odhaľovanie mýtov, mýty a fakty o strave a posilňova

Príspevokod užívateľa Maxton » 21.03.2013

Tak na regenerácií sa to môže pekne odzrkadliť... inak zabudol som povedať že do teraz som šiel bez sacharidov, po tomto pokuse skúsim s nimi a zhodnotím to viac menej, aj keď podmienky budú rozdielne...
jaj no jasne v porovnani s tym co si siel doteraz, ja som myslel ze to chces pocass tych dni nejak zistovat, ale ok chapem
I povstal cvik z rodu základných a sľúbil krivým, že sa narovnajú, slabým, že zosilnejú, chudým, že priberú... I riekol pred davom zhromaždených ľudí : "Verte vo mňa, cvičte ma, lebo bude požehnaný každý, kto ma okúsi!
Užívateľov profilový obrázok
Maxton
Príspevky: 2467
Dátum registrácie: 16.03.2009
Cash on hand: Locked

Re: Re: Odhaľovanie mýtov, mýty a fakty o strave a posilňova

Príspevokod užívateľa matkkko » 21.03.2013

ja som vysadil 40g malty asi pred 2tyzdnami a pozorujem zlepsene kocky..inak nic..no moze to byt ovplyvnene aj inymi faktormi..

ed..do buducna urcite vynecham aj ja..skusim poTG sejk (hydro,kreatin, leucin )..verim v zlepsenie..
Naposledy upravil/-a matkkko v 22.03.2013, upravené celkom 1 krát.
! Train hard - feel great !

http://www.posilnovanie.sk/if-foto-t13058.html
matkkko
Príspevky: 1137
Dátum registrácie: 08.09.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Bratislava - Ruzinov

Re: Odhaľovanie mýtov, mýty a fakty o strave a posilňovaní

Príspevokod užívateľa pepo88 » 22.03.2013

aj aminokyseliny sa dokazu pri najhorsom premenit na glykogen.. ja uz dlllho idem bez S po treningu a nemozem sa stazovat :007
Je tažké si ísť za svojím cieľom,keď človek ešte vobec nevie čo chce,a aj tá najmenšia prekážka mu vie narobiť veľké problémy
https://www.facebook.com/PeterMuranOsobnyTrener?fref=ts
Sorry ak neodpisem na SS.Mam ich denne
Užívateľov profilový obrázok
pepo88
Moderátor: súťažný kulturista
Príspevky: 18843
Dátum registrácie: 05.01.2007
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Považská Bystrica

Re: Odhaľovanie mýtov, mýty a fakty o strave a posilňovaní

Príspevokod užívateľa cayman » 30.03.2013

Ja uz frcim na tomto par mesiacov a nebudem menit, najlepsie mi to vyhovuje...BCAA pred, pocas a aj po treningu...30min po treningu protak+trocha malty a hotovo :007
Keď vstúpite do posilovne, sústreďte sa len na maximálny výkon. Akonáhle však máte tréning za sebou, zabudnite na cvičenie a radujte za zo života.
Užívateľov profilový obrázok
cayman
Odbornik
Príspevky: 5637
Dátum registrácie: 27.01.2008
Cash on hand: Locked
Bydlisko: BA

Re: Odhaľovanie mýtov, mýty a fakty o strave a posilňovaní

Príspevokod užívateľa MisterP » 31.03.2013

zhruba v 15,16-tej minute hovori o tukoch, ze sa ma jest minimum tuku, ked bude mat clovek nedostatok tuku tak bude ich pouzivat na tvorbu energie. pri sacharidovych vlnach sa znizenim sacharidov vynuti splaovanie tuku. som z toho teraz jelen :D
impossible is nothing
Užívateľov profilový obrázok
MisterP
Príspevky: 242
Dátum registrácie: 22.01.2013
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Bratislava

Re: Odhaľovanie mýtov, mýty a fakty o strave a posilňovaní

Príspevokod užívateľa simulant » 31.03.2013

skusim poTG sejk (hydro,kreatin, LEUCIN)
cau. zaujal ma pridavok leucinu po treningu. asi sa snazis o znizenie podkozneho tuku, ked som dobre pochopil a preto logicky vynechas cukry v tomto napoji. nie je ale luxus davat leucin bez cukrov?
simulant
Príspevky: 78
Dátum registrácie: 13.03.2013
Cash on hand: Locked

Re: Re: Odhaľovanie mýtov, mýty a fakty o strave a posilňova

Príspevokod užívateľa Joszef » 31.03.2013

skusim poTG sejk (hydro,kreatin, LEUCIN)
cau. zaujal ma pridavok leucinu po treningu. asi sa snazis o znizenie podkozneho tuku, ked som dobre pochopil a preto logicky vynechas cukry v tomto napoji. nie je ale luxus davat leucin bez cukrov?
Nie ;)
Joszef
Príspevky: 136
Dátum registrácie: 08.03.2013
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Bratislava

Re: Re: Odhaľovanie mýtov, mýty a fakty o strave a posilňova

Príspevokod užívateľa matkkko » 31.03.2013

simulant..a co ma prosim ta spolocne leucin s cukrami?

ed..ja s tukom problem nemam..

ed..hmm nemam o tom poznatky, clovek co odporucal to nespominal..ak nieco o tom najdes , mozes to sem hodit :007
Naposledy upravil/-a matkkko v 01.04.2013, upravené celkom 1 krát.
! Train hard - feel great !

http://www.posilnovanie.sk/if-foto-t13058.html
matkkko
Príspevky: 1137
Dátum registrácie: 08.09.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Bratislava - Ruzinov

Re: Odhaľovanie mýtov, mýty a fakty o strave a posilňovaní

Príspevokod užívateľa simulant » 31.03.2013

kdesi som cital, ze bez cukrov nedokaze modulovat proteinovu syntezu tak ucinne. potom by bolo zbytocne uzivat ho samotny. len preto sa pytam.

Protein timing and its effects on muscular hypertrophy and strength in individuals engaged in weight-training

Stark et al. Journal of the International Society of Sports Nutrition 2012, 9:54

The leucine content of a protein source has an impact on protein synthesis, and affects muscle hypertrophy. Consumption of 3–4 g of leucine is needed to promote maximum protein synthesis. An ideal supplement following resistance exercise should contain whey protein that provides at least 3 g of leucine per serving. A combination of a fast-acting carbohydrate source such as maltodextrin or glucose should be consumed with the protein source, as leucine cannot modulate protein synthesis as effectively without the presence of insulin. Such a supplement post-workout would be most effective in increasing muscle protein synthesis, resulting in greater muscle hypertrophy and strength. In contrast, the consumption of essential amino acids and dextrose appears to be most effective at evoking protein synthesis prior to rather than following resistance exercise.

Si pozri kolko ma tvoj whey a k tomu si pripadne dopln leucin, aby ho bolo dokopy 3-4 gramy. Avsak, ak si v diete a nedavas cukry v potreningovom napoji, javi sa to ako zbytocnost.
simulant
Príspevky: 78
Dátum registrácie: 13.03.2013
Cash on hand: Locked

Re: Re: Odhaľovanie mýtov, mýty a fakty o strave a posilňova

Príspevokod užívateľa Joszef » 01.04.2013

kdesi som cital, ze bez cukrov nedokaze modulovat proteinovu syntezu tak ucinne. potom by bolo zbytocne uzivat ho samotny. len preto sa pytam.

Protein timing and its effects on muscular hypertrophy and strength in individuals engaged in weight-training

Stark et al. Journal of the International Society of Sports Nutrition 2012, 9:54

The leucine content of a protein source has an impact on protein synthesis, and affects muscle hypertrophy. Consumption of 3–4 g of leucine is needed to promote maximum protein synthesis. An ideal supplement following resistance exercise should contain whey protein that provides at least 3 g of leucine per serving. A combination of a fast-acting carbohydrate source such as maltodextrin or glucose should be consumed with the protein source, as leucine cannot modulate protein synthesis as effectively without the presence of insulin. Such a supplement post-workout would be most effective in increasing muscle protein synthesis, resulting in greater muscle hypertrophy and strength. In contrast, the consumption of essential amino acids and dextrose appears to be most effective at evoking protein synthesis prior to rather than following resistance exercise.

Si pozri kolko ma tvoj whey a k tomu si pripadne dopln leucin, aby ho bolo dokopy 3-4 gramy. Avsak, ak si v diete a nedavas cukry v potreningovom napoji, javi sa to ako zbytocnost.
Podla mna je to myslene vseobecne pre bielkoviny. Ak prijmes jednoduche cukry, zvisis hladinu inzulinu ktory stimuluje vstrebavanie/vyuzivanie latok v krvi.
Joszef
Príspevky: 136
Dátum registrácie: 08.03.2013
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Bratislava

Re: Re: Odhaľovanie mýtov, mýty a fakty o strave a posilňova

Príspevokod užívateľa ViloNejaky » 02.04.2013

Viete čo ja to už radšej tieto mýty ani nečítam. Lebo šetko čo som čítal je uplne inak.A nakonec človek zistí, za 20 rokov že keď to vtedy robil napi.ču tak to bolo aj dobre :D
Awards:
*Vicemajster sveta INBA 2014 v kategorii Mr. Physique do 178cm
*Tretie miesto MS SR 2014 v kategorii Mr. Physique
*Prvé miesto Grand prix Ostrava 2013 v kategorii Mens Physique

Pre viac info sledujte moj log :)
Užívateľov profilový obrázok
ViloNejaky
Príspevky: 741
Dátum registrácie: 28.03.2013
Cash on hand: Locked

Re: Odhaľovanie mýtov, mýty a fakty o strave a posilňovaní

Príspevokod užívateľa brassers » 03.04.2013

kdesi som cital, ze bez cukrov nedokaze modulovat proteinovu syntezu tak ucinne. potom by bolo zbytocne uzivat ho samotny. len preto sa pytam.

Protein timing and its effects on muscular hypertrophy and strength in individuals engaged in weight-training

Stark et al. Journal of the International Society of Sports Nutrition 2012, 9:54

The leucine content of a protein source has an impact on protein synthesis, and affects muscle hypertrophy. Consumption of 3–4 g of leucine is needed to promote maximum protein synthesis. An ideal supplement following resistance exercise should contain whey protein that provides at least 3 g of leucine per serving. A combination of a fast-acting carbohydrate source such as maltodextrin or glucose should be consumed with the protein source, as leucine cannot modulate protein synthesis as effectively without the presence of insulin. Such a supplement post-workout would be most effective in increasing muscle protein synthesis, resulting in greater muscle hypertrophy and strength. In contrast, the consumption of essential amino acids and dextrose appears to be most effective at evoking protein synthesis prior to rather than following resistance exercise.

Si pozri kolko ma tvoj whey a k tomu si pripadne dopln leucin, aby ho bolo dokopy 3-4 gramy. Avsak, ak si v diete a nedavas cukry v potreningovom napoji, javi sa to ako zbytocnost.
pokial viem, tak leucin zvysuje inzulin nezavisle na sacharidoch, takze konzumaciou leucinu sa vyluci dostatok inzulinu na silnu proteosyntezu
Do nutričných hodnôt počítam aj zeleninu a ovocie -> (červený grep na desiatu ako spaľovač , čo si o tom myslíte ? cca 150g/deň)
Užívateľov profilový obrázok
brassers
Príspevky: 2912
Dátum registrácie: 05.10.2012
Cash on hand: Locked
Bydlisko: BA
Bolo mu ďakované: 1 krát

Re: Re: Odhaľovanie mýtov, mýty a fakty o strave a posilňova

Príspevokod užívateľa tilter » 03.04.2013

Viete čo ja to už radšej tieto mýty ani nečítam. Lebo šetko čo som čítal je uplne inak.A nakonec človek zistí, za 20 rokov že keď to vtedy robil napi.ču tak to bolo aj dobre :D
jj s tou stravou to je furt inak ... ale jedna vec stale plati a to je tvrdy trening :) na to jedine sa da spolahnut 8)
"nevadí ak zjem cca 2 plátky toaletného navyše ku BCAA? :D hlavne čo sa diéty týka."
tilter
Príspevky: 1198
Dátum registrácie: 25.03.2011
Cash on hand: Locked

Re: Re: Odhaľovanie mýtov, mýty a fakty o strave a posilňova

Príspevokod užívateľa Neusohl » 04.04.2013

Viete čo ja to už radšej tieto mýty ani nečítam. Lebo šetko čo som čítal je uplne inak.A nakonec človek zistí, za 20 rokov že keď to vtedy robil napi.ču tak to bolo aj dobre :D
jj s tou stravou to je furt inak ... ale jedna vec stale plati a to je tvrdy trening :) na to jedine sa da spolahnut 8)
Teraz niekto hodí štúdiu z Pakistánu o tom že tvrdý tréning je o 1% horšia varianta ako častý slabý tréning ale o 1% lepšia varianta ako zajebávanie sa so sparingom pozeraním na ženské zadky, čo však zvyšuje hladinu TST o 5%! :roll: :lol: :lol:
"Buď bojovníkom a zabi túžbu, tú silnú nepriatelku duše." (Bhagavadgita 3.43)
Nebuď idiot a nekupuj suplementy, ktoré sú drahšie ako by mali byť - nenechaj sa okoňovať!
Užívateľov profilový obrázok
Neusohl
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: 06.04.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Banská Bystrica
Bolo mu ďakované: 1 krát


Návrat na "Výživa a suplementácia (zdravá výživa, stravovanie, rady ohľadom doplnkov výživy atď.)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných