Carb Back-Loading

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa brassers » 05.08.2013

nenapisala si, ako mas rozlozene makra/kalorie v tg a netg dni, bez toho sa neodrazime. napis jedalnicek

tak ci tak, fast technicky porusujes rybim olejom, vynechal by som ho (dlzka fastu ale zrejme nebude vinnikom). a ak uz potrebujes exogenny prijem energie, tak vsad na kokosovy/mct olej, ten sa ludom osvedcil. takisto kardio pridavat nasilu nie je sucastou CBL protokolu, ten praveze rata s tym, ze kardio bude musiet clovek robit co najmenej

pridaj teda jedalnicek. z toho, co si napisala, to ale tipujem na nedostatok tukov (22g tuku je HLBOKO pod minimom, co by mal clovek za den prijat), malo bielkovin, a disproporcne vela sacharidov (450g by bolo dost aj na chlapa, nieto na zenu, kedze tie sa drzia pevnejsie glykogenovych zasob a vseobecne im staci sachrov menej)
Do nutričných hodnôt počítam aj zeleninu a ovocie -> (červený grep na desiatu ako spaľovač , čo si o tom myslíte ? cca 150g/deň)
Užívateľov profilový obrázok
brassers
Príspevky: 2912
Dátum registrácie: 05.10.2012
Cash on hand: Locked
Bydlisko: BA
Bolo mu ďakované: 1 krát


Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa Pekks35 » 05.08.2013

Z tých faktorov si myslím jedine že ten 1. alebo 3. :)
Aj keď 12 percent je pre ženu oveľa ťažšie dosiahnuteľné. Myslím si že Kiefer spomínal tú ešte akceptovateľnú hranicu 15% pre mužov a 20% pre ženy.
Každopádne nabehol by som na CNS aspoň na nejakú dobu a uvidíš ako na to zareaguješ. :007
Užívateľov profilový obrázok
Pekks35
Príspevky: 253
Dátum registrácie: 28.10.2012
Cash on hand: Locked
Bydlisko: BA

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa sjm- » 05.08.2013

1. Rano olej vyhod a skrat fasting na 12h, ale toto by problem robit nemalo. (tu suhlasim s brassersom)
2. MALO rukov, ako pisal brassers. Straaaasne malo.
3. VELA sacharidov, veeeelmi vela (ale toto si odsleduj na mirror teste, no na ten pocet B a T co si uviedla, je to masakralne cislo).
4. Kardiom to nebude, ja som kardio pocas CBL nerobil vobec a vysledky boli.
Progressive overload is a myth and counting macros only works if your name is Marco.
Užívateľov profilový obrázok
sjm-
Moderator
Príspevky: 6473
Dátum registrácie: 31.10.2009
Cash on hand: Locked

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa Pritok » 05.08.2013

tak kieferove tabulky asi vela ludi zmiatli :D ja ked som v tej knihe cital, ze by som mal prijat dakych 800g som sa schuti zasmial na tom. by ma zaujimalo co ho viedlo k tomu take peklo vydat v ramci tej knihy.
Pritok
Príspevky: 999
Dátum registrácie: 20.03.2012
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Bratislava

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa brassers » 06.08.2013

aj keby ju tie delta charts zmiatli, tak na inych miestach v knihe sa kiefer jasne vyjadruje o vyssom prijme tukov, a co sa tyka zien, tak stredny prijem bielkovin. takisto kardio je v knihe dost nepodporovane, a neviem, ci vobec CBL spomina slovo "fast". kiefer iba hovori o oddialeni ranajok a presunuti vacsiny kalorii na poobedie/vecer

cize suma sumarum, baba bud knihu necitala, alebo ju citala velmi povrchne. tie nazakladnejsie veci su tam jasne vysvetlene
Do nutričných hodnôt počítam aj zeleninu a ovocie -> (červený grep na desiatu ako spaľovač , čo si o tom myslíte ? cca 150g/deň)
Užívateľov profilový obrázok
brassers
Príspevky: 2912
Dátum registrácie: 05.10.2012
Cash on hand: Locked
Bydlisko: BA
Bolo mu ďakované: 1 krát

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa Pritok » 06.08.2013

sice som to cital uz tak polroka dozadu, ale slovo fast som urcite pocul az v suvislosti s IF.
Pritok
Príspevky: 999
Dátum registrácie: 20.03.2012
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Bratislava

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa k0sTi » 06.08.2013

CBL kniha je celkovo dost outdated a nesikovne pisana a ked si clovek necital este clanky na DH.com a nepocuval podcasty atd tak sa moze dost lahko popliest... osobne som dost zvedavy na v2.0 ktora by mala vyjst niekedy koncom roka
Team fluffeh!
Užívateľov profilový obrázok
k0sTi
Príspevky: 3020
Dátum registrácie: 01.05.2013
Cash on hand: Locked
Bydlisko: BA

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa tereza044 » 06.08.2013

Chalani dakujem ze mi pomahate. Aby som uviedla veci na pravu mieru:
tie vypocitane hodnoty, ktore som napisala, som nasla v tabulkach knihy od Kiefera (na konci, tabulky zacinaju na str. 220), knihu som citala celu a niektore casti viac krat. Bohuzial, priznam sa, tym tabulkam moc nerozumiem a boli mi vysvetlene takto: najdem si kolko som schudla pocas tej uvodnej fazy / alebo kolko vazim momentalne - 128lbs, podla toho mi vyslo tych 448g sacharidov. Dalej som si v dalsej tabulke pozrela kolko by som chcela vazit - 121lbs a podla toho sa riadila rozpisom Strenght Accumulation (aspon tak som pochopila ze toto je moj ciel - schudnut tuk, no aby sila zostala), a tam mi vysli tie hodnoty (pro low 52, prot high 92, fat 22.4, prot def. 33-59, low carb calories 490).
Celkovo mi to bolo dost nejasne a pochopila som z toho akurat tolko, ze mam denne prijat 92g proteinu, 22.4g tuku, a ak mam treningovy den, tak 33-59g proteinu z tych 92 maju byt spolu so sacharidmi (448g) po treningu.

Uprimne mi to absolutne nesedi a mam v tom poriadny gulas, ale ved preto aj pisem.

Co sa tyka mojho doterajsieho stravovania, tak denne mam 2-3 jedla (prvy je obed 12-15.00, potom je vecera okolo 18-19.00, pomedzi to jem vacsinou zeleninu a treti je kazein pred spanim (toto vsak nie je pravidlo, skor vynimka ak som hladna). Jedla ktore jem: kuracie, hovadzie maso, vajicka so slaninou, vela zeleniny - rajciny, papriky, ladovy salat, uhorky, niekedy mam syr (20-30% tuku) a k tomu zeleninu. jedla kombinujem vzdy bielkoviny+tuky.
Odhadom jedna porcia masa ma cca 200g, ak jem vajcia tak 3vacsie alebo 4 male vajicka s 2 platkami slaniny a k tomu zelenina. Nejem tak ako som to rozpisala, skor pocitovo - ten rozpis je to, co by som mala podla tej knihy ist.
Co sa tyka treningovych dni, tak to vyzera asi takto:
1x do tyzdna mam trening o 7.00 rano, to idem nalacno a po treningu davam hydro, potom obed cca o 12tej. 3x do tyzdna mam trening poobede (17-19 cca), po treningu dam hned hydro, cca polhodinku az hodinku po tom idem vacsinou nieco taketo: (uvediem par prikladov, niektore su dost priserne a chcem to upravit):
-hubove rizoto, zmrzlina, cipsy
-cestoviny s masom, kekse, ovocie
-hamburger, hranolky, ovsene vlocky s hrozienkami
CHcela by som ist 1 normalne jedlo (maso+ryza, prip. rizoto,) a 1 take cheat (nieco sladke, ovocie, cipsy a podobne)

brassers: o zenach pisal v jednej kapitole s tym, ze by mali ist mensi backload, potom som v tej kapitole s tabulkami pochopila tolko, ze podla cielu si mam vybrat bud vyssiu alebo nizsiu hodnotu - chcem naberat svaly, no nepriberat na vahe, nie mat 40kilo a 10percent tuku, z 50g bielkovin by som za den asi umrela. viem, ze kardio je nepodporovane, no ked som citala kapitolu o HIIT sprintoch, ktore som chodievala ( a videla som na nich velmi pekne vysledky), a dala si to dokopy s tym, ze Kiefer ospevuje shitnu stravu pizzu a mcdonald, tak som si povedala, ze na skodu to nebude (a ze mozno je tam ta kapitola schvalne ;) ). myslim, ze zakladnym veciam z CBL rozumiem, akurat by som sa rada pohla dalej a nevidela si len kocky na bruchu, ale dala dole stehna, ktore sa mi nepohli ani o milimeter, preto riesim veci do detailov
Naposledy upravil/-a tereza044 v 06.08.2013, upravené celkom 1 krát.
tereza044
Príspevky: 431
Dátum registrácie: 13.03.2012
Cash on hand: Locked

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa tereza044 » 06.08.2013

alebo to potom chapem cele zle, neviem. podla toho co som pisala minule, to vyzeralo nadejne
tereza044
Príspevky: 431
Dátum registrácie: 13.03.2012
Cash on hand: Locked

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa tereza044 » 06.08.2013

tak ci tak, fast technicky porusujes rybim olejom, vynechal by som ho (dlzka fastu ale zrejme nebude vinnikom). a ak uz potrebujes exogenny prijem energie, tak vsad na kokosovy/mct olej, ten sa ludom osvedcil. takisto kardio pridavat nasilu nie je sucastou CBL protokolu, ten praveze rata s tym, ze kardio bude musiet clovek robit co najmenej

pridaj teda jedalnicek. z toho, co si napisala, to ale tipujem na nedostatok tukov (22g tuku je HLBOKO pod minimom, co by mal clovek za den prijat), malo bielkovin, a disproporcne vela sacharidov (450g by bolo dost aj na chlapa, nieto na zenu, kedze tie sa drzia pevnejsie glykogenovych zasob a vseobecne im staci sachrov menej)
ten rybi olej mavam skor namatkovo - beriem ho 2 tyzdne, potom mesiac nie.. skor kvoli zdraviu, ako zdroj energie to rozhodne nepotrebujem, takze to moze ist prec.
jedalnicek som trochu rozpisala, 22g tukov to urcite nebude (uz len jedna cela klobasa na obed ma urcite viac ako 100g a ked ma 35percent tuku tak je dost cez limit). tych 22g bolo v tej tabulke.
tereza044
Príspevky: 431
Dátum registrácie: 13.03.2012
Cash on hand: Locked

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa brassers » 06.08.2013

takze tebe ide pri CBL najma o udrzanie sily/hmoty, resp. progres smerom hore? kazdopadne, kde by som videl problem

1. vela junku po tg. ked som bol este sucastou FB CBL skupiny, tak zeny boli ovela kontrolovanejsie, co sa tyka backloadov. aj ked je pravda, ze vacsina bola interesovana skor vo fat loss, resp. sli rovno CNS. tak ako hovoris, skus ist klasiku komplexne sachre + maso po tg, a potom nejaky junk (aj ked chipsy a podobne zmesky moc neradim, skor nieco high carb a ak by sa dalo, tak nie privelmi processed [domace kolace, palacinky]). takisto treba davat pozor na moznu citlivost na gluten
2. s HIITom by som to velmi neprehanal, je to dost narocne na regeneraciu, palis pri nom glykogen a nemusi ti ostat vela sil na treningy vo fitku. ja by som ho zaradil tak 2x do tyzdna, viacej nie, najlepsie na druhy den po vacsich backloadoch (pri CNS je to takto tiez odporucane). ale ak mas s nim pozitivne skusenosti a nerobi ti problem regeneracia, tak ho mozes ist aj castejsie

celkovo mi ten jedalnicek (az na to mnozstvo junku) nepride zly. takze sa spytam: ake vysledky od CBL ocakavas, resp. ake boli vysledky doteraz?
Do nutričných hodnôt počítam aj zeleninu a ovocie -> (červený grep na desiatu ako spaľovač , čo si o tom myslíte ? cca 150g/deň)
Užívateľov profilový obrázok
brassers
Príspevky: 2912
Dátum registrácie: 05.10.2012
Cash on hand: Locked
Bydlisko: BA
Bolo mu ďakované: 1 krát

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa tereza044 » 06.08.2013

brassers: ide mi o nabratie svalov, no udrzanie hmotnosti (Teda logicky schudnutie tuku). no a taky tajny ciel je dat dole tuk zo stehien konecne, pretoze tam sa mi to za moje dietovanie, naberanie a celkovo cely zivot, nepohlo vobec :(

od CBL ocakavam, ze schudnem tie posrate 3kg tuku, to je asi cele. (nie 3kg svalov alebo vody, to si viem za dva dni spravit aj 5kg).

neviem ci je to proste pre mna vhodne, ci nejst radsej nejaky iny koncept, a hlavne fakt nerozumiem tym tabulkam of Kiefera - cim sa riadit a kolko toho prijat.
tereza044
Príspevky: 431
Dátum registrácie: 13.03.2012
Cash on hand: Locked

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa brassers » 06.08.2013

a okrem noh celkovo chudnes? ak ano, tak CBL pre teba funguje, len akurat na tej partii sa tuk drzi tvrdohlavejsie. v tom pripade len treba pokracovat v zacatom a mat trpezlivost. chudnut lokalne iba na urcitej partii sa neda

ak ti CBL celkovo nesedi, a chces vyskusat nieco ine, tak prva volba by mohla byt CNS. zeny si tento protokol velmi pochvaluju, a nepadaju ani dole na sile (ako je tomu u muzov). na fat loss je to idealne

alebo, kedze si zvyknuta na take veci ako preskakovanie ranajok, posuvanie kalorii, cyklovanie sachrov, tak mozes vyskusat nejaky IF protokol, napr. LG
Do nutričných hodnôt počítam aj zeleninu a ovocie -> (červený grep na desiatu ako spaľovač , čo si o tom myslíte ? cca 150g/deň)
Užívateľov profilový obrázok
brassers
Príspevky: 2912
Dátum registrácie: 05.10.2012
Cash on hand: Locked
Bydlisko: BA
Bolo mu ďakované: 1 krát

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa tereza044 » 06.08.2013

myslim, ze nefunguje. vahovo sa drzim, dokonca by siom povedala ze 0.5-1kg hore, ale to je relativne, lebo sa nevazim kazde rano. brucho sa udrzuje, akurat zily mi vidno viac - inak rozdiel nevidim..

chcela som este skusit ist to na stopercent - podla tych tabuliek - ale kedze vravite, ze su na nic, tak neviem od coho sa odrazit.
Leangains by som kludne skusila, ale uprimne to nepoznam a nemam k tomu ani literaturu (takze zas len vela otazok :oops: )
tereza044
Príspevky: 431
Dátum registrácie: 13.03.2012
Cash on hand: Locked

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa brassers » 06.08.2013

si na FB? zeny maju separatnu FB grupu ohladom CBL/CNS, tam by si sa mohla popytat a vychytavat muchy. samozrejme treba trocha anglictiny

alebo mozes teda vyskusat tie "cistejsie" backloady, lebo tam zrejme vidim hlavny dovod, preco nechudnes. jednoducho prijimas ovela viacej kalorii, nez by si mala

co sa tyka IF/LG, tak sem: http://www.posilnovanie.sk/intermittent ... 15824.html
Do nutričných hodnôt počítam aj zeleninu a ovocie -> (červený grep na desiatu ako spaľovač , čo si o tom myslíte ? cca 150g/deň)
Užívateľov profilový obrázok
brassers
Príspevky: 2912
Dátum registrácie: 05.10.2012
Cash on hand: Locked
Bydlisko: BA
Bolo mu ďakované: 1 krát


Návrat na "Výživa a suplementácia (zdravá výživa, stravovanie, rady ohľadom doplnkov výživy atď.)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných