Carb Back-Loading

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa Paťo22 » 03.06.2013

to bolo adresované to 1adad1 :D nie tebe
Paťo22
Príspevky: 1296
Dátum registrácie: 14.08.2012
Cash on hand: Locked


Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa Pekks35 » 03.06.2013

to bolo adresované to 1adad1 :D nie tebe
my bad.. fakt neviem čítať :)
Užívateľov profilový obrázok
Pekks35
Príspevky: 253
Dátum registrácie: 28.10.2012
Cash on hand: Locked
Bydlisko: BA

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa matkkko » 04.06.2013

! Train hard - feel great !

http://www.posilnovanie.sk/if-foto-t13058.html
matkkko
Príspevky: 1137
Dátum registrácie: 08.09.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Bratislava - Ruzinov

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa mickey » 05.06.2013

Ak tu este niekoho zaujima cholesterol, tak mozem doplnit.

- pri low carb dietach sa velmi lahko moze (nemusi) stat, ze nam cholesterol vyleti hore. Vtedy je dobre si spravit komplexnejsi rozbor krvy, kde nam zmeraju HDL, LDL, triglyceridy (TG). HDL a TG nam odmeraju priamo, no LDL sa vyrata nejakym zazracnym vzorcom.

- najdolezitejsi je pomer TG:HDL, kde by to malo byt <2.. Zaujimave je, ze cim mame mensi obsah TG v krvy, tym nam vyjde vacsi vypocitany LDL.

- ak nastane situacia vysokeho LDL, treba si spravit lipoproteinovy profil, kde su uz skuma velkost fragmentov LDL. Pri nizkych TG by mali prevladat tie "dobre" velke fragmenty, pri vysokych TG naopak "zle" male fragmenty. Ale treba si to radsej zmerat. Aby sa nestalo, ze mame mierne zvyseny celkovy cholesterol a lekar nam s radostou predpise tabletky. A pritom z hladiska komplexneho rozboru sme zdravi.

http://lowcarbdiets.about.com/od/lowcar ... b-Diet.htm
Užívateľov profilový obrázok
mickey
Príspevky: 959
Dátum registrácie: 25.09.2007
Cash on hand: Locked

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa lawrrer » 07.06.2013

stretli ste s so stagnaciou? mam pocit ze si telo nejako zvyklo na to,ze prve jedenie je az na obed a ze nema sachre,vbehavam do ketozy,backloadujem len pi tazkych treningoch... takto idem mesiac a pol, a z nejak 10,9 % bodyfat som sa pohol...ani nevim kam,fakt ze maaalicko dole, teraz backloadujem len raz do tyzdna a fastujem 16/8, a stale mam rovnaku vrstvicku ktora mi zakryva tu definiciu... mam len pockat dalsi mesiac a drzat co najmenej backloadov,alebo je na to nejaka ina finta? sak gie zbytky by mohli byt dole raz dva, a nechcu ist
*** get shredded or die mirin ***
log: http://www.posilnovanie.sk/post431081.html#p431081
Užívateľov profilový obrázok
lawrrer
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 18.01.2012
Cash on hand: Locked

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa Pekks35 » 07.06.2013

stretli ste s so stagnaciou? mam pocit ze si telo nejako zvyklo na to,ze prve jedenie je az na obed a ze nema sachre,vbehavam do ketozy,backloadujem len pi tazkych treningoch... takto idem mesiac a pol, a z nejak 10,9 % bodyfat som sa pohol...ani nevim kam,fakt ze maaalicko dole, teraz backloadujem len raz do tyzdna a fastujem 16/8, a stale mam rovnaku vrstvicku ktora mi zakryva tu definiciu... mam len pockat dalsi mesiac a drzat co najmenej backloadov,alebo je na to nejaka ina finta? sak gie zbytky by mohli byt dole raz dva, a nechcu ist
tak len pre ujasnenie, CBL protokol neobsahuje preskakovanie ranajok a fasting tam nebyva dlhsi ako 12 hodin.. ides teda nejaky mix cbl a if predpokladam.. skus vyskusat len jeden protokol :wink:
Užívateľov profilový obrázok
Pekks35
Príspevky: 253
Dátum registrácie: 28.10.2012
Cash on hand: Locked
Bydlisko: BA

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa sjm- » 07.06.2013

stretli ste s so stagnaciou? mam pocit ze si telo nejako zvyklo na to,ze prve jedenie je az na obed a ze nema sachre,vbehavam do ketozy,backloadujem len pi tazkych treningoch... takto idem mesiac a pol, a z nejak 10,9 % bodyfat som sa pohol...ani nevim kam,fakt ze maaalicko dole, teraz backloadujem len raz do tyzdna a fastujem 16/8, a stale mam rovnaku vrstvicku ktora mi zakryva tu definiciu... mam len pockat dalsi mesiac a drzat co najmenej backloadov,alebo je na to nejaka ina finta? sak gie zbytky by mohli byt dole raz dva, a nechcu ist
Skus zmixovat 88 stylov stravovania, mozno ti to pojde lepsie :007
Progressive overload is a myth and counting macros only works if your name is Marco.
Užívateľov profilový obrázok
sjm-
Moderator
Príspevky: 6473
Dátum registrácie: 31.10.2009
Cash on hand: Locked

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa homar » 07.06.2013

stretli ste s so stagnaciou? mam pocit ze si telo nejako zvyklo na to,ze prve jedenie je az na obed a ze nema sachre,vbehavam do ketozy,backloadujem len pi tazkych treningoch... takto idem mesiac a pol, a z nejak 10,9 % bodyfat som sa pohol...ani nevim kam,fakt ze maaalicko dole, teraz backloadujem len raz do tyzdna a fastujem 16/8, a stale mam rovnaku vrstvicku ktora mi zakryva tu definiciu... mam len pockat dalsi mesiac a drzat co najmenej backloadov,alebo je na to nejaka ina finta? sak gie zbytky by mohli byt dole raz dva, a nechcu ist
Skus zmixovat 88 stylov stravovania, mozno ti to pojde lepsie :007
a ešte x veľa spaľovačov...
R.C.: “Train harder and grow bigger.”
Užívateľov profilový obrázok
homar
Príspevky: 3357
Dátum registrácie: 29.05.2008
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Bratislava
Poďakoval: 33 krát
Bolo mu ďakované: 23 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa brassers » 22.06.2013

vyvratenie vedy aplikovanej v CBL, odporucam precitat

http://chaosandpain.blogspot.sg/2013/06 ... f4918a0763
Do nutričných hodnôt počítam aj zeleninu a ovocie -> (červený grep na desiatu ako spaľovač , čo si o tom myslíte ? cca 150g/deň)
Užívateľov profilový obrázok
brassers
Príspevky: 2912
Dátum registrácie: 05.10.2012
Cash on hand: Locked
Bydlisko: BA
Bolo mu ďakované: 1 krát

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa Pekks35 » 23.06.2013

vyvratenie vedy aplikovanej v CBL, odporucam precitat

http://chaosandpain.blogspot.sg/2013/06 ... f4918a0763
cherry picking výskumov je Kieferova srdcovka.. ale myslím že podobných článkov už bolo a podobne ako bolo napísané v članku, to isté ide povedať a nájdu sa medzery aj v IFku, alebo vôbec v akejkoľvek diéte.
Užívateľov profilový obrázok
Pekks35
Príspevky: 253
Dátum registrácie: 28.10.2012
Cash on hand: Locked
Bydlisko: BA

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa VonBraun » 24.06.2013

vyvratenie vedy aplikovanej v CBL, odporucam precitat

http://chaosandpain.blogspot.sg/2013/06 ... f4918a0763
Vie mi niekto v skratke popisat co sa presne vyvracia?
VonBraun
Príspevky: 400
Dátum registrácie: 21.02.2013
Cash on hand: Locked

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa Paťo22 » 24.06.2013

všetko pixoviny ohladom insulinovej citlivosti ráno, večer, a tak.. inzulínová citlivosť sa nebere do uvahy že aha, ráno ju mam najvyššiu a večer najnižšiu a keď zacvičím tak inzulín nepotrebujem.. to by bolo moc jednoduché, a také naše telo neni :) inzulínový citlivosť sa bere do uvahy s BF%, podla toho ako dlho si nejedol sacharidy = dlho bol dole inzulín.. a potom kopec ďalších veci.. este som to nečítal celé ale budem..
Paťo22
Príspevky: 1296
Dátum registrácie: 14.08.2012
Cash on hand: Locked

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa Paťo22 » 26.06.2013

chcel by som sa spýtat, ohladom toho morning shaku - kiefer tam spomína isolate kvoli rýchlosti, že nespôsobí taký insuline spike ako hydro.. ako je natom CFM ?? môžem si dať do kávy napr CFM 80% od nu3 ? :) viem že je tam napísané 10g, ale to je 10g bielkovín alebo 10g prášku ? :D
Paťo22
Príspevky: 1296
Dátum registrácie: 14.08.2012
Cash on hand: Locked

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa brassers » 26.06.2013

10g prasku... ale podla mna 10g je taka hodnota, ktora v praxi nema ani vyznam
Do nutričných hodnôt počítam aj zeleninu a ovocie -> (červený grep na desiatu ako spaľovač , čo si o tom myslíte ? cca 150g/deň)
Užívateľov profilový obrázok
brassers
Príspevky: 2912
Dátum registrácie: 05.10.2012
Cash on hand: Locked
Bydlisko: BA
Bolo mu ďakované: 1 krát

Re: Carb Back-Loading

Príspevokod užívateľa tereza044 » 05.08.2013

prosim vas, mam otazku
idem CBL - rano rybi olej, kava, prve jedlo mam az okolo obeda, poobede (12-15), tzn. ze fastujem priblizne 14-18 hodin, co sa mi na CBL zda celkom vela (na druhu stranu som si uz zvykla a skor hladna ani nebyvam). v netreningovy den mam jedlo takto na obed, potom vacsinou zeleninu a vecer este jedno vacsie jedlo, v treningove dni len 1 jedlo + potreningovy backload.

vysledky bohuzial nevidim, myslim, ze je to sposobene niektorym z faktorov (a najskor asi ich kombinaciou):
1. prilis vela sacharidov po treningu
2. prilis vela tukov pocas dna
3. zla vychodzia pozicia (urcite nemam 12perc. tuku ako sa odporuca)
4. dlhy fasting
5. malo kardia
Vypocitala som si, ze by som denne mala prijat 92g proteinov, 22.4g tuku, z toho 33-59g proteinov v potreningovom jedle spolu so 448g sacharidmi.

Moje otazky:
Mam pokracovat podla tohto vypocitaneho konceptu s tym ako to idem teraz (12+ hodin fastingu)?
Je nevyhnutne pridavat kardio, ked mam 4x tyzdenne trening v posilnovni? (samozrejme ze to neuskodi, len v tychto teplach sa mi toho moc nechce).

Dakujem za pomoc
tereza044
Príspevky: 431
Dátum registrácie: 13.03.2012
Cash on hand: Locked


Návrat na "Výživa a suplementácia (zdravá výživa, stravovanie, rady ohľadom doplnkov výživy atď.)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných