Vsetko o vyzive

Re: Vsetko o vyzive

Príspevokod užívateľa silný » 07.07.2018

Ja už pijem len Sprite. 7 kcal / 100 ml je nič :)
dnes som na to čumel v obchode a bolo tam 9 kcal / 100 ml :)
Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
Užívateľov profilový obrázok
silný
Príspevky: 5957
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 92 krát
Bolo mu ďakované: 555 krát


Re: Vsetko o vyzive

Príspevokod užívateľa meow321 » 08.07.2018

To zalezi natom aky mas sprite. Ci ten vyrobeny pre vychodny trh alebo normalny. V nasom je gluko frukto sirup a v origo myslim cukor a ine sladidla
Ak chceš ozaj veľké svaly, jedz brokolicu.
Užívateľov profilový obrázok
meow321
Príspevky: 2612
Dátum registrácie: 13.03.2018
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 60 krát
Bolo mu ďakované: 112 krát

Re: Vsetko o vyzive

Príspevokod užívateľa Pipik88 » 25.08.2018

Ahojte tu to číta asi najviac ludí... Dlho som necvičil koli praci predtym som ako tak vyzeral teraz skorej vyzeram chude ručičky nožičky a trošku bruško tučnejšie :D chcel by som sa znova do toho dostať dat dietku alebo sa pustit do objemovky (chcem pribrať) :D alebo stačí upraviť stravu začat makať a ono sa to zrovna? :D Najhoršie bude držať tu stravu na služobkach joj... :D
Viete nejake rady do začiatku ako začat znova a nemat pol roka svalovice a demotivaciu cvicit lebo človeka všetko bolí? Asi len nejake FUllbody alebo?

Strava ako? Hned tam napalit 3000kcal alebo postupne? teraz som jedol kadejak 1 den 2000 druhy 5000 3tí 1500 4tý 3500 atd nemalo to hlavu patu či postupne? Dat na rozbeh 3000 a podla toho sa riadit?

Mám 198cm a 86kg momentalne
Pipik88
Príspevky: 985
Dátum registrácie: 29.09.2016
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 4 krát
Bolo mu ďakované: 5 krát

Re: Vsetko o vyzive

Príspevokod užívateľa Lipton » 27.08.2018

Ahojte tu to číta asi najviac ludí... Dlho som necvičil koli praci predtym som ako tak vyzeral teraz skorej vyzeram chude ručičky nožičky a trošku bruško tučnejšie :D chcel by som sa znova do toho dostať dat dietku alebo sa pustit do objemovky (chcem pribrať) :D alebo stačí upraviť stravu začat makať a ono sa to zrovna? :D Najhoršie bude držať tu stravu na služobkach joj... :D
Viete nejake rady do začiatku ako začat znova a nemat pol roka svalovice a demotivaciu cvicit lebo človeka všetko bolí? Asi len nejake FUllbody alebo?

Strava ako? Hned tam napalit 3000kcal alebo postupne? teraz som jedol kadejak 1 den 2000 druhy 5000 3tí 1500 4tý 3500 atd nemalo to hlavu patu či postupne? Dat na rozbeh 3000 a podla toho sa riadit?

Mám 198cm a 86kg momentalne
Podľa mna si si na všetko odpovedal. Strava tych 3000kcal môže byť. Potom trening FB je gut ked nechceš svalovicu tak začni na mensich vahach s menej opakovaniami a postupne pridavaj.
Inak asi všetko
Lipton
Príspevky: 145
Dátum registrácie: 04.02.2018
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 14 krát
Bolo mu ďakované: 1 krát

Re: Vsetko o vyzive

Príspevokod užívateľa rapsic » 27.08.2018

3000 je velmi malo
Na tom budes chudnut ked mas bazal cca 2000 + praca, trening,...
Ziadne ze 3000 a postupne pridavat, ak chces pribrat tak pod 4000 ani nerozmyslaj
Užívateľov profilový obrázok
rapsic
Príspevky: 3757
Dátum registrácie: 27.04.2017
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 208 krát
Bolo mu ďakované: 430 krát

Re: Vsetko o vyzive

Príspevokod užívateľa Jaroslav PH » 10.10.2018

Ahojte tu to číta asi najviac ludí... Dlho som necvičil koli praci predtym som ako tak vyzeral teraz skorej vyzeram chude ručičky nožičky a trošku bruško tučnejšie :D chcel by som sa znova do toho dostať dat dietku alebo sa pustit do objemovky (chcem pribrať) :D alebo stačí upraviť stravu začat makať a ono sa to zrovna? :D Najhoršie bude držať tu stravu na služobkach joj... :D
Viete nejake rady do začiatku ako začat znova a nemat pol roka svalovice a demotivaciu cvicit lebo človeka všetko bolí? Asi len nejake FUllbody alebo?

Strava ako? Hned tam napalit 3000kcal alebo postupne? teraz som jedol kadejak 1 den 2000 druhy 5000 3tí 1500 4tý 3500 atd nemalo to hlavu patu či postupne? Dat na rozbeh 3000 a podla toho sa riadit?

Mám 198cm a 86kg momentalne
To koľko Kcal záleží aj od toho koľko tréningov chceš/budeš mať. To si nenapísal čiže odpoveď typu 3000kcal ti stačí alebo 4000kcal je lepšie ti nepomôže. Navyše Kcal sú len nejaké číslo (a dosť nepresné) to koľko potrebuješ zistíš len ty sám. Na začiatok bude fullbody dobré riešenie no nedával by som hneď extrémne veľa Kcal (radšej by som postupne pridával). Malá rada meraj si obvod pása ak ti ide extrémne hore máš príliš veľa jedla na to aký tréning máš. Nechceš predsa po skončení objemovky vyzerať ako panáčik Michelin. Cieľom objemovky totiž nie je naberať tuk ale svalovú hmotu.
Užívateľov profilový obrázok
Jaroslav PH
Príspevky: 17
Dátum registrácie: 05.10.2018
Cash on hand: Locked
Kontaktovať užívateľa:

Re: Vsetko o vyzive

Príspevokod užívateľa John1003 » 10.10.2018

S tím pasem opatrně, jsou lidi co geneticky nabírají kolem pasu poměrně pomalu, takže nějaký měřitelný rozdíly poznají až po X nabraných kilo. Nejjednodušší je pořád obyčejná váha, pokud nabere 2kg za týden, je naprosto jasný, že ve svalech to není. Jenom se neleknout prvních 7-14dní, kde ta váha vlivem jiných věcí poskočí rychle.
Ale u mě ten pas platí na 100%.
John1003
Príspevky: 479
Dátum registrácie: 26.04.2017
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 7 krát
Bolo mu ďakované: 58 krát

Re: Vsetko o vyzive

Príspevokod užívateľa TK1991 » 04.11.2018

Zdravim, vie mi niekto vysvetlit preco su protaky odporucane iba ako doplnok vyzivy a nesmie to byt zaklad mojho jedalnicka? Ved predsa mi moze byt jedno ci prijmem bielkoviny z rezňa alebo z protaku nie? Dik
TK1991
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 15.03.2017
Cash on hand: Locked

Re: Vsetko o vyzive

Príspevokod užívateľa Vinnie » 04.11.2018

Vyskúšaj si to a pochopíš :D
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 4823
Dátum registrácie: 22.09.2010
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 58 krát
Bolo mu ďakované: 413 krát

Re: Vsetko o vyzive

Príspevokod užívateľa efraim » 05.11.2018

Zdravim, vie mi niekto vysvetlit preco su protaky odporucane iba ako doplnok vyzivy a nesmie to byt zaklad mojho jedalnicka? Ved predsa mi moze byt jedno ci prijmem bielkoviny z rezňa alebo z protaku nie? Dik
Lebo sa z toho poseries :-)
Užívateľov profilový obrázok
efraim
Príspevky: 1225
Dátum registrácie: 17.05.2013
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 80 krát
Bolo mu ďakované: 77 krát

Re: Vsetko o vyzive

Príspevokod užívateľa TK1991 » 05.11.2018

Mozte to trochu hlbsie popisat ze preco? Vdaka :D
TK1991
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 15.03.2017
Cash on hand: Locked

Re: Vsetko o vyzive

Príspevokod užívateľa TK1991 » 05.11.2018

Mimochodom ja som to tak niekedy robil a nemal som ziadne problemy. Len ma zaujima ta podstata tych odporucani.
TK1991
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 15.03.2017
Cash on hand: Locked

Re: Vsetko o vyzive

Príspevokod užívateľa Vinnie » 05.11.2018

Podstata je v tom, že by si mal prijímať bielkoviny z rôznych zdrojov a nefixovať sa nejak výrazne na jeden. mäso, ryby, vajcia, syr, tvaroh, proťák, orechy atď.
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 4823
Dátum registrácie: 22.09.2010
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 58 krát
Bolo mu ďakované: 413 krát

Re: Vsetko o vyzive

Príspevokod užívateľa Vinnie » 08.11.2018

"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 4823
Dátum registrácie: 22.09.2010
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 58 krát
Bolo mu ďakované: 413 krát

Re: Vsetko o vyzive

Príspevokod užívateľa Lance97 » 18.11.2018

Zdravim, vedeli by ste mi prosim poradit?

Vyska 176,5cm
Vaha 64,5kg

Venujem sa amatersky cestnej cyklistike ale teraz je po sezone cize priprava sa presunula do posilky. Cvicim 3x do tyzdna (full body) a 3x do tyzdna je kardio (stacionar, chodza). Potreboval by som si udrziavat vahu, cize nejaky maitenance. Cez sezonu som bol prakticky od januara v kal. deficite (1700-2300 kcal ako kedy podla hladu, zataze) mal som aj nejake zle pecenove vysledky, doteraz mam problem so studenymi chodidlami a velmi castym mocenim...moja otazka 1 je ci mi nieco nechyba? Alebo cim by to mohlo byt a otazka 2 je ci mozem ist teraz na 2300kcal - 135 B | 215 S | 80 T

Priklad jedalnicka z poslednych dni:
R: ovsena kasa 55g zaliata vodou, aras. Maslo 25g, skyr 140g, banan 120g, ovsene otruby 5g, skorica
O: cestoviny 70g, morcacie prsia 130g, olivy 70g, baby spenat 40g
S: nizkotucny tvaroh 250g. Mandle 25g, sladidlo, skorica
V: ryza jasminova 65g, prazenica 165g, brokolica 100g, ladovy salat 60g

Alebo

R: omeleta 165g, ovsene vlocky 50g, ovsene otruby 5g, jablko 100g, skorica
O: ryza jasminova 65g, tuniak vo vlastnej stave 112g, brokolica 100g, ladovy salat 60g
S: pancake mix GB 50g, aras. maslo 20g, grecky jog 140g
V: zemiaky 150g, karfiol 150g, baby spenat 40g, kuracie prsia 140g

Dakujem za rady
Lance97
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 13.11.2018
Cash on hand: Locked


Návrat na "Výživa a suplementácia (zdravá výživa, stravovanie, rady ohľadom doplnkov výživy atď.)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných