Aerobne aktivity

Re: Aerobne aktivity

Príspevokod užívateľa kelsi » 06.02.2014

asi to vyskúšam podobne a uvidím, čo potom aj v posilke na drepoch to spraví :lol: diky chalani :007
Užívateľov profilový obrázok
kelsi
Príspevky: 18
Dátum registrácie: 06.11.2013
Cash on hand: Locked


Re: Aerobne aktivity

Príspevokod užívateľa atletik » 20.03.2014

Zdravím, možno to tu už bolo spomenuté, no chcel by som sa opýtať aká dlhá by mala byť aerobka v objemovke (myslím koľko minút, aby som nespálil príliš veľa kalórii a zároveň si zachoval aku takú kondičku) ? Išiel by som ju v netréningové dni spolu s bruchom teda utorok a štvrtok, ponedok, stredu a piatok by som mal fullbody tréning a sobota nedeľa by bola na regeneráciu a vylihovanie v posteli :D. Aerobku by som išiel buď beh, stepper alebo švihadlo ( striedal by som to podľa chuti).
atletik
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 08.03.2014
Cash on hand: Locked

Re: Aerobne aktivity

Príspevokod užívateľa Bress » 21.03.2014

viac menej kolko ta bavi, mozno maratony nesu prospesne. Sak akurat zjes viac, to snad neni problem :)
Bress
Príspevky: 2679
Dátum registrácie: 09.03.2009
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Kosice

Re: Aerobne aktivity

Príspevokod užívateľa pepo88 » 21.03.2014

presne tak.. dokonca je dokazane, ze kardio ma pozitivnu hormonalnu odozvu a pomaha aj naberat svaly v objeme pokial ma clovek zvladnutu stravu a trening :007
Je tažké si ísť za svojím cieľom,keď človek ešte vobec nevie čo chce,a aj tá najmenšia prekážka mu vie narobiť veľké problémy
https://www.facebook.com/PeterMuranOsobnyTrener?fref=ts
Sorry ak neodpisem na SS.Mam ich denne
Užívateľov profilový obrázok
pepo88
Moderátor: súťažný kulturista
Príspevky: 19229
Dátum registrácie: 05.01.2007
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Považská Bystrica

Re: Aerobne aktivity

Príspevokod užívateľa atletik » 21.03.2014

Díky chlapi veľmi mi to pomohlo :D
atletik
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 08.03.2014
Cash on hand: Locked

Re: Aerobne aktivity

Príspevokod užívateľa amstaff » 31.03.2014

Zdravím,

potreboval by som poradit, kedže moj stary stacionarny bike dosluzil tak pozeram po novom

ma zmysel si kupit s opierkou viď. http://nespamuj/storage/image/Sta ... cykel2.jpg alebo zvoliť klasiku http://www.insportline.sk/p6176/Rotoped ... hevron.jpg ?

dakujem
Užívateľov profilový obrázok
amstaff
Príspevky: 37
Dátum registrácie: 11.10.2010
Cash on hand: Locked

Re: Aerobne aktivity

Príspevokod užívateľa pepo88 » 31.03.2014

mame aj ten s opierkou a je to fajn :007
Je tažké si ísť za svojím cieľom,keď človek ešte vobec nevie čo chce,a aj tá najmenšia prekážka mu vie narobiť veľké problémy
https://www.facebook.com/PeterMuranOsobnyTrener?fref=ts
Sorry ak neodpisem na SS.Mam ich denne
Užívateľov profilový obrázok
pepo88
Moderátor: súťažný kulturista
Príspevky: 19229
Dátum registrácie: 05.01.2007
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Považská Bystrica

Re: Aerobne aktivity

Príspevokod užívateľa amstaff » 31.03.2014

mame aj ten s opierkou a je to fajn :007
rozmyšlam aj z dovodu, že keď budem robiť častejšie a dlhšie kardio tak aby som mohol trebars pozrieť serial popri tom, čiže opierka može byť ?
Užívateľov profilový obrázok
amstaff
Príspevky: 37
Dátum registrácie: 11.10.2010
Cash on hand: Locked

Re: Aerobne aktivity

Príspevokod užívateľa pepo88 » 02.04.2014

moze samozrejme... odslapal som natom dve pripravy :) tu uz ide o to aku intenzitu zvolis + je to vcelku pohodlne na chrbat
Je tažké si ísť za svojím cieľom,keď človek ešte vobec nevie čo chce,a aj tá najmenšia prekážka mu vie narobiť veľké problémy
https://www.facebook.com/PeterMuranOsobnyTrener?fref=ts
Sorry ak neodpisem na SS.Mam ich denne
Užívateľov profilový obrázok
pepo88
Moderátor: súťažný kulturista
Príspevky: 19229
Dátum registrácie: 05.01.2007
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Považská Bystrica

Re: Aerobne aktivity

Príspevokod užívateľa krafil » 02.04.2014

Je naozaj take super ist kardio na styl HIIT? 30sec zamakat naplno a potom 60-90sec oddych? a tak dookola?
"it's a short life, isn't that right babo?"
- R.I.P ZYZZ
krafil
Príspevky: 123
Dátum registrácie: 29.06.2013
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Kosice

Re: Aerobne aktivity

Príspevokod užívateľa pepo88 » 03.04.2014

ak niekto chce co najrychlejsie spalovat, tak naj HIIT je 8 sekund naplno 12 sekund pomaly... je lepsie pre zaciatocnikov, ktory nemaju vela svalovej hmoty o ktoru by mozno pri takomto kardiu prisli
Je tažké si ísť za svojím cieľom,keď človek ešte vobec nevie čo chce,a aj tá najmenšia prekážka mu vie narobiť veľké problémy
https://www.facebook.com/PeterMuranOsobnyTrener?fref=ts
Sorry ak neodpisem na SS.Mam ich denne
Užívateľov profilový obrázok
pepo88
Moderátor: súťažný kulturista
Príspevky: 19229
Dátum registrácie: 05.01.2007
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Považská Bystrica

Re: Aerobne aktivity

Príspevokod užívateľa PanJam » 21.04.2014

Caute mam 2 otázky... Ak to tu už bolo tak sorry ale prechádzal som si to tu a nenašiel som to. Spametal som sa trocha neskoro ale lepšie jak nikdy... V posilke som tak 3-4x týždenne, ale mam sadlo na bruchu. Samozrejme chcem sa ho zbaviť a keďže nie som zatiaľ nejaký veľký svalovec strata akéjkoľvej svalovej hmoty by bolo katastrofou. Začal som teda od včera behávať. Môžem iba ráno, kvôli dochádzaniu, škole atď. Chcem sa vás však spýtať je lepšie na ráno behať nalačno alebo dačo aj zjesť ? Lebo názory sa rôznia a preto chcem názor niekoho skúseného. Lebo vraj keď beháš nalačno strácaš aj zo svalov a nevládzeš a je ti zle. Ano viem je to individuálne, ale ide mi najmä o to aby som fakt spaľoval iba tuk. Takže čo, najesť sa ráno či nie ?
PanJam
Príspevky: 25
Dátum registrácie: 18.02.2013
Cash on hand: Locked

Re: Aerobne aktivity

Príspevokod užívateľa PanJam » 21.04.2014

Ta 2.otázka je : Prakticky 1.krát sa púšťam do rysovačky. Pred rokom som bol ešte taký začiatočník, robil som chyby a pod. Teraz sa chcem konečne zbaviť toho sadla a celkovo tuku. Preto nejaký vhodný rysovací tréning by ste mi vedeli odporučiť ? Nejaký so supersériami :)
PanJam
Príspevky: 25
Dátum registrácie: 18.02.2013
Cash on hand: Locked

Re: Aerobne aktivity

Príspevokod užívateľa pepo88 » 23.04.2014

trening mnoze ostat aj silovy, ked chces aby ti ostali svaly.. a mozes aj nalacno ak mas BCAA
Je tažké si ísť za svojím cieľom,keď človek ešte vobec nevie čo chce,a aj tá najmenšia prekážka mu vie narobiť veľké problémy
https://www.facebook.com/PeterMuranOsobnyTrener?fref=ts
Sorry ak neodpisem na SS.Mam ich denne
Užívateľov profilový obrázok
pepo88
Moderátor: súťažný kulturista
Príspevky: 19229
Dátum registrácie: 05.01.2007
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Považská Bystrica

Re: Aerobne aktivity

Príspevokod užívateľa MartinG » 28.04.2014

Zdravím, chcem sa spýtať, čo môžem robiť so širokými bokmi? Dietujem práve, silový tréning mám a pomaly z nich ide dole, ale stále pomalšie a pomalšie a ešte stále sú dosť velké a strašne nechutno to vypadá a hlavne odzadu, vôbec nevynikne šírka chrbta. Mám tam aj dosť ochabnutej kože z čias ešte ked som bol gula, ale je tam aj tuku. Nejaké cviky ako túto časť spevniť ale nenabrať tam ešte viac do šírky? proste aspoň aby nejako držali pokope a neovísali, včera som kvoli temu normalne plakal...dík za reakcie
FOCUS !
Užívateľov profilový obrázok
MartinG
Príspevky: 138
Dátum registrácie: 12.03.2013
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Trnava


Návrat na "Tréning a cviky (tréningy, tréningové plány, ako cvičiť)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní