Treningy

Re: Potrebujem pomoc so zostavenim treningoveho planu

Príspevokod užívateľa DanteUnchained » 05.01.2017

Zdravim

Cvicim uz dlhsie s prestavkami takze som v podstate stale na tom istom no nejaky mensi progress tam vzdy bol. Ale k veci, uz dlho cvicim ten isty trening a vzdy som mal pocit ze cvicim prilis vela a casto ale hlavny problem je ze odkedy mam pracu tak nemam kedy cvicit.

Ako to riesite vy? Pracujem 12-ky kratky/dlhy tyzden takze v kratky tyzden mam 5 dni volno a cez dlhy len 2. V praci som od 9 rano do 21 vecer takze v ten den posilka nehrozi, skusal som zopar krat pred pracou musel som vstavat o 6tej takym stylom by som to dlho asi nepotahal. Viete mi poradit nejaky flexibilny treningovy plan ktory by sa dal tomuto prisposobit? Bol by som velmi vdacny za rady od skusenych :)
zacni na fullbody 3x do tyzdna, v kratkom ti to vyjde na 1 trening pred smenou , dlhom 2x. Treba ist po robote skor spat, neviem kolko ti trva presun z fitka na pracovisko, ale pracovat sa s tym da. Neviem ako kvalitny by bolo striedanie splitu v kratkom, fbd v dlhom - 2+2 (okolo smien).

Ja som chodil v byvalej praci (12ky nocne 18-6, kratky dlhy). Tam to bolo estelen nahovno.. dospavanie po nocnej a medzi nocnymi bez sance... ty to mas dopohody ak obetujes skorsie vstavanie raz za cas.
Užívateľov profilový obrázok
DanteUnchained
Príspevky: 338
Dátum registrácie: 10.01.2016
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 3 krát
Bolo mu ďakované: 1 krát


Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Vinnie » 05.01.2017

normalne ked koncis o 9ej, tak o polnoci spat a rano o 6ej vstat a ist do gymu pred pracou. ked budes mat volno tak si zase pospis dlhsie a dorovnas tych 6 hodin spanku. a kludne daj split a trening len 45 minut ale faktze ***** intezivny. tympadom by si mohol aj o tej pol 7ej vstavat a to mas 6 a pol hodiny spanku a v dni volna si pospis aj 10 a si v klude

EDIT: mozes robit aj tak ze v pracovny den 45minutovy trening vysokointenzivny a v dni volna vysoky treningovy objem a tak hodinu a pol
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 3332
Dátum registrácie: 22.09.2010
Cash on hand: Locked
Bolo mu ďakované: 6 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Bogi » 05.01.2017

Keď mi dajú dole sadru, tak budem mat nohy odcvicene už po dvoch poschodiach chôdze :lol:. Ale tak v podstate som to písal pre inšpiráciu pre Nerva a vzil som sa do toho ako keby ze som pri 100 % sile. Len nie som...
Miro ty mas iba jednu nohu zranenu nie?Ja ti odporucam trenovat tu zdravu.Vela ludi to nerobi lebo si myslia ze tak budu mat velku disbalanciu ale to je chyba.Bolo vedecky dokazane ze ked je jedna koncatina v sadre a ta druha sa trenuje tak to da nejaky stimul aj tej koncatine v sadre a tym to do istej miery zabrani atrofii.Takto si udrzis nejaku hmotu aj v koncatine v sadre a lepsie ako necvicit vobec mesiace a potom ist skoro odznova.Ak mas druhu nohu zdravu tak rob nanu leg press, predkopavanie/zakopavanie a ovela menej stratis ako keby si nerobil nic.A predpokladam ze vrch cvicit mozes...aspon teda verzie po sediacky.
Užívateľov profilový obrázok
Bogi
Príspevky: 2011
Dátum registrácie: 30.09.2014
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Bratislava
Poďakoval: 1 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Pipik88 » 05.01.2017

Dobre Mirko ale ty si policajt ty vačšinu dna vozíš v aute alebo sedíš v kancli a je ine ked človek maka 12 tky na stavbe alebo čašníka... Ja som robil 12 tky na stavbe a trening nehrozil.... aj ked si vela jedol fakt sa to nedalo zvladat bez AAS
Pipik88
Príspevky: 803
Dátum registrácie: 29.09.2016
Cash on hand: Locked

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa DanteUnchained » 05.01.2017

Dobre Mirko ale ty si policajt ty vačšinu dna vozíš v aute alebo sedíš v kancli a je ine ked človek maka 12 tky na stavbe alebo čašníka... Ja som robil 12 tky na stavbe a trening nehrozil.... aj ked si vela jedol fakt sa to nedalo zvladat bez AAS
Mal som byvaleho kolegu, s ktorym som chodil cvicit - casnik, 12ky 11-23 v robote, akoze bol unaveny, ale on sral na stravu, veril v zazracny whey prasok a problem boli len leg days viacmenej a chrbat, kvoli energickemu vydaju, keby mal stravu tak si myslim ze to v pohode da.
Užívateľov profilový obrázok
DanteUnchained
Príspevky: 338
Dátum registrácie: 10.01.2016
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 3 krát
Bolo mu ďakované: 1 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa miroslav.kavcak » 07.01.2017

Bogi. Ďakujem za radu ;). Nemám cez marodku vychádzky a ešte minimálne ďalší týždeň ich mat nebudem, takže do fitka sa nemám ako dostať. Sem tam sa doma ponatahujem na trx pasoch, ale nie je to ono keďže so sadrou na nohe to je na hovno. Teraz sa aspon dám celý dokopy. Šľachy si pooddychuju a na tréning nabehnem 100 % zdravý.
Kiko : Je jedno co robím v práci , XY ľudí rôznych zamestnani co stretávam vo fitku o 6tej ráno tam chodia preto, že inak sa im to nedá. Ide len o to si trochu privstat a deň predtým ísť skôr spať. Každý z nás si musí vybrať ci prekročí, alebo neprekročí svoju komfortnu zónu.

Edit : hneď ako som to dopísal som nabehol na tie trx pásy. Podarilo sa mi nadlomit chodidlovu časť sadry a na prahu dverí odlupnut časť gumového kopytka :). No nič idem robiť drepy na jednej nohe a kliky :D
V prípade podozrenia, že niektorý užívateľ svojim príspevkom porušil pravidlá fóra, stačí príspevok nahlásiť a ja už zjednám nápravu.
Užívateľov profilový obrázok
miroslav.kavcak
Moderator
Príspevky: 1629
Dátum registrácie: 23.05.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Poprad
Bolo mu ďakované: 4 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa HAVANA » 07.01.2017

Plačete tu že máte vstať na 6 do posilky? Čo ste za chlapov? Vstával som 3:45 aby som o 4 mohol začať cvičiť. Keďže o 6:30 som mal byť v práci. A či ma to unavilo? Vôbec nie. Práveže v ten deň som mal viac energie ako obvykle a lepšie mi chutilo jesť. Nebudte bábovky boha vášho.
Užívateľov profilový obrázok
HAVANA
Príspevky: 1079
Dátum registrácie: 24.05.2010
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu ďakované: 1 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Chaskar » 07.01.2017

Bogi. Ďakujem za radu ;). Nemám cez marodku vychádzky a ešte minimálne ďalší týždeň ich mat nebudem, takže do fitka sa nemám ako dostať. Sem tam sa doma ponatahujem na trx pasoch, ale nie je to ono keďže so sadrou na nohe to je na hovno. Teraz sa aspon dám celý dokopy. Šľachy si pooddychuju a na tréning nabehnem 100 % zdravý.
Kiko : Je jedno co robím v práci , XY ľudí rôznych zamestnani co stretávam vo fitku o 6tej ráno tam chodia preto, že inak sa im to nedá. Ide len o to si trochu privstat a deň predtým ísť skôr spať. Každý z nás si musí vybrať ci prekročí, alebo neprekročí svoju komfortnu zónu.

Edit : hneď ako som to dopísal som nabehol na tie trx pásy. Podarilo sa mi nadlomit chodidlovu časť sadry a na prahu dverí odlupnut časť gumového kopytka :). No nič idem robiť drepy na jednej nohe a kliky :D
sikula :lol:
Nikoho nenahovaram na uzivanie dopingu.moje vedomosti su cisto z vlastnych skusenosti bez akehokolvek tlaku na ostatnych.nezaoberam sa predajom AS,dakujem za porozumenie.
Užívateľov profilový obrázok
Chaskar
Príspevky: 994
Dátum registrácie: 29.12.2016
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 8 krát
Bolo mu ďakované: 15 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Vinnie » 07.01.2017

Plačete tu že máte vstať na 6 do posilky? Čo ste za chlapov? Vstával som 3:45 aby som o 4 mohol začať cvičiť. Keďže o 6:30 som mal byť v práci. A či ma to unavilo? Vôbec nie. Práveže v ten deň som mal viac energie ako obvykle a lepšie mi chutilo jesť. Nebudte bábovky boha vášho.
a večer po práci to akože nešlo ?
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 3332
Dátum registrácie: 22.09.2010
Cash on hand: Locked
Bolo mu ďakované: 6 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa HAVANA » 08.01.2017

Plačete tu že máte vstať na 6 do posilky? Čo ste za chlapov? Vstával som 3:45 aby som o 4 mohol začať cvičiť. Keďže o 6:30 som mal byť v práci. A či ma to unavilo? Vôbec nie. Práveže v ten deň som mal viac energie ako obvykle a lepšie mi chutilo jesť. Nebudte bábovky boha vášho.
a večer po práci to akože nešlo ?
Vtedy nie lebo som po práci mal druhú prácu, prípadne masáž. Len som tým chcel poukázať na to, že kto chce nájde si cestu :wink:
Užívateľov profilový obrázok
HAVANA
Príspevky: 1079
Dátum registrácie: 24.05.2010
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu ďakované: 1 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa WolfSiff » 09.01.2017

Plačete tu že máto e vstať na 6 do posilky? Čo ste za chlapov? Vstával som 3:45 aby som o 4 mohol začať cvičiť. Keďže o 6:30 som mal byť v práci. A či ma to unavilo? Vôbec nie. Práveže v ten deň som mal viac energie ako obvykle a lepšie mi chutilo jesť. Nebudte bábovky boha vášho.
:007 :007
JUST DO IT IDIOT !
WolfSiff
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 02.02.2016
Cash on hand: Locked

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Freeloader » 09.01.2017

Plačete tu že máte vstať na 6 do posilky? Čo ste za chlapov? Vstával som 3:45 aby som o 4 mohol začať cvičiť. Keďže o 6:30 som mal byť v práci. A či ma to unavilo? Vôbec nie. Práveže v ten deň som mal viac energie ako obvykle a lepšie mi chutilo jesť. Nebudte bábovky boha vášho.
mas pravdu, ale ovela viacej si uzijem tu posilku ked sa nikam neponahlam a viem ze z posilky mozem ist rovno domov dat sprchu dobre sa najest a nie pozerat na hodiny ze ma caka 12 hod prace
Freeloader
Príspevky: 18
Dátum registrácie: 28.08.2013
Cash on hand: Locked

Re: Potrebujem pomoc so zostavenim treningoveho planu

Príspevokod užívateľa Freeloader » 09.01.2017

zacni na fullbody 3x do tyzdna, v kratkom ti to vyjde na 1 trening pred smenou , dlhom 2x. Treba ist po robote skor spat, neviem kolko ti trva presun z fitka na pracovisko, ale pracovat sa s tym da. Neviem ako kvalitny by bolo striedanie splitu v kratkom, fbd v dlhom - 2+2 (okolo smien).

Ja som chodil v byvalej praci (12ky nocne 18-6, kratky dlhy). Tam to bolo estelen nahovno.. dospavanie po nocnej a medzi nocnymi bez sance... ty to mas dopohody ak obetujes skorsie vstavanie raz za cas.
normalne ked koncis o 9ej, tak o polnoci spat a rano o 6ej vstat a ist do gymu pred pracou. ked budes mat volno tak si zase pospis dlhsie a dorovnas tych 6 hodin spanku. a kludne daj split a trening len 45 minut ale faktze ***** intezivny. tympadom by si mohol aj o tej pol 7ej vstavat a to mas 6 a pol hodiny spanku a v dni volna si pospis aj 10 a si v klude

EDIT: mozes robit aj tak ze v pracovny den 45minutovy trening vysokointenzivny a v dni volna vysoky treningovy objem a tak hodinu a pol
chalani nieco take som chcel pocut ale bol by som velmi rad aj za konkretnejsie navrhy, tym myslim aj treningove plany

fullbody nechcem, kondicku uz nejaku mam, svalovku mavat nebudem, moje treningy boli niekedy az prilis dlhe, 1 hod a pol niekedy aj 2 a taky trening ma uz nebavi a neni ani na to cas, no neviem si predstavit mat 45 min. trening a stihnut odcvicit kazdu partiu za cely tyzden stym ze pojdem 3-4x do posilky, kde napcham vsetky partie vratane noh aj brucha? pretoze nechcem flakat nohy ani brucho ako to podaktori zvyknu robit

(prave naopak potrebujem posilnit nohy kedze som 12 hod na nohach v praci)
Freeloader
Príspevky: 18
Dátum registrácie: 28.08.2013
Cash on hand: Locked

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Vinnie » 09.01.2017

ak chces stihnut odcvicit za 45 minut tak daj antagonisticke superserie. to jest ides opacne partie na striedacku a tympadom setris cas, lebo ides s minimalnymi pauzami. mozes ist 2+1 a napr. takto:
1. cecky + chrbat, predne + zadne ramena, brucho len tak na zaver na 5 minut
2. predne + zadne stehna, triceps + biceps, lytka len tak na zaver na 5 minut

a potom ked budes mat volno tak mozes to aj hentak nechat alebo mozes dat klasicky trening po poradi teda:
1. cecky, chrbat, ramena, brucho
2. stehna, triceps, biceps, lytka
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 3332
Dátum registrácie: 22.09.2010
Cash on hand: Locked
Bolo mu ďakované: 6 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa silný » 09.01.2017

no ale odcvičiť to za 45min to bude dobre kardio resp. crossfit to bude len behať z hrazdy na lavičku :D
silný
Príspevky: 2525
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 2 krát
Bolo mu ďakované: 22 krát


Návrat na "Tréning a cviky (tréningy, tréningové plány, ako cvičiť)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 5 neregistrovaných