Treningy

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa silný » 04.01.2017

tak nohy s hrudnikom asi nie, aj ked Serge Numbert tak cvičil qauds a chest v jednom treningu :arrow: https://www.t-nation.com/training/serge ... p-training
ale bežne vidno aj profikov odcvičiť napr. hrudnik a ruky v jednom treningu...
Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
silný
Príspevky: 3422
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 27 krát
Bolo mu ďakované: 172 krát


Re: Treningy

Príspevokod užívateľa DanteUnchained » 04.01.2017

Len som to chcel vidiet jak taky trening vyzera a vidim ze nic pre mna. Odcvicit v jeden trening nohy hrudnik triceps to musi byt teda trening.. nikdy som ziadneho profika nevidel aby po nohach isiel trenovat este hrudnik. A ked si pozries prispevky vyssie pisal som tu svoj rozpis a pytal sa na nazor.
Hrudnik a nohy sa daju, najviac z toho asi bolia aj tak trapezy, ale nohy chrbat je na odpadnutie.

Ked ti vyhovuje 6 dni cvicit, tak chod napr
A: hrudnik biceps
B: nohy ramena
C: chrbat triceps

ABCABC- a ked by si nestihal regenerovat tak si preklop biceps a triceps.

alebo 3-2-
Tri tyzdne by vyzerali takto: abc-ab-, acb-ac-, bca-bc-. Cize za 20 dni das vsetko 5x, nie je to ideal ale da sa s tym zit. Najlepsie asi ist 3+3.
Užívateľov profilový obrázok
DanteUnchained
Príspevky: 463
Dátum registrácie: 10.01.2016
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 17 krát
Bolo mu ďakované: 4 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa edgarius » 04.01.2017

zasa sa budem opakovat... skus dat korteho po-str-pia a medzi to ut-stv nejake "pumpovacky"... vikend volno... na asteroidoch to v pohode uregenerujes... cize za tyzden das vsetko 3x, reps. 3 a pol krat ;)
----------
Lidé! Ještěri z těmných světů vám chtějí dát čipy do těla a zotročit vás jako úbohé loutky!!!
Užívateľov profilový obrázok
edgarius
Príspevky: 2097
Dátum registrácie: 11.02.2008
Cash on hand: Locked
Bydlisko: BA, TT
Poďakoval: 6 krát
Bolo mu ďakované: 20 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Chaskar » 04.01.2017

3,5x tyzdenne to co uz je za matematika starousi? :mrgreen: to mas z tych ovcich hlav :mrgreen:
Nikoho nenahovaram na uzivanie dopingu.moje vedomosti su cisto z vlastnych skusenosti bez akehokolvek tlaku na ostatnych.nezaoberam sa predajom AS,dakujem za porozumenie.neodpovedam na ziadne typy PM!
Užívateľov profilový obrázok
Chaskar
Príspevky: 1616
Dátum registrácie: 29.12.2016
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 90 krát
Bolo mu ďakované: 133 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa noGainz » 04.01.2017

preco si myslis ze to ze nieco robia profici znamena ze to robia najoptimalnejsie ako sa da? pokial mas ale svalov tolko co profici, tak za A) neviem co robis na posilnovanie.sk a za B) kedy ta uvidime na podiu?

nohy hrudnik musi byt zly trening? preco, das si Incline DB press 5x10, bench press 4x10 a potom smith machine squats 5x10. mas ine priority? prehod poradie. nemas priority? ok.
noGainz
Príspevky: 2445
Dátum registrácie: 01.01.2015
Cash on hand: Locked
Bolo mu ďakované: 1 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa miroslav.kavcak » 04.01.2017

Tréning sa da postaviť na XY spôsobov. Napíšem ti svoj,ktorý začnem po doliečení sa. Teda začnem prv ľahkým fullbody atď.
Ako slabiny som si určil nohy, lýtka, ramená.
Na tie budem dávať po 24 sérii za týždeň. Na chrbát, prsia, bieceps a triceps budem robiť po 17 pracovných sérii za týždeň. Hamstringy dotuknem pri nohách - 15 sérii za týždeň. Na tychto týždenných počtoch sérii začnem a budem sa snažiť postupne pridávať objem tréningu. Vyzerať to bude takto
Pondelok, streda, piatok : predné strehna - 8s, zadné stehna - 5s, ramená 8s, lýtka 8s
Utorok : chrbát 12 s, biceps 12 s
štvrtok : prsia 12 s, triceps 12 s
Sobota : prsia 5s, chrbát 5s, biceps 5s, triceps 5s.
Nedeľa : voľno
V prípade podozrenia, že niektorý užívateľ svojim príspevkom porušil pravidlá fóra, stačí príspevok nahlásiť a ja už zjednám nápravu.
Užívateľov profilový obrázok
miroslav.kavcak
Moderator
Príspevky: 1846
Dátum registrácie: 23.05.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Poprad
Poďakoval: 6 krát
Bolo mu ďakované: 33 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa dusic » 04.01.2017

uf uf dost si tam nalozil, som zvedavy na kolko seriach skoncis mikrocyklus, napr. predne stehna sa mi zda moc, aj ked sa na ne chces zamerat
dusic
Príspevky: 1243
Dátum registrácie: 28.09.2014
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Zilina
Poďakoval: 3 krát
Bolo mu ďakované: 3 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa miroslav.kavcak » 04.01.2017

Pri normálnych okolnostiach mi 24 príde tak akurát, ale zase keď vezmem do úvahy, že prakticky sa vrátim do tréningu po 3 mesiacoch pauzy, tak bude skutočne lepšie začať na o dosť nižších číslach :cry:.
V prípade podozrenia, že niektorý užívateľ svojim príspevkom porušil pravidlá fóra, stačí príspevok nahlásiť a ja už zjednám nápravu.
Užívateľov profilový obrázok
miroslav.kavcak
Moderator
Príspevky: 1846
Dátum registrácie: 23.05.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Poprad
Poďakoval: 6 krát
Bolo mu ďakované: 33 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa silný » 04.01.2017

jasne, ze zacni na menej, po 3 mesiacoch ti zašlape aj to FB ;)
Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
silný
Príspevky: 3422
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 27 krát
Bolo mu ďakované: 172 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa miroslav.kavcak » 04.01.2017

Keď mi dajú dole sadru, tak budem mat nohy odcvicene už po dvoch poschodiach chôdze :lol:. Ale tak v podstate som to písal pre inšpiráciu pre Nerva a vzil som sa do toho ako keby ze som pri 100 % sile. Len nie som...
V prípade podozrenia, že niektorý užívateľ svojim príspevkom porušil pravidlá fóra, stačí príspevok nahlásiť a ja už zjednám nápravu.
Užívateľov profilový obrázok
miroslav.kavcak
Moderator
Príspevky: 1846
Dátum registrácie: 23.05.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Poprad
Poďakoval: 6 krát
Bolo mu ďakované: 33 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa silný » 04.01.2017

a po psychickej stranke to ako znasas? mna by daco taketo asi polozilo, takze uz len za to ze si realtivne v pohode mas u mna obdiv :007
Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
silný
Príspevky: 3422
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 27 krát
Bolo mu ďakované: 172 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa miroslav.kavcak » 04.01.2017

Beriem veci aké sú. To ze necvičim ma ako dôsledok úrazu serie asi najmenej. Musím si o rok predĺžiť štúdium na skole, lebo do konca skúškového nestíham urobiť skúšky a nie to ešte v máji štátnice. Ukončením školy bol podmienený môj ďalší kariérny rast v práci, takže ďalšia vec co sa mi posunula. Chceli sme zo ženou ísť do konca roka 2016 z 2 izbového do 3 izbového bytu, ale teraz nemôžem chodiť ani na obhliadky, ani do banky ci čokoľvek iné vybaviť. Keby som nemal doma playko a knihy, tak prespim z nudy celý deň.
A k tomu necviceniu. Aj keď prijímam asi 50 g bielkovín denne a skoro vôbec sa nehýbem, tak nebadam nejakú atrofiu svalstva. Som po Vianociach zaliatejsi, taky potiahnutý balastom. Ale objemy držím :). Naturalne svaly sú naturalne svaly :D.
Ale už dosť plakania :). Hneď ako budem môcť nabehnem do fitka a budem makať na tom aby som bol čím skôr späť v hre :). Aspoň si budem môcť urobiť fotku ze pred a po 30 dňoch :D. Svalova pamäť je mocná vec :D
V prípade podozrenia, že niektorý užívateľ svojim príspevkom porušil pravidlá fóra, stačí príspevok nahlásiť a ja už zjednám nápravu.
Užívateľov profilový obrázok
miroslav.kavcak
Moderator
Príspevky: 1846
Dátum registrácie: 23.05.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Poprad
Poďakoval: 6 krát
Bolo mu ďakované: 33 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa silný » 04.01.2017

sa mozes potom prihlasiť do dakej sutaze, ze moja premena z tučniaka na fit makača, ci co to teraz v telke beží, nvm... :D
Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
silný
Príspevky: 3422
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 27 krát
Bolo mu ďakované: 172 krát

Potrebujem pomoc so zostavenim treningoveho planu

Príspevokod užívateľa Freeloader » 05.01.2017

Zdravim

Cvicim uz dlhsie s prestavkami takze som v podstate stale na tom istom no nejaky mensi progress tam vzdy bol. Ale k veci, uz dlho cvicim ten isty trening a vzdy som mal pocit ze cvicim prilis vela a casto ale hlavny problem je ze odkedy mam pracu tak nemam kedy cvicit.

Ako to riesite vy? Pracujem 12-ky kratky/dlhy tyzden takze v kratky tyzden mam 5 dni volno a cez dlhy len 2. V praci som od 9 rano do 21 vecer takze v ten den posilka nehrozi, skusal som zopar krat pred pracou musel som vstavat o 6tej takym stylom by som to dlho asi nepotahal. Viete mi poradit nejaky flexibilny treningovy plan ktory by sa dal tomuto prisposobit? Bol by som velmi vdacny za rady od skusenych :)
Freeloader
Príspevky: 18
Dátum registrácie: 28.08.2013
Cash on hand: Locked

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa miroslav.kavcak » 05.01.2017

Keď som mám plánované 12 hodinové služby, tak chodím do fitka ráno na 6tu (vstávam o 5tej). Za hodinku som hotový, dám sprchu a o 7.20 som už v práci. Neviem ako trénuješ, či ideš dlhšie pauzy medzi sériami atd.,ale každopádne v tom čase nevidím žiadnu prekážku. Začni s ľahším tréningom v tie dni, nech si zvykneš na to vstávanie a ono to časom pôjde. Všetko je o zvyku.
V prípade podozrenia, že niektorý užívateľ svojim príspevkom porušil pravidlá fóra, stačí príspevok nahlásiť a ja už zjednám nápravu.
Užívateľov profilový obrázok
miroslav.kavcak
Moderator
Príspevky: 1846
Dátum registrácie: 23.05.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Poprad
Poďakoval: 6 krát
Bolo mu ďakované: 33 krát


Návrat na "Tréning a cviky (tréningy, tréningové plány, ako cvičiť)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní