Tréningové plány určené ženám

Re: Tréningové plány určené ženám

Príspevokod užívateľa sumsumienka » 01.08.2012

Ja som zenska a cvicim normalne silove cviky ako aj moj priatel, samozrejme s nizsimi vahami ako on, iba co mi moje telo dovoli, niekedy v zaciatkoch som sa na druhy den nevedela postavit z postele kvoli svalovke, teraz uz je to viac-menej v pohode, no stale ju z casu na cas mam. Co ma ale trapi je, ze potrebujem spevnit a nabrat svaly na zadku a stehnach. Chcela by som robit mrtve tahy a drepy, no priatel mi to nedovoli (mala som problem s chrbticou a po vyskusani tychto cvikov som vyse 2tyzdne sedela doma kvoli bolestiam), vypady robim, "roznozovanie" na stroji robim, ale citim, ze to nie je ono... To je teda moja jedina partia, ktora veeelmi zaostava. Inak nemam pocit, zeby som stratila zenske tvary, len som spevnila cele telo, som na dotyk "tvrda", co som aj chcela a tesi ma to.
Prve mesiace som robila fullbody trening 3x do tyzdna + 20 min kardio. Teraz mam split 3x do tyzna + kardio. Doplnky vsak neberiem ziadne, stravu upravenu mam (ziadne sladkosti, pecivo atd. + snazim sa jest bielkoviny a zdrave cukry), aj ked niekedy sa fakt neda a cokoladku si dam :oops: Takto som viditelne schudla, mam 165 cm a 47-48kg momentalne.
sumsumienka
Príspevky: 85
Dátum registrácie: 27.07.2012
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Kosice-Presov
Kontaktovať užívateľa:


Re: Tréningové plány určené ženám

Príspevokod užívateľa ultrasik5 » 19.10.2012

CHcem sa opytat ci by mohol byt takyto trening vhodny pre priatelku,alebo len to skombinovat ako trening 1 a 2,a trojku nechat tak? ..

trénink 1:
dřep 5serii - 8-10opak.
rumunský mrtvý tah 5serii 8-10opak.
výpady 3x10
výpony na lýtka 3x10
břicho 3x12

trénink 2:
bench-press 5x10
pullover s jednoručkou 3x10
přítahy spodní kladky 5x10
přítahy horní kladky k hrudníku 3x10
bicepsový zdvih s jednoručkami 3x10
tricepsové stahování kladky 3x10

trénink 3:
legpress 5x10
přítahy činky v překlonu 3x10
bench-press s jednoručkami 5x10
tlaky na ramena s jednoručkami 3x10
břicho 3x10
ultrasik5
Príspevky: 78
Dátum registrácie: 12.03.2009
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Žilina
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tréningové plány určené ženám

Príspevokod užívateľa pepo88 » 23.10.2012

ked uz, tak nechaj aj trojku, nech pekne precvici chrbat...
Je tažké si ísť za svojím cieľom,keď človek ešte vobec nevie čo chce,a aj tá najmenšia prekážka mu vie narobiť veľké problémy
https://www.facebook.com/PeterMuranOsobnyTrener?fref=ts
Sorry ak neodpisem na SS.Mam ich denne
Užívateľov profilový obrázok
pepo88
Moderátor: súťažný kulturista
Príspevky: 18843
Dátum registrácie: 05.01.2007
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Považská Bystrica

Re: Tréningové plány určené ženám

Príspevokod užívateľa 01Martinko » 10.01.2013

Nazdar, priatelka začína cvičiť a musím jej spraviť nejaký treningový plán. Chce hlavne väčší zadok a hrubšie nohy + spevniť celé telo. Rozmýšlal som, že bude cvičiť fb, a na konci tréningu vždy bude cvičiť nohy, steper + bicykel prípadne na pás. Tak 3 krát do týždňa. Myslíte že je to blbosť? Nikdy som si nevšímal jak cvičia ženy takže neviem čo s tým.. poraďte :)
01Martinko
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 21.11.2011
Cash on hand: Locked

Re: Tréningové plány určené ženám

Príspevokod užívateľa pepo88 » 11.01.2013

FB + nejake cviky na zadok... steper je super na zadok v miernom predklone :wink:
Je tažké si ísť za svojím cieľom,keď človek ešte vobec nevie čo chce,a aj tá najmenšia prekážka mu vie narobiť veľké problémy
https://www.facebook.com/PeterMuranOsobnyTrener?fref=ts
Sorry ak neodpisem na SS.Mam ich denne
Užívateľov profilový obrázok
pepo88
Moderátor: súťažný kulturista
Príspevky: 18843
Dátum registrácie: 05.01.2007
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Považská Bystrica

Re: treningovy plan pre zeny

Príspevokod užívateľa SuriW » 20.01.2013

daj mi tvoj e.mail.. môzem ti poslat doc. čo som robil pre kamaratku.. trening+nejake doporučenia k strave a cvičeniu.. su tam obrazky+popis cvikov

posles to aj mne prosim? dwssuriw@hotmail.com
SuriW
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 30.11.2012
Cash on hand: Locked

Re: Tréningové plány určené ženám

Príspevokod užívateľa MolleN » 12.02.2013

Ahojte, spravil som tréning pre moju ženskú tak som zvedavý čo na to poviete.
Snažil som sa ho koncipovať ako FB s trosku väčším zreteľom na spodne partie
Bude to 3 dňový tréning do týždňa + 15 a viac minút kardio po tréningu, Takže:

1.DEN:
Drepy s činkou 3x 15
Zakopávanie 3x15
Lýtka 3x15
Príťahy JČ v predklone 3x15 (chrbát)
Rozpažovanie s JČ 3x15
Tlak JČ nad hlavu (ramená)

2.DEN:
Legpress 3x15
Deadlift s vystretými nohami a JČ 3x15
Príťahy kladky k hrudníku v sede (chrbát) 3x15
Brucho 4x15
Bicepsové zdvihy JČ 3x15

3.DEN:
Drepy s JČ naširoko (činka uprostred nôh) 3x15
Výpady s JČ 3x15
Veslovanie v sede (chrbát) 3x15
Bench press s JČ ležmo 3x15
Triceps (nejaké lano alebo poraďte) 3x15
Brucho 3x15
"Ked vstupite do posilovne, sustredte sa len na maximalny vykon. Akonahle vsakt mate trening za sebou, zabudnite na cvicenie a radujte za zo zivota."
MolleN
Príspevky: 432
Dátum registrácie: 12.02.2010
Cash on hand: Locked

Re: Tréningové plány určené ženám

Príspevokod užívateľa pepo88 » 13.02.2013

celkom v poho trening :wink:
Je tažké si ísť za svojím cieľom,keď človek ešte vobec nevie čo chce,a aj tá najmenšia prekážka mu vie narobiť veľké problémy
https://www.facebook.com/PeterMuranOsobnyTrener?fref=ts
Sorry ak neodpisem na SS.Mam ich denne
Užívateľov profilový obrázok
pepo88
Moderátor: súťažný kulturista
Príspevky: 18843
Dátum registrácie: 05.01.2007
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Považská Bystrica

Re: Tréningové plány určené ženám

Príspevokod užívateľa MolleN » 15.02.2013

Dik, požehnanie od teba potesi :007
"Ked vstupite do posilovne, sustredte sa len na maximalny vykon. Akonahle vsakt mate trening za sebou, zabudnite na cvicenie a radujte za zo zivota."
MolleN
Príspevky: 432
Dátum registrácie: 12.02.2010
Cash on hand: Locked

Re: treningovy plan pre zeny

Príspevokod užívateľa Skolacik » 23.02.2013

daj mi tvoj e.mail.. môzem ti poslat doc. čo som robil pre kamaratku.. trening+nejake doporučenia k strave a cvičeniu.. su tam obrazky+popis cvikov

zdravim.
poslal by si to aj mne? mguziar@gmail.com

alebo ak by ste mi mohli poradit aj vy ostatni, nieco pre babu, skor na zlepsenie kondicie a schudnutie..aj s nejakou tou upravou jedalnicka, bol by som vam vdacny.
Skolacik
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 23.02.2013
Cash on hand: Locked

Re: Tréningové plány určené ženám

Príspevokod užívateľa Vinnie » 25.02.2013

Kamarátovej holke som nedávno písal tento tréning tak to hodím aj sem:

1.deň Spodok:
drepy: 4x10
výpady: 4x10
hyperextenzie: 4x10
výpony: 4x20
+brucho

2. deň Vrch:
bench: 4x10
sťahovanie kladky (chrbát): 4x10
military: 4x10
nejaký cvik na triceps: 2x10
nejaký cvik na biceps: 2x10
+brucho
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 4640
Dátum registrácie: 22.09.2010
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 63 krát
Bolo mu ďakované: 435 krát

Re: treningovy plan pre zeny

Príspevokod užívateľa Davideso » 27.03.2013

daj mi tvoj e.mail.. môzem ti poslat doc. čo som robil pre kamaratku.. trening+nejake doporučenia k strave a cvičeniu.. su tam obrazky+popis cvikov
cauko ak to este mas poslal by si to aj mne ? :) dakujem davidstankovic93@gmail.com
Davideso
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 18.10.2009
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Slovakia
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tréningové plány určené ženám

Príspevokod užívateľa Mato23 » 29.03.2013

Kamaratka je dost chuda a ma komplexy, ze chce pribrat, samozrejme na ceckoch a zadku, ak zacne vela zrat bez cvicenia, moze sa to stat ale asi pribere hlavne na bruchu nie? Zaujimalo by ma to ako je to s cvicenim, ci sa to vobec u zien da, ze to porastie len na spravnych partiach... vdaka za radu
Suffer the pain of discipline or suffer the pain of regret.
Užívateľov profilový obrázok
Mato23
Príspevky: 702
Dátum registrácie: 25.11.2010
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Považská Bystrica/Bratislava

Re: Tréningové plány určené ženám

Príspevokod užívateľa mes1ac » 29.03.2013

cecky neporastu z cvicenia, max. sa daju spevnit..a u kazdej zeny je to myslim ine..jednej to ide viac do bokov, inej do stehien, inej do zadku atd atd..na zadok hlavne drepy ale je mnoho cvikov na no msa da pribrat cvicenim fojoj..na rast ceckov odporucam nejak umega hormonalnu antiko a pravidelny prijem bielkovin od chlapa..ak nieje zadana ako spravny kamarat by si sa mal obetovat..
mes1ac
Príspevky: 1050
Dátum registrácie: 27.07.2012
Cash on hand: Locked

Re: Tréningové plány určené ženám

Príspevokod užívateľa eMDee » 31.03.2013

hej, každej sa to ukladá inde podľa genetiky, poznám napr babu kt má 45kíl a len brucho, inú 65 kt má nohy zadok prsia a vyzerá omnoho lepšie.. tak jej kúp mesačnú permicu do mekáča a uvidíš kam jej to pôjde :D
a antikou by som ju necpal, kvôli vzhľadovým hovadinám si ohrozovať zdravie :)
a cvičením jej spevnejú, obvodovo podrastú, ale rastie sval pod nimi, nie tuk, takže nie je to úplne to čo hľadáte
google: maslmakerz
Užívateľov profilový obrázok
eMDee
Príspevky: 176
Dátum registrácie: 29.08.2012
Cash on hand: Locked
Bolo mu ďakované: 1 krát


Návrat na "Tréning a cviky (tréningy, tréningové plány, ako cvičiť)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných