Zamerania sa na jednu svalovu partiu

Zamerania sa na jednu svalovu partiu

Príspevokod užívateľa Rado34 » 24.09.2018

Ahojte, mam jednu otazku.
Cvicim viac menej pravidelne (2-3x do tyzdna), ale len doma. Robim kliky, zhyby na hrazde, sem tam trochu jednorucky. Beriem to ako udrzanie sa v akej takej forme. Potrebujem vsak rozsirit ramena, lebo brucha sa mi nedari zbavit a chcem mat este sirsi vrch ako pas. S ostatnymi partiami som co sa tyka objemu spokojny, takze tie chcem len udrzat, maximalne vyrysovat (co by chcelo ale schudnut 10kg). V kazdom pripade chcem pridat nejaky centimetrik na plecia. Da sa to dosiahnut doma pomocou jendoruciek a vlastnou vahou? Alebo je potrebne zacat tvrdo makat v posilke a riesit to komplexne?
Mam kupeny aj protein-koncentrat, co by mohlo pomoct.
Hovorim, nechcem nejake extra objemy, len trochu zvyraznit plecia, idealne doma, 20-30 minutovym treningom.

Je to realne?

Dik
Rado34
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 24.09.2018
Cash on hand: Locked


Re: Zamerania sa na jednu svalovu partiu

Príspevokod užívateľa NothingSpecial » 24.09.2018

Tak určite sa dá dosiahnuť šírka chrbta aj doma , kliky majú veľa variácii takisto zhyby , nejaké muscle upy ak zvladnes , jednorucky odvicis ramená viac menej komplexné ale možno zanedbavas práve nohy , treba na vyrysovanie aj začať udržiavať nejakú stravu . S vlastnym telom sa dá veľa vymyslieť.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

NothingSpecial
Príspevky: 223
Dátum registrácie: 22.02.2018
Cash on hand: Locked
Bolo mu ďakované: 12 krát

Re: Zamerania sa na jednu svalovu partiu

Príspevokod užívateľa efraim » 24.09.2018

Dá sa tvrdo makať aj doma a zamerať sa na ramená. No, podľa toho čo si napísal, sa musíš v prvom rade hlavne trochu učiť, lebo mi pripadá že cvičíš a ani nevieš čo. Stravu treba upraviť tiež, z proteínu veľký nebudeš, je to iba doplnok stravy, obyčajné bielkoviny, nič viac....
Užívateľov profilový obrázok
efraim
Príspevky: 1365
Dátum registrácie: 17.05.2013
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 92 krát
Bolo mu ďakované: 95 krát

Re: Zamerania sa na jednu svalovu partiu

Príspevokod užívateľa miroslav.kavcak » 24.09.2018

Šírka ramien je dana geneticky, ale vieš sa však špecializovať konkrétne na ramena. Trénuj ich 3x do týždňa. Nezanedbávaj žiadnu hlavu, ale väčší doraz klad na strednú hlavu.
Proteín je ti bez komplexne zvládnutej stravy relatívne zbytočný. Narážam na to, že sám o sebe nespôsobuje rast svalov ako si niektorí ľudia mylne myslia.
V prípade podozrenia, že niektorý užívateľ svojim príspevkom porušil pravidlá fóra, stačí príspevok nahlásiť a ja už zjednám nápravu.
Užívateľov profilový obrázok
miroslav.kavcak
Moderator
Príspevky: 2358
Dátum registrácie: 23.05.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Poprad
Poďakoval: 24 krát
Bolo mu ďakované: 227 krát


Návrat na "Tréning a cviky (tréningy, tréningové plány, ako cvičiť)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných