Velmi zla stabilita

Velmi zla stabilita

Príspevokod užívateľa TROLLER » 15.08.2018

Ahoj,ci robim bench press s ticou,alebo dvojruckami,alebo dviham dvojrucky nadhlavu,kazda ruka mi uhyba do stran. Neviem udrzat stabilitu, aby to slo pekne hore a pekne dole a nenaklanalo sa to zo strany na stranu. Je toto bezny problem,alebo sa to da vytrenovat fixnut? Je to velmi neprijemne,ked ma to potom odradza robit tieto cviky. Dakujem za odpovede
TROLLER
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 11.04.2018
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 7 krát


Re: Velmi zla stabilita

Príspevokod užívateľa Vinnie » 15.08.2018

časom by sa to malo zrovnať. cvič s menšou váhou, kontrolované učebnicové prevedenie predovšetkým negatívna fáza a vyšší počet opakovaní, ale s dôrazom a plným sústredením na každé jedno opakovanie jednotlivo
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 4640
Dátum registrácie: 22.09.2010
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 63 krát
Bolo mu ďakované: 435 krát

Re: Velmi zla stabilita

Príspevokod užívateľa Peter555 » 15.08.2018

Alebo skus multipres tam ti to drahu drzi samo zosilneju ti svaly a potom pomaly skúšaj ako ti píše vinnie
Peter555
Príspevky: 1054
Dátum registrácie: 09.01.2018
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 200 krát
Bolo mu ďakované: 83 krát

Re: Velmi zla stabilita

Príspevokod užívateľa TROLLER » 16.08.2018

no mam len dva krat kotuce po 10gk , cize 20 kg a tyc neviem kolko ma. multipres je fasa paci sa mi to,ale potom mam ten problem ako som spominal davnejsie ze obcas laket zlobi.na multiprese davam to iste.problem je ze mozem mat mozno aj 7,5 cinky a budu mi ruky lietat. Ale skusim,dam si mensiu vahu na polovicu, ze co to spravi.
TROLLER
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 11.04.2018
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 7 krát

Re: Velmi zla stabilita

Príspevokod užívateľa xxxpetko » 16.08.2018

rob castejsia pritahy v predklone a cviky podobneho typu, to robi vela co sa tyka stability pri benchi inak casom sa to zlepsi ako chlapci pisu
EQ total 755kg (Drep 290kg Tlak 210kg MT 255kg)
BW 100kg
xxxpetko
Príspevky: 982
Dátum registrácie: 03.07.2013
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 9 krát
Bolo mu ďakované: 18 krát

Re: Velmi zla stabilita

Príspevokod užívateľa NIDECKER93 » 17.08.2018

Ja som mal rovnaky problem, pri benchi v pohode ale ked som siel tlaky s jednoruckami tak mi sli ruky do hocikade :D treba mensiu vahu a osvojit si techniku.
NIDECKER93
Príspevky: 151
Dátum registrácie: 29.12.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Martin
Poďakoval: 2 krát
Bolo mu ďakované: 2 krát

Re: Velmi zla stabilita

Príspevokod užívateľa DanteUnchained » 18.08.2018

no mam len dva krat kotuce po 10gk , cize 20 kg a tyc neviem kolko ma. multipres je fasa paci sa mi to,ale potom mam ten problem ako som spominal davnejsie ze obcas laket zlobi.na multiprese davam to iste.problem je ze mozem mat mozno aj 7,5 cinky a budu mi ruky lietat. Ale skusim,dam si mensiu vahu na polovicu, ze co to spravi.
Bench na multiprese je na 2 veci, benchpress nie je kolmy pohyb hore/dolu ale obluk, laket ta boli preto ze nie je cely cas priamo pod oskou tak je na neho napod por roznymi uhlami ak teda nemas lakte v 90°uhle k telu co je tiez zla technika, ale vtedy mas laket pod cinkou 99% casu. Na multiprese by som siel max. tlaky na ramena, tlaky na sikmej dohora tam laket trpiet nebude.

A k tvojmu problemu, ak si to siel po prvy krat v zivote ci po dlhej odmlke (radovo par mesiacov) tak je normalne ze ti to uteka, treba ist na mensie vahy a natrenovat ten pohyb, telo sa nauci ten vzor pohybua to je cele. Mozes mat aj uzku lavicku, skus to na rovnej zemi s tym ze ked sa laket dotkne zeme ides spat hore.

Na nestabili tu pri cviku staci mala uprava a chvilku potrva kym sa adaptujes, aj ked ide fakt opre teba drobnost. Napr. Ja som cely prvy rok- rok a pol cvicil tlaky na ramena s jednoruckami v sede. Ruky(lakte) takmer v 180°uhle voci sebe, potom som cital ze je zdravsie mat ich mierne pred telom.. nech som ruky potoocil o 15°, vaha musela ist dole, pretoze som to nemal natrenovane a svaly zaberali v inom pomere. A to nehovorim o prechode na OHP v stoji s velkou cinkou.. to som musel ist s vahou velmi dole na prve tyzdne.

To iste aj bench, ked ides s BB na jednorucky tak radovo ides min. o 20-30% nizsie s vahou, pretoze uz to nie je len 1 pohyb ale ovladas zvlast 2 svaly, tazisko je priamo nad rukou, svaly sa zapajaju separatne takze slabsi uz nie je tahany silnejsim, vacsi rozsah pohybu a zvysena potreba stability, pretoze stratis fixny rozostup z osky atd.
Wake up.
WAKE UP!
You can do anything.
Don't limit yourself.
Change the world...

Always try to reach the unreachable or you will grow weaker.
Užívateľov profilový obrázok
DanteUnchained
Príspevky: 766
Dátum registrácie: 10.01.2016
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 58 krát
Bolo mu ďakované: 32 krát

Re: Velmi zla stabilita

Príspevokod užívateľa Vinnie » 18.08.2018

trojbojárska technika je oblúk resp. také Jéčko. pri bodybuildingu pri zameraní na cecky sa používa široký úchop a ide sa kolmo hore/dole. chceš snáď povedať že tento človek mal zlú techniku ? :D
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 4640
Dátum registrácie: 22.09.2010
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 63 krát
Bolo mu ďakované: 435 krát

Re: Velmi zla stabilita

Príspevokod užívateľa Carnapolis » 18.08.2018

Tvle, takovej kkt, jak to drží bezpalcovým úchopem, Filipek Grznárů by mu ukázal jak se to dělá.
Pro obecne rady si piste do fora, ne me do PM.
Carnapolis
Príspevky: 1980
Dátum registrácie: 30.12.2017
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 23 krát
Bolo mu ďakované: 232 krát

Re: Velmi zla stabilita

Príspevokod užívateľa DanteUnchained » 19.08.2018

trojbojárska technika je oblúk resp. také Jéčko. pri bodybuildingu pri zameraní na cecky sa používa široký úchop a ide sa kolmo hore/dole. chceš snáď povedať že tento človek mal zlú techniku ? :D
Neviem posudit uplne Arnieho techniku hlavne nie z toho uhla z ktoreho to je natacane, z videa to vyzera ze ma lakte skoro 90°uhle k torzu, co je skratka k operacii ramena.

A to ze je niekto velky este neznamena ze cvici spravne, kolko profi kulturistov ma jazvu po operacii kade tade, lebo cvicili jak blbci.

Co sa mna tyka, nemam taky siroky uchop ( a mozno mi kvoli tomu stagnuju prsia :D), ale len cca 20cm od ramena, a dlan priamo nad laktom pocas celeho pohybu. Laket s torzom zviera cca 45°uhol, draha nie je cista priamka ale ani powerliftersky obluk, ako spominas... na Smithovi som kvoli tomu v jednej casti pohybu citil diskomfort, tak som od toho upustil.
Wake up.
WAKE UP!
You can do anything.
Don't limit yourself.
Change the world...

Always try to reach the unreachable or you will grow weaker.
Užívateľov profilový obrázok
DanteUnchained
Príspevky: 766
Dátum registrácie: 10.01.2016
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 58 krát
Bolo mu ďakované: 32 krát

Re: Velmi zla stabilita

Príspevokod užívateľa xxxpetko » 19.08.2018

s tym J vinnie by som tak uplne nesuhlasil, dost trojbojarov mi tvrdilo ze optimalne je ked je draha proste rovna ciara hore/dole a to pri tlaku ako aj drepe, ono zozaciatku je to tazsie lebo triceps nevladze ale ked clovek posilni, ja sa tiez tak snazim tlacit ale neviem byt na seba natolko objektivny aby som posudil ci mi to uz ide alebo nie
EQ total 755kg (Drep 290kg Tlak 210kg MT 255kg)
BW 100kg
xxxpetko
Príspevky: 982
Dátum registrácie: 03.07.2013
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 9 krát
Bolo mu ďakované: 18 krát

Re: Velmi zla stabilita

Príspevokod užívateľa TROLLER » 19.08.2018

no mam len dva krat kotuce po 10gk , cize 20 kg a tyc neviem kolko ma. multipres je fasa paci sa mi to,ale potom mam ten problem ako som spominal davnejsie ze obcas laket zlobi.na multiprese davam to iste.problem je ze mozem mat mozno aj 7,5 cinky a budu mi ruky lietat. Ale skusim,dam si mensiu vahu na polovicu, ze co to spravi.
Bench na multiprese je na 2 veci, benchpress nie je kolmy pohyb hore/dolu ale obluk, laket ta boli preto ze nie je cely cas priamo pod oskou tak je na neho napod por roznymi uhlami ak teda nemas lakte v 90°uhle k telu co je tiez zla technika, ale vtedy mas laket pod cinkou 99% casu. Na multiprese by som siel max. tlaky na ramena, tlaky na sikmej dohora tam laket trpiet nebude.

A k tvojmu problemu, ak si to siel po prvy krat v zivote ci po dlhej odmlke (radovo par mesiacov) tak je normalne ze ti to uteka, treba ist na mensie vahy a natrenovat ten pohyb, telo sa nauci ten vzor pohybua to je cele. Mozes mat aj uzku lavicku, skus to na rovnej zemi s tym ze ked sa laket dotkne zeme ides spat hore.

Na nestabili tu pri cviku staci mala uprava a chvilku potrva kym sa adaptujes, aj ked ide fakt opre teba drobnost. Napr. Ja som cely prvy rok- rok a pol cvicil tlaky na ramena s jednoruckami v sede. Ruky(lakte) takmer v 180°uhle voci sebe, potom som cital ze je zdravsie mat ich mierne pred telom.. nech som ruky potoocil o 15°, vaha musela ist dole, pretoze som to nemal natrenovane a svaly zaberali v inom pomere. A to nehovorim o prechode na OHP v stoji s velkou cinkou.. to som musel ist s vahou velmi dole na prve tyzdne.

To iste aj bench, ked ides s BB na jednorucky tak radovo ides min. o 20-30% nizsie s vahou, pretoze uz to nie je len 1 pohyb ale ovladas zvlast 2 svaly, tazisko je priamo nad rukou, svaly sa zapajaju separatne takze slabsi uz nie je tahany silnejsim, vacsi rozsah pohybu a zvysena potreba stability, pretoze stratis fixny rozostup z osky atd.
Pekne no,podla mna sa este dokalicim cvicenim. 90 stupnov nemam,na to si davam pozor, ved predsa je to tak ze tic ti ma ist na prsia nie na hlavu. Asi som velmi slabo pozeral navod na bp od athleana. Absolutne som to nejako nepobral ze obluk.Zil som vzdy v tom ze to ma byt stale nad ceckamia ked ide dole furt rovno dole kolmo na prsia...
TROLLER
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 11.04.2018
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 7 krát

Re: Velmi zla stabilita

Príspevokod užívateľa miroslav.kavcak » 20.08.2018

Zase netreba všetko tak komplikovať. Každý z nás mi iné proporcie: šírka ramien, klenutie hrudníka, dĺžka nadlaktia, predlaktia, mobilitu zápästie či ramena. Preto ma každý mierne odlišnú techniku
Ja napríklad benchujem užším hmatom, lakte dávam viac k telu, som v miernom moste. Môj sparing tlačí vyslovene technikou "starej školy" - teda má širší úchop a relatívne nerobí oblúk. Preto píšem relatívne, lebo pri každej technike ta činka pri tlaku ide aj mierne dozadu. Čím je väčšia dráha pohybu, tým ide viac dozadu. Aspoň to sú moje skúsenosti.
Pre teba však platí to, že menej nad vecami špekuluj a viac cvič. Ide o motorický návyk o nič iné. Koľko z nás malo zo začiatku na hovno techniky a časom sme prišli na to, že čo nám lepšie zaberá. Keď to nebudeš preháňať s váhami, je mizivá šanca, že si nejako ublížiš.
V prípade podozrenia, že niektorý užívateľ svojim príspevkom porušil pravidlá fóra, stačí príspevok nahlásiť a ja už zjednám nápravu.
Užívateľov profilový obrázok
miroslav.kavcak
Moderator
Príspevky: 2358
Dátum registrácie: 23.05.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Poprad
Poďakoval: 24 krát
Bolo mu ďakované: 227 krát

Re: Velmi zla stabilita

Príspevokod užívateľa TROLLER » 22.08.2018

hmm tak vcera som si vyskusal bench press a dal som si po bokoch len 5 kg. Isiel som na sikmu smerom hore hlavou. Samozrejme ruky mi lietali do stran takisto ako keby som tam mal 10 kg po bokoch,tak som to vzdal a siel na rovnu. To iste-ziadna stabilita. SKor by som povedal ze mi to lepsie slo s tazsou vahou lebo bola snaha to udrzat rovno. Dalsia vec a to neviem ci to bolo kvoli tomu,ale strasne ma zacalo boliet lave rameno. Neskutocna bolest. Robil som dips nakloneny dopredu a tlacilo to strasne na rameno. Musel som zo vsetkym prestat a ani som si to nevychutnal.
Neviem nemam dobry pocitz toho benchu,je moznost nejakej nahrady? Mozno je to tym ze mam na hovno uchop,vlastne ani netusim kde presne to mam chytat,drzal som sa toho ze tam boli riky na prostrednik a bolo ich tam viacej tak som to chytal do tej strednej
TROLLER
Príspevky: 36
Dátum registrácie: 11.04.2018
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 7 krát

Re: Velmi zla stabilita

Príspevokod užívateľa miroslav.kavcak » 22.08.2018

Máš pri benchpresse nohy pevne na zemi ?
V prípade podozrenia, že niektorý užívateľ svojim príspevkom porušil pravidlá fóra, stačí príspevok nahlásiť a ja už zjednám nápravu.
Užívateľov profilový obrázok
miroslav.kavcak
Moderator
Príspevky: 2358
Dátum registrácie: 23.05.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Poprad
Poďakoval: 24 krát
Bolo mu ďakované: 227 krát


Návrat na "Tréning a cviky (tréningy, tréningové plány, ako cvičiť)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných