Moj trening

Moj trening

Príspevokod užívateľa Miroorim » 08.12.2017

Ahojte, pridavam sem moj trening: 1. Den : Stehna, Prsia, Triceps, Lytka. Drep vpredu 5x5 , Predkopavanie a zakopavanie kombinovana seria 3x3. Tlak rovna lavicka 5x5, kliky na bradlach 5x8, pullover 3x8, rozpazovanie na sikmej lav. 3x8. Tlak na uzko 5x8, fancuzky tlak v sede 3x8, francuzky v lahu 3x8. Vypon v stoji 5x8. 2. Den: Chrbat, Ramena, Biceps, Brucho. Zhyby 5x5, Pritah T-os 5x5, Mrtvy tah 3x5, Pritah v predklone s jednoruckami 3x12. Tlak v sede 5x5, upaz. v stoji a upaz. v predkl. 3x8, Pritah v stoji na uzko 3x8. Skracovacky 1x50, dvihanie noh v lahu 1x50.
Miroorim
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 08.12.2017
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 1 krát


Re: Moj trening

Príspevokod užívateľa Miroorim » 08.12.2017

Ahojte, pridavam sem moj trening: 1. Den : Stehna, Prsia, Triceps, Lytka. Drep vpredu 5x5 , Predkopavanie a zakopavanie kombinovana seria 3x3. Tlak rovna lavicka 5x5, kliky na bradlach 5x8, pullover 3x8, rozpazovanie na sikmej lav. 3x8. Tlak na uzko 5x8, fancuzky tlak v sede 3x8, francuzky v lahu 3x8. Vypon v stoji 5x8. 2. Den: Chrbat, Ramena, Biceps, Brucho. Zhyby 5x5, Pritah T-os 5x5, Mrtvy tah 3x5, Pritah v predklone s jednoruckami 3x12. Tlak v sede 5x5, upaz. v stoji a upaz. v predkl. 3x8, Pritah v stoji na uzko 3x8. Biceps v stoji s velkou cinkou 5x5, biceps v sede na sikmej 5x8, kladivo zdvih 3x8, klopenie zap. 3x8. Skracovacky 1x50, dvihanie noh v lahu 1x50.
Miroorim
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 08.12.2017
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 1 krát

Re: Moj trening

Príspevokod užívateľa Vinnie » 08.12.2017

s tým predkopávaním/zakopávaním si sa nemýlil ? lebo 3 opakovania je príliš málo a riziko zranenia privysoké. ešte pri zakopávaní by sa to dalo (ak je človek skúsený, technika 100%tná a svaly sú poriadne prekrvené), ale predkopávanie po 3 opakovania je fakt príliš nebezpečné.
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 4640
Dátum registrácie: 22.09.2010
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 63 krát
Bolo mu ďakované: 435 krát

Re: Moj trening

Príspevokod užívateľa Miroorim » 08.12.2017

Jasne ma tam byt 3x 8
Miroorim
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 08.12.2017
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 1 krát

Re: Moj trening

Príspevokod užívateľa Miroorim » 08.12.2017

Ahojte, pridavam sem moj trening: 1. Den : Stehna, Prsia, Triceps, Lytka. Drep vpredu 5x5 , Predkopavanie a zakopavanie kombinovana seria 3x8. Tlak rovna lavicka 5x5, kliky na bradlach 5x8, pullover 3x8, rozpazovanie na sikmej lav. 3x8. Tlak na uzko 5x8, fancuzky tlak v sede 3x8, francuzky v lahu 3x8. Vypon v stoji 5x8. 2. Den: Chrbat, Ramena, Biceps, Brucho. Zhyby 5x5, Pritah T-os 5x5, Mrtvy tah 3x5, Pritah v predklone s jednoruckami 3x12. Tlak v sede 5x5, upaz. v stoji a upaz. v predkl. 3x8, Pritah v stoji na uzko 3x8. Biceps v stoji s velkou cinkou 5x5, biceps v sede na sikmej 5x8, kladivo zdvih 3x8, klopenie zap. 3x8. Skracovacky 1x50, dvihanie noh v lahu 1x50.
Miroorim
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 08.12.2017
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 1 krát


Návrat na "Tréning a cviky (tréningy, tréningové plány, ako cvičiť)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných