PRE ZACIATOCNIKOV!

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa Riddleman » 30.05.2019

Tu je ten tréningový plán - je to spravené formou obrázkov - ale to nie je podstatné. Nejaké typy?
https://uloz.to/!czbaRhIviUxG/cviky-docx
Riddleman
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 08.05.2019
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Nitra
Poďakoval: 7 krát


Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa NIDECKER93 » 31.05.2019

Pozrel som ten tvoj trening. Kludne ti stacia 3 cviky na prsia biceps. Co sa tyka chrbta, tiez by som jeden dal prec respektive raz cvicil jeden a raz druhy (pritahy jednoruciek v predklone /pritahy velkej cinky v predklone).

Trening ramien podla mna uplne zle, mas tam len tlaky
Daj si:
1, Tlaky (velka cinka/jednorucky to je jedno)
2, Upazovanie
3, Upazovanie v predklone
NIDECKER93
Príspevky: 151
Dátum registrácie: 29.12.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Martin
Poďakoval: 2 krát
Bolo mu ďakované: 2 krát

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa Riddleman » 31.05.2019

Pozrel som ten tvoj trening. Kludne ti stacia 3 cviky na prsia biceps. Co sa tyka chrbta, tiez by som jeden dal prec respektive raz cvicil jeden a raz druhy (pritahy jednoruciek v predklone /pritahy velkej cinky v predklone).

Trening ramien podla mna uplne zle, mas tam len tlaky
Daj si:
1, Tlaky (velka cinka/jednorucky to je jedno)
2, Upazovanie
3, Upazovanie v predklone
vďaka za rady. Ohľadom toho hrudníka a bicepsu myslíš 3+3 čiže 6 cvikov dokopy na obe partie hej???
Ten chrbát skúsim trošku pozmeniť - vieš ja som sem písal aj kvôli tomu - nech to trošku nejak "poprehadzujem" lebo .... už trošku ponorka - ale len trošku.
Tie ramená - poriešim si tam to upažovanie. Vyskúšam to pomeniť.

BTW nemáte niekto nejaký typ / nápad ... bench-press si robím doma na lavičke - ale nemám .... dpč nvm ako to nazvať - také tie "držiaky" na veľkú činku, čiže si ľahnem, činku mam na nohách a potom si ju "nadhodím / vyhodím" nad seba do pozície kedy môžem cvičiť a po sérií ju musím nejak inteligentne zložiť nech sa nezraním. Cvičím len krátku dobu a momentálne má celkovú váhu cca 40kg (viem smejete sa :D ), len už je to také, že s tým vyhodením a zhodením je to také - nechcem sa nejako zraniť. Niečo obdobné alebo - nejaký nápad ako to vylepšiť???
Riddleman
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 08.05.2019
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Nitra
Poďakoval: 7 krát

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa Riddleman » 31.05.2019

Ešte otázka/otázky:
1) Koľko cvikov na svalovú partiu by ste odporučili? Záleží od partie alebo sa to dá aj generalizovať na určitý počet bez ohľadu na partiu?
2) S tým spojená otázka - koľko je vhodný počet sérií a opakovaní ...
3) Cvičiť skôr s menšími váhami viac sérií a opakovaní ALEBO skôr s väčšími váhami i keď menej sérií a opakovaní?
4) Ako často do týždňa cvičiť by ste odporučili začiatočníkovi? (cvičím cca 4 mesiace)
Posledná vec - neviete možno o nejakom tréningovom pláne, ktorý je zostavený z cvikov, pri ktorých nie je potrebné používať špeciálne stroje?
Nechodím do fitka - cvičím len doma - snažím sa vytvoriť si plán, ktorý budem schopný vyriešiť si celý doma.

Vďaka vopred za odpovede
Riddleman
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 08.05.2019
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Nitra
Poďakoval: 7 krát

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa silný » 31.05.2019

Kamarát a toto si otvoril pred tým ako si sa začal pýtať tieto otázky? viewtopic.php?f=1&t=5201
Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
Užívateľov profilový obrázok
silný
Príspevky: 6345
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 111 krát
Bolo mu ďakované: 649 krát

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa Riddleman » 31.05.2019

Kamarát a toto si otvoril pred tým ako si sa začal pýtať tieto otázky? viewtopic.php?f=1&t=5201
Vďaka za upozornenie. Sorry.
Riddleman
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 08.05.2019
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Nitra
Poďakoval: 7 krát

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa Lavadesign » 01.06.2019

Mas milion cvikov s vlastnou vahou, ale mna nebavia :-D takze ja radsej fitko :-P
Ohladom tych vah a opakovani - co chces dosiahnut? To je zakladna otazka. Vacsiu silu, vacsi vyzor, alebo vacsiu vytrvalost? Od toho sa odvija pocet opakovani a vahy.
Užívateľov profilový obrázok
Lavadesign
Príspevky: 66
Dátum registrácie: 09.03.2019
Cash on hand: Locked
Bolo mu ďakované: 1 krát

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa Riddleman » 02.06.2019

Mas milion cvikov s vlastnou vahou, ale mna nebavia :-D takze ja radsej fitko :-P
Ohladom tych vah a opakovani - co chces dosiahnut? To je zakladna otazka. Vacsiu silu, vacsi vyzor, alebo vacsiu vytrvalost? Od toho sa odvija pocet opakovani a vahy.
Lepší výzor a samozrejme aj silu. Koľko by si odporučil?
Riddleman
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 08.05.2019
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Nitra
Poďakoval: 7 krát

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa silný » 02.06.2019

všetky
Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
Užívateľov profilový obrázok
silný
Príspevky: 6345
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 111 krát
Bolo mu ďakované: 649 krát

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa Lavadesign » 02.06.2019

Ja robievam tri mesiace po 10 opakovani. Niekedy je to az do zlyhania. Davam si taku vahu, aby som pri tom stvrtom zacal mat problem a 8,9 a 10 opakovanie urobil len ledva ledva. Na silu mnoha literatura odporuca 1-6 opakovani s maximalnou vahou ako dokazes. Tlaky davam napr. 50kg 10 opakovani a tri serie. Maximalku si ale myslim, ze by som vypucil mozno 80. Raz. Lenze mne o silu az tak nejde ako o vyzor
Užívateľov profilový obrázok
Lavadesign
Príspevky: 66
Dátum registrácie: 09.03.2019
Cash on hand: Locked
Bolo mu ďakované: 1 krát

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa silný » 02.06.2019

Ja sa držím v rozmedzí 8-15.. keď spravím viac ako 15 pridávam váhu, keď menej ako 8 uberám resp. spravím drop set/ cluster set... ale to už asi nieje cvičenie pre začiatočníkov :)
Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
Užívateľov profilový obrázok
silný
Príspevky: 6345
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 111 krát
Bolo mu ďakované: 649 krát

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa Lavadesign » 03.06.2019

Asi nie, keďže netušim, čo to je drop set a cluster set.
Ja chcem teraz pomaly začať rysovať, šiel by som antagonisticke partie a raz som niekde pred tisic rokmi v M&F čítal nejaký rozhovor so švarcenegrom, kde hovoril, že robieva 4 série po 12, 10, 8 a 6 opakovaní stále s vyššou a vyššou váhou. Začnem bench 12op s 40kg, 10 op 45kg, 8 op 50 kg a 6 op 55 kg... Nejak tak. Čo si o tom myslíte? Cielom je zväčšiť ruky a všetko ostatné vyrysovať, žrádlo upravím.
Užívateľov profilový obrázok
Lavadesign
Príspevky: 66
Dátum registrácie: 09.03.2019
Cash on hand: Locked
Bolo mu ďakované: 1 krát

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa krokodil511 » 03.06.2019

Asi nie, keďže netušim, čo to je drop set a cluster set.
Ja chcem teraz pomaly začať rysovať, šiel by som antagonisticke partie a raz som niekde pred tisic rokmi v M&F čítal nejaký rozhovor so švarcenegrom, kde hovoril, že robieva 4 série po 12, 10, 8 a 6 opakovaní stále s vyššou a vyššou váhou. Začnem bench 12op s 40kg, 10 op 45kg, 8 op 50 kg a 6 op 55 kg... Nejak tak. Čo si o tom myslíte? Cielom je zväčšiť ruky a všetko ostatné vyrysovať, žrádlo upravím.
Pyramída klasická, objavil si teplú vodu. A do rysovacky.... Niekto tvrdí, ze keď chces rysovat tak viac opakovaní s ľahšou vahou. Niekto tvrdí, že je skoro jedno aký trening, rysujes v kuchyni.
krokodil511
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 18.02.2018
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 6 krát
Bolo mu ďakované: 7 krát

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa silný » 03.06.2019

Ja tvrdím, že keď chceš rysovať tak najlepší je kalorický deficit :)
Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
Užívateľov profilový obrázok
silný
Príspevky: 6345
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 111 krát
Bolo mu ďakované: 649 krát

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa Lavadesign » 03.06.2019

Ten mi rozhodne treba, ale podľa mňa je rozdiel aj v tréningu každopadne. Napr. neverim, že tricepsový kickback buduje objem, ani keby si žral 6000 kcal za deň. Je to malý a izolovaný pohyb zameraný len na určitú časť tricepsu, podľa mňa ako stvorený do rysovačky a nie do objemu... ale je to lešn môj názor a skúsenosť, zatiaľ krátka, takže nejdem bars mudrovať.
Užívateľov profilový obrázok
Lavadesign
Príspevky: 66
Dátum registrácie: 09.03.2019
Cash on hand: Locked
Bolo mu ďakované: 1 krát


Návrat na "Tréning a cviky (tréningy, tréningové plány, ako cvičiť)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných