PRE ZACIATOCNIKOV!

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa bany » 19.09.2016

no ak si pozries cisla, tak to niektori ludia dost prehanaju s tym, co si o ovoci myslia, ze kolko vitaminov z neho ziskavaju
okrem vitaminu C z pomarancov, kiwi a pod. je ovocie pri normalnom mnozstve na tom dost mizerne oproti zelenine co sa tyka ako vitaminov, tak aj mineralov (s mineralmi je to trochu lepsie, na nejakych druhoch sa da lahsie "zohnat" draslik a pod.) - casto je to len cukor zabaleny do pekneho obalu s nejakou vlakninou (taktiez oproti zelenine dost minimalnym mnozstvom vlakniny)
bany
Príspevky: 56
Dátum registrácie: 08.07.2014


Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa lukinesko » 19.09.2016

Tak ovocie som hlavne kvôli energií ale začnem zapájať zeleninu ako rajčiny špenát zeler brokolica na večeru sem tam na raňajky. Prečo ale napríklad majú zelerove hranolky dva krát toľko kalorií ako normálny zeler ? Len ich nakrájam na hranolky posypem červenou paprikou a dám piecť.
lukinesko
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 20.09.2011

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa mar55 » 19.09.2016

Vinnie: Si ma zle pochopil :D jasne ze aj aj, len s mnozstvom zeleniny mas viac pod kontrolou cukor. Narazal som na chudnucich co propaguji cely den jest hlavne ovocie

Ale ako vidim, bany ma uz predbehol :)
mar55
Príspevky: 3096
Dátum registrácie: 20.11.2014
Bydlisko: Bratislava/Komárno

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa noGainz » 20.09.2016

Tak ovocie som hlavne kvôli energií ale začnem zapájať zeleninu ako rajčiny špenát zeler brokolica na večeru sem tam na raňajky. Prečo ale napríklad majú zelerove hranolky dva krát toľko kalorií ako normálny zeler ? Len ich nakrájam na hranolky posypem červenou paprikou a dám piecť.

nemajú. je velka sanca ze jedno beries do uvahy za surova a druhe uvarene, tam je fluktuacia v hmotnosti
noGainz
Príspevky: 2444
Dátum registrácie: 01.01.2015

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa lukinesko » 20.09.2016

Ak mi je zle po cviceni a potom aj dlhsie ze nemam chut ani vecerat tak da sa tomu nejako predist davam si po cviceni protein s bananom. Môže to byť tým že som prijal menej kalorií teraz počítam a vychádza mi 1600kcal. Je možné že moje telo potrebuje 3200kcal keby chodím cvicit 3-5 krat do tyzdna ? Alebo ma napadlo je moznost ze si nastalim jedalnicek na 2700kcall a budem chudnut a ked telo dosiahne vahu ktorej staci 2700kcall tak zacne naberat svaly ? Lebo tych 3200kcal sa mi zda dost vela neviem kde tolko nazbieram
lukinesko
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 20.09.2011

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa noGainz » 21.09.2016

bud chces rast alebo rozmyslat nad tym ako nerast. vyber si
noGainz
Príspevky: 2444
Dátum registrácie: 01.01.2015

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa mar55 » 21.09.2016

Vzhladom k tvojmu veku a cviceniu je dost pravdepodobne, ze tych 3000 je bez problemov dosiahnutych. Cvic a jedz. Hlavne poriadne a nie len protak s bananom.
mar55
Príspevky: 3096
Dátum registrácie: 20.11.2014
Bydlisko: Bratislava/Komárno

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa DanteUnchained » 21.09.2016

Lebo tych 3200kcal sa mi zda dost vela neviem kde tolko nazbieram
Arasidove maslo.
Užívateľov profilový obrázok
DanteUnchained
Príspevky: 333
Dátum registrácie: 10.01.2016

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa edgarius » 21.09.2016

vyprazany syr+hranolky+tatarka
----------
Lidé! Ještěri z těmných světů vám chtějí dát čipy do těla a zotročit vás jako úbohé loutky!!!
Užívateľov profilový obrázok
edgarius
Príspevky: 2039
Dátum registrácie: 11.02.2008
Bydlisko: BA, TT
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu ďakované: 1 krát

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa mar55 » 21.09.2016

Kiezby som mal take problemy :(
mar55
Príspevky: 3096
Dátum registrácie: 20.11.2014
Bydlisko: Bratislava/Komárno

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa Dimitry » 28.12.2016

Hoši dosť som si tu toho načital za 2dni, dačo pomohlo dačo nie, par rokov som plával a dačo cez rok boxoval, mam 187cm a 79kil cca 10-11%telesneho tuku (so športmi som už skončil) a chcel by som sa zacať venovat posilke. Do posilky som chodil tak raz za tyzden (už ale pár rokov), cviciť ako tak viem.chcel by som pribrat na 90kil s tym ze by som si udrzal ten telesny tuk co mam. Viem ze to neni lahke a v kalkulacke na kaloriie mi vyslo cca 3400kalorii na kazdy den. Chcel by som poradiť že čo take by som mal zožrať cez deň, kolko krat do dna a kolko krat do tyzdna chodit makať. Popripade nejake zakladne doplnky ktoré brať.

Vopred ďakujem za rady
Dimitry
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 28.12.2016

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa !nstinct » 28.12.2016

Strava:
Podľa môjho názoru, ak nemáš súťažné ambície tak si rátať kalórie nemusíš, to si odsleduješ aj okom v zrkadle alebo na váhe, či priberáš alebo chudneš a ako kvalitne. Zbytočne si z toho budeš robiť stavy. Strava by mala byť pestrá. Bielkoviny zväčša živočíšneho pôvodu, veľa zeleniny, zdravé tuky taktiež zväčša živočíšne ale aj rastlinné (orechy, avokádo,..) a sacharidy prijímať tak z batátov a pod. Čo sa týka čísiel približne takto B: 2-2,5g/kg, tuky:1-1,5g/kg a zvyšok sacharidy.
Tréning:
1x do týždňa je málo, tiež si 1x do týždňa neumývaš zuby, ale 3-4x je optimálne. Typ tréningu je už na tebe, nauč sa poriadne techniku základných cvikov a choď silovo, to ti otvorí dvere.
Spánok:
v noci choď spať čo najskôr, dĺžka spánku cca 8 hodín, ak ti to dovolí robota, škola tak aj poobede si pospať 15-30 min
Doplnky:
vitamíny, minerály, proteín
Každý deň, každú sekundu musíš hľadať niečo výnimočné. Niečo, čo robí tú chvíľu výnimočnou. O tom je život. To je rozdiel medzi žitím a prežívaním, medzi rastom a úpadkom.
Užívateľov profilový obrázok
!nstinct
Príspevky: 3292
Dátum registrácie: 26.06.2010
Bydlisko: Zvolen

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa noGainz » 28.12.2016

ak zacinas urcite si rataj kalorie a makra, je to skill ktory ti do zivota v oblasti fitness pomoze asi najviac zo vsetkych.
noGainz
Príspevky: 2444
Dátum registrácie: 01.01.2015

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa ADM » 28.12.2016

upravil by som to "sacharidy prijmať z batátov a podobne" ... lebo keby mal 3400 kcal užrať zo zemiakov, tak ho to asi rychlo prestane baviť :) takže sa nebáť ryže, cestovín či pečiva (určite to bolo myslené pod tým "a podobne" ale radšej ti to objasňujem)
ADM
Príspevky: 2504
Dátum registrácie: 22.10.2012

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa Vinnie » 28.12.2016

no ja osobne radsej prijmem potrebne kalorie z nejakej cokolady ako tlacit do seba pojebane zemiaky, ryzu a chleba, ale proti gustu ziaden disputat.
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 3309
Dátum registrácie: 22.09.2010


Návrat na "Tréning a cviky (tréningy, tréningové plány, ako cvičiť)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní