Treningy

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Romanko999 » 02.05.2019

Prosim Vas o radu. Pisem zaverecnu pracu na znizovanie hmotnosti. Ja uz som program vymyslel ale zial je to z mojej hlavy a nemam to overene v praxi a teda potrebujem uz program, ktory je v praxi overeny a su ku nemu studie ale nic take som nenasiel....

Navrhol som trening 2 fazovy 3x do tyzdna

Do obeda silovú cast treningu a po obede HIIT - napr: tabata 20 minut.

Nenapada Vas nieco co je uz vymyslene s presnym nazvom a po pripade aj so studiou ?

Dakujem za pomoc.
Romanko999
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 10.04.2014
Cash on hand: Locked


Re: Treningy

Príspevokod užívateľa efraim » 02.05.2019

Aby si znižoval hmotnosť, musíš byť v kalorickom deficite...čiže mať vyšší výdaj energie ako príjem. A aký tréning na chudnutie? Podľa mňa silový tréning s chudnutím nemá nič spoločného, iba to, že pri ňom tiež vydávaš energiu....
Užívateľov profilový obrázok
efraim
Príspevky: 1272
Dátum registrácie: 17.05.2013
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 81 krát
Bolo mu ďakované: 86 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa silný » 10.05.2019

Koricky deficit je prvorady, aky trening, kolkokrat do tyzdna, crossfit ci liepanie sa po prelezkach nie je uz take podtatne... Je to uz individualne a radsej by som volil podla oaobnej preferencie, komu co vyhovuje ako daky nasilu naordinovany program :)
Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
Užívateľov profilový obrázok
silný
Príspevky: 6109
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 99 krát
Bolo mu ďakované: 597 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa vla7dko » 27.05.2019

Ahojte :) obraciam na vas so ziadostou o radu. Budu ma cakat fyz. previerky o 3 mesiace. Pred rokom aj par mesiacmi sa mi na futbale stal uraz mal som roztrhnute predne krizne vazy, koleno este stale nieje ok.. ale uz sa s tym da nieco robit :D 12minutovku viem dat na plny pocet bodov, mam problem vo vybusnosti, cize v sprinte a v skoku do dialky... sprint davam 15-16 sekund a skok je na tom asi najhorsie 180-190 a predtym som skakal 220+... Vedeli by ste mi poradit nejake cviky / treningy na zlepsenie sprintu a skoku z miesta do dialky ? Za odpovede vam vopred dakujem :)
vla7dko
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 27.05.2019
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 3 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa silný » 27.05.2019

No logicky ma napadá, keď sa chcem zlepšiť v šprinte budem trénovať šprint... keď sa chcem zlepšiť v skoku budem skákať :) určite sa dá tomu prispôsobiť tréning, pridať nejaké závažia, niečo v posilke atď. ale ak ti ide čisto o výkon a zlepšiť sa v tej danej disciplíne, myslím, že najlepším riešením bude drilvoať len to... ;)
Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
Užívateľov profilový obrázok
silný
Príspevky: 6109
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 99 krát
Bolo mu ďakované: 597 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa krokodil511 » 28.05.2019

Ahojte :) obraciam na vas so ziadostou o radu. Budu ma cakat fyz. previerky o 3 mesiace. Pred rokom aj par mesiacmi sa mi na futbale stal uraz mal som roztrhnute predne krizne vazy, koleno este stale nieje ok.. ale uz sa s tym da nieco robit :D 12minutovku viem dat na plny pocet bodov, mam problem vo vybusnosti, cize v sprinte a v skoku do dialky... sprint davam 15-16 sekund a skok je na tom asi najhorsie 180-190 a predtym som skakal 220+... Vedeli by ste mi poradit nejake cviky / treningy na zlepsenie sprintu a skoku z miesta do dialky ? Za odpovede vam vopred dakujem :)
Presne tieto disciplíny som mal problémové aj ja. Šprinty som si musel zlepšiť len sprintmi, ako ti už napisali. A skok z miesta sa mi zlepšil už len samotnými drepmi. Ale potom som začal vo fitku skákať aj cez lavičku, aj so záťažou a na ďalších previerkach som mal pocit že letim😁. A takto, nepribral si? Lebo na výbušnosť dosť má vplyv aj telesná hmotnosť. 1
krokodil511
Príspevky: 39
Dátum registrácie: 18.02.2018
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 3 krát
Bolo mu ďakované: 4 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa vla7dko » 29.05.2019

Ano praveze som pribral skoro 10 KG :D skusim tie drepy so zatazou, cas mam skoro vyse 3 mesiacov tak hadam tam nejaky progres bude :D
vla7dko
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 27.05.2019
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 3 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa DanteUnchained » 30.05.2019

dosiahni potrebny cas na sprinte s nejakou zatazovou vestou alebo zavazim na clenky h a potom ked to v den skusky zhodis tak to das np :)
Wake up.
WAKE UP!
You can do anything.
Don't limit yourself.
Change the world...

Always try to reach the unreachable or you will grow weaker.
Užívateľov profilový obrázok
DanteUnchained
Príspevky: 771
Dátum registrácie: 10.01.2016
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 58 krát
Bolo mu ďakované: 32 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa silný » 30.05.2019

:) :) problem solved
Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
Užívateľov profilový obrázok
silný
Príspevky: 6109
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 99 krát
Bolo mu ďakované: 597 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa ado93 » 31.05.2019

Potreboval by som radu:
Do teraz som cvicil 3+1 vyhovovalo mi to, ale nebudem mat teraz tolko casu a do septembra potrebujem zmenit trening na 3-4x do tyzdna.

Varianty:
1. Riesenie by bolo zachovat trening, ale ist len 3 dni a to znamena kazda partia len 1x tyzdenne. Bude to stacit?
2. Riesenie by bolo ist Fullbody 3x tyzdenne (Po, St, Pia)
3. Spravit nejaky trening na 4 dni v tyzdni s tym ze precvicim vsetko 2x.

Co by ste odporucali?
Mne sa celkom pozdava Full body, len neviem ktory by bol fajn. Nejake odporucania? - napr The Golden Six od Arnolda?
Popripade ak je najlepsia moznost cislo 3, co by sa mi aj pozdavalo 4x cvicit tak ako to poskladat?

Plan do septembra je udrziavat sa a potom od 1.9 zacat objem.
ado93
Príspevky: 100
Dátum registrácie: 04.10.2013
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Vrútky

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa silný » 31.05.2019

2+1? Upper/lower split, prípadne k spodku prihodiť ešte jednu partiu napríklad prsia+chrbát+ruky/ramená+nohy+brucho
Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
Užívateľov profilový obrázok
silný
Príspevky: 6109
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 99 krát
Bolo mu ďakované: 597 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa DanteUnchained » 02.06.2019

Potreboval by som radu:
Do teraz som cvicil 3+1 vyhovovalo mi to, ale nebudem mat teraz tolko casu a do septembra potrebujem zmenit trening na 3-4x do tyzdna.

Varianty:
1. Riesenie by bolo zachovat trening, ale ist len 3 dni a to znamena kazda partia len 1x tyzdenne. Bude to stacit?
2. Riesenie by bolo ist Fullbody 3x tyzdenne (Po, St, Pia)
3. Spravit nejaky trening na 4 dni v tyzdni s tym ze precvicim vsetko 2x.

Co by ste odporucali?
Mne sa celkom pozdava Full body, len neviem ktory by bol fajn. Nejake odporucania? - napr The Golden Six od Arnolda?
Popripade ak je najlepsia moznost cislo 3, co by sa mi aj pozdavalo 4x cvicit tak ako to poskladat?

Plan do septembra je udrziavat sa a potom od 1.9 zacat objem.
vsetky predpripravene fullbodycka su dobre.. Boring But Big, Building the Monolith, 5/3/1 a dalsich x. 4x do tyzdna mozes ist PUSH,pull medzitym den volna, ked si nastavis rozumne objem prace je to do pohody, len treba zrat :D
Wake up.
WAKE UP!
You can do anything.
Don't limit yourself.
Change the world...

Always try to reach the unreachable or you will grow weaker.
Užívateľov profilový obrázok
DanteUnchained
Príspevky: 771
Dátum registrácie: 10.01.2016
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 58 krát
Bolo mu ďakované: 32 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Riddleman » 02.06.2019

Otázka ohľadom tréningu "split 2+1"
PO+ŠT = zacielenie na tie isté svalové partie, môžem však zmeniť cviky však? Nemusím teda cvičiť presne tie isté cviky v oba dni. To isté platí aj pre UT+PI. Dajte vedieť, chcem si niečo také zmontovať - len nech v tom mám jasno. Vďaka
Riddleman
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 08.05.2019
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Nitra
Poďakoval: 7 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa silný » 02.06.2019

Cviky môžeš meniť ofc...
Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
Užívateľov profilový obrázok
silný
Príspevky: 6109
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 99 krát
Bolo mu ďakované: 597 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Riddleman » 02.06.2019

Cviky môžeš meniť ofc...
Mám to vymyslené takto:
PO = nohy + chrbát + biceps
UT = hrudník + ramená + triceps
ST = voľno
ŠT = nohy + chrbát + biceps
PI = hrudník + ramená + triceps
SO = voľno
NE = voľno

S tým, že by som si chcel každý deň (aj cez voľno) dať brušáky 5x10 povedzme + 15min. HIIT na rotopéde.

Mám teraz dilemu - koľko cvikov na ktorú partiu .... či je vhodnejšie dať:
a) 3 cviky na veľkú a 2 na malú + brušáky + HIIT
b) 2 cviky na veľkú a 1 na malú + brušáky + HIIT

Mne sa viac pozdáva alternatíva a) lebo b) mi príde dosť slabé - že je toho málo. Ale - som začiatočník, tak budem rád za každú radu.
Riddleman
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 08.05.2019
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Nitra
Poďakoval: 7 krát


Návrat na "Tréning a cviky (tréningy, tréningové plány, ako cvičiť)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných