Tréning pre endomorpha

Tréning pre endomorpha

Príspevokod užívateľa EzMuscle » 27.11.2018

Čaute,

Neviem či je tu niekto s podobným problémom a najlepšie niekto kto vie ako s tým niečo robiť, som endomorph a nikdy mi to problém extra nerobilo,cvičil som rok pričom som robil MMA a obyčajný tréning a zvykol som prijať veľa kalórii,vzhľadom k môjmu výdaju to bolo ale celkom normálne,avšak potom prišlo zranenie a vypadnutie z cvičenia na 6 mesiacov,problém nastal v tom že som si zvykol na svoj režim a jedával som 5/6x za deň vo väčších porciách a pribral väčšie množstvo tuku,teraz som sa momentálne vrátil k cvičeniu a už nejaku dobu mám problém schudnúť.

Vo väčšine prípadov jedávam 3/4x za deň a sem tam drobný snack alebo proteín,k jedlu tak isto dávam zeleninu a ovocie a nemám problém z energiou alebo hladom, prijmem vždy okolo 1000 - 1500 kalórií a vždy sa starám o kvalitu, väčšinou je to klasika ryža mäso a niaka zelenina, občas padnú zemiaky a raz za čas ale čo velmi málo tam dám niečo na štýl cestoviny a kuracie mäso "kebab" alebo to vymením za niečo iné,ale v podstate vždy niake zemiaky/ryža a k tomu kuracie/bravčové, ale mám problém s chudnutím. Stále som zaseknutý na tej istej váhe,tréning mám tvorený veľkými váhami a pumpovaním a vždy pridám na konci tréningu 10-15 minút HIIT, avšak nechce to ísť aj tak dole,takže ak by mal niekto nejaké dobré rady čo upraviť,čo robím zle a najlepšie niekto kto bol na tom tak isto,tak by som to dosť ocenil.
EzMuscle
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 08.03.2018
Cash on hand: Locked


Re: Tréning pre endomorpha

Príspevokod užívateľa berzerker » 27.11.2018

prijmem vždy okolo 1000 - 1500 kalórií
To ale dufam nie je celkovy prijem, lebo to by bolo velmi malo. Inak teda by som skusil ubrat sachre - hlavne tie z priloh a jest k masu namiesto prilohy zeleninu a menej ovocia. Samozrejme, tak ako pises, ked ti poklesla aktivita a prijem ostal rovnako velky ako predtym, tak isla vaha hore, takze najlspsie asi si vyratat denny prijem kcal a podla toho sa zariadit - ak jes viac ako treba, znizit, ak jest malo a ajtak priberas, tak hladat dalsie priciny - slaba regeneracia, stresory, zly rezim atd...
AA - Lab / vyziva / zdravie / trening / fitness * moja stranka na FB
Užívateľov profilový obrázok
berzerker
Príspevky: 895
Dátum registrácie: 07.01.2010
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 3 krát
Bolo mu ďakované: 2 krát

Re: Tréning pre endomorpha

Príspevokod užívateľa EzMuscle » 27.11.2018

Skúsim teda ubrať tie sacharidy a zaradiť ich v väčšom množste až po tréningu, kedže ja mám väčšinou vo zvyku dávať si dosť velké prílohy, ale ajtak si vždy dávam pozor nato aby som ostal pod deficitom,teda nikdy neprijmem za den viac ako by som mal
EzMuscle
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 08.03.2018
Cash on hand: Locked

Re: Tréning pre endomorpha

Príspevokod užívateľa miroslav.kavcak » 27.11.2018

Takže pekne od začiatku. Výška, váha, vek a priemerný denný príjem kcal.
V prípade podozrenia, že niektorý užívateľ svojim príspevkom porušil pravidlá fóra, stačí príspevok nahlásiť a ja už zjednám nápravu.
Užívateľov profilový obrázok
miroslav.kavcak
Moderator
Príspevky: 2512
Dátum registrácie: 23.05.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Poprad
Poďakoval: 24 krát
Bolo mu ďakované: 175 krát

Re: Tréning pre endomorpha

Príspevokod užívateľa EzMuscle » 29.11.2018

196cm, 116kg, 19 rokov a priemerný denný prijem kcal v rozmedzí 1500 - 1700
EzMuscle
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 08.03.2018
Cash on hand: Locked

Re: Tréning pre endomorpha

Príspevokod užívateľa miroslav.kavcak » 29.11.2018

Ako si sa k tým číslam dostal ? Je to tvoj reálny príjem , či nejaký odhad, lebo tebou udaný kcal príjem je na tvoju výšku /váhu extrémne nízky.
Napis tu tvoj typicky denný jedalnicek s gramážou jedla, lebo mne sa to celé nezdá. Raz napíšeš že príjmes 1000-1500 kcal, potom že máš dosť veľké prílohy. To je trochu v logickom rozpore.
V prípade podozrenia, že niektorý užívateľ svojim príspevkom porušil pravidlá fóra, stačí príspevok nahlásiť a ja už zjednám nápravu.
Užívateľov profilový obrázok
miroslav.kavcak
Moderator
Príspevky: 2512
Dátum registrácie: 23.05.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Poprad
Poďakoval: 24 krát
Bolo mu ďakované: 175 krát

Re: Tréning pre endomorpha

Príspevokod užívateľa EzMuscle » 30.11.2018

Je to pomocou aplikácie MyFitness pal ale niekedy to je iba od oka,lebo nemám možnosť vždy si vážiť jedlo, klasikcý jedálniček je že na raňajky dám 4 vajíčka,4 plátky šunky a 2 velké rajčiny,občas vymením niaku inú zeleninu, obed je väčšinou tvorený kuracím masom 150g a ryžou 150g, následne po dvoch hodinách tréning a po tréningu proteín a potom maso a ryža tak isto 150/150, jedávam väčšinou teda iba 3x za deň
EzMuscle
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 08.03.2018
Cash on hand: Locked

Re: Tréning pre endomorpha

Príspevokod užívateľa John1003 » 30.11.2018

V tom případě jíš opravdu hodně málo. Klasický přístup 90% ženské populace, která se rozhodne, že se sebou konečně něco udělá a začne přísnou dietou. Po chvilce shodí 3kg a potom zjistí, že už prakticky vůbec nic nejí a váha pořád stojí. Pak se na to vykašle a přibere 5kg.

Divím se, že nepociťuješ žádný fyzický ani psychický diskomfort. 116kg a 1500? To by se mě zatočila hlava a fláknul bych se sebou v první uličce.
Všechno bych navýšil, všechno... B. S. a hlavně tuky. Budeš muset dát tělu kompletní odpočinek v rámci několika dní. Někomu může stačit 5dní někomu 2 tejdny. Všechno zase rozhýbej a dej možnost tělu se zase 100% rozjet. Ano přibereš. S tím se bohužel nedá nic dělat, ale po tom čase budeš mít možnost jít znovu do diety, ale správný diety. Žádný vymyšlený porce pod bazálním metabolizmem, ale správně vypočítanou energetickou hodnotu a rozložení stravy, jinak spadneš znovu do stejnýho problému.

A pokud máš podobný problémy se stravou, tak doporučuju se naučit koordinovat objem, udržování a dietu množstvím pohybové aktivity.
Budeš se moct držet stále podobného jídelníčku bez razantních změn a budeš se soustředit hlavně na cardio činnost.
John1003
Príspevky: 422
Dátum registrácie: 26.04.2017
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 6 krát
Bolo mu ďakované: 53 krát

Re: Tréning pre endomorpha

Príspevokod užívateľa EzMuscle » 30.11.2018

Necítil som nič extra prvý mesiac,ale v poslednom týždni mi padla sila a a posledné tri dni som iba vkuse spal, ale nepocitoval som medzitým žiadny pocit hladu ani nič iné a preto som niak nato jedlo nemyslel .... takže určite navýšim príjem a snád to potom pôjde niakou normálnou cestou, díky všetkým za rady
EzMuscle
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 08.03.2018
Cash on hand: Locked


Návrat na "Tréning a cviky (tréningy, tréningové plány, ako cvičiť)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných