DREPY (info + ukážky prevedenia)

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa norbert99 » 07.07.2017

Malo naložil.. :D Kto z vás dal viac? :D

https://www.facebook.com/ZacSmithFitnes ... 625458313/
norbert99
Moderator
Príspevky: 155
Dátum registrácie: 10.03.2017
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 6 krát
Bolo mu ďakované: 7 krát


Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa Dnldyfo » 04.04.2018

Zdravim, mam valgozitu kolien (nohy do X) a ploche nohy. Mam drepovat s ortopedickymi vlozkami ? Pri drepoch sa mi velmi prepadava klemba na nohe do vnutra a takisto kolena pri vyssich vahach niesu stabilne. Popripade nejaka rada, Dakujem.
Dnldyfo
Príspevky: 52
Dátum registrácie: 18.07.2013
Cash on hand: Locked

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa DanteUnchained » 05.04.2018

Zdravim, mam valgozitu kolien (nohy do X) a ploche nohy. Mam drepovat s ortopedickymi vlozkami ? Pri drepoch sa mi velmi prepadava klemba na nohe do vnutra a takisto kolena pri vyssich vahach niesu stabilne. Popripade nejaka rada, Dakujem.
Toto sa riesi s ortopedom, nie na fore...
Wake up.
WAKE UP!
You can do anything.
Don't limit yourself.
Change the world...

Always try to reach the unreachable or you will grow weaker.
Užívateľov profilový obrázok
DanteUnchained
Príspevky: 880
Dátum registrácie: 10.01.2016
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 53 krát
Bolo mu ďakované: 28 krát

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa silný » 05.04.2018

Taky ortoped vie piču o tom ako drepovať :) spevniť svalstvo, zaradit aj ine cviky a tie nohy sa zacnu spevnovat ... poznam ludi co mali nohy doX no hlavne cvicenim sa to zlepsilo... a k tej plochej nohe nvm ako velmi ta to obmedzuje no ja mam tiez plochu nohu, ale v zivote by ma nenapadlo drepovat s ortopedickou vlozkou, to mi pride este menej stabilne ako bez nej... :)
Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
Užívateľov profilový obrázok
silný
Príspevky: 5477
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 71 krát
Bolo mu ďakované: 434 krát

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa DanteUnchained » 05.04.2018

Je to o cloveku, su odbornici co poradia, su dementi co ta odbiju sposobom boli vas to? Tu mate flector, alebo vetou mas to nahovno, no cvicenim to bude este viac nahovno.

Ortoped, sportovy lekar, fyzioterapeut moznosti je X, ale vsetko je relevantnejsie nez "odbornici z fora", cim nechcem zhodit znalosti niektorych jedincov z tohto fora, myslene vseobecne :D Tiez su pripady kedy sa na fore zameranom na znacku auta clovek dozvedel viac prip. vyriesil problem sam nez aby nechal 400 euro v servise.
Wake up.
WAKE UP!
You can do anything.
Don't limit yourself.
Change the world...

Always try to reach the unreachable or you will grow weaker.
Užívateľov profilový obrázok
DanteUnchained
Príspevky: 880
Dátum registrácie: 10.01.2016
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 53 krát
Bolo mu ďakované: 28 krát

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa berzerker » 05.04.2018

Cvic poctivo aj hamstringy, spevnuju kolenny klb.
AA - Lab / vyziva / zdravie / trening / fitness * moja stranka na FB
Užívateľov profilový obrázok
berzerker
Príspevky: 892
Dátum registrácie: 07.01.2010
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 3 krát
Bolo mu ďakované: 2 krát

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa mar55 » 15.04.2018

Podla mna si tiez kup aj poriadnu obuv na drepy. Taka ta bezecka obuv je uplne na dve veci. Pride mi lepsie bud drepovat so vzpieracskymi topankami, alebo uplne bosy s priamym kontaktom s podlahou
mar55
Príspevky: 3515
Dátum registrácie: 20.11.2014
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Brno/Bratislava
Poďakoval: 11 krát
Bolo mu ďakované: 9 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa 028! » 27.06.2018

Já poslední dobou dřepuji bez bot a musím říct, že mi to příjde o mnoho lepší. Taky mám ploché nohy a kvůli tomu že jsem naboso si musím víc hlídat držení chodidel, abych na nich stál správně (nebortily se mi kotníky směrem dovnitř), kdežto s botami se na ty chodidla soustředit až tak nejde, jelikož jsou "zafixované" v botě. Mimo to co ještě pozoruji je zlepšení lýtek. Po tréninku noh bez bot je to takové znovuzrození pro ty chodidla :D
028!
Príspevky: 814
Dátum registrácie: 28.03.2014
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 130 krát
Bolo mu ďakované: 20 krát

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa Dyabel » 06.10.2018

Nazdar chlapi, vie mi niekto povedať v čom môže byť problém pri zaostávaní drepov? Aby som to upresnil, od septembra cvičím pravidelne 3krát do týždňa, mierne upraveným systémom 5x5. To znamená, že tlaky, mŕtvy ťah a drep sú povinné, štvrtý cvik je podľa chuti, zväčša hrazda či dipy, etc.
Počas mesiaca seriózneho cvičenia vidím celkom pozitívne výsledky. Tlak zo 40kg na 60kg, mŕtvola z 30kg na 60kg, nárast váhy o tri štyri kilogramy, a ľudia v mojom okolí si všimli nárast objemu. Problém je ale v drepoch. Začal som na 40 kg, momentálne som na 50-60kg, ale cítim, že je to už limit.
Suma summarum, vytlačím viac na tlaky jak na drepy, a aj cítim, že tam mám väčšiu rezervu, zatiaľ čo pri drepe som kdesi na hrane toho čo zvládam. Pri mŕtvole by som asi aj zvládol viac, tam si ale dávam pozor a radšej ťahám trochu menšie váhy. Okrem slabých nôh často cítim ľavú lopatku, resp sval v oblasti ľavej lopatky, pravdepodobne po činke.
Na záver asi len toľko, že som typický dlháň, slabulinké telo, 191 cm, 89kg. Kedysi som mával 61kg :O
Čo sa týka stravy, tak tam mi chýba disciplína, avšak vzhľadom na rast hmotnosti myslím, že to nie je tak zlé. Osobne som uvažoval, či to nebude výsledok nedostatočnej regenerácie, vzhľadom na to, že cvičím (takmer) každý druhý deň a súčasťou každého tréningu sú drepy aj mŕtvoly. Prvotný strach z mŕtveho ťahu pomaly odpadá a stáva sa jedným z mojich obľúbených cvikov. Je možné nahradiť drepy mŕtvym ťahom? Alebo ich striedať? Jeden tréning mŕtvola, druhý drep? Chcem sa vyhnúť splitu, keďže mám potom pocit ako keby som neodcvičil to, čo by som mal. Teda radšej by som ďalej fungoval vo forme full body. 5x5 mi ako minimalistovi veľmi vyhovuje. Nejaké návrhy?
Dyabel
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 06.10.2018
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 1 krát

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa Vinnie » 06.10.2018

môže byť problém v technike, alebo istá svalová skupina je veľmi málo rozvinutá a limituje ťa v ďalšom progrese na drepoch. alebo kombinácia oboch.
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 4594
Dátum registrácie: 22.09.2010
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 41 krát
Bolo mu ďakované: 277 krát

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa HAVANA » 06.10.2018

Nazdar chlapi, vie mi niekto povedať v čom môže byť problém pri zaostávaní drepov? Aby som to upresnil, od septembra cvičím pravidelne 3krát do týždňa, mierne upraveným systémom 5x5. To znamená, že tlaky, mŕtvy ťah a drep sú povinné, štvrtý cvik je podľa chuti, zväčša hrazda či dipy, etc.
Počas mesiaca seriózneho cvičenia vidím celkom pozitívne výsledky. Tlak zo 40kg na 60kg, mŕtvola z 30kg na 60kg, nárast váhy o tri štyri kilogramy, a ľudia v mojom okolí si všimli nárast objemu. Problém je ale v drepoch. Začal som na 40 kg, momentálne som na 50-60kg, ale cítim, že je to už limit.
Suma summarum, vytlačím viac na tlaky jak na drepy, a aj cítim, že tam mám väčšiu rezervu, zatiaľ čo pri drepe som kdesi na hrane toho čo zvládam. Pri mŕtvole by som asi aj zvládol viac, tam si ale dávam pozor a radšej ťahám trochu menšie váhy. Okrem slabých nôh často cítim ľavú lopatku, resp sval v oblasti ľavej lopatky, pravdepodobne po činke.
Na záver asi len toľko, že som typický dlháň, slabulinké telo, 191 cm, 89kg. Kedysi som mával 61kg :O
Čo sa týka stravy, tak tam mi chýba disciplína, avšak vzhľadom na rast hmotnosti myslím, že to nie je tak zlé. Osobne som uvažoval, či to nebude výsledok nedostatočnej regenerácie, vzhľadom na to, že cvičím (takmer) každý druhý deň a súčasťou každého tréningu sú drepy aj mŕtvoly. Prvotný strach z mŕtveho ťahu pomaly odpadá a stáva sa jedným z mojich obľúbených cvikov. Je možné nahradiť drepy mŕtvym ťahom? Alebo ich striedať? Jeden tréning mŕtvola, druhý drep? Chcem sa vyhnúť splitu, keďže mám potom pocit ako keby som neodcvičil to, čo by som mal. Teda radšej by som ďalej fungoval vo forme full body. 5x5 mi ako minimalistovi veľmi vyhovuje. Nejaké návrhy?
Zlepši techniku, dýchanie, pohraj sa s postojom, uložením činky (nechápem ako Ťa môže bolieť z drepu lopatka) podľa mňa tam pôvod tej bolesti bude niekde inde. Neexistuje že by si mohol mať strop 50 - 60 kg. Len proste nevieš drepovať. Moja ex drepovala 50 - 60 kg na série (8-10 opakovaní) po 2 mesiacoch cvičenia pri telesnej váhe do 60 kg. Pri týchto váhach môžeš drepovať/ ťahať aj každý deň. Inak po mesiaci pravielného tréningu povedať že stagnujem ... Podľa mňa si len lenivý a bojíš sa vyjsť zo svojej "komfortnej zóny". Po takejto dobe cvičenia nemôžeš mať ani náhodou "páru" kde sú tvoje hranice. Lebo sú úplne inde ako si myslíš. Len to nepríde zo dňa na deň. Inak ak si si myslel, že každý tréning pridáš 5 kg na činku, tak to naozaj tak nefunguje. Pridávaj 2,5 kg týždenne...
Natoč sa pri drepoch, posti to sem, poradíme ti čo vylepšiť a som si istý, že to pôjde hore...
Užívateľov profilový obrázok
HAVANA
Príspevky: 1302
Dátum registrácie: 24.05.2010
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 14 krát
Bolo mu ďakované: 12 krát

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa Dyabel » 07.10.2018

Neexistuje že by si mohol mať strop 50 - 60 kg. Len proste nevieš drepovať. Moja ex drepovala 50 - 60 kg na série (8-10 opakovaní) po 2 mesiacoch cvičenia pri telesnej váhe do 60 kg. Pri týchto váhach môžeš drepovať/ ťahať aj každý deň. Inak po mesiaci pravielného tréningu povedať že stagnujem ... Podľa mňa si len lenivý a bojíš sa vyjsť zo svojej "komfortnej zóny".
Vďaka za ochotu poradiť. V každom prípade sme sa úplne neporozumeli. Ja netvrdím, že 60kg je môj limit. Tvrdím, že progress pri drepoch je o dosť pomalší ako pri tlaku/mŕtvole/hrazde/etc. a že momentálne (v týchto dňoch) je môj limit na drepy okolo tých 60+kg, zatiaľ čo pri tlakoch si verím aj na 70+. Jednoducho povedané, predpokladal som, že nohy budem mať omnoho silnejšie než trup/ruky/vrchnú časť tela a teda aj progress na drepoch bude rýchlejší.

Tak či onak, zapracujem na tej forme teda.
Dyabel
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 06.10.2018
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 1 krát

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa Carnapolis » 07.10.2018

Tak u dřepů zvedáš i vlastní váhu, takže jestli si něco přibral tak můžeš připočíst :D Stejně tak můžeš jet dřep o 2-3cm níž a hned je to těžší a uděláš méně opakování.
Pro obecne rady si piste do fora, ne me do PM.
Carnapolis
Príspevky: 1410
Dátum registrácie: 30.12.2017
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 19 krát
Bolo mu ďakované: 128 krát

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa NothingSpecial » 07.10.2018

Môže to byť v technike drepov , možno vo frekvencií. Možno v celkovom tréningy nôh

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

NothingSpecial
Príspevky: 226
Dátum registrácie: 22.02.2018
Cash on hand: Locked
Bolo mu ďakované: 9 krát

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa HAVANA » 07.10.2018

Neexistuje že by si mohol mať strop 50 - 60 kg. Len proste nevieš drepovať. Moja ex drepovala 50 - 60 kg na série (8-10 opakovaní) po 2 mesiacoch cvičenia pri telesnej váhe do 60 kg. Pri týchto váhach môžeš drepovať/ ťahať aj každý deň. Inak po mesiaci pravielného tréningu povedať že stagnujem ... Podľa mňa si len lenivý a bojíš sa vyjsť zo svojej "komfortnej zóny".
Vďaka za ochotu poradiť. V každom prípade sme sa úplne neporozumeli. Ja netvrdím, že 60kg je môj limit. Tvrdím, že progress pri drepoch je o dosť pomalší ako pri tlaku/mŕtvole/hrazde/etc. a že momentálne (v týchto dňoch) je môj limit na drepy okolo tých 60+kg, zatiaľ čo pri tlakoch si verím aj na 70+. Jednoducho povedané, predpokladal som, že nohy budem mať omnoho silnejšie než trup/ruky/vrchnú časť tela a teda aj progress na drepoch bude rýchlejší.

Tak či onak, zapracujem na tej forme teda.
Holt sú ľudia stavaní na drep, niekto na mŕtvy ťah, niekto zas na bench press atď. Každopádne si vysoký, ja mám podobne 193 cm a to znamená že dráha akú musíme vykonať, aby sme dosiahli korektný drep je o dosť väčšia ako u niekoho nižšieho... ale zas môže ti ísť lepšie iný cvik.
Inak robíš progres? Tak v tom prípade je všetko v poriadku. Skúsení cvičenci sú radi aj za 5 - 10 kg za rok. Pokiaľ budeš napredovať, hoci aj 2,5 kg za mesiac, robíš pokrok x 12 mesiacov máš hneď + 25 kg za rok. Na to nezabudni. Prajem veľa zdaru.
Užívateľov profilový obrázok
HAVANA
Príspevky: 1302
Dátum registrácie: 24.05.2010
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 14 krát
Bolo mu ďakované: 12 krát


Návrat na "Tréning a cviky (tréningy, tréningové plány, ako cvičiť)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných