Treningy

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa John1003 » 09.10.2017

Myslel som napr.zhyby,pritahovanie vc v predklone,bicepsove zdvihy s ez alebo s jednoruc..ramena atd..
No to si jenom vyjmenoval jednotlivé cviky, ale pořád je můžeš cvičit pod různou intenzitou a vlastním váhovým maximem, jak už máš napsáno nahoře. Každopádně se dá napsat, že na bicepsové zdvihy není důvod držet dlouhé pauzy, trošku odfrkneš a jedeš. Ale zrovna na ty přítahy v předkloně si klidně na tu 1-2 minutky odfrkni.

Každopádně to určitě ber tak, že několik vteřin sem a nebo tam, ti rozhodně tréning nepokazí.
John1003
Príspevky: 348
Dátum registrácie: 26.04.2017
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 6 krát
Bolo mu ďakované: 49 krát


Re: Treningy

Príspevokod užívateľa silný » 12.10.2017

ked zacnes sypať tak sa ti tak rozsiria ramena, ze sa z toho posereš... :D
Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
silný
Príspevky: 5037
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 59 krát
Bolo mu ďakované: 367 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa mar55 » 13.10.2017

Kamos strieda raz tazsie na delty a druhy trening chodi napr 5kg jc a ide ich 3x75. Niekedy som to skusal s 50 op. Funguje to vcelku, ale desna nuda a pali :)
mar55
Príspevky: 3468
Dátum registrácie: 20.11.2014
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Bratislava/Komárno
Poďakoval: 11 krát
Bolo mu ďakované: 9 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Zeratul » 13.10.2017

Kamos strieda raz tazsie na delty a druhy trening chodi napr 5kg jc a ide ich 3x75. Niekedy som to skusal s 50 op. Funguje to vcelku, ale desna nuda a pali :)

75 opakovani? :D to by som ani bez ziadneho odporu tolkokrat nedvihol paze nad hlavu :D
SQ: 290
BP: 190
DL: 320
Total: 800
BW: 128

My Youtube Channel: https://www.youtube.com/channel/UCfJqUqOfmmA_iv92kR8gapw

Check out my Instagram: https://www.instagram.com/berserk.marius/
Zeratul
Príspevky: 2953
Dátum registrácie: 17.05.2011
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 11 krát
Bolo mu ďakované: 20 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa WolfSiff » 13.10.2017

Chalani máte nejaké neštandartné tipy na "rozšírenie" ramien? Strašne nesymetrický som v tomto, pomaly mám širšú prdel jak plecá. Už ma to dlhšie pekne sere
Mne zabralo na sirku vrchu tela velmi vela hrazdy so sirokym uchopom cize ak sa rozsiri vrch chrbta tvar V budu sirsie aj ramena a potom riadne drtit bench na siroko a tazke tlaky na ramena v stoji + upazovanie s malymi prestavkamy,tak trenujem ja a nemozem povedat ze to nefunguje ale ja mam geneticky celkom siroke ramena ale zas aj sirsi pas a velku prdel,i know that feel bro
:rage:
DL 175 SQ 140 BP 107
BW cca 80kg
Doba cvicenia 1,5 roka
WolfSiff
Príspevky: 113
Dátum registrácie: 02.02.2016
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 8 krát
Bolo mu ďakované: 4 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa mar55 » 13.10.2017

Ja tych 75 nedam ani nahodou, ale ten blazon to zvlada :)
mar55
Príspevky: 3468
Dátum registrácie: 20.11.2014
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Bratislava/Komárno
Poďakoval: 11 krát
Bolo mu ďakované: 9 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa silný » 13.10.2017

Tak skus ze spravis 30op -> 5-10s rest s tym ze cinky nepolozis a ides dalej 15op zas 5s rest 10op atd. takto to obcas zvyknem ja robit az sa zrazu zastavim ze nespravim ani 3 rozpazenia a ramena su na prasknutie :D
Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
silný
Príspevky: 5037
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 59 krát
Bolo mu ďakované: 367 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Zeratul » 13.10.2017

to uz by som radsej si dal casovac na 1 minutu nez ratal do takeho nekrestanskeho cisla
SQ: 290
BP: 190
DL: 320
Total: 800
BW: 128

My Youtube Channel: https://www.youtube.com/channel/UCfJqUqOfmmA_iv92kR8gapw

Check out my Instagram: https://www.instagram.com/berserk.marius/
Zeratul
Príspevky: 2953
Dátum registrácie: 17.05.2011
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 11 krát
Bolo mu ďakované: 20 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa silný » 13.10.2017

tak rátaj odzadu do nuly :D
Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
silný
Príspevky: 5037
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 59 krát
Bolo mu ďakované: 367 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Vinnie » 14.10.2017

alebo ďalšia možnosť, ktorá je ppči keď človek nestíha. triset: 15 opakované upažovanie v predklone, 15 opakovaní upažovanie v stoji, 15 opakovaní tlaky nad hlavu.
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 4312
Dátum registrácie: 22.09.2010
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 27 krát
Bolo mu ďakované: 210 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa silný » 14.10.2017

ty pozeram ze si velmi vytazeny clovek Vinne, furt pises o tom nestihani... :D prsia/ chrbat trening do supersérií, ked clovek nestiha... ruky do SS, ked clovek nestiha... teraz uz aj ramena nestihas... :D
Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
silný
Príspevky: 5037
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 59 krát
Bolo mu ďakované: 367 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Vinnie » 14.10.2017

ja určite :D to som písal pre iných. ja takto cvičím keď som hladný a chcem ísť čo najrýchlejšie sa nažrať, alebo keď mám smolu na dementov v gyme čo ma znervoznujú :D
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 4312
Dátum registrácie: 22.09.2010
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 27 krát
Bolo mu ďakované: 210 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Igor12345 » 14.10.2017

ked zacnes sypať tak sa ti tak rozsiria ramena, ze sa z toho posereš... :D
:D
Igor12345
Príspevky: 335
Dátum registrácie: 24.04.2017
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 21 krát
Bolo mu ďakované: 6 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Reutiman » 23.10.2017

Ahojte borci potreboval by som poradiť.
Najpr niečo o mne cvičím od 15tich, mám 20rokov, výška 176cm, váha 78-80max., percento tuku si držím niekde na urovni 9-11%
Ide mi o to že som sa nejak zasekol a chcel by som sa posunut na vyššiu uroveň. Doterajší trening vypadal asi takto: 1.deň-prsia.ramená 2.deň-chrbát, bic., tric. 3.deň- voľno, 4.deň- nohy, brucho. 5.deň to čo v prvý deň a tak nasledne postupujem. Na velke partie cvičim 4cviky X 4serie (6-12op), malé partie 3cviky X 3serie. Stravu si držím pekne. Doplnky: proťák, bcaa, glutamín, arginín.
Ide mi o to že sa nemožem ani za boha posunut nech robím čo robím. Vedeli by ste mi pomôcť nejako zmeniť trenign alebo niečo ine ? Partie sa pokušam cvičit 2x do týždna no. Robím niečo zle ? Čo by ste mi poradili aby ma to nejak posunulo ?
Pokukával som po treningoch mirca.kavcaka momentálne no :D
Užívateľov profilový obrázok
Reutiman
Príspevky: 234
Dátum registrácie: 10.09.2017
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 13 krát
Bolo mu ďakované: 23 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa miroslav.kavcak » 23.10.2017

Len nepíš že na vyššiu úroveň , lebo ti hneď nápisu , nech zacnes sypať :).
Budem sa opakovať, ale ak chceš napredovať musí ti za zachovania správnej techniky voči rast váha činky , počet opakovaní alebo objem treningu. Ak ideš dlho rovnaký tréning a nevieš sa pohnúť vyššie, tak sa pohraj s počtom opakovaní . Ak máš problém so slachami, alebo sa cítiš unavený , tak zarad deload . Ak si naopak plny energie , tak začni uberať počty opakovaní a pridavaj váhy . Ak si šiel doteraz nižší počet opakovaní , tak chod 8 - 15 .
Kľudne chod môj tréning , len na stehná rob základne cviky . Ja mam natrhnutý vastus lateralis , takze mne sa to nedá .
V prípade podozrenia, že niektorý užívateľ svojim príspevkom porušil pravidlá fóra, stačí príspevok nahlásiť a ja už zjednám nápravu.
Užívateľov profilový obrázok
miroslav.kavcak
Moderator
Príspevky: 2322
Dátum registrácie: 23.05.2011
Cash on hand: Locked
Bydlisko: Poprad
Poďakoval: 17 krát
Bolo mu ďakované: 125 krát


Návrat na "Tréning a cviky (tréningy, tréningové plány, ako cvičiť)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní