Treningy

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa MMichal » 30.06.2017

Dal som to aj s warmupom ale tak ze 1+4. A mam to asi tak 3_4mesiace už. Čiže radšej dať max 3 pracovné série a pridať cviky ešte? Lebo keď som skúšal menej sérii tak som tie svaly v podstate necítil a ten tréning som zmakol aj za pol hodku.
MMichal
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 11.02.2017
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 2 krát


Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Vinnie » 01.07.2017

Zdravim, chcel by som sa opytat ohladom zaciatocnickeho fullbody treningu, kolko cvikov a serii by ste isli?
Zatial idem len 4 cviky (zakladne) ale vela serii, mam pridat nejake cviky?
1. Tlak na prsia 5ser
2. Zhyby 5ser
3. Drepy/leg press 5ser
4. Tlak na triceps 3ser

p.s. DL zatial nerobim, nwm ho este poriadne.
DIK.
no prvom rade by som išiel radšej viacej cvikov (a menej sérii), aby som zapojil aj partie, ktoré sú pri týchto 4 cvikoch zapojené nedostatočne resp. skoro vôbec. a obmieňal tie cviky. napr. ak ideš 3krát do týždňa tak ideš 3 rôzne tréningy, ale s tým že sa opakujú každý týždeň.
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 4194
Dátum registrácie: 22.09.2010
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 22 krát
Bolo mu ďakované: 188 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa MMichal » 01.07.2017

Cize napr. tie 4 cviky 1warmup a 3serie a napr. PON aj ramena STR aj Lytka a brucho PIA aj biceps?
MMichal
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 11.02.2017
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 2 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa DanteUnchained » 01.07.2017

Dal som to aj s warmupom ale tak ze 1+4. A mam to asi tak 3_4mesiace už. Čiže radšej dať max 3 pracovné série a pridať cviky ešte? Lebo keď som skúšal menej sérii tak som tie svaly v podstate necítil a ten tréning som zmakol aj za pol hodku.
svalovica a stimul su 2 odlisne veci :) - UTFG :D Svalovica ti akurat predlzuje dobu regeneracie, a pri fullbody 3x do tyzdna to je fakt neziaduci efekt ( v uvode sa mu ale nevyhnes...podstatne je co robi telesna vaha ak mas doladenu stravu a odpocinok, ci sa ti dari postupne zvysovanie loadu (vaha/objem prace) a pouzivat planovany deload.
Wake up.
WAKE UP!
You can do anything.
Don't limit yourself.
Change the world...

Always try to reach the unreachable or you will grow weaker.
Užívateľov profilový obrázok
DanteUnchained
Príspevky: 782
Dátum registrácie: 10.01.2016
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 47 krát
Bolo mu ďakované: 21 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Vinnie » 01.07.2017

nie. myslel som vrátane tých 4 cvikov čo si napísal. proste 1 cvik na partiu. dajmetomu:
pondelok
zadný drep
rumunský deadlift
bench na rovnej naširoko
bradlá
tlaky nad hlavu s jednoručkami
zhyby
bicepsové zdvihy
výpony
prednožovanie

to máš 10 cvikov po 3 série čiže viac ako si išiel doteraz ale napr. posledné 3 nie sú nejaké vyčerpávajúce.

streda
predný drep
zakopávanie
bench s jednoručkami na rovnej
bench naúzko
tlaky nad hlavu
príťahy v predklone
kladivovézdvihy
výpony v sede
brušáky

piatok:
legpress
hyperextenzie
bench na šikmej
tricepsové stlačanie kladky
upažovanie
príťahy jednoručne
striedavé bicepsové zdvihy
výpony jednonožne
rolovacie koliečko

to je taký rozumne rozložený tréning. cviky sa obmieajú. niektoré dni sú tam na danú partiu komplexné, iné dni izolované ale inak celkovo som to tak nabúchal aby všetky partie dostali rovnomerne zabrať plusmínus
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 4194
Dátum registrácie: 22.09.2010
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 22 krát
Bolo mu ďakované: 188 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa silný » 01.07.2017

fha paráda Vinnie :clap: pozeram ze nemas do čoho pichnuť takto po večeroch? :D
Vaše otázky, problémy, postrehy a iné dopyty smerujte prosím do príslušných tém a nie do mojej poštovej schránky
(nie preto, žeby som bol neochotný poradiť, ale to na čo sa pýtate, môže poslúžiť aj ostatným...)
silný
Príspevky: 4932
Dátum registrácie: 20.07.2015
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 53 krát
Bolo mu ďakované: 354 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa MMichal » 02.07.2017

nie. myslel som vrátane tých 4 cvikov čo si napísal. proste 1 cvik na partiu. dajmetomu:
pondelok
zadný drep
rumunský deadlift
bench na rovnej naširoko
bradlá
tlaky nad hlavu s jednoručkami
zhyby
bicepsové zdvihy
výpony
prednožovanie

to máš 10 cvikov po 3 série čiže viac ako si išiel doteraz ale napr. posledné 3 nie sú nejaké vyčerpávajúce.

streda
predný drep
zakopávanie
bench s jednoručkami na rovnej
bench naúzko
tlaky nad hlavu
príťahy v predklone
kladivovézdvihy
výpony v sede
brušáky

piatok:
legpress
hyperextenzie
bench na šikmej
tricepsové stlačanie kladky
upažovanie
príťahy jednoručne
striedavé bicepsové zdvihy
výpony jednonožne
rolovacie koliečko

to je taký rozumne rozložený tréning. cviky sa obmieajú. niektoré dni sú tam na danú partiu komplexné, iné dni izolované ale inak celkovo som to tak nabúchal aby všetky partie dostali rovnomerne zabrať plusmínus


Super, diky moc. A teda žiadne rozcvičovacie série len 3 poriadne? A ísť pyramidovu váhu že napr. 50kg potom 60kg a potom 70kg, alebo všetky série rovnakú.
MMichal
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 11.02.2017
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 2 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Vinnie » 02.07.2017

1 až 2 rozcvičovacie série v závislosti od cviku. na tých kde sa idú vyššie váhy tak 2, pri tých kde nižšie tak 1. a potom 3 pracovné série s rovnakou váhou a rovnakým počtom opakovaní. ak dáš bez problémov všetky 3 série dajmetomu po 10 opakovaní s kratšími prestávkami, tak ďalší tréning môžeš navýšiť váhu a zase kým sa nedopracuješ do bodu že dáš 3 série po 10 ako nič a zase môžeš zvýšiť.
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 4194
Dátum registrácie: 22.09.2010
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 22 krát
Bolo mu ďakované: 188 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa MMichal » 03.07.2017

Oka, a ešte sa chcem spytat keď si chcem pripraviť spodný chrbát na mŕtve ťahy som tu na fóre čítal že je ok robiť hextenzie 3 mesiace pred nejakými ťažkými DL, posilní dosť ten chrbát aj 1x do týždňa? A ešte mimochodom len pre info tie pyramídy sa robia skôr z času na čas pre zmenu, lebo mi to prišlo že je napr. pri drepoch menšia šanca sa tak zraniť ako keď zrazu dám váhu na 10op. Diky moc.
MMichal
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 11.02.2017
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 2 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa lakyno317 » 03.07.2017

Viete mi niekto poradiť nejaký silový tréning split 2+1 najlepšie :) cvičím asi pol roka
lakyno317
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 03.07.2017
Cash on hand: Locked

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Vinnie » 03.07.2017

Oka, a ešte sa chcem spytat keď si chcem pripraviť spodný chrbát na mŕtve ťahy som tu na fóre čítal že je ok robiť hextenzie 3 mesiace pred nejakými ťažkými DL, posilní dosť ten chrbát aj 1x do týždňa? A ešte mimochodom len pre info tie pyramídy sa robia skôr z času na čas pre zmenu, lebo mi to prišlo že je napr. pri drepoch menšia šanca sa tak zraniť ako keď zrazu dám váhu na 10op. Diky moc.
ak budeš robievať pravidelne hyperextenzie predtým ako začneš trénovať techniku DL a pridávať váhu, tak to bude samozrejme plus aj keby to robíš raz do týždňa. plus je tam aj rumunský DL, ktorý keď zmákneš a zosilnieš na ňom, tak tiež ti pomôže pri progrese pri klasickom DL v budúcnosti. je to rozhodne zodpovednejšie ako od začiatku sa hneď snažiť deadliftovať milion kil divnou a nebezpečnou technikou.

pyramídy sú fajn a majú svoje miesto, ale skôr sa to týka skúsenejších cvičencov a je to výlučne bodybuildersky spôsob odcvičenia daného cviku, takže z hľadiska hypertrofie super, ale z hľadiska sily nič moc, takže vhodnejšie je rozcvičiť sa tak, aby si bol schopný odcvičiť tie 3 pracovné série, čo s najvyššou váhou a keď sa vypracuješ na určitú uroven a nebudeš už mať potrebu silového rozvoja, ale budeš sa chcieť zamerať čo najviac na hypertrofiu, tak potom môžeš zaradovať tréningy s pyramídovým systémom, ale zatiaľ nie, lebo by to bolo skôr kontraproduktívne.
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 4194
Dátum registrácie: 22.09.2010
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 22 krát
Bolo mu ďakované: 188 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa norbert99 » 06.07.2017

ani dnes nezameškajte svoj tréning.. :D

https://www.facebook.com/ZacSmithFitnes ... 008904608/
norbert99
Moderator
Príspevky: 143
Dátum registrácie: 10.03.2017
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 6 krát
Bolo mu ďakované: 6 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa DanteUnchained » 06.07.2017

Viete mi niekto poradiť nejaký silový tréning split 2+1 najlepšie :) cvičím asi pol roka
upperbody
lowerbody
off

push
pull
off
Wake up.
WAKE UP!
You can do anything.
Don't limit yourself.
Change the world...

Always try to reach the unreachable or you will grow weaker.
Užívateľov profilový obrázok
DanteUnchained
Príspevky: 782
Dátum registrácie: 10.01.2016
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 47 krát
Bolo mu ďakované: 21 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa norbert99 » 13.07.2017

Nezabudnite ani dnes na poriadny tréning. :D A možno aj stretnete cvičiť takú krásu. :)
fitness-girls.jpg
fitness-girls.jpg (52.7 KiB) 415 zobrazení
norbert99
Moderator
Príspevky: 143
Dátum registrácie: 10.03.2017
Cash on hand: Locked
Poďakoval: 6 krát
Bolo mu ďakované: 6 krát

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa berzerker » 14.07.2017

no kebyze nenapises, tak by som NAOZAL ZABUDOL, diky !!!! Ale ta kocka cvicit nebola :)
AA - Lab / vyziva / zdravie / trening / fitness * moja stranka na FB
Užívateľov profilový obrázok
berzerker
Príspevky: 888
Dátum registrácie: 07.01.2010
Cash on hand: Locked
Bank: Locked
Poďakoval: 3 krát
Bolo mu ďakované: 2 krát


Návrat na "Tréning a cviky (tréningy, tréningové plány, ako cvičiť)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných