Inzulín

Vstup od 18 rokov

Inzulín

Príspevokod užívateľa twenty » 07.04.2016

Ahoj, vím že už o tomto tématu padlo dost na fore; ale mam otázku ohledně dávkování. ...četl jsem ze pro začátečníky je dobře začít s 20% a postupně zvyšovat ...např začít na 2 ui a tahat po 1 ui až do maxima což je cca 11ui. Po dobu 6 týdnů.

Jelikož se bere každý den mám to v maximu držet a u konce vyklesat nebo vlnit nebo držet na 11 po zbytek cyklu?

A ještě ohledně sacharidů. ..jen mě zajímá jestli na inzulínu můžu cukrová více nebo mam držet sacharidy stejně a jen je lépe využijí skrz inzulin....jde mi o diabetes 2 stup. Nebo o ukládání do tuku což je jako vedlejší možný účinek

Odesláno z mého SM-N910F pomocí Tapatalk
Naposledy upravil/-a twenty v 07.04.2016, upravené celkom 1 krát.
twenty
Dátum registrácie: 11.11.2015

Re: Inzulín

Príspevokod užívateľa pista1 » 11.01.2017

Inzulin chodim pyramidu 3,6,9,12 potom to drzim 3-4 tyzdne na 12 a zacnem vyklesavat,musis vediet narabat so sacharidmi aby si nenabral zbytocne tuk
pista1
Dátum registrácie: 11.01.2017

Príspevokod užívateľa Chaskar » 11.01.2017

po sline potrebujes urcite sacharidy najma glukozu 5g na 1iu cca do hodiny po uziti+kreatin+bielkoviny+glutamin.za dalsiu hodinu uz komplexne sacharidy napr.vlocky...cca 200g plus proteinove jedlo,casom si to vychytas a sachre mozes znizovat ja som chodil casom 2g na 1iu....je toho vela a nadlho....no vzdy opatrne
Nikoho nenahovaram na uzivanie dopingu.moje vedomosti su cisto z vlastnych skusenosti bez akehokolvek tlaku na ostatnych.nezaoberam sa predajom AS,dakujem za porozumenie.
Užívateľov profilový obrázok
Chaskar
Dátum registrácie: 29.12.2016

Príspevokod užívateľa LightSkill » 11.01.2017

Po treningu chod, pyramida od 3iu a uvidíš ked už budeš mavať moc silne hypa, ja do 10iu nič necítim.
Sem tam čosi sypnem... Pokial má niekto záujem o zostavenie cyklu, vypracovanie rozpisu na mieru, tréningu, ... tak -> súkromná správa.
Užívateľov profilový obrázok
LightSkill