Prohormóny a tréning

Prohormóny a tréning

Príspevokod užívateľa Steve76 » 07.07.2015

Ako mám počas užívania PH trénovať?
Odborník na doplnkovú výživu a CEO portálov: www.protein.sk, www.posilnovanie.sk, www.kulturistika.sk
Užívateľov profilový obrázok
Steve76
Odbornik
Príspevky: 2447
Dátum registrácie: 14.02.2011
Kontaktovať užívateľa:


Re: Prohormóny a tréning

Príspevokod užívateľa Kawi » 08.07.2015

Počas Cyklu je vhodné si určiť priority. Či chcete naberať svaly, alebo chudnúť. Vďaka prohormónom budete môcť trénovať tvrdšie, intenzívnejšie a navyše telo bude schopné zvládať tieto tréningy vďaka rýchlej regenerácií.
Kawi
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 07.07.2015

Re: Prohormóny a tréning

Príspevokod užívateľa Hector » 15.03.2017

Ako správne trénovať počas prohormónového cyklu?

Obrázok

Tréning predstavuje v oblasti kulturistiky jeden z najvýznamnejších faktorov, ktorý ovplyvňuje nárast svalovej hmoty a zvyšovanie výkonnosti. Či už ste začiatočník alebo patríte do kategórie pokročilých, je nutné správnemu tréningu venovať mimoriadnu pozornosť.

V úvode musíme povedať, že počas prohormónového (ďalej len PH) cyklu si môžete „dovoliť“ viac. Čo to znamená? Vďaka účinkom PH budete viac vládať, dvíhať ťažšie závažia a regenerovať ďaleko rýchlejšie ako za normálnych okolností. Týmto výhodám, ktoré poskytujú prohormóny je potrebné prispôsobiť samotný tréning.

Pridajte si tréningovú jednotku naviac
Pokiaľ trénujete trikrát do týždňa, pokojne si pridajte jeden tréning naviac. Týmto spôsobom (rozdelením tréningu do štyroch dní) sa môžete zamerať na každú svalovú partiu dôslednejšie a zaťažiť ju dostatočným spôsobom, aby ste aktivovali anabolické procesy v tele. Tento spôsob môžete uplatniť pri akomkoľvek rozvrhnutí tréningu. Ak máte svalovú partiu, ktorá vám zaostáva, môžete ju v jednom týždni zaťažiť dvakrát. S PH sa nemusíte báť, že by vaše svaly neboli dostatočne zregenerované.

Zvýšte objem tréningovej jednotky
Do svojho tréningu pridajte 1-2 cviky naviac na každú svalovú partiu. Všeobecne odporúčame jeden cvik na menšie partie (biceps, triceps, lýtka) a dva cviky na veľké svalové partie (hrudník, chrbát, stehná a ramená).

Trénujte so sparingpartnerom
Trénovať so sparingpartnerom v sebe ukrýva veľmi veľa výhod. Počas tréningu ste neustále v tempe a môžete si dovoliť trénovať s ďaleko ťažšími váhami, než keď trénujete sám. Je to určite aj psychologický faktor, pretože niekedy už len pocit, že za vami niekto stojí, napomáha k maximálnym výkonom. Ak máte šťastie a trénujete s niekým, kto „maká“ fakt tvrdo, môže to byť pre vás prospešné.

Využívajte najrozmanitejšie tréningové systémy
Čas ukázal, že najlepšie a najefektívnejšie tréningové systémy sú tie najjednoduchšie. Sú to tieto:

Systém 5x5
German Volume tréning
FST-7
Korte tréning

Obrázok

Je na každom, aký tréningový systém vo svojom tréningu aplikuje. Je nutné dodržiavať jeho zásady a načúvať svojmu telu, to vám niekedy povie viac ako to, čo je napísané v odborných časopisoch alebo knihách.

Meňte tréning každých 6 týždňov
Používaním rovnakého tréningového systému, cvikov, kombinácií partií a rovnakých závaží riskujete, že telo sa tomuto adaptuje. Vám sa síce bude trénovať pohodlne, pretože to už bude rutina, no do svalov nepôjdu dostatočne podnetné impulzy, ktoré by stimulovali svaly k hypertrofii (rastu).

V tréningu využívajte Weiderove princípy rastu svalstva
Joe Weider patril medzi priekopníka v oblasti kulturistiky a spolu s Arnoldom Schwarzeneggrom urobili pre propagáciu kulturistiky obrovský kus práce. Weiderove princípy sú roky známe metódy a veľké množstvo z nich určite vo svojom tréningu využívate aj vy. Tie, ktoré nevyužívate, vkladajte ich do svojho tréningu zámerne.

Obrázok

Dodržiavajte vždy správnu techniku
Technika je veľmi dôležitým faktorom pri vykonávaní jednotlivých cvikov. Správnym zvládnutím cviku zameriavate jeho energiu tým správnym smerom a eliminujete riziko zranenia.

Venujte dostatočne dlhý čas zahriatiu a rozcvičke
Najčastejšie ku zraneniam dochádza, ak sa niečo zanedbá. Veľa mladých cvičencov v posilňovniach začína svoj tréning bez akejkoľvek prípravy. Odporúčame zahriať organizmus desiatimi minútami aeróbnej aktivity, po ktorej rozcvičíte svaly strečingom.

Načúvajte signálom vášho tela
Ak ste unavený, na tréning nemáte chuť, necítite sa dobre, netrénujte. Ignorovaním potrieb organizmu sa vzďaľujete svojmu cieľu. Časom sa dostanete no stavu, kedy budete trénovať intuitívne a budete presne vedieť, čo môžete a čo nie.
Hector
Odborník na výživové doplnky a prohormóny
Príspevky: 116
Dátum registrácie: 07.07.2015


Návrat na "Prohormony (všetko o prohormónoch)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný