Prohormóny a výživa

Prohormóny a výživa

Príspevokod užívateľa Steve76 » 07.07.2015

Stravovacie odporúčania, jedálne lístky v kombinácii s PH
Odborník na doplnkovú výživu a CEO portálov: www.protein.sk, www.posilnovanie.sk, www.kulturistika.sk
Užívateľov profilový obrázok
Steve76
Majitel fóra
Príspevky: 2444
Dátum registrácie: 14.02.2011
Kontaktovať užívateľa:

Re: Prohormóny a výživa

Príspevokod užívateľa martinrr » 08.07.2015

Základne pravidlo stravovania pri prohormonovom cykle je aby ste dbali na príjem kvalitných bielkovín, komplexných sacharidov a najme zdravé tuky.

Kvalitné bielkoviny by mali pochádzať prevažne zo živočišných zdrojov ako je mäso (hovädzie, kuracie, morčacie, ryby, divina), taktiež mliečne výrobky (tvaroh, cottage chceese, mozzarela , mlieko , nízkotučne jogurty atď.) netreba zabúdať na najkvalitnejšiu bielkovinu a to sú vajcia. Rastlinné bielkoviny, kroté sú tak isto dôležité pri budovaní svalovej hmoty, sem patria ( sója, pohánka, quinoa, strukoviny atď.).Bielkoviny sú nevyhnutne pre rozvoj a rast svalov nakoľko samotný sval sa skladá z bielkovín, preto bez ich prísunu neporastie. Množstvo ktoré by mal cvičenec užívať je v rozhraní 1,5 g až 2,5 g na kg telesnej hmotnosti.

Sacharidy sú hlavným zdrojom energie pre ľudské telo. Medzi najlepšie zdroje sacharidov patria ( ovsené vločky, ryža, cestoviny, zemiaky, celozrnné pečivo atď. ) Komplexne sacharidy by mali tvoriť v jedálničku väčší podiel ako jednoduché cukry. Množstvo prímu sacharidov je individuálny, závisí od telesného typu, či máš tendenciu ľahko priberať telesný tuk alebo problém pribrať. Viac info o tom aký ste typ či endomorf, ektomorf alebo mezomorf najdete tu: https://prohormony.sk/sk/16-osobnosti

Zdravé tuky ovplivňuje pozitívne hladinu testostéronu , sú zdrojom esencialných mastných kyselin a taktiež mnohých antioxidantov. Preto by tuky bezpochybne nemali chýbať v našom jedálničku.Zdroje zdravých tukov ( orechy , olivový olej kokosový olej , ryby ) , primerane množstvo prímu tukov by sa malo pohybovať od 0,8 g až 1 g na kg telesnej hmotnosti .
martinrr
Odborník na výživové doplnky a prohormóny
Príspevky: 64
Dátum registrácie: 06.07.2015

Re: Prohormóny a výživa

Príspevokod užívateľa Jacobb » 10.01.2016

Zdravým rád by som sa spýtal ako je to s užívaním PH v období diéty , keď je človek v kalorickom deficite a príjem sacharidov a tukov je nízky. Dajú sa očakávať prírastky svalovej hmoty ? Napríklad pri užívaní produktu Viking ? Neaké osobné skúsenosti ?
Jacobb
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 10.01.2016

Re: Prohormóny a výživa

Príspevokod užívateľa martinrr » 19.01.2016

Užívanie PH v období diéty je možné ale je potrebné zvoliť vhodný prohormon a to napríklad Demonize , Epivar , EpiTren6 . Čo sa týka svalových prírastkov v diéte , tak sú malé . Účelom PH v diéte je aby svaly boli kvalitné , tvrdé a čo s najmenším podielom tuku.
martinrr
Odborník na výživové doplnky a prohormóny
Príspevky: 64
Dátum registrácie: 06.07.2015


Návrat na "Prohormony (všetko o prohormónoch)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní