Treningy

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Vinnie » 09.01.2017

ako aj mne, ale chalan je natural predpokladam takze pre neho je to ok. aj pre mna bolo ked som bol
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 3407
Dátum registrácie: 22.09.2010


Re: Treningy

Príspevokod užívateľa zvratkyakrv » 09.01.2017

Vinnie-kľud, ja sa nehádam :wink: . Len som podotkol, že pri ťažšom tréningu sa do 45 minút nevopchá, aby na to nezabúdal. :007
Drepujem 3x do týždňa. Nemôžem z toho dostať "ploché nohy" ?
zvratkyakrv
Príspevky: 835
Dátum registrácie: 10.12.2014

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa miroslav.kavcak » 09.01.2017

Každý tréning je lepší ako 5 dní necvičit nič. Pred robotou nižšia intenzita, kratsie prestávky, supersérie, pumpovacky atď., v deň voľna výssia intenzita,prestávky podľa potreby.
V prípade podozrenia, že niektorý užívateľ svojim príspevkom porušil pravidlá fóra, stačí príspevok nahlásiť a ja už zjednám nápravu.
Užívateľov profilový obrázok
miroslav.kavcak
Moderator
Príspevky: 1653
Dátum registrácie: 23.05.2011
Bydlisko: Poprad

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa HAVANA » 09.01.2017

mas pravdu, ale ovela viacej si uzijem tu posilku ked sa nikam neponahlam a viem ze z posilky mozem ist rovno domov dat sprchu dobre sa najest a nie pozerat na hodiny ze ma caka 12 hod prace
Ano aj ja si lepsie uzijem posilku v prijemnejsom case. Ale ked viem ze vtedy nebudem mat cas tak pojdem inokedy a castokrat to byva na ukor spanku. No treba si urcit priority.
Užívateľov profilový obrázok
HAVANA
Príspevky: 1063
Dátum registrácie: 24.05.2010

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa ADM » 09.01.2017

Chalani stačí ísť v diete (cca 6 tyzdnov) konštantne tak 16 sérii na partiu do týždna či mám navyšovať tiež?
ADM
Príspevky: 2498
Dátum registrácie: 22.10.2012

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Vinnie » 09.01.2017

a načo by si navyšoval ?
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 3407
Dátum registrácie: 22.09.2010

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa ADM » 09.01.2017

presne to som chcel počuť :) preistotu .. niekde som čítal že telo ma schopnosť nabrať svaly aj v deficite ak nie je príliš veľký, tak len preto som sa pohrával s tou myšlienkou
ADM
Príspevky: 2498
Dátum registrácie: 22.10.2012

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa noGainz » 09.01.2017

urcite ma schopnost nabrat svaly aj v deficite, a ma zmysel aj navysovat, len celkovy objem nebude taky velky pravdepodobne
noGainz
Príspevky: 2442
Dátum registrácie: 01.01.2015

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Freeloader » 09.01.2017

ak chces stihnut odcvicit za 45 minut tak daj antagonisticke superserie. to jest ides opacne partie na striedacku a tympadom setris cas, lebo ides s minimalnymi pauzami. mozes ist 2+1 a napr. takto:
1. cecky + chrbat, predne + zadne ramena, brucho len tak na zaver na 5 minut
2. predne + zadne stehna, triceps + biceps, lytka len tak na zaver na 5 minut

a potom ked budes mat volno tak mozes to aj hentak nechat alebo mozes dat klasicky trening po poradi teda:
1. cecky, chrbat, ramena, brucho
2. stehna, triceps, biceps, lytka
hmm, to vyzera zaujimavo, nie je problem ak mam 2 velke partie v jeden den? (to jest prsia a chrbat?)

v pripade ze pojdem ako hovoris, cecky + chrbat, predne + zadne ramena a brucho, kolko cvikov na prsia a chrbat si predstavujes? a ake odporucas aby som pokryl cely sval? (alebo co najviac)
Freeloader
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 28.08.2013

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Vinnie » 09.01.2017

8 sérii na cecky, chrbát, stehná, 5 sérii na ramená, triceps, biceps, 4 sérii na lýtka,brucho. takto som to vtedy išiel a len 1 cvik na partiu. ale potom v tie dni voľna môžeš dať kludne aj ten klasický tréning a dať viacej cvikov aj sérii.
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 3407
Dátum registrácie: 22.09.2010

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa silný » 10.01.2017

Vinnie, kukaj kolko skvostou :D https://www.t-nation.com/training/16-na ... ever-tried to bude zajtra trening, kým všetky vyskúšam :twisted:
silný
Príspevky: 2445
Dátum registrácie: 20.07.2015

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Vinnie » 10.01.2017

tak pri 5tke som inak vybuchol :D 8čku robil snáď už každý. a 12tku som robil, keď som vonku robil zhyby na hrazde a bolo tak najebaného snehu, že som vždy kolená do neho zaboril :D
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 3407
Dátum registrácie: 22.09.2010

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa silný » 10.01.2017

no ako ja som uz pri 3ke mal dosť :D to seriozne mozu myslieť važne ze dakto bude s hentakou váhou cvičiť sumo DL? ved to by ani 60 kilová bikinárka z toho nič nemala, možno tak kardio... :P zase ale chlapi okolo by si prišli na svoje :twisted: :lol:
silný
Príspevky: 2445
Dátum registrácie: 20.07.2015

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Vinnie » 10.01.2017

lebo on má tyčku opačne. :D musí byť medzi nohami aby sa dalo naložiť. takto nejak

"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 3407
Dátum registrácie: 22.09.2010

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Freeloader » 10.01.2017

8 sérii na cecky, chrbát, stehná, 5 sérii na ramená, triceps, biceps, 4 sérii na lýtka,brucho. takto som to vtedy išiel a len 1 cvik na partiu. ale potom v tie dni voľna môžeš dať kludne aj ten klasický tréning a dať viacej cvikov aj sérii.
1 cvik?

pride mi to zvlastne ale skusim to :D

takze povedzme cecky = 8 serii benchpress a chrbat = 8 serii zhyby?

a ako casto? cize povedzme pondelok, streda, piatok? alebo ako by si to dal ty

a btw kolko opakovani ?
Freeloader
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 28.08.2013


Návrat na "Tréning a cviky (tréningy, tréningové plány, ako cvičiť)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní