Treningy

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Pipik88 » 05.01.2017

Dobre Mirko ale ty si policajt ty vačšinu dna vozíš v aute alebo sedíš v kancli a je ine ked človek maka 12 tky na stavbe alebo čašníka... Ja som robil 12 tky na stavbe a trening nehrozil.... aj ked si vela jedol fakt sa to nedalo zvladat bez AAS
Pipik88
Príspevky: 806
Dátum registrácie: 29.09.2016


Re: Treningy

Príspevokod užívateľa DanteUnchained » 05.01.2017

Dobre Mirko ale ty si policajt ty vačšinu dna vozíš v aute alebo sedíš v kancli a je ine ked človek maka 12 tky na stavbe alebo čašníka... Ja som robil 12 tky na stavbe a trening nehrozil.... aj ked si vela jedol fakt sa to nedalo zvladat bez AAS
Mal som byvaleho kolegu, s ktorym som chodil cvicit - casnik, 12ky 11-23 v robote, akoze bol unaveny, ale on sral na stravu, veril v zazracny whey prasok a problem boli len leg days viacmenej a chrbat, kvoli energickemu vydaju, keby mal stravu tak si myslim ze to v pohode da.
Užívateľov profilový obrázok
DanteUnchained
Príspevky: 328
Dátum registrácie: 10.01.2016

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa miroslav.kavcak » 07.01.2017

Bogi. Ďakujem za radu ;). Nemám cez marodku vychádzky a ešte minimálne ďalší týždeň ich mat nebudem, takže do fitka sa nemám ako dostať. Sem tam sa doma ponatahujem na trx pasoch, ale nie je to ono keďže so sadrou na nohe to je na hovno. Teraz sa aspon dám celý dokopy. Šľachy si pooddychuju a na tréning nabehnem 100 % zdravý.
Kiko : Je jedno co robím v práci , XY ľudí rôznych zamestnani co stretávam vo fitku o 6tej ráno tam chodia preto, že inak sa im to nedá. Ide len o to si trochu privstat a deň predtým ísť skôr spať. Každý z nás si musí vybrať ci prekročí, alebo neprekročí svoju komfortnu zónu.

Edit : hneď ako som to dopísal som nabehol na tie trx pásy. Podarilo sa mi nadlomit chodidlovu časť sadry a na prahu dverí odlupnut časť gumového kopytka :). No nič idem robiť drepy na jednej nohe a kliky :D
V prípade podozrenia, že niektorý užívateľ svojim príspevkom porušil pravidlá fóra, stačí príspevok nahlásiť a ja už zjednám nápravu.
Užívateľov profilový obrázok
miroslav.kavcak
Moderator
Príspevky: 1627
Dátum registrácie: 23.05.2011
Bydlisko: Poprad

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa HAVANA » 07.01.2017

Plačete tu že máte vstať na 6 do posilky? Čo ste za chlapov? Vstával som 3:45 aby som o 4 mohol začať cvičiť. Keďže o 6:30 som mal byť v práci. A či ma to unavilo? Vôbec nie. Práveže v ten deň som mal viac energie ako obvykle a lepšie mi chutilo jesť. Nebudte bábovky boha vášho.
Užívateľov profilový obrázok
HAVANA
Príspevky: 1065
Dátum registrácie: 24.05.2010

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Chaskar » 07.01.2017

Bogi. Ďakujem za radu ;). Nemám cez marodku vychádzky a ešte minimálne ďalší týždeň ich mat nebudem, takže do fitka sa nemám ako dostať. Sem tam sa doma ponatahujem na trx pasoch, ale nie je to ono keďže so sadrou na nohe to je na hovno. Teraz sa aspon dám celý dokopy. Šľachy si pooddychuju a na tréning nabehnem 100 % zdravý.
Kiko : Je jedno co robím v práci , XY ľudí rôznych zamestnani co stretávam vo fitku o 6tej ráno tam chodia preto, že inak sa im to nedá. Ide len o to si trochu privstat a deň predtým ísť skôr spať. Každý z nás si musí vybrať ci prekročí, alebo neprekročí svoju komfortnu zónu.

Edit : hneď ako som to dopísal som nabehol na tie trx pásy. Podarilo sa mi nadlomit chodidlovu časť sadry a na prahu dverí odlupnut časť gumového kopytka :). No nič idem robiť drepy na jednej nohe a kliky :D
sikula :lol:
Nikoho nenahovaram na uzivanie dopingu.moje vedomosti su cisto z vlastnych skusenosti bez akehokolvek tlaku na ostatnych.nezaoberam sa predajom AS,dakujem za porozumenie.
Užívateľov profilový obrázok
Chaskar
Príspevky: 916
Dátum registrácie: 29.12.2016

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Vinnie » 07.01.2017

Plačete tu že máte vstať na 6 do posilky? Čo ste za chlapov? Vstával som 3:45 aby som o 4 mohol začať cvičiť. Keďže o 6:30 som mal byť v práci. A či ma to unavilo? Vôbec nie. Práveže v ten deň som mal viac energie ako obvykle a lepšie mi chutilo jesť. Nebudte bábovky boha vášho.
a večer po práci to akože nešlo ?
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 3282
Dátum registrácie: 22.09.2010

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa HAVANA » 08.01.2017

Plačete tu že máte vstať na 6 do posilky? Čo ste za chlapov? Vstával som 3:45 aby som o 4 mohol začať cvičiť. Keďže o 6:30 som mal byť v práci. A či ma to unavilo? Vôbec nie. Práveže v ten deň som mal viac energie ako obvykle a lepšie mi chutilo jesť. Nebudte bábovky boha vášho.
a večer po práci to akože nešlo ?
Vtedy nie lebo som po práci mal druhú prácu, prípadne masáž. Len som tým chcel poukázať na to, že kto chce nájde si cestu :wink:
Užívateľov profilový obrázok
HAVANA
Príspevky: 1065
Dátum registrácie: 24.05.2010

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa WolfSiff » 09.01.2017

Plačete tu že máto e vstať na 6 do posilky? Čo ste za chlapov? Vstával som 3:45 aby som o 4 mohol začať cvičiť. Keďže o 6:30 som mal byť v práci. A či ma to unavilo? Vôbec nie. Práveže v ten deň som mal viac energie ako obvykle a lepšie mi chutilo jesť. Nebudte bábovky boha vášho.
:007 :007
JUST DO IT IDIOT !
WolfSiff
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 02.02.2016

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Freeloader » 09.01.2017

Plačete tu že máte vstať na 6 do posilky? Čo ste za chlapov? Vstával som 3:45 aby som o 4 mohol začať cvičiť. Keďže o 6:30 som mal byť v práci. A či ma to unavilo? Vôbec nie. Práveže v ten deň som mal viac energie ako obvykle a lepšie mi chutilo jesť. Nebudte bábovky boha vášho.
mas pravdu, ale ovela viacej si uzijem tu posilku ked sa nikam neponahlam a viem ze z posilky mozem ist rovno domov dat sprchu dobre sa najest a nie pozerat na hodiny ze ma caka 12 hod prace
Freeloader
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 28.08.2013

Re: Potrebujem pomoc so zostavenim treningoveho planu

Príspevokod užívateľa Freeloader » 09.01.2017

zacni na fullbody 3x do tyzdna, v kratkom ti to vyjde na 1 trening pred smenou , dlhom 2x. Treba ist po robote skor spat, neviem kolko ti trva presun z fitka na pracovisko, ale pracovat sa s tym da. Neviem ako kvalitny by bolo striedanie splitu v kratkom, fbd v dlhom - 2+2 (okolo smien).

Ja som chodil v byvalej praci (12ky nocne 18-6, kratky dlhy). Tam to bolo estelen nahovno.. dospavanie po nocnej a medzi nocnymi bez sance... ty to mas dopohody ak obetujes skorsie vstavanie raz za cas.
normalne ked koncis o 9ej, tak o polnoci spat a rano o 6ej vstat a ist do gymu pred pracou. ked budes mat volno tak si zase pospis dlhsie a dorovnas tych 6 hodin spanku. a kludne daj split a trening len 45 minut ale faktze ***** intezivny. tympadom by si mohol aj o tej pol 7ej vstavat a to mas 6 a pol hodiny spanku a v dni volna si pospis aj 10 a si v klude

EDIT: mozes robit aj tak ze v pracovny den 45minutovy trening vysokointenzivny a v dni volna vysoky treningovy objem a tak hodinu a pol
chalani nieco take som chcel pocut ale bol by som velmi rad aj za konkretnejsie navrhy, tym myslim aj treningove plany

fullbody nechcem, kondicku uz nejaku mam, svalovku mavat nebudem, moje treningy boli niekedy az prilis dlhe, 1 hod a pol niekedy aj 2 a taky trening ma uz nebavi a neni ani na to cas, no neviem si predstavit mat 45 min. trening a stihnut odcvicit kazdu partiu za cely tyzden stym ze pojdem 3-4x do posilky, kde napcham vsetky partie vratane noh aj brucha? pretoze nechcem flakat nohy ani brucho ako to podaktori zvyknu robit

(prave naopak potrebujem posilnit nohy kedze som 12 hod na nohach v praci)
Freeloader
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 28.08.2013

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Vinnie » 09.01.2017

ak chces stihnut odcvicit za 45 minut tak daj antagonisticke superserie. to jest ides opacne partie na striedacku a tympadom setris cas, lebo ides s minimalnymi pauzami. mozes ist 2+1 a napr. takto:
1. cecky + chrbat, predne + zadne ramena, brucho len tak na zaver na 5 minut
2. predne + zadne stehna, triceps + biceps, lytka len tak na zaver na 5 minut

a potom ked budes mat volno tak mozes to aj hentak nechat alebo mozes dat klasicky trening po poradi teda:
1. cecky, chrbat, ramena, brucho
2. stehna, triceps, biceps, lytka
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 3282
Dátum registrácie: 22.09.2010

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa silný » 09.01.2017

no ale odcvičiť to za 45min to bude dobre kardio resp. crossfit to bude len behať z hrazdy na lavičku :D
silný
Príspevky: 2340
Dátum registrácie: 20.07.2015

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa zvratkyakrv » 09.01.2017

Treba si uvedomiť, že ak chce odcvičiť niečo ťažšie, tak tam budú pauzy aj do 5 minút. Neverím, že 5x5 drepy s 85-90 % 1 RM bude pauzovať 1 minútu medzi sériami. A to už máš aj s warm up sériami pekných cca 45 minút len na drepy :wink:
Drepujem 3x do týždňa. Nemôžem z toho dostať "ploché nohy" ?
zvratkyakrv
Príspevky: 847
Dátum registrácie: 10.12.2014

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Vinnie » 09.01.2017

8 opakovaní na frontsquaty v supersérii a 8 opakovaní zakopávanie, 30 sekundové pauzy medzi tým. pohoda. nie som jediný čo to tak išiel. samozrejme nenajebeš si tam 9repsmax že pri tretej sérii ťa odjebe a zostaneš ležať 10 minút jak vrece hnilých zemiakov.

tie 5x5 drepy si môžeš dať v den volna predsa

silný: vyskúšaj si niekedy bench s jednoručkami na striedačku s príťahmi v predklone a povedz mi že či to je crossfit a kardio. arnold cvičil tieto antagonistické série úplne bežne a taktiež ostatní oldschooleri
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 3282
Dátum registrácie: 22.09.2010

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa silný » 09.01.2017

ja viem, sak easy, tiez tak občas cvičím a je to fajn spôsob treningu :007 len mi tých 45min príde strašne krátko no... :?
silný
Príspevky: 2340
Dátum registrácie: 20.07.2015


Návrat na "Tréning a cviky (tréningy, tréningové plány, ako cvičiť)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných