Treningy

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Chaskar » 04.01.2017

3,5x tyzdenne to co uz je za matematika starousi? :mrgreen: to mas z tych ovcich hlav :mrgreen:
SQ-250kg(no wraps)
BP-180kg
DL-265kg
Užívateľov profilový obrázok
Chaskar
Príspevky: 924
Dátum registrácie: 29.12.2016


Re: Treningy

Príspevokod užívateľa noGainz » 04.01.2017

preco si myslis ze to ze nieco robia profici znamena ze to robia najoptimalnejsie ako sa da? pokial mas ale svalov tolko co profici, tak za A) neviem co robis na posilnovanie.sk a za B) kedy ta uvidime na podiu?

nohy hrudnik musi byt zly trening? preco, das si Incline DB press 5x10, bench press 4x10 a potom smith machine squats 5x10. mas ine priority? prehod poradie. nemas priority? ok.
noGainz
Príspevky: 2442
Dátum registrácie: 01.01.2015

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa miroslav.kavcak » 04.01.2017

Tréning sa da postaviť na XY spôsobov. Napíšem ti svoj,ktorý začnem po doliečení sa. Teda začnem prv ľahkým fullbody atď.
Ako slabiny som si určil nohy, lýtka, ramená.
Na tie budem dávať po 24 sérii za týždeň. Na chrbát, prsia, bieceps a triceps budem robiť po 17 pracovných sérii za týždeň. Hamstringy dotuknem pri nohách - 15 sérii za týždeň. Na tychto týždenných počtoch sérii začnem a budem sa snažiť postupne pridávať objem tréningu. Vyzerať to bude takto
Pondelok, streda, piatok : predné strehna - 8s, zadné stehna - 5s, ramená 8s, lýtka 8s
Utorok : chrbát 12 s, biceps 12 s
štvrtok : prsia 12 s, triceps 12 s
Sobota : prsia 5s, chrbát 5s, biceps 5s, triceps 5s.
Nedeľa : voľno
V prípade podozrenia, že niektorý užívateľ svojim príspevkom porušil pravidlá fóra, stačí príspevok nahlásiť a ja už zjednám nápravu.
Užívateľov profilový obrázok
miroslav.kavcak
Moderator
Príspevky: 1653
Dátum registrácie: 23.05.2011
Bydlisko: Poprad

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa dusic » 04.01.2017

uf uf dost si tam nalozil, som zvedavy na kolko seriach skoncis mikrocyklus, napr. predne stehna sa mi zda moc, aj ked sa na ne chces zamerat
dusic
Príspevky: 1022
Dátum registrácie: 28.09.2014
Bydlisko: Zilina

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa miroslav.kavcak » 04.01.2017

Pri normálnych okolnostiach mi 24 príde tak akurát, ale zase keď vezmem do úvahy, že prakticky sa vrátim do tréningu po 3 mesiacoch pauzy, tak bude skutočne lepšie začať na o dosť nižších číslach :cry:.
V prípade podozrenia, že niektorý užívateľ svojim príspevkom porušil pravidlá fóra, stačí príspevok nahlásiť a ja už zjednám nápravu.
Užívateľov profilový obrázok
miroslav.kavcak
Moderator
Príspevky: 1653
Dátum registrácie: 23.05.2011
Bydlisko: Poprad

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa silný » 04.01.2017

jasne, ze zacni na menej, po 3 mesiacoch ti zašlape aj to FB ;)
silný
Príspevky: 2448
Dátum registrácie: 20.07.2015

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa miroslav.kavcak » 04.01.2017

Keď mi dajú dole sadru, tak budem mat nohy odcvicene už po dvoch poschodiach chôdze :lol:. Ale tak v podstate som to písal pre inšpiráciu pre Nerva a vzil som sa do toho ako keby ze som pri 100 % sile. Len nie som...
V prípade podozrenia, že niektorý užívateľ svojim príspevkom porušil pravidlá fóra, stačí príspevok nahlásiť a ja už zjednám nápravu.
Užívateľov profilový obrázok
miroslav.kavcak
Moderator
Príspevky: 1653
Dátum registrácie: 23.05.2011
Bydlisko: Poprad

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa silný » 04.01.2017

a po psychickej stranke to ako znasas? mna by daco taketo asi polozilo, takze uz len za to ze si realtivne v pohode mas u mna obdiv :007
silný
Príspevky: 2448
Dátum registrácie: 20.07.2015

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa miroslav.kavcak » 04.01.2017

Beriem veci aké sú. To ze necvičim ma ako dôsledok úrazu serie asi najmenej. Musím si o rok predĺžiť štúdium na skole, lebo do konca skúškového nestíham urobiť skúšky a nie to ešte v máji štátnice. Ukončením školy bol podmienený môj ďalší kariérny rast v práci, takže ďalšia vec co sa mi posunula. Chceli sme zo ženou ísť do konca roka 2016 z 2 izbového do 3 izbového bytu, ale teraz nemôžem chodiť ani na obhliadky, ani do banky ci čokoľvek iné vybaviť. Keby som nemal doma playko a knihy, tak prespim z nudy celý deň.
A k tomu necviceniu. Aj keď prijímam asi 50 g bielkovín denne a skoro vôbec sa nehýbem, tak nebadam nejakú atrofiu svalstva. Som po Vianociach zaliatejsi, taky potiahnutý balastom. Ale objemy držím :). Naturalne svaly sú naturalne svaly :D.
Ale už dosť plakania :). Hneď ako budem môcť nabehnem do fitka a budem makať na tom aby som bol čím skôr späť v hre :). Aspoň si budem môcť urobiť fotku ze pred a po 30 dňoch :D. Svalova pamäť je mocná vec :D
V prípade podozrenia, že niektorý užívateľ svojim príspevkom porušil pravidlá fóra, stačí príspevok nahlásiť a ja už zjednám nápravu.
Užívateľov profilový obrázok
miroslav.kavcak
Moderator
Príspevky: 1653
Dátum registrácie: 23.05.2011
Bydlisko: Poprad

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa silný » 04.01.2017

sa mozes potom prihlasiť do dakej sutaze, ze moja premena z tučniaka na fit makača, ci co to teraz v telke beží, nvm... :D
silný
Príspevky: 2448
Dátum registrácie: 20.07.2015

Potrebujem pomoc so zostavenim treningoveho planu

Príspevokod užívateľa Freeloader » 05.01.2017

Zdravim

Cvicim uz dlhsie s prestavkami takze som v podstate stale na tom istom no nejaky mensi progress tam vzdy bol. Ale k veci, uz dlho cvicim ten isty trening a vzdy som mal pocit ze cvicim prilis vela a casto ale hlavny problem je ze odkedy mam pracu tak nemam kedy cvicit.

Ako to riesite vy? Pracujem 12-ky kratky/dlhy tyzden takze v kratky tyzden mam 5 dni volno a cez dlhy len 2. V praci som od 9 rano do 21 vecer takze v ten den posilka nehrozi, skusal som zopar krat pred pracou musel som vstavat o 6tej takym stylom by som to dlho asi nepotahal. Viete mi poradit nejaky flexibilny treningovy plan ktory by sa dal tomuto prisposobit? Bol by som velmi vdacny za rady od skusenych :)
Freeloader
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 28.08.2013

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa miroslav.kavcak » 05.01.2017

Keď som mám plánované 12 hodinové služby, tak chodím do fitka ráno na 6tu (vstávam o 5tej). Za hodinku som hotový, dám sprchu a o 7.20 som už v práci. Neviem ako trénuješ, či ideš dlhšie pauzy medzi sériami atd.,ale každopádne v tom čase nevidím žiadnu prekážku. Začni s ľahším tréningom v tie dni, nech si zvykneš na to vstávanie a ono to časom pôjde. Všetko je o zvyku.
V prípade podozrenia, že niektorý užívateľ svojim príspevkom porušil pravidlá fóra, stačí príspevok nahlásiť a ja už zjednám nápravu.
Užívateľov profilový obrázok
miroslav.kavcak
Moderator
Príspevky: 1653
Dátum registrácie: 23.05.2011
Bydlisko: Poprad

Re: Potrebujem pomoc so zostavenim treningoveho planu

Príspevokod užívateľa DanteUnchained » 05.01.2017

Zdravim

Cvicim uz dlhsie s prestavkami takze som v podstate stale na tom istom no nejaky mensi progress tam vzdy bol. Ale k veci, uz dlho cvicim ten isty trening a vzdy som mal pocit ze cvicim prilis vela a casto ale hlavny problem je ze odkedy mam pracu tak nemam kedy cvicit.

Ako to riesite vy? Pracujem 12-ky kratky/dlhy tyzden takze v kratky tyzden mam 5 dni volno a cez dlhy len 2. V praci som od 9 rano do 21 vecer takze v ten den posilka nehrozi, skusal som zopar krat pred pracou musel som vstavat o 6tej takym stylom by som to dlho asi nepotahal. Viete mi poradit nejaky flexibilny treningovy plan ktory by sa dal tomuto prisposobit? Bol by som velmi vdacny za rady od skusenych :)
zacni na fullbody 3x do tyzdna, v kratkom ti to vyjde na 1 trening pred smenou , dlhom 2x. Treba ist po robote skor spat, neviem kolko ti trva presun z fitka na pracovisko, ale pracovat sa s tym da. Neviem ako kvalitny by bolo striedanie splitu v kratkom, fbd v dlhom - 2+2 (okolo smien).

Ja som chodil v byvalej praci (12ky nocne 18-6, kratky dlhy). Tam to bolo estelen nahovno.. dospavanie po nocnej a medzi nocnymi bez sance... ty to mas dopohody ak obetujes skorsie vstavanie raz za cas.
Užívateľov profilový obrázok
DanteUnchained
Príspevky: 307
Dátum registrácie: 10.01.2016

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Vinnie » 05.01.2017

normalne ked koncis o 9ej, tak o polnoci spat a rano o 6ej vstat a ist do gymu pred pracou. ked budes mat volno tak si zase pospis dlhsie a dorovnas tych 6 hodin spanku. a kludne daj split a trening len 45 minut ale faktze ***** intezivny. tympadom by si mohol aj o tej pol 7ej vstavat a to mas 6 a pol hodiny spanku a v dni volna si pospis aj 10 a si v klude

EDIT: mozes robit aj tak ze v pracovny den 45minutovy trening vysokointenzivny a v dni volna vysoky treningovy objem a tak hodinu a pol
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 3408
Dátum registrácie: 22.09.2010

Re: Treningy

Príspevokod užívateľa Bogi » 05.01.2017

Keď mi dajú dole sadru, tak budem mat nohy odcvicene už po dvoch poschodiach chôdze :lol:. Ale tak v podstate som to písal pre inšpiráciu pre Nerva a vzil som sa do toho ako keby ze som pri 100 % sile. Len nie som...
Miro ty mas iba jednu nohu zranenu nie?Ja ti odporucam trenovat tu zdravu.Vela ludi to nerobi lebo si myslia ze tak budu mat velku disbalanciu ale to je chyba.Bolo vedecky dokazane ze ked je jedna koncatina v sadre a ta druha sa trenuje tak to da nejaky stimul aj tej koncatine v sadre a tym to do istej miery zabrani atrofii.Takto si udrzis nejaku hmotu aj v koncatine v sadre a lepsie ako necvicit vobec mesiace a potom ist skoro odznova.Ak mas druhu nohu zdravu tak rob nanu leg press, predkopavanie/zakopavanie a ovela menej stratis ako keby si nerobil nic.A predpokladam ze vrch cvicit mozes...aspon teda verzie po sediacky.
Užívateľov profilový obrázok
Bogi
Príspevky: 2038
Dátum registrácie: 30.09.2014
Bydlisko: Bratislava


Návrat na "Tréning a cviky (tréningy, tréningové plány, ako cvičiť)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 2 neregistrovaní