DREPY (info + ukážky prevedenia)

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa zvratkyakrv » 10.06.2016

ATG drepy s pauzou- máte s tým dobré skúsenosti?
Mám zlé obdobie na drep, tak skúšam ako to zlepšiť, a tie ATG s pauzou tu chalani robia. Zaradím ich na cca 6 týždňov ako podporný cvik a uvidím, či to zaberie. Hanbím sa to napísať, ale čokoľvek je pre mňa lepšie než SQ 4x10 :oops:

Robil som ich tento týždeň trikrát a je to záhul (tie ATG s pauzou).
Drepujem 3x do týždňa. Nemôžem z toho dostať "ploché nohy" ?
zvratkyakrv
Príspevky: 834
Dátum registrácie: 10.12.2014


Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa !nstinct » 10.06.2016

Ja ich zaraďujem teda Backsquaty cvičím vždy s pauzou. Často idem aj spôsobom že excentrická fáza 5-8s pomaličky dole izometrická fáza 3s a potom dynamicky koncentrická fáza. Dobrý je aj izometrický drep o stenu so záťažou ktorý ešte skombinuješ s prowlerom tak budeš maximálne spokojný
Každý deň, každú sekundu musíš hľadať niečo výnimočné. Niečo, čo robí tú chvíľu výnimočnou. O tom je život. To je rozdiel medzi žitím a prežívaním, medzi rastom a úpadkom.
Užívateľov profilový obrázok
!nstinct
Príspevky: 3259
Dátum registrácie: 26.06.2010
Bydlisko: Zvolen

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa zvratkyakrv » 10.06.2016

Tak pauzu dávam cca 1-2 sekundy, kríže nie sú najlepšie (vyšší vek). Váhu som našiel akurát, dával som 5x5/120 a v živote som sa tak nepotil.
Prowler je vraj fantastická vec, ale nemám k tomu prístup.
Díky.
Drepujem 3x do týždňa. Nemôžem z toho dostať "ploché nohy" ?
zvratkyakrv
Príspevky: 834
Dátum registrácie: 10.12.2014

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa zvratkyakrv » 27.06.2016

Taká špecifická otázka-
Horeuvedené pauzované ATG poctivo robím(ako doplnok), ale musím mať užší postoj, než som zvyknutý-inak tú vypracovanú riť dole nedostanem. Normálne drepy tiež skúšam teda s tým užším postojom, ale dosť som sa zhoršil (počet opakovaní), a pri vyšších váhach nemám ten pocit istoty, ako pri "mojom" širšom (rozdiel cca 7 cm) postoji.
Mobilitu, strečing samozrejme praktizujem, ale kuwa nemám už dvadsať rokov, to nie je výhovorka, len fakt :oops: .

Pri zmene postoja tie váhy idú dole-nezvyk atď, to chápem. Má význam siliť to ďalej, či sa radšej vrátiť ku pôvodnej šírke?? Tie ATG (s pauzou/FSQ...) budem pravdaže robiť aj naďalej- mám rád ten záhul 8)

Dúfam, že to je zrozumiteľné, môj prejav je blbý.Dík.
Drepujem 3x do týždňa. Nemôžem z toho dostať "ploché nohy" ?
zvratkyakrv
Príspevky: 834
Dátum registrácie: 10.12.2014

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa maciak » 27.06.2016

Taká špecifická otázka-
Horeuvedené pauzované ATG poctivo robím(ako doplnok), ale musím mať užší postoj, než som zvyknutý-inak tú vypracovanú riť dole nedostanem. Normálne drepy tiež skúšam teda s tým užším postojom, ale dosť som sa zhoršil (počet opakovaní), a pri vyšších váhach nemám ten pocit istoty, ako pri "mojom" širšom (rozdiel cca 7 cm) postoji.
Mobilitu, strečing samozrejme praktizujem, ale kuwa nemám už dvadsať rokov, to nie je výhovorka, len fakt :oops: .

Pri zmene postoja tie váhy idú dole-nezvyk atď, to chápem. Má význam siliť to ďalej, či sa radšej vrátiť ku pôvodnej šírke?? Tie ATG (s pauzou/FSQ...) budem pravdaže robiť aj naďalej- mám rád ten záhul 8)

Dúfam, že to je zrozumiteľné, môj prejav je blbý.Dík.
mas nejake problemy alebo preco zaradujes uzsie drepy?
Moj nazor je ze kto nesutaxi v trojboji tak by mal drepovat na uzko, je to podla mna ovela menej zatazujuce na klbove ustrojenstvo, a siroke drepy by som nechal len ako doplnok pre ludi ktory tahaju sumom, inac siroke drepy neprinasaju vysloveny prinos.
CO je ale horsie ked robis len siroke drepy a nerobis celne, olympijske alebo nejaku kompenzaciu na VMO, tak casom VMO prestane stihat lateralisu a kvadom co vedie k nestabilite kolena pri vacsich vahach a nadmernemu opotrebeniu kolena..

Natoc oba varianty a mozeme sa nato pozret takto od klavesnice sa to neda, Ale kludne sa stavim ze ti zaostava hamstring preto na uzsich nezvladas tak vela, ale moze to byt skratena achilovka, slabe VMO, skratena plantarna fascia...
Pri uzkych drepoch odporucam vzpieracske topanky.
183cm/90kg
Bench: 163kg, 5x150
DL: 275kg
Squat:??
Clean & Press: 108kg
maciak
Príspevky: 558
Dátum registrácie: 05.01.2015

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa zvratkyakrv » 28.06.2016

Užšie drepy som zaradil kvôli tomu, aby som mohol robiť ATG s pauzou-od ktorých si sľubujem lepší drive v tej spodnej fáze, kedy idem hore z jamy.
Strieľa mi riť hore aka GM- slabé kvadricepsy (asi?).

Môj široký (pohodlný) postoj pri drepe je cca 45 cm päty od seba- takže žiadny extrém, ale už pri tom ATG nespravím, len kúsok pod paralel,nepustia ma bedrové kĺby. Ke´d to dám užšie o tých cca 7 cm, tak ATG na pohodu.

Viem, že je to aj stavbou tela, teda hĺbkou uloženia kĺbu v tej jamke. Kolená sú OK, aj napriek prasknutému jabĺčku pred rokmi,bandáže som nikdy nemal.

Celé to je o tom, že sa snažím niečo vymyslieť, aby mi nestrieľala tá vypracovaná riť hore-preto ATG,preto zosilniť kvadricepsy, aj hamstringy.
Díky moc.
Drepujem 3x do týždňa. Nemôžem z toho dostať "ploché nohy" ?
zvratkyakrv
Príspevky: 834
Dátum registrácie: 10.12.2014

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa noGainz » 28.06.2016

co tak sa kontrolovat? co ja vidim vacsina tychto problemov je o kontrole, ak nedokazes kontrolovat svoje telo, asik bude privelka vaha?
noGainz
Príspevky: 2442
Dátum registrácie: 01.01.2015

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa zvratkyakrv » 28.06.2016

Váhy som resetol nadol, to bola prvá vec, čo som spravil :wink: . Dokonca premýšľam, že dám na pár mesiacov drepy 5x5 zľahka s postupným pridávaním váhy.
Dík.
Drepujem 3x do týždňa. Nemôžem z toho dostať "ploché nohy" ?
zvratkyakrv
Príspevky: 834
Dátum registrácie: 10.12.2014

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa nsp » 13.08.2016

Je normálne, aby som dával na drepy po roku cvičenia maximálne na série nejakých 50 kg? Zatiaľ čo na bench cvičím s nejakými 75 a na mrtvy v pohode aj nejakých 90-100, ale keď si naložím na drepy /cvičím ich vždy skoro na začiatku / nejakých posratých 50 kg, tak dám tri série po 7 opakovaní a ja som uplne mrtvy, zničený, aj medzi sériami si musím dávat dlhšie prestávky, lebo proste nevládzem. Cvičím full body 3 krát do týždna
nsp
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 16.04.2016

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa Zeratul » 13.08.2016

stavim sa ze mas problem v technike, tolko su schopne davat baby v prve treningy, ked sa naucia spravnu mechaniku drepu, vloz sem alebo mi posli video svojho drepu zboku.
SQ: 280
BP: 175
DL: 302,5
Total: 757,5
BW: 120-128

My Youtube Channel: https://www.youtube.com/channel/UCfJqUqOfmmA_iv92kR8gapw

Check out my Instagram: https://www.instagram.com/berserk.marius/
Užívateľov profilový obrázok
Zeratul
Príspevky: 2731
Dátum registrácie: 17.05.2011

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa Bogi » 13.08.2016

Mozno ze jednoducho nejes dost?Lebo hento su fakt zenske vahy.Moze byt problem v regeneracii ze nejes dost kalorii alebo pravidelne nemas dostatok spanku.
Užívateľov profilový obrázok
Bogi
Príspevky: 2036
Dátum registrácie: 30.09.2014
Bydlisko: Bratislava

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa spajro » 14.08.2016

čaute. Potrebujem poradiť. Niekde som čital, že dychanie pri drepoch ma byť nasledovne : Pred začatim drepu napnuť brušne svaly, nadychnuť sa do brucha aby bol stred tela čo najpevnejši, vykonať drep a potom vydychnuť. Problem je že keď to robim takto tak pri tlačeni citim velky tlak na brušnu stenu, ako keby som mal dostať každou chvilou pruh. Je to normalne alebo robim niečo zle?
spajro
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 07.10.2013

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa mtko » 16.08.2016

Je normálne, aby som dával na drepy po roku cvičenia maximálne na série nejakých 50 kg? Zatiaľ čo na bench cvičím s nejakými 75 a na mrtvy v pohode aj nejakých 90-100, ale keď si naložím na drepy /cvičím ich vždy skoro na začiatku / nejakých posratých 50 kg, tak dám tri série po 7 opakovaní a ja som uplne mrtvy, zničený, aj medzi sériami si musím dávat dlhšie prestávky, lebo proste nevládzem. Cvičím full body 3 krát do týždna
Ak máš 45kg a 12rokov, tak je to normálne. :007
fat'n'weak
Užívateľov profilový obrázok
mtko
Príspevky: 1235
Dátum registrácie: 25.12.2013
Bydlisko: mesto snov

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa Vinnie » 23.11.2016

toto je ako možné dpc ? :D

"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 3400
Dátum registrácie: 22.09.2010

Re: DREPY (info + ukážky prevedenia)

Príspevokod užívateľa Bogi » 23.11.2016

Nie nadarmo sa vravi ze "just remember somewhere a little chinese girl is warming up with your max" :D
Užívateľov profilový obrázok
Bogi
Príspevky: 2036
Dátum registrácie: 30.09.2014
Bydlisko: Bratislava


Návrat na "Tréning a cviky (tréningy, tréningové plány, ako cvičiť)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný