PRE ZACIATOCNIKOV!

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa mtko » 03.05.2016

no daj fotku toho zaostávajúceho pretrénovaného bicepsu :D :D
fat'n'weak
Užívateľov profilový obrázok
mtko
Príspevky: 1222
Dátum registrácie: 25.12.2013
Bydlisko: mesto snov

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa Dantesss » 03.05.2016

Pridal som fotky do mojho profilu v teme "fotky uzivatelov". Mozes pozriet :D

Edit: a vsimni si hned prvy komentar :-)
Dantesss
Príspevky: 180
Dátum registrácie: 13.08.2009

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa lukinesko » 14.09.2016

Chcem sa opytat mam 99kg vyska 193 niesom tlsty ale ani chudy ale mam nejaky tuk na bruchu a na stehnach chcem sa opytat cinje dobry plan ak 3 tyzdne by som cvicil a strava objemova sacharidy bielkoviny a tyzden sacharidove vlny potom a takto stale dokola alebo by ste odporucili najskor schudnut tuk ktoreho mam 19% a az potom sa sustredit na svaly ?
lukinesko
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 20.09.2011

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa mar55 » 14.09.2016

Trosku som to nepobral sa priznam :) proste si podsekni kalorie a tot vse (eat clean, neprezieraj sa sacharmi, aby si neprepiskol svoj priblizny vydaj). A sacharidove vlny, ked chces prerusovat, tak to uz vobec asi nema zmysel, prd na to.
Si skus po tyzdni odmerat ako priberas/chudnes a uvidis, ci mas podesknut kalorie, alebo mozes mierne pridat (keby si chudol nejak rapidne, nech nepalis co si nabral svalstvom). Drzim palce
mar55
Príspevky: 3021
Dátum registrácie: 20.11.2014
Bydlisko: Bratislava/Komárno

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa ADM » 14.09.2016

objem/dieta/objem/dieta? tak to je blbosť

ak len začínaš s cvičením, tak pri správne nastavených kalóriách(maintance, jemne nad) dokážeš prvé mesiace pri dobrom tréningu naberať svaly a strácať tuk (ak teda nie si ani tučný ani chudý, to už musíš sám zhodnotiť)
ADM
Príspevky: 2489
Dátum registrácie: 22.10.2012

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa noGainz » 15.09.2016

Cvic, rob progres v gyme, chudni tuk ktory mas, a potom pomaly pridavaj
noGainz
Príspevky: 2437
Dátum registrácie: 01.01.2015

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa lukinesko » 18.09.2016

Tak co myslite takyto denny plan ? Rano dva banany 5 susenich sliviek 5 g hrozienok susenych desiata dva banany obed 200g uvarenej ryze neviem gramaz za surova a 200g kuracie prsia so sampionmi desiata dva banany a vecera 200g kuracich prs s o sampinmi a ktomu 200g zelerovych hranoliek pecenych v rure toto mam v treningovy den odcvicim dve partie na dele a nakonci 20 min bucykel a po cviceni protein s lyzycou medu bcaa a pred treningom pumpu a aakg ta gramaz je vsetkeho uz uvarene
lukinesko
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 20.09.2011

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa !nstinct » 18.09.2016

Sa aj 2 tyzdne nevyseries z tych bananov
Každý deň, každú sekundu musíš hľadať niečo výnimočné. Niečo, čo robí tú chvíľu výnimočnou. O tom je život. To je rozdiel medzi žitím a prežívaním, medzi rastom a úpadkom.
Užívateľov profilový obrázok
!nstinct
Príspevky: 3240
Dátum registrácie: 26.06.2010
Bydlisko: Zvolen

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa DanteUnchained » 19.09.2016

lukinesko napísal:Tak co myslite takyto denny plan ? Rano dva banany 5 susenich sliviek 5 g hrozienok susenych desiata dva banany obed 200g uvarenej ryze neviem gramaz za surova a 200g kuracie prsia so sampionmi desiata dva banany a vecera 200g kuracich prs s o sampinmi a ktomu 200g zelerovych hranoliek pecenych v rure toto mam v treningovy den odcvicim dve partie na dele a nakonci 20 min bucykel a po cviceni protein s lyzycou medu bcaa a pred treningom pumpu a aakg ta gramaz je vsetkeho uz uvarene


Myslim ze moja sietnica prave dosala nador :lol: Otrasna gramatika.

Fakt ze nie si schopny si to hodit do kalorickej kalkulacky, aby si videl nedostatky budem radsej ignorovat.

1. Ráno samý sacharid a proteiny až na obed? Banany, hrozienka, slivky 0g protein, 0g tuky.
2. Zelenina nic (hlavne zelena)? hrach, baby spenat, brokolica...?
3. Tuky su kde? Orechy, avokado, zdrave oleje.
Užívateľov profilový obrázok
DanteUnchained
Príspevky: 297
Dátum registrácie: 10.01.2016

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa lukinesko » 19.09.2016

Ospravedlnujem sa za gramatiku pisal som to narychlo večer tak ovocie väcsinu nemožem len banany a citrusy cize ranajky by som teda dal volske oko a ktomu celozrnny chleba orechy mandle a take veci nemozem cize este si robievam protein med a arasidove maslo to staci ? Mna ale hlavne zaujimalo obed vecera ci to neni vela a v netreningovy den by som mal znizit pocet kalorii ci moze byt tak isto ?
lukinesko
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 20.09.2011

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa DanteUnchained » 19.09.2016

Prosim ta pis tam ciarky vsak neviem co nemozes :D Mas alergiu na orechy a arasidy mozes? Tak treba skusit to avokado, slnecnicove semiacka.

Ci to nie je vela musis na sebe odskusat, ak nebudes schopny zaspat a jes to 2 hodiny pred spanim, tak to je vela, ak budes mat pocit nafuknuteho zaludku a bude ti tazko, a budes strane zivat, tak to je vela.

Strava v treningovy a netreningovy den je nasledovna:

V treningovy: TDEE (len bazal metabolizmus) + TRENING + BULK
V netreningovy: TDEE+ BULK.

inak povedané, priklad: trenuješ 5x týždenne aj s kardiom co je cca 300-400 kcal energie navyše.

PO,UT, STV, PIA,SO: 2100 + 400+ 500= 3000 kcal.
STR, NE: 2100+500 = 2600

15 000 + 5200 = 20 200/7= v priemere 2885 kcal denny prijem, inak povedane nakonci tyzdna by si sa mal dostat na +- 20 200 kcal.
Užívateľov profilový obrázok
DanteUnchained
Príspevky: 297
Dátum registrácie: 10.01.2016

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa mar55 » 19.09.2016

Easy one: jedz maso, vajcia, ryby, syry, tvarohy. Zbytok co si k tomu das ako prilohy (zo zrn, ryze, zemiakov, atd) je len kvoli kaloriam. Na prehnane myty o galone ovocia sa vykasli. Radsej si tam hod zeleninu kvoli vitaminom. Ked orechy nemozes, nejedz ich. Akutne ich nepotrebujes.

Samozrejme si skus odhadovat na zaciatok tie kalorie na den, aby so vedel kedy priberas a kedy chudnes a do buducna to uz budes primerane vediet odhadnut.
mar55
Príspevky: 3021
Dátum registrácie: 20.11.2014
Bydlisko: Bratislava/Komárno

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa lukinesko » 19.09.2016

Ok ďakujem za pomoc nejako si to prepočítam :) a chcem sa opýtať poslednu vec, dá sa naberať svaly a pritom chudnuť prebytočný tuk, ked budem prijimať toľko kalorií koľko moje telo potrebuje ?
lukinesko
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 20.09.2011

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa mar55 » 19.09.2016

Uplne na zaciatku to pojde super, ale coskoro sa zameraj na naberanie alebo chudnutie, nie obe naraz
mar55
Príspevky: 3021
Dátum registrácie: 20.11.2014
Bydlisko: Bratislava/Komárno

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa Vinnie » 19.09.2016

mar55 napísal: Na prehnane myty o galone ovocia sa vykasli. Radsej si tam hod zeleninu kvoli vitaminom.


takže zelenina obsahuje vitamíny ale ovocie nie ? :D
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 3355
Dátum registrácie: 22.09.2010


Návrat na "Tréning a cviky (tréningy, tréningové plány, ako cvičiť)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní