PRE ZACIATOCNIKOV!

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa jokino » 28.02.2016

ok,tak sa idem potrápiť teda sám s plánom a uvidím časom. Skúsim zostaviť takto neako :
1. HRUDNÍK-RAMENÁ-TRICEPS
2. ZÁDOVÉ SVALSTVO A BICEPS
3. DOLNÉ KONČATINY
+ brucho...

Pre EKTOMORFA na viacerých stránkach píšu odcvičiť do 1h,viac je pre telo už skor na škodu ako na úžitok.Tak preto som sa pýta,aj tak dík za rady :)
jokino
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 04.06.2015

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa mtko » 29.02.2016

to ideš trojfázový tréning? :D
fat'n'weak
Užívateľov profilový obrázok
mtko
Príspevky: 1210
Dátum registrácie: 25.12.2013
Bydlisko: mesto snov

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa jokino » 29.02.2016

Po-Str-Pia toto je z knihy Karla Sedivého
jokino
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 04.06.2015

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa noGainz » 29.02.2016

KAREL SEDIVY OCIVIDNE NETUSI
noGainz
Príspevky: 2397
Dátum registrácie: 01.01.2015

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa jokino » 29.02.2016

Ok,dobre sa na mne bavíte,som v sekcii pre začiatočníkov,tak jasné že sa ešte v tom dobre neorientujem,každý vie niečo iné,možem zase vedieť viac niečo v inej sfére ako Vy ,učím sa.Miesto toho,že sa mi tu posmievate,by mi mohol neaký najlepšie Ektomorf,čo začínal s cvičením,a už ma tie skúsenosti alebo hocikto,čo sa už v tom vyzná, poslať tréningový plán,ktorý by bol na moj samotyp najvhodnejší,keď už aj spomínaný rozpis od pana Karla Šedivého ,absolvoval trenérský kurz a získal kvalifikaciu trenéra II. triedy .To je kniha pre Ektomorfov,tak už neviem,som cely popletený z toho . Tak sa ukážte, pošlite plán,keď ste taki skúsený a uvidísa,čo povedia na ten Váš plán ostátní čo ho budú komentovať,ďakujem
jokino
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 04.06.2015

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa !nstinct » 29.02.2016

Nespoliehaj sa na plány, ktoré niekto niekde napísal. Ja som toho názoru, že by si mal premýšľať o tom, prečo je ten tréning takto zostavený. A viac experimentovať na sebe. Zistiť čo na teba funguje. Lebo čím skôr to zistíš tak tým lepšie pre teba. To čo si napísal je jeden z klasických tréningových splitov. Ale nešiel by som to systémom 1+1 ale 2+1 čiže 2 dni trening jeden deň voľna. Ďalej rozlišovať takýto trening podľa somatotypu je blbosť.
Každý deň, každú sekundu musíš hľadať niečo výnimočné. Niečo, čo robí tú chvíľu výnimočnou. O tom je život. To je rozdiel medzi žitím a prežívaním, medzi rastom a úpadkom.
Užívateľov profilový obrázok
!nstinct
Príspevky: 3222
Dátum registrácie: 26.06.2010
Bydlisko: Zvolen

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa mtko » 29.02.2016

Ty ektomorf, neni si náhodou aj raw paleo vegán? Ak chceš cvičiť 3x do týždňa, tak si pozri nejaký fullbody tréning. Alebo si kúp inú knížku :D
fat'n'weak
Užívateľov profilový obrázok
mtko
Príspevky: 1210
Dátum registrácie: 25.12.2013
Bydlisko: mesto snov

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa jokino » 29.02.2016

Aby sme sa pochopili,ten tréning neni z knihy,ten som nasiel tu na fóre,ale tento rozpis je z tej knihy
1.HRUDNÍK-RAMENÁ-TRICEPS
2.ZÁDOVÉ SVALSTVO A BICEPS
3.DOLNÉ KONČATINY
+ brucho...
Aby to bolo vysvtlene :)
jokino
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 04.06.2015

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa mar55 » 29.02.2016

Uprimne suhlas s instinctom v tom, ze skus dva dni a prestavka. Sam uvidis, ze lepsie zregenerujes. Ked si nedavno zacinal, velmi pravdepodobne nemas ani stravu+doplnky natolko idealne, aby si uregeneroval tuto zataz. Ono to neskor pocitis, ze si utahany ako svina.
mar55
Príspevky: 3004
Dátum registrácie: 20.11.2014
Bydlisko: Bratislava/Komárno

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa jokino » 29.02.2016

No može byť,len musím náisť pre seba vhodný tréning :?
jokino
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 04.06.2015

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa Dantesss » 03.05.2016

Nenasiel som vhodnu temu, tak skusim tu. Uz dlhsie som mal ten pocit a po precitani par clankov to vyzera tak, ze som si pretrenoval biceps. Otazka znie, ako z toho vonku. Ako prinutit biceps znovu rast?
Dantesss
Príspevky: 180
Dátum registrácie: 13.08.2009

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa !nstinct » 03.05.2016

Pretrénoval biceps? Ako si na to prišiel? Ser na biceps objem ruky tvorí zväčša aj tak triceps. A niekedy mu stačí minimálny podnet k tomu aby rástol.
Každý deň, každú sekundu musíš hľadať niečo výnimočné. Niečo, čo robí tú chvíľu výnimočnou. O tom je život. To je rozdiel medzi žitím a prežívaním, medzi rastom a úpadkom.
Užívateľov profilový obrázok
!nstinct
Príspevky: 3222
Dátum registrácie: 26.06.2010
Bydlisko: Zvolen

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa Dantesss » 03.05.2016

!nstinct napísal:Pretrénoval biceps? Ako si na to prišiel? Ser na biceps objem ruky tvorí zväčša aj tak triceps. A niekedy mu stačí minimálny podnet k tomu aby rástol.


No normálne, cvicim, cvicim a biceps nerastie a nerastie.
Dantesss
Príspevky: 180
Dátum registrácie: 13.08.2009

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa mar55 » 03.05.2016

Biceps rastie fakt pomaly ;) prislo mi, ze som ho aj tak najviac urobil chrbtom s dodatocnym docvicenim bicepsu. Tym sa netrap a makaj kozy a triceps a pojde to na ruky dobre aj tak
mar55
Príspevky: 3004
Dátum registrácie: 20.11.2014
Bydlisko: Bratislava/Komárno

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa Dantesss » 03.05.2016

Viem, ze rastie pomaly, ale posilnujem uz nejaky ten piatok, takze viem spozorovat na sebe ci tam nejaky narast je alebo nie v porovnani s inymi partiami ;-). Dajme tomu, ze som sa fakt dostal do fazy pretrenovania bicepsu. Ako ho dalej nakopnut? Staci ked pojdem namiesto 3 cvikov uz len 2? Zmenit vahy?Alebo dat tyzden uplny reset bez treninug tricepsu? Fakt neviem, nikde som sa o tom nedocital.
Dantesss
Príspevky: 180
Dátum registrácie: 13.08.2009


Návrat na "Tréning a cviky (tréningy, tréningové plány, ako cvičiť)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní