PRE ZACIATOCNIKOV!

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa zvratkyakrv » 01.06.2015

Chápem na čo slúži expander, objednám ten zelený. Dík.
PS- aby si si nemyslel, že som pako, ke´d idem nový cvik, tak googlim a čítam. Ale je ťažké oddeliť relevantné info od balastu. Preto sa možno niekedy pýtam "hovadinu".
Drepujem 3x do týždňa. Nemôžem z toho dostať "ploché nohy" ?
zvratkyakrv
Príspevky: 825
Dátum registrácie: 10.12.2014

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa !nstinct » 01.06.2015

To je v pohode, ja som zas rád, keď môžem niekomu poradiť ohľadom niečoho čo viem a čím som si sám prešiel :007
Každý deň, každú sekundu musíš hľadať niečo výnimočné. Niečo, čo robí tú chvíľu výnimočnou. O tom je život. To je rozdiel medzi žitím a prežívaním, medzi rastom a úpadkom.
Užívateľov profilový obrázok
!nstinct
Príspevky: 3241
Dátum registrácie: 26.06.2010
Bydlisko: Zvolen

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa zvratkyakrv » 02.06.2015

Ďakujem.
EDIT-bandy sú objednané (pre istotu tie slabšie čierne,ale dva kusy-ten zelený by mi pomáhal asi príliš moc)
Drepujem 3x do týždňa. Nemôžem z toho dostať "ploché nohy" ?
zvratkyakrv
Príspevky: 825
Dátum registrácie: 10.12.2014

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa jokino » 24.02.2016

Čaute cvičím 2 mesiace + stravovanie,som Ektomorf -výška 180 cm,váha 71-72 kg,vek 30 rokov,cvičím podobný plán 2 mesiace ako tento,len tam sú není niektoré cviky ako v tomto,je vhodný ?

Pondelok
drepy 5x5
bench press 4x8
shyby širokým úchopom 5x5
millitary press 4x8
francuzské tlaky 3x5
bicepsové zdvihy 3x5

Streda
mŕtvy ťah 5x5
bench press hlavou hore 4x8
prítahy veľkej činky 5x5
bicepsové zdvihy 2x8
tricepsové extenzie s jednoručkou 2x8

Piatok
drepy 4x8
bench press 5x5
kliky na bradlách so záťažou 4x8
shyby podhmatom 3x6
výpony na lýtka 5x15

+ brucho ako doplnok.
Bench by som striedal po týždni – týždeň s veľkou a druhý týždeň s jednoručkami
Asi by som ubral na sériách,asi pre mňa po 3,neskor viac
Neviem či by som sa zmestil do 1 hodiny cvičenia ako píšu pre Ektomorfa,dik za rady a prípadne poupravenie tréningového plánu :wink:
jokino
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 04.06.2015

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa Vinnie » 24.02.2016

úplne vhodný tréning ked cvičíš 2 mesiace, len jeden detail by som zmenil v piatok choď po benchi zhyby a až potom bradlá. a kludne chod na začiatok len 2 rozcvičovacie série a 3 pracovné série a postupom času môžeš potom pridať aj 4tu a neskôr 5tu, ked budeš potrebovať.
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 3355
Dátum registrácie: 22.09.2010

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa !nstinct » 24.02.2016

Mne tam chyba cvik na hamstringy, to by som vymenil za BP v stredu.
Každý deň, každú sekundu musíš hľadať niečo výnimočné. Niečo, čo robí tú chvíľu výnimočnou. O tom je život. To je rozdiel medzi žitím a prežívaním, medzi rastom a úpadkom.
Užívateľov profilový obrázok
!nstinct
Príspevky: 3241
Dátum registrácie: 26.06.2010
Bydlisko: Zvolen

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa Vinnie » 24.02.2016

prečo vymeniť ? ked už nech to dá niekde na záver tréningu po 2 série ale asi skôr v piatok ked v stredu ide mrtvolu a tam dá zabrať aj hamstringom.
"existuje aj neaky doplnok na rast a hrubku koko..? pocul som vraj ze Nitrix"
Užívateľov profilový obrázok
Vinnie
Príspevky: 3355
Dátum registrácie: 22.09.2010

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa !nstinct » 24.02.2016

Jasné že to nemusí zameniť ale len doplniť, bola to len moja alternatíva, kde po mŕtvolách by to doťukol nejakými zakopavaniami, a preto za BP aby si predné delty trochu oddýchli, možno by som tam dal cvik na zadné a stredné delty. Ale je tam viacej veci ktore by som pozmenil.
Každý deň, každú sekundu musíš hľadať niečo výnimočné. Niečo, čo robí tú chvíľu výnimočnou. O tom je život. To je rozdiel medzi žitím a prežívaním, medzi rastom a úpadkom.
Užívateľov profilový obrázok
!nstinct
Príspevky: 3241
Dátum registrácie: 26.06.2010
Bydlisko: Zvolen

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa jokino » 26.02.2016

A ktoré veci by si pozmenil,budem rád za každy názor :)
jokino
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 04.06.2015

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa !nstinct » 26.02.2016

v každom tréningu máš cviky na biceps a triceps, na biceps ti stačí raz do týždňa a triceps 1-2x. Naopak nemáš tam žiadne cviky primárne zamerané na stredné a zadné delty. A ako som už spomínal chýbajú ti tam aj hamstringy.

+ na malé partie by som dal počet opakovaní 10-15
Každý deň, každú sekundu musíš hľadať niečo výnimočné. Niečo, čo robí tú chvíľu výnimočnou. O tom je život. To je rozdiel medzi žitím a prežívaním, medzi rastom a úpadkom.
Užívateľov profilový obrázok
!nstinct
Príspevky: 3241
Dátum registrácie: 26.06.2010
Bydlisko: Zvolen

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa jokino » 27.02.2016

Ok,možeš mi ho upraviť ako by to malo vypadať presne aj s tými opakovaniami + tie hamstringy.A ešte ako EKtomorf mam cvičiť max do 1 h,všade píšu.
Dik moc,veľmi si cenním každú radu
jokino
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 04.06.2015

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa noGainz » 27.02.2016

MOZES MU TO KLUDNE NAPISAT INSTINCT UPLNE CELE, DAJ MU K TOMU AJ STRAVU A PODPORU NA WHATSAPPE 24/7, je vdacny za kazdu radu
noGainz
Príspevky: 2437
Dátum registrácie: 01.01.2015

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa jokino » 27.02.2016

Veď to len zkopíruje a troška prepíše,to není zase až tak moc dúfam,on už vie presne čo a kde :) Ale ešte som pozabudol že 1x do týždňa-2 týždňov chodím plávať max 1h,keď je sneh tak 1 x do týždňa lyžovať a občas turistika 10 do max 20 km,je vhodny vobec pre mna tento tréning,či potrebujem skor kondičné alebo ake ? Ak áno kde sú dobre tréningové plány aby som sa nemusel vzdať týchto aktivít,dik
jokino
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 04.06.2015

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa !nstinct » 27.02.2016

Ty máš v tom chaos. A nenapíšem ti to, neviem preco by som mal míňať svoj voľný čas. Premýšľal o tréningoch. Musis sa sam naucit si naplánovať trening a vediet preco to tam je. nemozes sa furt spoliehať na niekoho alebo si sťahovať z netu pofidérne tréningové plany. Plávanie ber ako aktívnu regeneráciu. Rovnako aj lyžovanie a turistiku. A kde si našiel ten nonsens ze ektomorf ma cvicit max hodinu?
Každý deň, každú sekundu musíš hľadať niečo výnimočné. Niečo, čo robí tú chvíľu výnimočnou. O tom je život. To je rozdiel medzi žitím a prežívaním, medzi rastom a úpadkom.
Užívateľov profilový obrázok
!nstinct
Príspevky: 3241
Dátum registrácie: 26.06.2010
Bydlisko: Zvolen

Re: PRE ZACIATOCNIKOV!

Príspevokod užívateľa Phantom » 28.02.2016

Hlavne kazdy sme jedinečny preto ako nstiblabla :D písal ze sam si všetko rob zaznamenavaj a uvidíš časom čo ti sedelo aky jedalniček trening a uz len to zdokonaluj skusaj modifikuj o tom to je ze ta to ma bavit ked nevieš opytaj sa ale dnes je na nete všetko uz sa dočítaš hlavne skusaj na sebe niekomu vyhovuje hodinu cvicit inemu nerobí problem aj o pol hodku hodku viac skusaj uvidíš
Opäť na vrchole Olympu...
Užívateľov profilový obrázok
Phantom
Príspevky: 2903
Dátum registrácie: 30.10.2014


Návrat na "Tréning a cviky (tréningy, tréningové plány, ako cvičiť)"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný